Je geeft nog steeds geen antwoord op de vraag: "Waar moet de BVO 84 miljoen vandaan halen"quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Groot, maar ik geef ook aan dat je defaitisch neerleggen bij het feit dat je als vooruitstrevende stad nooit meer enig evenement van naam kan organiseren nogal kansloos is.
Ik geloof niet dat Mojo of welke andere organisator dan ook kansen zou laten lopen als ze zien dat er mogelijk in Rotterdam meer te verdienen valt of evenementen beter kunnen worden georganiseerd (door beter geluid of betere faciliteiten ofzo).
Natuurlijk is dat afwachten, maar je er simpelweg bij neerleggen vind ik weinig ambitieus en niet bij Feyenoorders en Rotterdammers passen, en nee, dat is geen inhoudelijk argument.
Verder rekent HNS niet op iedere week een volgeboekt stadion.
Ik heb jou nog geen argument zien geven. Alles omtrent dat nieuwe stadion is gebaseerd op luchtkastelen en aannames,quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar goed, ik hou erover op. Ik heb me er bij neer te leggen dat de discussie rondom HNS op sentimenten en onderbuikgevoelens gevoerd wordt ipv verifieerbare en inhoudelijke argumenten.
Sorry, dat was niet tof idd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Leuk man, met iemands ziekte fucken..
Pelle verkopen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Maar, ik vraag het wel aan jou. Waar moet Feijenoord 84 miljoen vandaan toveren?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, dat was niet tof idd.
[..]
Pelle verkopen.
Eens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb jou nog geen argument zien geven. Alles omtrent dat nieuwe stadion is gebaseerd op luchtkastelen en aannames,
Als je je had ingelezen had je dat geweten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Je geeft nog steeds geen antwoord op de vraag: "Waar moet de BVO 84 miljoen vandaan halen"
Aha, dus HNS gaat dat allemaal beter doen dan de arena? Vind je dat wérkelijk realistisch? En vooruit, antwoord ook eens vanuit je onderbuik, maar dan wèl eerlijk: denk je serieús dat HNS zoveel gaat binnenslepen aan die extra stoelen en evenementen en "verhuur van ruimte" dat ze 16 miljoen per jaar bovenop de omzet van de bijlmer braadslee draaien? Jaar in jaar uit?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die extra omzet zit niet alleen in 10.000 extra stoelen hé. Dat zit ook in extra businessunits, meer evenementen, meer verhuur van ruimten etc. die zaken zullen een veel grotere rol spelen dan simpelweg 10.000 extra stoelen tov de Arena.
De businesscase en second opinions die de businesscase onderschrijven zijn anders uitermate zorgvuldig onderbouwd. Natuurlijk blijven het aannames, want we hebben het over de toekomst, maar investeren en groeien als onderneming gaat alijd gepaard met risico's nemen. Het gaat erom dat die risico's aanvaardbaar zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb jou nog geen argument zien geven. Alles omtrent dat nieuwe stadion is gebaseerd op luchtkastelen en aannames,
Aanvaardbaar voor wie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Het gaat erom dat die risico's aanvaardbaar zijn.
Ja, dat lijkt mij realistisch omdat de Arena nu ook al tegen z'n grenzen aanloopt (en met uitbreidingen bezig zijn btw), verder kan HNS leren van de fouten die gemaakt zijn bij de bouw van de Arena, de voorzieningen zullen dan ook op een veel hoger peil komen dan in de Arena evenals het geluidsniveau bijvoorbeeld (van belang voor eventuele concerten).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Aha, dus HNS gaat dat allemaal beter doen dan de arena? Vind je dat wérkelijk realistisch? En vooruit, antwoord ook eens vanuit je onderbuik, maar dan wèl eerlijk: denk je serieús dat HNS zoveel gaat binnenslepen aan die extra stoelen en evenementen en "verhuur van ruimte" dat ze 16 miljoen per jaar bovenop de omzet van de bijlmer braadslee draaien? Jaar in jaar uit?
Voor alle betrokken partijen uiteraard. Wie anders?quote:
quote:Internazionale is druk op zoek naar versterkingen voor het komende seizoen. De Italiaanse club wil zich graag versterken met een rechtsback en is in de zoektocht naar een nieuwe rechtsback ditmaal naar verluidt terecht gekomen in Nederland.
Volgens Sky Italia is de Italiaanse club geïnteresseerd in Daryl Janmaat, de rechtsback van Feyenoord. De Italianen hopen de mandekker over te kunnen nemen van de Rotterdammers wanneer de club er niet in slaagt om Maurico Isla over te nemen van Juventus.
Volgens het eerdergenoemde medium moet Internazionale een bedrag van circa vijf miljoen euro op tafel leggen om zich te kunnen versterken met Janmaat. Of de rechtsback een vertrek naar de club uit Italië ziet zitten, is echter niet bekend. Bij Feyenoord heeft Janmaat nog een contract tot medio 2015.
Voor de ene partij is het risico lager dan voor de andere. Als het fout gaat zijn de investeerders de eersten die hun geld krijgen, terwijl de Gemeente moet dokken. Dan is het niet voor alle betrokken partijen even aanvaardbaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor alle betrokken partijen uiteraard. Wie anders?
Voor de gemeente ligt het uiteraard anders. Die hebben ook andere belangen en met meer verantwoordelijkheden rekening te houden. Desondanks ben ik van mening dat het risico voor de gemeente ook aanvaardbaar is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor de ene partij is het risico lager dan voor de andere. Als het fout gaat zijn de investeerders de eersten die hun geld krijgen, terwijl de Gemeente moet dokken. Dan is het niet voor alle betrokken partijen even aanvaardbaar.
Martin van Geel zal Janmaat niet laten gaan voor 5 miljoen lijkt mij.quote:
Op basis waarvan zeg je dat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Dekatria het volgende:
Blackcard Manu mag z'n mentaliteit weleens wat gaan verbeteren.
Ach dat komt met de jaren. Vanaf de A1 heeft hij zich gedragen bij Feyenoord. Vorig seizoen een beetje te 'fanatiek' en teveel 'frustratie'. Maar als je alles in de jeugd wint en je speelt daarna degradatievoetbal op vrijdagavond in Veendam.... Snap ik dat wel een beetje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Dekatria het volgende:
Blackcard Manu mag z'n mentaliteit weleens wat gaan verbeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |