quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:10 schreef -0- het volgende:
Haha dubbelfaal
Een tomaat wordt biologisch gezien over het algemeen onder fruit geschaard.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom? Ik lees dat het een grap is maar het hele verhaal klinkt zo bizar afschuwelijk.
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]. Staat dat er serieus als reactie onder?
Nee die zin stond in de tekst van die moederquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]. Staat dat er serieus als reactie onder?
Oh, ik dacht dat iemand dat had gereageerd, schrok alquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee die zin stond in de tekst van die moeder
Dat was echtquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:45 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat iemand dat had gereageerd, schrok al
Eens.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens. Niet zozeer alleen van de moeder, maar vooral van de mensen die het delen. Het is gewoon raar. Het lijkt wel alsof mensen een drang hebben naar emotionele gebeurtenissen, of die emoties nou positief of negatief zijn. Vooral het oneindige delen ('van kinderen blijf je af' deelt het, en iemand deelt dat weer) is gewoon raar.
Tevens de pagina 'van kinderen blijf je af', hoe verzin je het? Dat vindt iedereen wel. What's next: een Facebook-pagina genaamd 'oudere mensen mag je niet beroven'? Wat een volksmennerij over de rug van (voor hen) onbekende kinderen.
hoezo de eerstequote:Op woensdag 10 juli 2013 14:02 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Alles om de eerste te kunnen zijn, #triest
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Vroeger mocht je in deze reeks heul geeneens een TT bedenken
#ergernis #irritatie #topic #pffffquote:
Mee eens. En dan al die fok vrouwen hier meteen reageren. Jullie zijn allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:35 schreef Jerkmaine het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf...
[ link | afbeelding ]
SEMTEXquote:
Gelul natuurlijk dat we allemaal hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mee eens. En dan al die fok vrouwen hier meteen reageren. Jullie zijn allemaal hetzelfde.
Tuurlijk is het erg, maar flikker op van facebook en ga rouwen (ja ik ben ook weleens iemand verloren).
Veel van die zielen die ontdaan reageerden, lopen elke dag te zeuren dat mensen zulks delen. Beetje hypocriet. Maar oké, misschien zijn jullie niet allemáál het zelfde.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk dat we allemaal hetzelfde zijn.Dat mens moet het zelf weten. Ik heb alleen niet de behoefte zulke dingen te delen.
Dat is inderdaad een verschrikkelijk iets ja.. Walgelijk! Maar wat ik nog erger vind is dat ik vandaag toch zo'n last heb van mijn enkel...quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:06 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik heb die update van de moeder van Ruben en Julian ook al tien keer voorbij zien komen, iedereen moet het toch even 'liken' om te laten zien dat ze het zo erg vinden.
Wat mij dan extra opvalt is dat het veel mensen dan weer lukt om de status uiteindelijk tóch over hun zelf te laten draaien, zoals hier:
[ afbeelding ]
haha de tering! die vent zou de politie eigenlijk in de gaten moeten houden nuquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:06 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik heb die update van de moeder van Ruben en Julian ook al tien keer voorbij zien komen, iedereen moet het toch even 'liken' om te laten zien dat ze het zo erg vinden.
Wat mij dan extra opvalt is dat het veel mensen dan weer lukt om de status uiteindelijk tóch over hun zelf te laten draaien, zoals hier:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mee eens. En dan al die fok vrouwen hier meteen reageren. Jullie zijn allemaal hetzelfde.
Tuurlijk is het erg, maar flikker op van facebook en ga rouwen (ja ik ben ook weleens iemand verloren).
Mijn god, dat taalgebruikquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:06 schreef RunForrestRun het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nog niks.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:10 schreef z3bra het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een verschrikkelijk iets ja.. Walgelijk! Maar wat ik nog erger vind is dat ik vandaag toch zo'n last heb van mijn enkel...
Aww wat zielig, ik heb last van een hardnekkige tarrel, ook geen pretje hoor, nou doei xxx grgr.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is nog niks.Ik heb een zoon èn last van mijn enkel. Ik weet precies wat zij doormaakt!
Die is best hardquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is nog niks.Ik heb een zoon èn last van mijn enkel. Ik weet precies wat zij doormaakt!
Was er ook niet eerder zoiets voorgekomen in een van de Facebookergenissen op Fok!? Een moeder is haar dochter verloren waarop iemand zei: "ik vind het heel erg voor je ondanks dat ik vandaag jarig ben".quote:
Jaaa, Britse vrouwen, wat wil je.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:01 schreef Little_Dolls het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)Facebookfoto-s.dhtml
Dit is een verschrikkelijke zinsconstructiequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:10 schreef z3bra het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een verschrikkelijk iets ja..
Gadverdamme, hoe is het mogelijk zoveel spelfouten te makenquote:
Jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dit is een verschrikkelijke zinsconstructie
0 spelfouten geteld, wel heul veul grammaticafoutenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gadverdamme, hoe is het mogelijk zoveel spelfouten te maken
(jonge) Moeders hebben daar sowieso wel een handje van, om een willekeurige status zo te verdraaien dat het uiteindelijk om hun spruit gaat. Maar dan ook élke status: over natuurrampen, aanslagen, overlijden, andere (nare) gebeurtenissen in de wereld.. Kijk voor de lol maar eens op STFU Parents.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Was er ook niet eerder zoiets voorgekomen in een van de Facebookergenissen op Fok!? Een moeder is haar dochter verloren waarop iemand zei: "ik vind het heel erg voor je ondanks dat ik vandaag jarig ben".
jou jongens?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
0 spelfouten geteld, wel heul veul grammaticafouten
quote:dit ,is echt niet goed hoor .Waarom zou je dat zo doen ?
Je vergeet ze zelf ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:09 schreef Susteren het volgende:
[..]
jou jongens?
Trouwens, mensen die niet met komma's en punten kunnen werken mogen echt hersendood worden verklaard![]()
Ik bedoel, serieus hoe kun je nu zo'n zinnen typen:
(voorbeeld)
[..]![]()
Sowieso haat aan mensen die alleeeen maar over zichzelf praten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:08 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
(jonge) Moeders hebben daar sowieso wel een handje van, om een willekeurige status zo te verdraaien dat het uiteindelijk om hun spruit gaat. Maar dan ook élke status: over natuurrampen, aanslagen, overlijden, andere (nare) gebeurtenissen in de wereld.. Kijk voor de lol maar eens op STFU Parents.
Acher een smiley ziet het idioot uitquote:
De punt zet je voor de smiley.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Acher een smiley ziet het idioot uit
Die mensenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:08 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
(jonge) Moeders hebben daar sowieso wel een handje van, om een willekeurige status zo te verdraaien dat het uiteindelijk om hun spruit gaat. Maar dan ook élke status: over natuurrampen, aanslagen, overlijden, andere (nare) gebeurtenissen in de wereld.. Kijk voor de lol maar eens op STFU Parents.
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:45 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft iemand al Graph Search gebruikt? Ik vind het ervtot nu toe behoorlijk onoverzichtelijk uitzien en het zoeken is niet echt makkelijker geworden.
Hoe zit dat met de privacyquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/about/graphsearch
Facebook is inderdaad 0 privacy.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:09 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Je weet dat je in een topic gewijd aan Facebook post?
Zeg dat ja. Zo las ik een keer een post van iemand die net gepromoveerd was in biologie. Hartstikke leuk natuurlijk. Reageerde een oud-lerares van hem die hij op Facebook had staan met: "Dat ik daar de basis van heb mogen leggen." Ik vind het echt walgelijk dat mensen iets posten waardoor de aandacht niet meer uitgaat naar degene naar wie die hoort uit te gaan maar naar een ander.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:06 schreef RunForrestRun het volgende:
[ afbeelding ]
Nja, het was volgens mij: "Wat een erg nieuws, en dat op mijn verjaardag."quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Was er ook niet eerder zoiets voorgekomen in een van de Facebookergenissen op Fok!? Een moeder is haar dochter verloren waarop iemand zei: "ik vind het heel erg voor je ondanks dat ik vandaag jarig ben".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |