Ik denk niet dat bij Euskatel georganiseerd doping wordt gebruikt zoals bij Festina.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat we binnen enkele jaren Bassons-achtige verhalen krijgen van Sicard.
Lijkt me sterk. Hij heeft al een paar jaar last van een blessure, waardoor hij in zijn rechterbeen veel minder dan normale kracht heeft. Vandaar dat hij na zijn U23 WK winst nooit meer op niveau is geweest (hoewel hij in zijn eerste profjaar nog een paar aardige uitslagen had).quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat we binnen enkele jaren Bassons-achtige verhalen krijgen van Sicard.
Is hij nooit langs die Nederlandse dokter geweest? Ik hoorde dat veel renners last van die 'afknelling' hadden. Hoe heette dat ook al weer precies?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:13 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Hij heeft al een paar jaar last van een blessure, waardoor hij in zijn rechterbeen veel minder dan normale kracht heeft. Vandaar dat hij na zijn U23 WK winst nooit meer op niveau is geweest (hoewel hij in zijn eerste profjaar nog een paar aardige uitslagen had).
Hij kan best clean zijn, maar hij lost niet uit die groep omdat hij clean is.
Ik hoop ook wel dat Froome laat zien dat hij de echte koning is van het gezelschap renners. Gewoon vol voor die overwinning gaan dus op de Alpe en de Mont Ventoux. Dit heeft overigens niets met doping te maken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
De strijd om de overige plekken is tegen die tijd misschien nog net zo open als nu, dan zal er toch gestreden moeten worden op de Alpe. Inhouden betekent plekje verliezen.
Zou het mooiste zijn als Froome daarvoor al tijd heeft verloren maar die kans acht ik zeer klein. Froome die voluit gaat op Alpe d'Huez zou wel leuk zijn.
Stenose van de A. Iliaca externa: claudicatio intermittens door endofibrose.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is hij nooit langs die Nederlandse dokter geweest? Ik hoorde dat veel renners last van die 'afknelling' hadden. Hoe heette dat ook al weer precies?
Beknelde liesslagaderquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:16 schreef No-P het volgende:
[..]
Stenose van de A. Iliaca externa: claudicatio intermittens door endofibrose.
Nee, hij heeft geen last van een afknelling, een heel ander probleem:quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is hij nooit langs die Nederlandse dokter geweest? Ik hoorde dat veel renners last van die 'afknelling' hadden. Hoe heette dat ook al weer precies?
Dit bericht komt uit 2011. Twee jaar later is hij nog steeds niet op niveau. Probleem is nog steeds niet opgelost eigenlijk.quote:The former Tour de l'Avenir winner has been struggling with a niggling knee injury for virtually the whole season, originally thought to be caused by a change of shoes in the lead-up to the 2011 campaign. As it turns out the shoes weren't causing the problem after all; a crash in training back in December has led to one of the Frenchman's legs being considerably weaker than the other as his body tried to compensate for the injury by slightly altering his pedal-stroke. He's struggling to rediscover his characteristic fluent way of turning those pedals,
Dit hoop ik ook. Daarnaast kan hij zich meer of minder verdacht maken op doping gebruik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik hoop ook wel dat Froome laat zien dat hij de echte koning is van het gezelschap renners. Gewoon vol voor die overwinning gaan dus op de Alpe en de Mont Ventoux. Dit heeft overigens niets met doping te maken.
Kijk naar de olympische spelen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:25 schreef glaba het volgende:
[..]
Dit hoop ik ook. Daarnaast kan hij zich meer of minder verdacht maken op doping gebruik.
Maar stel sky gebruikt inderdaad doping. Wat zijn de beweegredenen voor de sponsor om daarin mee te gaan? Ik denk dat als het eenmaal uitkomt (uiteindelijk komt alles boven water) het hun imago schaadt. Waarom zouden ze zo een groot risico nemen? De vorige generatie sponsors waren enigszins te vergeven met de reden dat iedereen het deed en het nieuw was. Dit argument gaat niet nog een keer op. Zeker in NL zal dan Belkin afgemaakt worden. Ik weet niet hoe ze in buitenland hierna kijken.
Zal wel meevallen...Festina had na de dopingtour een topomzet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:25 schreef glaba het volgende:
[..]
Dit hoop ik ook. Daarnaast kan hij zich meer of minder verdacht maken op doping gebruik.
Maar stel sky gebruikt inderdaad doping. Wat zijn de beweegredenen voor de sponsor om daarin mee te gaan? Ik denk dat als het eenmaal uitkomt (uiteindelijk komt alles boven water) het hun imago schaadt. Waarom zouden ze zo een groot risico nemen? De vorige generatie sponsors waren enigszins te vergeven met de reden dat iedereen het deed en het nieuw was. Dit argument gaat niet nog een keer op. Zeker in NL zal dan Belkin afgemaakt worden. Ik weet niet hoe ze in buitenland hierna kijken.
Ze hebben nog steeds Virenquequote:Op donderdag 11 juli 2013 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zal wel meevallen...Festina had na de dopingtour een topomzet.
Dit dus. Naast de sponsors hebben ook de renners natuurlijk geen excuses meer (niet zoals eerst: iedereen deed het). Ze zullen voor eeuwig de boeken in gaan als dopinggebruikers. Waarom zou je dat nog willen? Je weet toch dat het uit komt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:25 schreef glaba het volgende:
[..]
Iets wat Armstrong dus al meer dan 10 jaar terug al deed en op dat moment ook al jaren door Trek speciaal fietsen voor hem liet bouwen. Of zaken als SPD SL pedalen liet ontwikkelen door Shimano. Daarmee vergeleken lijken de Sky-borgs amateurs maar inmiddels is Froome wel net zo dominant als een Armstrong.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Wel grappig dat de Sky die zogenaamd wetenschappelijk bezig is pas een paar weken terug Froome voor het eerst een widntunnel van binnen liet zien.
Dat was 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:21 schreef THEFXR het volgende:
op de honderdste verjaardag komen er toch geen dopers naar buiten, dat is slechte PR
Kijk eens om je heen in de maatschappij. Valsspelen is al zover geïntegreerd dat het zinloos is om te denken dat er grote bedrijven niet aan hoeven mee te doen als er zoveel geld mee gemoeid is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:25 schreef glaba het volgende:
[..]
nah, is gewoon de VADA test, maakt niet uit in weke sport dat het is. Bij Ram zat er nog niet eens een EPO test in.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:24 schreef opgebaarde het volgende:
Neem aan dat wielrenners op ander spul wordt getest als die knokkers plus je kan er natuurlijk nu vanuit gaan dat Ram loopt te lullen want dat zal die ander zeker niet doen en MMA staat al vanaf het begin bekend als een erg schone sport...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |