Speelde tegen Heerenveen een puike potquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Manu was bij Excelsior inderdaad bedroevend afgelopen seizoen. Niet één keer, maar eigenlijk het gehele seizoen. Ik vind dat toch veelzeggend.
Bijna alle talenten die van Excelsior afkwamen waren mij het seizoen daarvoor al in positieve zin opgevallen. Dat kan ik van Manu niet bepaald zeggen (understatement).
De beslissende 3-2 inderdaad. Voorronde CL. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Speelde tegen Heerenveen een puike pot
Ik zie in Manu geen topper. Toen hij voetbalde samen met mij Luigi (en ja die is echt veel ouder, dat weet ik ook) etc. op het plein werd hij ook helemaal horendol getikt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De beslissende 3-2 inderdaad. Voorronde CL. Niks mis mee.
Verder kan ik me nog wel enkele goede acties herinneren, maar bij Excelsior heeft hij toch weinig indruk gemaakt, vooral een hele negatieve indruk. Maar dat kan natuurlijk ook komen door het dramatische optreden van de voltallige Excelsior selectie week in week uit.
Schaken voetbalde met een paar oud collega's van mij. Die bleek er ook geen ene hond van te kunnen op de straten. Gewoon een lachertje en een blind paard die vaak als een van de laatste werd gekozen. Uiteindelijk wel Feyenoord 1 en Oranje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Ik zie in Manu geen topper. Toen hij voetbalde samen met mij Luigi (en ja die is echt veel ouder, dat weet ik ook) etc. op het plein werd hij ook helemaal horendol getikt.
Toch denk ik wel dat hij wat kan.
Speelde vaak bij mij op de basketbalvelden op Beukelsdijk. Persie trouwens ook, en Luigi, Manu. O en boetius op het Henegouwerplein, ligt ook aan de Beukelsdijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Cabral was een echte straatvoetballer, kijk wat daar nu van over is
Tja, ghetto he...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Speelde vaak bij mij op de basketbalvelden op Beukelsdijk. Persie trouwens ook, en Luigi, Manu. O en boetius op het Henegouwerplein, ligt ook aan de Beukelsdijk.Beukelsdijk represent
Jouw verhalen worden ook steeds sterker hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:28 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Overigens speelden deze boelers mij helemaal kapot, altijd, elke dag.
Maar ik was prostylo gek, ik geef Iniestapasses. Zie DGH.
Heeft wel wat toch.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jouw verhalen worden ook steeds sterker he
ZEL, ik gaf één pass jongen... Eerlijk, Onlogisch, Donraja, Kapo etc. iedereen kan bevestigen: mooiste pass van het toernooiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jouw verhalen worden ook steeds sterker he
Je ziet bij zuidplein in die kooi ook echt jeudige talenten alleen jammer dat ze al vroeg het verkeerde pad opgaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Speelde vaak bij mij op de basketbalvelden op Beukelsdijk. Persie trouwens ook, en Luigi, Manu. O en boetius op het Henegouwerplein, ligt ook aan de Beukelsdijk.Beukelsdijk represent
Ooit van Spangen gehoord malloot?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:45 schreef Elan het volgende:
Van Persie is toch opgegroeid in De Afrikaanderwijk waarom zou die helemaal bij Beukelsdijk gaan voetballen?
O, en dit:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:45 schreef Elan het volgende:
Van Persie is toch opgegroeid in De Afrikaanderwijk waarom zou die helemaal bij Beukelsdijk gaan voetballen?
En drie keer raden waar Bruins op school zat? O ja, de Beukelsdijk.quote:Met jeugdvrienden Mounir El Hamdaoui en Luigi Bruins, die toen ook voor SBV Excelsior speelden, voetbalde hij voornamelijk op de pleintjes in Kralingen in Rotterdam.
Nee, Loek, je verveelt me gewoon enorm.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef Elan het volgende:
Het is al goed man jezus heb je last van je PMS of zo
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:53 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Nee, Loek, je verveelt me gewoon enorm.
Beetje dimmen boertje volgens mij heb je de verkeerde voor je.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Je schreeuwt als een speenvarken zonder enige herseninhoud.
En dat is ook precies wat je bent.
Kom naar het stadion dan een keer engerd. Je hebt De Kuip zelfs nog nooit van binnen gezien. Maar serieus, kom gewoon even. Ik betaal je kaartje zelfs. Pleur ik je Rotterdamsestijl de goot in die Pool achterna.quote:
Haha en dan jou in je kontje neuken zeker lijp teringlijertje ben jij man.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Kom naar het stadion dan een keer engerd. Je hebt De Kuip zelfs nog nooit van binnen gezien. Maar serieus, kom gewoon even. Ik betaal je kaartje zelfs. Pleur ik je Rotterdamsestijl de goot in die Pool achterna.
Loekie loekie loekie. Doe iedereen hier een groot plezier en rot gewoon op. Koop een fles helium, zet een masker op je mond en adem die stof een minuut of drie lang diep in en uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha en dan jou in je kontje neuken zeker teringlijertje ben jij man.
Het is hem niet...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Loekie loekie loekie. Doe iedereen hier een groot plezier en rot gewoon op. Koop een fles helium, zet een masker op je mond en adem die stof een minuut of drie lang diep in en uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |