Wij laten het van zondag afhangen, we moeten uit den oever komen.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:15 schreef As1981 het volgende:
Ook hier geen bezwaar.
Weet je al of jij en de meiden komen met Bram tico?
Herkenbaar. Alles!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:37 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.. Brrr, grote groepen... Ik ben meer een kat-uit-de-boom-kijk-type![]()
plus dat ik vaak iemand niet kan verstaan als er veel mensen door elkaar heen praten... (Op feestjes/verjaardagen/ in t cafe) heel irritant, want dan lijkt t of ik dr niet wil zijn, terwijl ik mensen gewoon niet hoor en geen zin heb om elke keer te vragen 'sorry, wat zeg je?'
En zit al zolang in mn eentje met baby thuis dat de sociale skills die ik had hard achteruit zijn gegaan, alvast sorry he
Haha ja iddquote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik krijg mijn huidige lijf in een slechts zeer beperkt deel van mijn kledingcollectie gepropt Ik typte eerst "in een zeer beperkt deel van mijn kledingKAST", toen visualiseerde ik me dat en bedacht me dat het gelukkig nog niet zó erg is![]()
.
Het wordt een lange rok met topje (hippie) of mijn favo slobberbroek/baggyjeans met topje (white trash).
Enf, wat ontzettend jammer. Maar ik weet hoe het is, dus lekker voor jezelf kiezen hoor!
En anders even onder voorbehoud nog? Dat doe ik altijd tijdens slechtere perioden, dan leg ik me nergens helemaal voor vast, alles is onder voorbehoud. Vind ik zelf een stuk fijner, want dan kan ik tot op het laatste moment beslissen hoe & wat.
Das niet waar!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben in het echt nog veel raarder dan online. :p
quote:
nog meer? Kan dat?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben in het echt nog veel raarder dan online. :p
Das misschien nog wel leuker dan de dierentuin...quote:Op maandag 15 juli 2013 16:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik stel me nu een grasveld voor met allemaal weirdo's, iedereen heeft wel over zijn outfit nagedacht maar niemand durft te praten. Alleen de baby's hebben nog geen remmingen dus die vermaken elkaar wel. Verder hoor je alleen krekels.
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik stel me nu een grasveld voor met allemaal weirdo's, iedereen heeft wel over zijn outfit nagedacht maar niemand durft te praten. Alleen de baby's hebben nog geen remmingen dus die vermaken elkaar wel. Verder hoor je alleen krekels.
Ik zal stiekem voor je filmen!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:38 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Das misschien nog wel leuker dan de dierentuin...
Ik heb maar 2 passende broeken, ik trek de broek aan die bram niet de dag ervoor heeft onder gekotst..quote:Op maandag 15 juli 2013 16:37 schreef Spees_Eend het volgende:
En het poepincident dan, wat Bram vlak voor vertrek heeft?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 passende broeken, ik trek de broek aan die bram niet de dag ervoor heeft onder gekotst..
Dan kom ik naakt?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En het poepincident dan, wat Bram vlak voor vertrek heeft?
GRAAG!!!!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Soms is het leven zo simpel
KJ, het aanbod om te filmen geldt nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |