Ja, exact dat!quote:Op zondag 21 juli 2013 14:11 schreef Tally het volgende:
Heel gezellig! Al was ik niet zo sociaal om iedereen even langs te gaansorry! Niets persoonlijks. Was erg gezellig
Al die baby's en kindjes
Thnxquote:Op zondag 21 juli 2013 16:05 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh en XM, wat heb jij een leuke man!hij was zo vrolijk tegen iedereen aan het kletsen en zo lief met Noor bezig!
Dat was <3.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:35 schreef becky27 het volgende:
We hadden echt een leuk plekje, fijn in de schaduw met een windje!
Mooi dat alle kindjes ook om de beurt gingen huilengelukkig niet allemaal tegelijk.
Isabel deed een Bram attack
Ik heb 1 overzichtsfoto, maar weet niet of iedereen wil dat ie hier staat. Mij en Isabel maakt het niet uit of we online komen.
Duuf heeft er een paar leuke foto's vanquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:05 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh en XM, wat heb jij een leuke man!hij was zo vrolijk tegen iedereen aan het kletsen en zo lief met Noor bezig!
ja dat dan weer welquote:
Zo grappig om te zien dat Bram zijn zussen aan Isabel kwamen vertellen dat ze niet aan zijn haar mocht trekken ♥quote:
Ja dat mogen ze alleen zelf.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:04 schreef becky27 het volgende:
[..]
Zo grappig om te zien dat Bram zijn zussen aan Isabel kwamen vertellen dat ze niet aan zijn haar mocht trekken ♥
Ahh, ik vond Riley echt een schatje!quote:Op zondag 21 juli 2013 19:19 schreef Omentielvo het volgende:
Wat een schattige foto's.![]()
Hier eenheid verdrietige baby. De warmte is haar teveel nu. En dat met moe. Gelukkig vindt ze de wipstoel ook lekker
De tweede is echt te schattig gewoonquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |