quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb ik me wel ooit afgevraagd ja. Dacht dat jij een Christine was die van mango's hield ofzo.
Sorry, veel verder dan een random woord dat ik 7 jaar geleden (ofzo?) leuk vond kom ik nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:12 schreef Kyara het volgende:
Een rondje verklaar je nick vind ik wel handig.
Ik dacht mee een aan soort stonede eend en verwachte toch wel een wat meer kinky uitlegquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Sorry, veel verder dan een random woord dat ik 7 jaar geleden (ofzo?) leuk vond kom ik niet. Ik heb weinig met eenden en ben geen astronaut met steenkolenengels
Ik had vroeger wel een kuiken als huisdier dat we hebben grootgebracht met speed en hasj. Maar had ff de link met mijn nick niet gelegd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik dacht mee een aan soort stonede eend en verwachte toch wel een wat meer kinky uitleg
Nou dat dus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik dacht mee een aan soort stonede eend en verwachte toch wel een wat meer kinky uitleg
Dude! Kijk eens naar mijn plaatje!quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:12 schreef Kyara het volgende:
Een rondje verklaar je nick vind ik wel handig. De relatie tussen Mineola en fruit heb ik nog niet gelegd
Ah nee! Shit zeg! Beterschap voor hem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:20 schreef Mineola het volgende:
Maar eh, ik kwam eigenlijk om te melden dat mijn baby's aanwezigheid op losse schroeven staat![]()
![]()
Meneer heeft namelijk waterpokken. Het is tot nu toe beperkt tot een stuk of vijf en het lijkt niet echt hard toe te nemen, maar volgens mij kan dat nog altijd.
Dus. Als het bij deze vijf blijft, en die ingedroogd zijn, dan wil ik hem wel meenemen als niemand bezwaar heeft. Maar anders kom ik denk ik alleen.
Ditquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Haha! En van jouw nick had ik juist weer een soort spirituele oorsprong verwacht ofzo. In ieder geval iets heel doordachts. Totdat ik net jouw post lees en dat woord een op Google heb ingetikt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit
Mijne komt van een lijst met ingrediënten op een bus haarmousse. Dus.
Niet!quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:32 schreef As1981 het volgende:
Grappig om te lezen allemaal.
De mijne is heel saai en voorspelbaar. Eerste twee letters van mijn naam + mijn geboortejaar.
Oh hahaquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit
Mijne komt van een lijst met ingrediënten op een bus haarmousse. Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |