Wel even opletten wie dat wel en niet op prijs stelt.. Misschien de foto's die je wilt posten eerst in de FB-groep delen en dan kunnen mensen veto'en?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Eeeeeen dicht! Volgend topic hopelijk morgenavond vol met allemaal leuke foto's van spelende kindjes in het gras
Ja goed puntquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:57 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Wel even opletten wie dat wel en niet op prijs stelt.. Misschien de foto's die je wilt posten eerst in de FB-groep delen en dan kunnen mensen veto'en?
Ai!!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:14 schreef Kersjes het volgende:
Ik ben die waggelende.
Ben vanavond op mijn bips en rug de trap afgesurft
Ja dat is er!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef Kersjes het volgende:
Is er iemand bekend met de speeltuin van het park?
Was er nou ook een water-speelplaats?
Of ben ik in de war?
Het was nog wel een halfuur lopen vanaf Centraal zag ik, dus ik ga een bus of sprinter pakken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:29 schreef Suikertante het volgende:
danic je kunt het echt niet missen hoor, het park is erg groot en er is maar één paviljoen! Het park ligt trouwens ook best dicht bij de A2, en nog dichter bij het station!
Oeh, ik misschien wel, maar hangt een beetje van t model af; gaat de hele voorflap naar beneden of zit er nog een stukje om je borst heen dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:31 schreef danic het volgende:
Ja zit net het kaartje te bestuderen, moet idd wel goedkomen.
Vroeg het net op fb ook, maar heeft er iemand nog interesse in een voedingsbh die ik amper gedragen heb. Van de H&M, maat 80E. Grijs/wit gestreept en zonder beugel, wel een stevige rand aan de onderkant. Ik vond hem zalig tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:32 schreef danic het volgende:
Ik kan je daar wel oppikken hoor LB, maar dan moet je wel een mc bij je hebben.
Oh nou ik bedoelde om samen de bus danwel sprinter te vinden! Jij komt met de auto?quote:
Smoesjes, het is nu heerlijk!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:33 schreef danic het volgende:
Ooooh wacht (weer lekker helder, dit weer is echt niet goed hoor, mijn hersens zijn appelmoes), maar ik heb de panda bij me en daarmee moet ik eva ook afzetten bij opa en oma dus nog een groep1 stoeltje achterin. Dat gaat helemaal niet passenSorry!
Tof! Zo'n driehoekje bedoelde ik inderdaadquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:33 schreef danic het volgende:
Volgens mij zit er zo'n driehoekje om je borst heen. Ik neem hem morgen wel mee, kun je kijken of het wat is.
Mja, ik ben dus suf, want dat past helemaal niet! Mijn onderstel neemt de hele kofferbak in beslag en jij past vast niet op de achterbank tussen Rosalie in de maxicosi en die groep 1 stoel. Niks lulligs naar jou, maar dat is echt te smal, daar past Doutzen ook niet tussen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Oh nou ik bedoelde om samen de bus danwel sprinter te vinden! Jij komt met de auto?
Ik weet nog niet of ik de maxicosi of kinderwagenbak meeneemtwijfels.....!
Ja dit is ook echt mijn weer. Alleen het beetje logisch nadenk wat ik normaal nog wel heb, smelt dan helemaal weg. Ik zou in staat zijn om ijsjes mee te nemen en er niet bij stil staan dat die de autorit niet gaan overlevenquote:
Nee joh, geen probleemquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:36 schreef danic het volgende:
[..]
Mja, ik ben dus suf, want dat past helemaal niet! Mijn onderstel neemt de hele kofferbak in beslag en jij past vast niet op de achterbank tussen Rosalie in de maxicosi en die groep 1 stoel. Niks lulligs naar jou, maar dat is echt te smal, daar past Doutzen ook niet tussen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee joh, geen probleemer gaat genoeg openbaar vervoer heen zag ik al.
Ik ook!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een zwart jurkje aan. Ik pas weinig anders.
Auw!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:14 schreef Kersjes het volgende:
Ik ben die waggelende.
Ben vanavond op mijn bips en rug de trap afgesurft
Omg, dan moet je daar zo op aflopen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:18 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik mis nog een roze pijltje op de plattegrond onder welke boom jullie gaan zitten morgen
Ik zou zeggen onderin de groene cirkel tegen het paviljoen aan. Of ergens daar in de buurtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:18 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik mis nog een roze pijltje op de plattegrond onder welke boom jullie gaan zitten morgen
Ja die 1 was voor mijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:21 schreef Kersjes het volgende:
En voor wie moest ik ook alweer die opblaasbare 1 meenemen![]()
Hij ligt al klaar iig.
Nog iemand die iets nodig heeft toevallig??
Na 6 jaar ben ik nu bijjjjjjna zo ver dat ik afstand kan doen van babyspulletjes...
Ja, die heb ik vanavond juist zitten kolven omdat ze eerder vandaag een flesje had gehad dat op moest wegens houdbaarheidquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:48 schreef Omentielvo het volgende:
Heb je niet een flesje afgekolfde melk, zodat je zeker weet dat ze genoeg heeft als je haar wakker maakt?
Geen kleertjes maar ik bedacht me net dat ik geloof ik nog maar 1 schoon spuugdoekje hebquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:21 schreef Kersjes het volgende:
En voor wie moest ik ook alweer die opblaasbare 1 meenemen![]()
Hij ligt al klaar iig.
Nog iemand die iets nodig heeft toevallig??
Na 6 jaar ben ik nu bijjjjjjna zo ver dat ik afstand kan doen van babyspulletjes...
Ja, komt goed. Thanxquote:Op zondag 21 juli 2013 08:42 schreef Mineola het volgende:
Ik Kyara!
En ik heb trouwens geen maïsboogjes meer voor je, niet meer langs de winkel geweest. Maar ik geloof dat je al voorzien bent met Kersjes' stash?!
quote:Op zondag 21 juli 2013 08:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Past kyara bij jou in de tas![]()
Keuze zat ook dus vwb zonnebrand, hier gaat ie ook mee.
quote:Op zondag 21 juli 2013 08:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Past kyara bij jou in de tas![]()
Keuze zat ook dus vwb zonnebrand, hier gaat ie ook mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |