Zeker niet meer dan 20, we moeten echt ladingen wegwerken iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:41 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
Stuk of twintig anders ook goed? Volgens mij is er zoveel dat t niet eens op komt
Wil je het weten?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:10 schreef Kyara het volgende:
Ik kan anders wel echte Betuwse kersen meenemen?
Danic, weet je al wat meer? Wel lekker laat zeg. Stomme werkgever.
Gelukkig hebben we baby's! Dan hoef je je helemaal niet met andere (enge!) mensen te bemoeienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:50 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Zeker niet meer dan 20, we moeten echt ladingen wegwerken idd![]()
Of we zijn allemaal FOK!autisten en zitten echt alleen maar te eten, want dan hoef je niet te socializen.
Dat wordt een lange autorit met 2 baby's in maxicosi's achterin.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we baby's! Dan hoef je je helemaal niet met andere (enge!) mensen te bemoeien![]()
Ik vond het laatst serieus heel handig op een verjaardag van een vriendin waar ik bijna niemand ken. Lekker met Saartje gefreuteld en daarnaast was Saartje een mooie gespreksopener voor veel mensen
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:19 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat wordt een lange autorit met 2 baby's in maxicosi's achterin.
Ben ik helemaal met je eens. De oorzaak nu is dat het maximum aan vrij personeel al bereikt is. Omdat mijn vriend nu ook nog vrij wil kan dit alleen als de planning het toelaat. Dus het moet niet te druk zijn. Schijnbaar weten ze dat pas kort van tevoren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:18 schreef Kyara het volgende:
WTF? Zo kan je toch niet net e personeel omgaan?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:25 schreef bellelena het volgende:
Zeg net tegen mijn lief 'de meet&greet is al volgende week!', zegt ie 'Oh dan mag ik me wel eens gaan scheren'
Dat moet ff in een nieuw topic. Ik kan niks meer aanpassen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:16 schreef Shandaly het volgende:
Haha! Niet echt iets om de blits mee te maken, maar inderdaad wel handig!
Noteer maar achter mijn naam dan: vuilniszakken
Handkolf mee, baby ff bij iemand parkeren en ff kolven?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit een beetje te dubben hoe ik het zal doen met kolven. Anders kan ik maar max 2 uur blijven (kolven, half uur rijden, twee uur daar, half uur terug)... Kolf maar meenemen en enkelzijdig kolven zodat ik een hand vrij houd ofzo... Gedoe
Een uddercover..quote:Op maandag 15 juli 2013 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja m'n kolf heeft een accu goddank, dus ik zal ter plekke wel ff de melkkoe moeten spelen idd. Echt wel een nadeel hoor bij fulltime kolven, ff een middagje de stad in gaat gewoon niet. Max 3 uur van huis.
Neem wel ff een grote hydrofiel mee, zodat niet de hele omgeving hoeft mee te genieten.
van het geluid krijg ik misschien wel een tsrquote:Op maandag 15 juli 2013 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb hydrofielen van ca. 1 bij 1 en als ik die onder de schouderbandjes van m'n bh frutsel, hebben ze ongeveer hetzelfde effect
Het dempt alleen niet het geluid van de kolf![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
van het geluid krijg ik misschien wel een tsr
20 krijsende baby's bij elkaar doen dat wel voor je, no worries!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het dempt alleen niet het geluid van de kolf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |