ja ! Oh en ik kwam er ongeveer toen je wegging achter wat je fok! Nick ook alweer wasquote:
Poeh, jij hebt er écht een flinke reis voor over gehad zeg...quote:Op zondag 21 juli 2013 19:47 schreef LadyBlack het volgende:
Thuis(ok, en al een glas cola op en éindelijk naar de wc geweest
)
Ik vond t leuk!!!
M'n reet wat doe je ?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:06 schreef SupremeEvil het volgende:
[ link | afbeelding ]
Overzichtsfotootje
Vond hier niemand herkenbaar op staan, bij bezwaar haal ik hem uiteraard weg
Kloptquote:Op zondag 21 juli 2013 20:08 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Poeh, jij hebt er écht een flinke reis voor over gehad zeg...
Ik!quote:Op zondag 21 juli 2013 20:34 schreef As1981 het volgende:
Die foto is echt![]()
![]()
![]()
LB pff wat een rit, maar fijn dat ze het zo goed heeft gedaan.
Volgens mij hebben al kleintjes zich keurig gedragen (en de oudere kindjes ook wel).
twee mensen zouden mij nog geld overmaken voor die ringen, maar ik heb dus niet onthouden wie ik een pm moest sturen met mijn gegevens![]()
Heb je Facebook?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:39 schreef Kwisted het volgende:
ohh ik ben echt benieuwd naar de foto's. Als jullie ergens een linkje hebben, mag ik dan mee koekeloeren??
Ik baal nog steeds
En degenen die er waren zaten in de draagzak of lagen bij elkaar, met z'n drieën aan het vechten om Saar en Femke. Bram had vrij spel man! Hij had er veel meer kunnen hosselen!quote:
Hij hosselde gewoon een tweeling.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:56 schreef Mineola het volgende:
[..]
En degenen die er waren zaten in de draagzak of lagen bij elkaar, met z'n drieën aan het vechten om Saar en Femke. Bram had vrij spel man! Hij had er veel meer kunnen hosselen!
Je vergeet de mijne. Maar die begon met slapen. Dan maak je geen goede indruk op de damesquote:Op zondag 21 juli 2013 20:56 schreef Mineola het volgende:
[..]
En degenen die er waren zaten in de draagzak of lagen bij elkaar, met z'n drieën aan het vechten om Saar en Femke. Bram had vrij spel man! Hij had er veel meer kunnen hosselen!
Ik wil je wel toevoegen, als niemand bezwaar heeft?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:39 schreef Kwisted het volgende:
ohh ik ben echt benieuwd naar de foto's. Als jullie ergens een linkje hebben, mag ik dan mee koekeloeren??
Ik baal nog steeds
En daarna zat ie bij mij op schoot, mee te vechten om Saar en (vooral) Femke! Dat laatste deed hij goed trouwens, genoeg oogcontact! Shandaly heeft er een foto vanquote:Op zondag 21 juli 2013 20:58 schreef As1981 het volgende:
[..]
Je vergeet de mijne. Maar die begon met slapen. Dan maak je geen goede indruk op de dames
Geen bezwaar hierquote:Op zondag 21 juli 2013 20:58 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik wil je wel toevoegen, als niemand bezwaar heeft?
Oh echt ben benieuwd. Ja toen was ik druk, dan gaat hij losquote:Op zondag 21 juli 2013 21:00 schreef Mineola het volgende:
[..]
En daarna zat ie bij mij op schoot, mee te vechten om Saar en (vooral) Femke! Dat laatste deed hij goed trouwens, genoeg oogcontact! Shandaly heeft er een foto van
Dat viel mij ook op!quote:Op zondag 21 juli 2013 16:05 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh en XM, wat heb jij een leuke man!hij was zo vrolijk tegen iedereen aan het kletsen en zo lief met Noor bezig!
Ik had 93 foto's. De leukste selectie staan op fb.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:03 schreef danic het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op!
En Joene, ik vind je wel sociaal. Leuk om je ff gesproken te hebben.
Ik vond het ook heel geslaagd. Het was warm maar met de grote schaduwplek heel goed te doen.
Als er mensen zijn die foto's van Rosalie (en mij?) hebben, zou ik ze graag willen hebben.
Ik zag op fb al dat tico wat had en twinkle ook.
Oh en van mij mogen ze hier geplaatst worden hoor.
ik doe het echt heel slecht in groepen , en zeker met onbekendequote:Op zondag 21 juli 2013 21:03 schreef danic het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op!
En Joene, ik vind je wel sociaal. Leuk om je ff gesproken te hebben.
Ik vond het ook heel geslaagd. Het was warm maar met de grote schaduwplek heel goed te doen.
Als er mensen zijn die foto's van Rosalie (en mij?) hebben, zou ik ze graag willen hebben.
Ik zag op fb al dat tico wat had en twinkle ook.
Oh en van mij mogen ze hier geplaatst worden hoor.
Niks van gemerkt hoor!quote:Op zondag 21 juli 2013 21:08 schreef Joene het volgende:
[..]
ik doe het echt heel slecht in groepen , en zeker met onbekende
Een fotobestand wat onbewerkt is en waar alle info inzit. Dus je kan dan nog van alles bewerken in Photoshop. Je moet me even helpen welke foto het is hoorquote:Op zondag 21 juli 2013 21:12 schreef danic het volgende:
[..]
Niks van gemerkt hoor!
En tico sorry maar ik ben niet zo'n cameranerdik zag idd een mooie van Rosalie op fb. Maar wat is een neff?
Zou de foto eventueel willen mailen als ik je mijn email pm?
Ik heb er een paar. Ik zal ze morgen even sturen.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:18 schreef danic het volgende:
Meisje in witte romper met pijpjes en kleine afbeelding voorop. Op dat gele kleed.
Zal ik mijn adres ff pm-en?
en ik!quote:Op zondag 21 juli 2013 20:34 schreef As1981 het volgende:
Die foto is echt![]()
![]()
![]()
Volgens mij hebben al kleintjes zich keurig gedragen (en de oudere kindjes ook wel).
twee mensen zouden mij nog geld overmaken voor die ringen, maar ik heb dus niet onthouden wie ik een pm moest sturen met mijn gegevens![]()
Femke en E. staken elkaar echt aan... Femke was al stil voordat we bij de stoplichten door mochten rijden, en ik heb haar de rest van de weg niet meer gehoordquote:Op zondag 21 juli 2013 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kloptmaar het ging eigenlijk zó goed! E heeft 2x gehuild vandaag; een keer op de heenweg toen ze zich niet aan de slaap wou overgeven, en bij jou in de auto (nogmaals bedankt voor de lift!
), verder was ze in opperbeste stemming
Nu lekker foto's kijken!
Ik heb ze je contant betaald, en ze zijn helemaal goedgekeurd... door Larsquote:Op zondag 21 juli 2013 20:34 schreef As1981 het volgende:
Die foto is echt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb er een paar. Ik zal ze morgen even sturen.
Dm-> pm doet het niet.
E was ook zo vertrokkenquote:Op zondag 21 juli 2013 21:36 schreef Shandaly het volgende:
Femke heeft gegeten toen we thuis kwamen, en ik heb 'r daarna in bed gelegd.. ze sliep binnen 5 minuten, en ze slaapt nu nog! 't was blijkbaar een vermoeiende dag
Graag gedaan! Zag ze idd hangen toen je weg reed.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, veel indrukken. Kan ik me voorstellen. Silvijn was juist een beetje hyper, maar een half uur geslapen op de terugweg en thuis een tijgermarathon.
Degene die laatst de tip gaf van de hydrofielen in de ramen: thanx, werkte als een tierelier!
Was jij het die naar ons toeterde toen we naar de auto liepen?quote:Op zondag 21 juli 2013 21:41 schreef danic het volgende:
[..]
Graag gedaan! Zag ze idd hangen toen je weg reed.
Ik zag t net op tijd!quote:Op zondag 21 juli 2013 21:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Jaik dacht al dat jullie geen idee zouden hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |