quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Park impliceert gewoonlijk bomen dacht ik.
Ja dus!quote:park:
het park zelfst.naamw.Uitspraak: [pɑrk] Verbuigingen: park|en (meerv.) 1) openbaar terrein met bomen en paden, waar mensen komen om hun vrije tijd door te brengen Voorbeeld: `in het park wandelen`
Geweldig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind het er niet bijzonder bewerkt uitzien
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pfffquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hehe, ik moest laatst nog zo lachen. Dat ik voortaan ook bij de mensen hoor die "uhm, na de fruithap?" antwoorden op een vraag hoe laat we vertrekken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:10 schreef Mangostine het volgende:
Coco! Hoe laat gaan wij?
Ik zou willen voorstellen, na de fruithap? Tussen 10 en 11 aanrijden?
Misschien krijgt mijn kind haar fruit pas in de middagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:10 schreef Mangostine het volgende:
Coco! Hoe laat gaan wij?
Maar ehrm, dat kan wel? Kunnen ook onderweg ergens stoppen voor de fruithap? Weet niet wat het handigste is. Stoppen is sowieso wel fijn natuurlijk, want anders zitten de babies twee uur achter elkaar in een auto te plakken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:10 schreef Mangostine het volgende:
Coco! Hoe laat gaan wij?
Fruithap is hier om een uur of 4quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hehe, ik moest laatst nog zo lachen. Dat ik voortaan ook bij de mensen hoor die "uhm, na de fruithap?" antwoorden op een vraag hoe laat we vertrekken.
Hier ook vertrek na de fruithap, rond half 11 denk ik.
diva is het ook hè.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien krijgt mijn kind haar fruit pas in de middag
Pas op dat je niet een kwartier in de volle zon moed verzamelt in je auto en je kind gegrilld wordt!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Fruithap is hier om een uur of 4
Ik vertrek na haar ochtendslaapje, rond 11. Het is 3 kwartier rijden en een kwartier moed verzamelen in de auto dus ik ben er rond 12. Denk ik!
weet je wat, doe mij anders ff pm'en.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar ehrm, dat kan wel? Kunnen ook onderweg ergens stoppen voor de fruithap? Weet niet wat het handigste is. Stoppen is sowieso wel fijn natuurlijk, want anders zitten de babies twee uur achter elkaar in een auto te plakken.
Of vind je dat onhandig?
Ik doe je wel even pm'en
Ja, voor ons is het een uur of twee rijden. Dus wel handig om te weten hoe laat de meesten er gaan zijn, dan kunnen we het wat beter plannenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:14 schreef Kyara het volgende:
Ja maar, ja maar, de vraag is hoe laat jullie er zijn, niet wanneer jullie wegrijden. Weten wij veel hoe lang jullie er over rijden. Slome zondagsrijder of zo....
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:15 schreef bellelena het volgende:
![]()
![]()
speeeees!
straks maak je irl ook van die garpjes en plas ik ter plekke nog in mijn broektenalady mee dus!
Oh dat compenseert, ik meestal een half uur te vroegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:16 schreef bellelena het volgende:
En ik ben wel vaak een half uur te laat ook nog!
Ik race tegen jou. Het zal erom spannen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:16 schreef Kyara het volgende:
ik denk dat ik tussen 10 en 10.30 uur weg rijd. Dan ben ik tegen 11.30 uur. Of ben ik dan de 1e?
doe jij ook al een broek aan? Zo houdt toch niemand ons uit elkaar!?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:15 schreef bellelena het volgende:
![]()
![]()
speeeees!
straks maak je irl ook van die garpjes en plas ik ter plekke nog in mijn broektenalady mee dus!
Ik zal er in mijn oneindige nerveusheid aan denkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Pas op dat je niet een kwartier in de volle zon moed verzamelt in je auto en je kind gegrilld wordt!
Misschien moeten we allemaal een roos in ons knoopsgat dragenquote:
Ohnee! Die meisjes van jou wil ik echt een x zien! Ik parkeer je auto welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:19 schreef Kyara het volgende:
Als ik moet fileparkeren ga ik weer naar huis hoor....
Bohhhh, dat kan ik ook echt niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:19 schreef Kyara het volgende:
Als ik moet fileparkeren ga ik weer naar huis hoor....
Dat scheelt, sowieso dat je niet in je eentje komt aanzetten (waar komt aanzetten trouwens? Bij t paviljoen?)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal een roos in ons knoopsgat dragen
En ik heb een baby bij me. En wij komen in een viertal aan. Dat scheelt ook
Note to self: baby niet vergeten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal een roos in ons knoopsgat dragen
En ik heb een baby bij me. En wij komen in een viertal aan. Dat scheelt ook
Blijkbaar!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:20 schreef bellelena het volgende:
Ben ik dan serieus de Surinamer die zo laat komt aankakken?
Doe je die van mij ook dan? Dan loop ik voor je uit naar de groep zodat ik als eerste hoi moet zeggenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ohnee! Die meisjes van jou wil ik echt een x zien! Ik parkeer je auto wel
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:15 schreef bellelena het volgende:
Oja, wij zijn 's ochtends niet zo vroeg, dus ik aim op 12:30 (ik wil wel L0t en J zien!)
Goed idee!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Note to self: baby niet vergeten.
[..]
Blijkbaar!
[..]
Doe je die van mij ook dan? Dan loop ik voor je uit naar de groep zodat ik als eerste hoi moet zeggen
No problemoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Note to self: baby niet vergeten.
[..]
Blijkbaar!
[..]
Doe je die van mij ook dan? Dan loop ik voor je uit naar de groep zodat ik als eerste hoi moet zeggen
Joequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bohhhh, dat kan ik ook echt niet.
Mango?
Mango, kun jij toevallig fileparkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |