Welke regio woon je?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:20 schreef danic het volgende:
Met een belangrijke waarschuwing in het vorige topic
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Een meetlat voor baby's. In het Zuid-Afrikaans.
Omgeving Rotterdam/Bernisse.quote:
Gewoon meenemen. Kunnen ze helpen zorgen voor die 19 baby'squote:Op woensdag 10 juli 2013 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Eh!! Ik moet ff naar de misschienlijst. Ik heb nog 2 andere niet babies! Ff een weekend misgerekend.
Ja. Als ik kom komen ze mee. Maar ik moet even moet verzamelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef As1981 het volgende:
[..]
Gewoon meenemen. Kunnen ze helpen zorgen voor die 19 baby's
Min of meerquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:21 schreef Mangostine het volgende:
Heeft Coco haar aanwezigheid al bevestigd?
Gewoon doen genoeg vermaakquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja. Als ik kom komen ze mee. Maar ik moet even moet verzamelen.
dan ik ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Min of meer
Het zit in de planning, het staat in mijn agenda, het is alleen afwachten wat mijn buik/darmen doen. Als die het goed doen die dag, dan ben ik er zeker weten![]()
wat moet je?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja. Als ik kom komen ze mee. Maar ik moet even moet verzamelen.
zal ik jou dan ook naar het bovenste lijstje verplaatsen? Ik ga nu de OP aanpassen.quote:
Kutzooi. Moed dus.quote:
Eh. Misschien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:11 schreef danic het volgende:
[..]
zal ik jou dan ook naar het bovenste lijstje verplaatsen? Ik ga nu de OP aanpassen.
Moet ik de kleden ook noteren?
En komt alleen sparkling met man? Of komen er nog meer mannen?
fuck it! Doe maar, yolo!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:11 schreef danic het volgende:
[..]
zal ik jou dan ook naar het bovenste lijstje verplaatsen? Ik ga nu de OP aanpassen.
Moet ik de kleden ook noteren?
En komt alleen sparkling met man? Of komen er nog meer mannen?
Of er meer mannen komen.quote:
tmiquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of er meer mannen komen.
Moet alleen nog even inmasseren hier.
BOLD!quote:
Dat dus. Hij ziet me aankomen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die van mij komt echt niet(hoeft van mij ook niet echt, eik.)
Omdat mijn vriend bij een kutbedrijf werkt.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, aanvulling voor in het lijstje!
Coco neemt mee: mangostine
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
U vraagt wij draaien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mango is fruit. Maar ik neem niet echt fruit/mango's mee. Maar Mangostine. Wij rijden samen dan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:01 schreef danic het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
Het is laat en ik snap em niet dus gewoon maar zo erin gezet![]()
bij Sofie ingedrogen pokkies, bij Luuk nog niks. Maar incubatie tijd is 2tot 3 weken volgens mijquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
KJ: hoe is het met de ziekenboeg?
Jij zou ook al 2 uur en 5 minuten in bed liggen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:01 schreef danic het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
Het is laat en ik snap em niet dus gewoon maar zo erin gezet![]()
Dat dacht is al, maar ik kon er niet verder over nadenkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mango is fruit. Maar ik neem niet echt fruit/mango's mee. Maar Mangostine. Wij rijden samen dan.
Ik vond het zelf echt heel grappig![]()
![]()
![]()
Ja zeg dat maar tegen mijn spookjesquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jij zou ook al 2 uur en 5 minuten in bed liggen!
en lèkker, jonge.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mango is fruit. Maar ik neem niet echt fruit/mango's mee. Maar Mangostine. Wij rijden samen dan.
Ik vond het zelf echt heel grappig![]()
![]()
![]()
Heb ik me wel ooit afgevraagd ja. Dacht dat jij een Christine was die van mango's hield ofzo. Ik had trouwens in het begin moeite om jou en Mineola uit elkaar te houden, fruitwise. /liefdagboekquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:45 schreef Mangostine het volgende:
Mangosteen is trouwens nog lekkerder fruit. Voor wie zich ooit afvroeg waar mijn nick op sloeg.
en dan nog kersjes... En je eigen flappe... Het is ook nogal wat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb ik me wel ooit afgevraagd ja. Dacht dat jij een Christine was die van mango's hield ofzo. Ik had trouwens in het begin moeite om jou en Mineola uit elkaar te houden, fruitwise. /liefdagboek
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb ik me wel ooit afgevraagd ja. Dacht dat jij een Christine was die van mango's hield ofzo.
Sorry, veel verder dan een random woord dat ik 7 jaar geleden (ofzo?) leuk vond kom ik nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:12 schreef Kyara het volgende:
Een rondje verklaar je nick vind ik wel handig.
Ik dacht mee een aan soort stonede eend en verwachte toch wel een wat meer kinky uitlegquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Sorry, veel verder dan een random woord dat ik 7 jaar geleden (ofzo?) leuk vond kom ik niet. Ik heb weinig met eenden en ben geen astronaut met steenkolenengels
Ik had vroeger wel een kuiken als huisdier dat we hebben grootgebracht met speed en hasj. Maar had ff de link met mijn nick niet gelegd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik dacht mee een aan soort stonede eend en verwachte toch wel een wat meer kinky uitleg
Nou dat dus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik dacht mee een aan soort stonede eend en verwachte toch wel een wat meer kinky uitleg
Dude! Kijk eens naar mijn plaatje!quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:12 schreef Kyara het volgende:
Een rondje verklaar je nick vind ik wel handig. De relatie tussen Mineola en fruit heb ik nog niet gelegd
Ah nee! Shit zeg! Beterschap voor hem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:20 schreef Mineola het volgende:
Maar eh, ik kwam eigenlijk om te melden dat mijn baby's aanwezigheid op losse schroeven staat![]()
![]()
Meneer heeft namelijk waterpokken. Het is tot nu toe beperkt tot een stuk of vijf en het lijkt niet echt hard toe te nemen, maar volgens mij kan dat nog altijd.
Dus. Als het bij deze vijf blijft, en die ingedroogd zijn, dan wil ik hem wel meenemen als niemand bezwaar heeft. Maar anders kom ik denk ik alleen.
Ditquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Haha! En van jouw nick had ik juist weer een soort spirituele oorsprong verwacht ofzo. In ieder geval iets heel doordachts. Totdat ik net jouw post lees en dat woord een op Google heb ingetikt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit
Mijne komt van een lijst met ingrediënten op een bus haarmousse. Dus.
Niet!quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:32 schreef As1981 het volgende:
Grappig om te lezen allemaal.
De mijne is heel saai en voorspelbaar. Eerste twee letters van mijn naam + mijn geboortejaar.
Oh hahaquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit
Ja euh, mijn plaatje heeft ook niks met mijn nickname te maken hoor!quote:
Ik lees jouw naar ook zo inderdaad. D's 2e naamquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:28 schreef bellelena het volgende:
Mijn nick is mijn fok OUD kloon, het komt van Belle Elena, een naam die ik vroeger mooi vond voor mijn eventuele toekomstige kindje
Mijn eigen (fok)nick is eigenlijk bl0emetjE (en die had ik al voor het breezer-tijdperk) Ik twijfel soms of ik terug moet gaan naar m'n eigen nick of deze kloon moet houden?!
Kun je mooi naast mango gaan zitten. Hou ik mn tas wel bij jullie vandaan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:10 schreef Kyara het volgende:
Oh gelukki, is mijn beeld van jou toch nog een beetje correct
Je zal niet de 1e zijn die me irl voor een Marokkaan oid aanziet hoor.
Cola tegen mijn beeldschermquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou, naast Mango zul je vast het verschil wel zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je mooi naast mango gaan zitten. Hou ik mn tas wel bij jullie vandaan.
Moet je je eigen posts een kleurtje geven!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nou, naast Mango zul je vast het verschil wel zien.
Jij hebt een irritant plaatje. Ik denk steeds dat het mijn post is
Welke kleur heb jij?quote:
Oh! Dit zie ik nu pasquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:20 schreef Mineola het volgende:
Maar eh, ik kwam eigenlijk om te melden dat mijn baby's aanwezigheid op losse schroeven staat![]()
![]()
Meneer heeft namelijk waterpokken. Het is tot nu toe beperkt tot een stuk of vijf en het lijkt niet echt hard toe te nemen, maar volgens mij kan dat nog altijd.
Dus. Als het bij deze vijf blijft, en die ingedroogd zijn, dan wil ik hem wel meenemen als niemand bezwaar heeft. Maar anders kom ik denk ik alleen.
ik jat gewoon je baby. Waar je naast staat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je mooi naast mango gaan zitten. Hou ik mn tas wel bij jullie vandaan.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:51 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik jat gewoon je baby. Waar je naast staat.
Doe dat nou niet, straks denken ze dat ik jou ben omdat ik met 2 baby's loop!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:51 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik jat gewoon je baby. Waar je naast staat.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:54 schreef Ticootje het volgende:
OH OH OH, mijn baby is zo leuk, het kinderdagverblijf heeft zn foto op de omslag van de facebookpagina gezet.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, straks denken ze dat ik jou ben omdat ik met 2 baby's loop!
da was ik nie, ...quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, straks denken ze dat ik jou ben omdat ik met 2 baby's loop!
Ik zou het een pelbare kleine sinaasappel noemen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja euh, mijn plaatje heeft ook niks met mijn nickname te maken hoor!
Slingert google aan: een kruising tussen een manderijn en een grapefruit.
Lust ik niet hoor
lust ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:12 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik zou het een pelbare kleine sinaasappel noemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |