Helium nog wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Loekie loekie loekie. Doe iedereen hier een groot plezier en rot gewoon op. Koop een fles helium, zet een masker op je mond en adem die stof een minuut of drie lang diep in en uit.
jochie tochquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Loekie loekie loekie. Doe iedereen hier een groot plezier en rot gewoon op. Koop een fles helium, zet een masker op je mond en adem die stof een minuut of drie lang diep in en uit.
Nee, je sterft een rustige dood zonder pijn of paniek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Helium nog wel.
Ga je daar net zo grappig van praten als jou?
Ik vind de humor van die Caland een stuk subtieler maar ga vooral zo door man je bent best vermakelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:03 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Nee, je sterft een rustige dood zonder pijn of paniek.
Maar weet je, zelfs dat gun ik je niet. Pleur wat mij betreft gelijk de Maas in met een blok beton aan je poten, onuitstaanbaar stuk vreten.
Caland is een baas.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind de humor van die Caland een stuk subtieler maar ga vooral zo door man je bent best vermakelijk.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:04 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Hij is zo nodig nog achterlijker..
Kusje terug.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:07 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Ik buig voor jou vent. Blond stoot. Matsoe. Kusje dit dat.
Die gaan morgen overleg voeren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
Is er al bekend geworden wat Leefbaar gaat doen, dan kan ik de vorige pagina's overslaan
Antwoord is kort en bondig: nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kusje terug.
Is er al bekend geworden wat Leefbaar gaat doen, dan kan ik de vorige pagina's overslaan
Bron: http://www.ajaxlife.nl/up(...)ajax-speelt-in-de-clquote:Bojan stuurt Koeman sms: 'Ajax speelt in de CL'
Soms is het moment daar om gewoon even iets in orde te maken. Marc Overmars vond de tijd rijp en regelde met FC Barcelona een deal om Bojan Krkic te huren. De rechtsbuiten stond ook in de belangstelling van Feyenoord.
Met Krkic heeft Ajax een tweede type-Fischer binnen. Frank de Boer legde uit dat Krkic geen typische Ajaxrechtsbuiten is en ook geen Isaac Cuenca, eerder een soort Fischer. Dat klinkt best goed, zo vond ook Ronald Koeman.
Net als Frank de Boer en Overmars heeft ook 'Sneeuwvlokje' een rijk verleden en goede connecties bij Barcelona. Koeman stond in contact met Krkic en hoopte de vleugelspeler ertoe te verleiden voor Feyenoord te kiezen, maar dat gaat dus mooi niet door.
“Ik heb al een jaar contact met Bojan en zijn familie, maar Ajax ging erheen en heeft het afgemaakt. Dat konden wij niet. Ik heb niet gedacht van: het gaat ons lukken. Wij hebben niet de portemonnee van Ajax, Feyenoord kan bijna niets,” aldus Koeman in gesprek met RTV Rijnmond.
De Feyenoordtrainer vindt de 22-jarige Krkic een 'correcte jongen'. “Bojan heeft me geprobeerd te bellen, maar dat mislukte. Hij stuurde een sms'je waarin hij uitlegt voor Ajax te kiezen omdat hij dan Champions League kan spelen. Feyenoord moet nog maar afwachten of het Europa League haalt. Er is bij Ajax en Feyenoord een duidelijk verschil op het gebied van sportieve basis.”
Nee nog niet. SP heeft tegen gestemd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kusje terug.
Oud nieuws.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bron: http://www.ajaxlife.nl/up(...)ajax-speelt-in-de-cl
Plaats je gelijk even de komst van Leonardo naar Ajax? Is ongeveer even oud nieuws als dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik zie niet direct hoe Feyenoord beter gaat worden van een nieuw stadion. Anderzijds denk ik dat wederom afstel desastreus gaat zijn voor de club.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:10 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Antwoord is kort en bondig: nee.
Al was er een roddel van iemand hier die via via iemand kende dat LR geheel 'nee' zal stemmen.
Waar hoop jij op?
Wordt 3 minuten geleden getweet, maar ok; sorry hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Plaats je gelijk even de komst van Leonardo naar Ajax? Is ongeveer even oud nieuws als dit.
Denk je dat echt? HNS wordt tenslotte al sinds 2003 keer op keer uitgesteld...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik zie niet direct hoe Feyenoord beter gaat worden van een nieuw stadion. Anderzijds denk ik dat wederom afstel desastreus gaat zijn voor de club.
Je moet dan toch kiezen voor de minst slechte optie.
Het gerucht ging juist dat Leefbaar unaniem 'voor' zou stemmen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:10 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Antwoord is kort en bondig: nee.
Al was er een roddel van iemand hier die via via iemand kende dat LR geheel 'nee' zal stemmen.
Waar hoop jij op?
http://nos.nl/artikel/527748-lot-kuip-in-handen-leefbaar.htmlquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niet gestemd debiel.
Lijkt me erg onaannemelijk. Het maakt je niet heel populair in je eigen partij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar ik heb werkelijk geen idee welke richting ze uit zullen gaan. We wachten het wel af. Bovendien is het hoofdelijke stemming, dus kan het ook nog eens zo zijn dat het merendeel van Leefbaar tegen gaat stemmen en enkelen voor. We zien het wel.
Dat zou vrij apart zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gerucht ging juist dat Leefbaar unaniem 'voor' zou stemmen.
Leefbaar heeft er baat bij dat de coalitie klapt. Die gaan nooit unaniem voor stemmen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gerucht ging juist dat Leefbaar unaniem 'voor' zou stemmen.
Maar ik heb werkelijk geen idee welke richting ze uit zullen gaan. We wachten het wel af. Bovendien is het hoofdelijke stemming, dus kan het ook nog eens zo zijn dat het merendeel van Leefbaar tegen gaat stemmen en enkelen voor. We zien het wel.
Voor ons aller vermaak heeft Rijnmond morgen wel zendtijd ingepland voor een heus stadion-debat. Morgen om 17.00 uur op RTV Rijnmond. Niet dat het nog iets uitmaakt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Plaats je gelijk even de komst van Leonardo naar Ajax? Is ongeveer even oud nieuws als dit.
Wederom: ze hebben nog niet gestemd debiel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:14 schreef Elan het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/527748-lot-kuip-in-handen-leefbaar.html
Waarom zie je dat niet direct? Wantrouw je de second opinions? Vindt je die cijfers te rooskleurig? Het risico te groot? Waarom? De verwachtingen in de second opinions spreken toch voor zich lijkt mij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik zie niet direct hoe Feyenoord beter gaat worden van een nieuw stadion. Anderzijds denk ik dat wederom afstel desastreus gaat zijn voor de club.
Je moet dan toch kiezen voor de minst slechte optie.
En sinds partijen onderling geen wrevel wensen, zullen ze zeker niet splitstemmen. Dat maakt je echt absoluut niet populair in je eigen partij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Leefbaar heeft er baat bij dat de coalitie klapt. Die gaan nooit unaniem voor stemmen.
Nee want de stemming is pas donderdag. Maar ze gaan dat wel doen hebben ze vandaag aangegeven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:15 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Wederom: ze hebben nog niet gestemd debiel.
Ben benieuwd wie er deelnemen aan dit debat. Zal wel niemand van de Feyenoord-familie bij zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]Voor ons aller vermaak heeft Rijnmond morgen wel zendtijd ingepland voor een heus stadion-debat. Morgen om 17.00 uur op RTV Rijnmond. Niet dat het nog iets uitmaakt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee want de stemming is pas donderdag. Maar ze gaan dat wel doen hebben ze vandaag aangegeven.
Heeft [...] gestemd.quote:
Daaruit blijkt toch helemaal niet dat Feyenoord er beter van wordt? Of zie ik wat over het hoofd?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom zie je dat niet direct? Wantrouw je de second opinions? Vindt je die cijfers te rooskleurig? Het risico te groot? Waarom? De verwachtingen in de second opinions spreken toch voor zich lijkt mij.
De coalitie klapt sowieso niet op dit onderwerp als het goed is (al kan het wel), maar het is geen coalitie-afspraak in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Leefbaar heeft er baat bij dat de coalitie klapt. Die gaan nooit unaniem voor stemmen.
Het is nu natuurlijk vrij concreet. Bestaande sponsoren, VVF, toekomstige sponsoren zitten natuurlijk ook vuistdiep in dat hele project.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:13 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Denk je dat echt? HNS wordt tenslotte al sinds 2003 keer op keer uitgesteld....
Heeft aangegeven tegen te zullen gaan stemmen dan krijg lekker een vet hart jij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
[..]
Heeft [...] gestemd.
D-e-b-i-e-l.
Klopt. De second opinions zijn enkel een haalbaarheidsanalyse. Het analyseert niet de voor- en nadelen voor de BVO.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Daaruit blijkt toch helemaal niet dat Feyenoord er beter van wordt? Of zie ik wat over het hoofd?
D66 heeft er nu natuurlijk een aardige bom onder gelegd. Geen fijne partner.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De coalitie klapt sowieso niet op dit onderwerp als het goed is (al kan het wel), maar het is geen coalitie-afspraak in ieder geval.
Marco Pastors, toch een invloedrijke partijprominent bij Leefbaar, heeft zich in ieder geval nadrukkelijk vóór de komst van een nieuw stadion uitgesproken in de media. Al zegt dat zeker niet alles natuurlijk.
Pastors is al ruim een jaar niet meer betrokken bij de partij (in een politieke functie) en heeft slaande bonje met enkele partijpolitici.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Marco Pastors, toch een invloedrijke partijprominent bij Leefbaar, heeft zich in ieder geval nadrukkelijk vóór de komst van een nieuw stadion uitgesproken in de media. Al zegt dat zeker niet alles natuurlijk.
Nou ja, er beter van kan worden in ieder geval. Er zijn een 3 tal scenarios uitgewerkt en in alle 3 de varianten profiteert Feyenoord in meer of mindere mate van de exploitatie van een nieuw stadion begrotingtechnisch.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Daaruit blijkt toch helemaal niet dat Feyenoord er beter van wordt? Of zie ik wat over het hoofd?
Het is wat je zorgvuldig noemt natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat zijn uiteraard allemaal verwachtingen, maar wat kun je meer doen dan dergelijke plannen opstellen en zorgvuldig onderbouwen?
wat een ongelooflijk denigrerend stukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat je dieper moet analyseren dan "we krijgen geld in plaats van betalen voor de huur en we krijgen een variable content fee". Heb je bijv. ook door welke zaken we kwijtraken (lees: skyboxinkomsten o.a.)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou ja, er beter van kan worden in ieder geval. Er zijn een 3 tal scenarios uitgewerkt en in alle 3 de varianten profiteert Feyenoord in meer of mindere mate van de exploitatie van een nieuw stadion begrotingtechnisch.
Een gouden regel uit de economie: verwachtingen zijn gebakken lucht. Hoi HSL, betuwelijn, EPD, talloze andere projecten.quote:Dat zijn uiteraard allemaal verwachtingen
Er bestaat niet zoiets als een DNK.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:21 schreef Elan het volgende:
Leefbaar wilde toch een referendum onder de Rotterdammers over DNK?
Uiteraard is dat interpretatie van mijn kant, maar voor sommigen zal het nooit voldoende onderbouwd zijn. Er hebben talloze instanties aan de onderbouwing meegeholpen en de plannen zijn door onafhankelijk ingestelde bureaus beoordeeld en van commentaar en eventuele verbeterpunten voorzien, dat lijkt mij toch aardig zorgvuldig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is wat je zorgvuldig noemt natuurlijk.
Nogmaals: Betuwelijn. JSF. Fyra. HSL. Noord-zuidlijn. Allen projecten die de investering waard zouden zijn. Grote bedrijven die onafhankelijke analyses deden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uiteraard is dat interpretatie van mijn kant, maar voor sommigen zal het nooit voldoende onderbouwd zijn. Er hebben talloze instanties aan de onderbouwing meegeholpen en de plannen zijn door onafhankelijk ingestelde bureaus beoordeeld en van commentaar en eventuele verbeterpunten voorzien, dat lijkt mij toch aardig zorgvuldig.
Plan van uitdieping van de grasmat met vier meter plus een zijmaasgebouw (iets wat een user hier al in 2006 riepquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:25 schreef Caland het volgende:
De SP stemt toch tegen omdat ze de Kuip willen renoveren?
Dan snap je er wel weinig van. Dat plan is zowel door voor als tegenstanders compleet met de grond gelijk gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |