abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128776179
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:25 schreef Caland het volgende:
De SP stemt toch tegen omdat ze de Kuip willen renoveren? :')

Dan snap je er wel weinig van. Dat plan is zowel door voor als tegenstanders compleet met de grond gelijk gemaakt.
Ze zijn tegen omdat er onvoldoende draagvlak zou zijn in allerlei gelederen binnen de stad. Tot aan de supporters aan toe.
blablablabla
pi_128776208
Willen voetbal liefhebbers wel een stadion waar je dan wat eerder heengaat wat consumeert, in de rust een te dure snack koopt en dan nog even nablijven?
pi_128776217
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

Plan van uitdieping van de grasmat met vier meter plus een zijmaasgebouw (iets wat een user hier al in 2006 riep :') ) kost 30 miljoen en is niet onderzocht. Is een goede optie IMHO. Door een bijzonder hoogleraar uitgewerkt zelfs.
HMF bijzonder hoogleraar noemen gaat wel wat ver natuurlijk ;) Maar je hebt wel gelijk, er zijn vast alternatieven onderzocht, maar 0.0 communicatie vanuit Feyenoord
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_128776259
quote:

[..]

Plan van uitdieping van de grasmat met vier meter plus een zijmaasgebouw (iets wat een user hier al in 2006 riep :') ) kost 30 miljoen en is niet onderzocht. Is een goede optie IMHO. Door een bijzonder hoogleraar uitgewerkt zelfs.
Ga jij die 30 miljoen betalen dan, de club heeft het geld er niet voor.
blablablabla
pi_128776286
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:28 schreef Bombvis het volgende:

[..]

HMF bijzonder hoogleraar noemen gaat wel wat ver natuurlijk ;) Maar je hebt wel gelijk, er zijn vast alternatieven onderzocht, maar 0.0 communicatie vanuit Feyenoord
Nee dat is zonder grap door een échte hoogleraar uitgezocht. :D
pi_128776294
quote:

[..]

Nogmaals: Betuwelijn. JSF. Fyra. HSL. Noord-zuidlijn. Allen projecten die de investering waard zouden zijn. Grote bedrijven die onafhankelijke analyses deden.

Ik heb nog vele tientallen voorbeelden voor je hoor. Kolencentrale Eemshaven. Jeugdzorg Brabant. Fuck, noem het maar op.

Allemaal analyses dat restructureringen geld op zouden leveren i.p.v. kosten. Allen gefaald. De voorbeelden van faals zijn talloos: die van successen schaars.
Succesverhalen zijn uiteraard ook legio, er vragen jaarlijks talloze ondernemers kredieten aan om te investeren in hun onderneming, wellicht vergt dat geen honderden miljoenen, dergelijke grote projecten hebben de neiging kostenoverschrijdend te worden ja (dat is iets anders dan compleet falen overigens).

Maar je zult het toch met onderbouwde verwachtingen moeten doen, aangezien we niet in de toekomst kunnen kijken en zekerheden niet bestaan. Enige andere optie is voor altijd blijven spelen in De Kuip. Qua stadion ook geen straf wat mij betreft, maar dan weet je op termijn ook dat dat vroeg of laat financieel funest wordt voor de club.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_128776347
quote:

[..]

Dat plan is juist vrij snel weer verworpen.

De zichtlijnen komen dan in gevaar (eis van de UEFA) en het zou door de bodemomstandigheden niet kunnen (drassige ondergrond).

Door meerdere mensen al vrij snel als onrealistisch bestempeld in ieder geval.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_128776382
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De zichtlijnen komen dan in gevaar (eis van de UEFA) en het zou door de bodemomstandigheden niet kunnen (drassige ondergrond).
Daar ben ik dan weer niet van op de hoogte? :? Heb je een link? O+
pi_128776689
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Door meerdere mensen al vrij snel als onrealistisch bestempeld in ieder geval.
Dat van die zichtlijnen gold toch alleen voor een eventuele verhoging. Dat verhaal van die hoogleraar is nog vrij recent. http://www.rijnmond.nl/ni(...)oogte-maar-de-diepte
Dan nog zit je met minstens 30 miljoen dat iemand zal moeten ophoesten maar wie weet kan het als tijdelijke oplossing fungeren.
blablablabla
pi_128776764
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat van die zichtlijnen gold toch alleen voor een eventuele verhoging. Dat verhaal van die hoogleraar is nog vrij recent. http://www.rijnmond.nl/ni(...)oogte-maar-de-diepte
Dan nog zit je met minstens 30 miljoen dat iemand zal moeten ophoesten maar wie weet kan het als tijdelijke oplossing fungeren.
'Tijdelijke oplossing'. Lul niet zo stom. Dit zou tientallen jaren kunnen functioneren, want de Kuip is nog lang niet weggerot.
pi_128776804
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

Daar ben ik dan weer niet van op de hoogte? :? Heb je een link? O+
Ik heb weer even van de bekende bron gejat, maar dit is waar het op neerkomt:

quote:
Een laatste artikel dat niet onbelicht mag blijven was het plan van Hennes de Ridder, emeritus hoogleraar integraal ontwerpen aan de faculteit der Civiele Techniek en Geowetenschappen van de TU Delft en oud-HBG-medewerker, het bedrijf dat werd overgenomen door BAM dat de aanbesteding verloor. Als je de grasmat van de Kuip 4 meter laat zakken, kunnen de business-units onder de eerste ring geschoven worden en heb je een geweldig nieuw stadion. Van een hoogleraar civiele techniek zou je mogen verwachten dat deze op de hoogte is van het fenomeen grondwater. Nog even afgezien van het feit dat verlaging met 2 meter al eens onderzocht is door Jansma, de architect die in opdracht van Stadion Feijenoord diverse renovatiemodellen heeft onderzocht en stichting Red de Kuip de C-waarde heeft uitgelegd. Verlagen van de grasmat met 4 meter in het drassige Rotterdam zou het grootste Olympisch zwembad van de wereld tot gevolg hebben.
Kan niet vanwege de zichtlijnen (C waardes) en het grondwaterniveau. Bovendien lijkt mij het idee van businessunits op de eerste ring ook niet zaligmakend.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:40:33 #162
3185 Adelante
To let it go now
pi_128776829
Ik wil graag een Olli knuffel kopen voor m'n neefje, kan dat nog steeds alleen in de dierentuin? Of inmiddels ook bij Opel garages of in de fan-shop? :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_128776876
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:40 schreef Adelante het volgende:
Ik wil graag een Olli knuffel kopen voor m'n neefje, kan dat nog steeds alleen in de dierentuin? Of inmiddels ook bij Opel garages of in de fan-shop? :P
Alleen nog in Blijdorp. Onderhandelingen met Opel lopen nog, omdat het een ASR campagne was.
BFF met GGMM
pi_128776912
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:40 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij nog te koop in Blijdorp?

Opel heeft inderdaad ook plannen om Olli ook in te zetten voor hun reclamecampagnes, of eventueel ter blijvende ondersteuning aan Blijdorp.

Als het dan maar geen Olie's worden met Opelshirtjes of Opelpetjes. :')
pi_128776930
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:38 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

'Tijdelijke oplossing'. Lul niet zo stom. Dit zou tientallen jaren kunnen functioneren, want de Kuip is nog lang niet weggerot.
Daarom staat er ook tijdelijke bij. Je komt wel uit een eitje he of niet? :D
blablablabla
pi_128776933
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik heb weer even van de bekende bron gejat, maar dit is waar het op neerkomt:

[..]

Kan niet vanwege de zichtlijnen (C waardes) en het grondwaterniveau. Bovendien lijkt mij het idee van businessunits op de eerste ring ook niet zaligmakend.
^O^ Je bent in ieder geval goed op de hoogte. Dankje, SP'ert van me (Daarom heet je toch tomatenboer neem ik aan? ;)).
pi_128777015
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:42 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

^O^ Je bent in ieder geval goed op de hoogte. Dankje, SP'ert van me (Daarom heet je toch tomatenboer neem ik aan? ;)).
Klopt, ik ben SPert.

Ik heb nog wel meer afwijkingen hoor. :@
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:44:43 #168
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_128777057
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:42 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

Hij lijkt me eerder een VVD'er.

Het nieuwe stadion zou overigens ook niet voldoen aan de richtlijnen van de UEFA.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:44:49 #169
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128777064
Waar ik ook gewoon bang voor ben is dat die unieke Kuipsfeer in HNS verdwijnt, en daarmee bedoel ik de parterre vakken, waar rondom het veld overal gekken op de goedkope plekken staan, en De Kuip intimiderend maken. Straks krijg je daar voor 99% dure bobo's/zakenmannetjes op de lange zijde, want het is dan mooi overdekt en kunnen zij het flink duurder verkopen.
pi_128777104
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, ik ben SPert.

Ik heb nog wel meer afwijkingen hoor. :@
Hier ook SP stemmer hoor, afgelopen landsverkiezingen iig. Studentenuitknijpers :r
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:46:06 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128777142
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Het nieuwe stadion zou overigens ook niet voldoen aan de richtlijnen van de UEFA.
Volgens mij net aan. Waardoor je in de toekomst weer 'problemen' krijgt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:46:15 #172
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_128777155
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:44 schreef Grifte het volgende:
Waar ik ook gewoon bang voor ben is dat die unieke Kuipsfeer in HNS verdwijnt, en daarmee bedoel ik de parterre vakken, waar rondom het veld overal gekken op de goedkope plekken staan, en De Kuip intimiderend maken. Straks krijg je daar voor 99% dure bobo's/zakenmannetjes op de lange zijde, want het is dan mooi overdekt en kunnen zij het flink duurder verkopen.
Dat sowieso. Kijk maar naar Estádio do Maracanã in Brazilië. Compleet verneukt, omdat de FIFA het liever anders ziet.
Elite
Tegen TTIP
pi_128777189
quote:

[..]

:D Dat voelt bijna als aangezien worden voor Ajacied.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:47:00 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128777201
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:44 schreef Grifte het volgende:
Daar kan je wel vanuit gaan, ja. Feyenoord zal die groepen wel geconcentreerd willen hebben. Dus achter het doel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:47:02 #175
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_128777203
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Sorry :@
Elite
Tegen TTIP
pi_128777204
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:45 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:

[..]

Hier ook SP stemmer hoor, afgelopen landsverkiezingen iig. Studentenuitknijpers :r
Piraten partij represesnt!
* Verwijderd *
pi_128777207
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nu je daarover begint...
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:47:51 #178
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128777248
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Daar kan je wel vanuit gaan, ja. Feyenoord zal die groepen wel geconcentreerd willen hebben. Dus achter het doel.
Voor mij al een goede reden geen HNS te willen, zonder met 2nd opnions aan te komen draven :+
pi_128777259
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat sowieso. Kijk maar naar Estádio do Maracanã in Brazilië. Compleet verneukt, omdat de FIFA het liever anders ziet.
Maracana was een instortende graftombe. Die moest wel verbouwd worden, de Kuip kan nog jaren mee.
BFF met GGMM
pi_128777324
quote:

Om daar toch nog op terug te komen, er staat me nog een UEFA beoordeling bij van alle varianten. Ik kan deze alleen zo snel nog even niet terugvinden.

Maar ik kan me ook kritiekpunten op het nieuw te bouwen stadion herinneren ja, maar wil even inzien wat de inhoudelijke kritiek ook alweer was.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:49:26 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128777354
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:47 schreef Grifte het volgende:

[..]

Voor mij al een goede reden geen HNS te willen, zonder met 2nd opnions aan te komen draven :+
De Kuip is daarin ook wel uniek natuurlijk. Bijna overal zijn de vakken Z, W juist de duurste plaatsen. Maar die hebben dan ook wel betere zichtlijnen (wat een kankerwoord is dat zeg).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128777384
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Om daar toch nog op terug te komen, er staat me nog een UEFA beoordeling bij van alle varianten. Ik kan deze alleen zo snel nog even niet terugvinden.

Maar ik kan me ook kritiekpunten op het nieuw te bouwen stadion herinneren ja, maar wil even inzien wat de inhoudelijke kritiek ook alweer was.
Stond die niet in de presentatie van HNS? Dat boekwerk waarin ze toen die pagina van de sloop gesloopt hebben? Weet het niet zeker hoor, moet ik ook even nazoeken
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:50:32 #183
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_128777416
SP wil de stemming niet eens meer laten gebeuren.

quote:
SP: STADIONPLAN HEEFT GEEN DRAAGVLAK

De SP-fractie in Rotterdam roept het college op om het plan voor het Stadionpark en Het Nieuwe Stadion in te trekken. Fractievoorzitter Leo de Kleijn: “Dit plan heeft geen draagvlak. Niet in de raad, niet onder de Feyenoord supporters en niet onder de Rotterdammers.” De SP raadt het college aan om het niet op een stemming komende donderdag aan te laten komen. “Iedereen vindt dat er iets moet gebeuren met het stadion. Een derde leven voor de Kuip of een nieuw stadion. We roepen het college en Feyenoord op om aan de slag te gaan met een nieuw plan voor de toekomst. Een plan dat wel kan rekenen op enthousiasme in de stad.”

Als het college zo onverstandig is om het toch op een stemming in de raad aan te laten komen, dan zal de SP-fractie het huidige voorstel niet aan een meerderheid helpen nu de coalitie verdeeld is. De fractie heeft de afgelopen maanden meerdere malen duidelijk gemaakt wat haar kritiek is op het voorliggende plan.

De garanties dat er bij nieuwbouw een goede herontwikkeling komt voor de kuip zijn boterzacht. Het financiële risico van Het Nieuwe Stadion voor de gemeente is fors, hoewel de gemeente Rotterdam – zoals de rekenkamer zegt – dat wel kan opvangen binnen het huidige weerstandsvermogen van de stad. De SP is niet principieel tegen een rol van de gemeente in de financiering van het stadion of renovatie. Het risico dat de gemeente loopt staat niet in verhouding tot wat Het Nieuwe Stadion in het huidige plan oplevert voor de club en de stad.

Bij de plannen voor de Sportcampus op Varkenoord (een investering van 90 miljoen euro) zet de SP grote vraagtekens. De SP vreest dat dit plan de sportvoorzieningen in de wijken zal wegtrekken en zijn doel (meer mensen die aan sport doen) voorbij zal schieten. Het is effectiever om te investeren in de sportvoorzieningen in de wijken van IJsselmonde, Charlois en Feijenoord in plaats van alles op een plek te concentreren.

Tot slot vindt de SP-fractie het belangrijk dat niet alle investeringsruimte van de gemeente gestoken wordt in het stadionpark. Er ligt ook nog een opgave voor het opknappen en isoleren van 30.000 woningen op Zuid. Een bijdrage van de gemeente helpt om dat op gang te brengen.

Bron: SP Rotterdam, 9 juli 2013
http://rotterdam.sp.nl/be(...)_geen_draagvlak.html
Elite
Tegen TTIP
pi_128777465
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:50 schreef Happel het volgende:

[..]

O+ Grote kans dat het niet door gaat. Lekker in De Kuip blijven de rest van ons leven.
blablablabla
pi_128777483
quote:

[..]

We krijgen hier gewoon Brugge-praktijken. Komt nooit een nieuw stadion totdat er over een jaar of 40-45 een betonblok naar beneden dondert.
BFF met GGMM
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:51:53 #186
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_128777491
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:51 schreef Elan het volgende:

[..]

O+ Grote kans dat het niet door gaat. Lekker in De Kuip blijven de rest van ons leven.
Dat gaat mij ook wat te ver.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

http://www.lunaticnews.nl(...)levenementen-in-hns/
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:52:20 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128777517
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:51 schreef Elan het volgende:

[..]

De SP is altijd tegen geweest. Maar die hebben ook maar 2 zetels toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128777581
quote:

[..]

Haha, dat plan is natuurlijk volslagen onzinnig van mijn partijgenoot. Er zal toch een besluit moeten vallen, en dat kan heel goed tegen HNS uitpakken.

Verder kan ik me de bezwaren van de SP goed voorstellen, dat zijn ook redenen waarom je tegen de komst van HNS kunt zijn (in ieder geval met steun van de gemeente).
pi_128777645
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef Caland het volgende:

[..]

De SP is altijd tegen geweest. Maar die hebben ook maar 2 zetels toch.
Ja en Leefbaar 14 dus daar zal alles vanaf gaan hangen. Echt geen idee wat die zullen gaan doen nog :{ .
blablablabla
pi_128777721
Wat is nou 165 miljoen? Volgens mij verdwijnen er maandelijks miljoenen. Gouden handdrukken, leuke feestjes enz enz.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:55:57 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128777763
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja en Leefbaar 14 dus daar zal alles vanaf gaan hangen. Echt geen idee wat die zullen gaan doen nog :{ .
En de twee twijfelaars van de PVDA.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128777815
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:55 schreef Caland het volgende:

[..]

En de twee twijfelaars van de PVDA.
Wie zijn er uitgesproken voor, alleen VVD?
BFF met GGMM
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:57:37 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128777859
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

CDA ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128777903
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef Caland het volgende:

[..]

CDA ook.
Oldboys network van VW dus...
BFF met GGMM
pi_128777923
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Pvda (-2), CDA en VVD zijn zeker voor. Dat zijn 19 zetels. Indien de 2 twijfelaars bij de PvdA ook voor stemmen komt het voor-kamp op 21 zetels. Er zijn 23 zetels nodig voor een meerderheid.

SP, GroenLinks, ChristenUnie, SGP en D'66 zijn al zeker tegen. Dit zijn 10 zetels.

Alleen Leefbaar (14 zetels) heeft nog niet kenbaar gemaakt welke mening zij zijn toegedaan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:59:25 #196
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_128777961
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

We krijgen hier gewoon Brugge-praktijken. Komt nooit een nieuw stadion totdat er over een jaar of 40-45 een betonblok naar beneden dondert.
Beton?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_128777992
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oldboys network van VW dus...
Nee, ze zitten in de coalitie en dan hoort het (althans, dat zeggen ze)
pi_128778015
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Beton?
Bij wijze van spreken.
BFF met GGMM
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:00:16 #199
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_128778023
Bij de VVD zullen er wel mensen zitten die er eigen belang bij hebben.

PVDA in Rotterdam is ook een corrupte bende marokannen en turken
pi_128778027
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Pvda (-2), CDA en VVD zijn zeker voor. Dat zijn 19 zetels. Indien de 2 twijfelaars bij de PvdA ook voor stemmen komt het voor-kamp op 21 zetels. Er zijn 23 zetels nodig voor een meerderheid.

SP, GroenLinks, ChristenUnie, SGP en D'66 zijn al zeker tegen. Dit zijn 10 zetels.

Alleen Leefbaar (14 zetels) heeft nog niet kenbaar gemaakt welke mening zij zijn toegedaan.
Helder, thanks ^O^
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')