abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:31:56 #226
40566 Ericr
Livewrong
pi_154774836
quote:
Brian Cookson, de voorzitter van de internationale wielerunie UCI, heeft woensdag in een interview met persagentschap AFP gezegd dat hij de gewelddadige incidenten tijdens de afgelopen Ronde van Frankrijk veroordeelt. Daarnaast gaf hij ook aan dat hij gelooft dat Tourwinnaar Christopher Froome, die het slachtoffer was van dat ‘asociaal gedrag’, de Ronde eerlijk gewonnen heeft.

‘Tijdens de Tour van dit jaar hebben er zich enkele betreurenswaardige incidenten voorgedaan en dat maakt me ongerust’, verklaart Cookson. ‘De toeschouwers worden steeds gewelddadiger. Ze lopen mee met de renners en proberen ze in moeilijkheden te brengen.’
Tijdens de afgelopen Tour was de Brit Chris Froome meermaals het doelwit van gefrustreerde toeschouwers. Tijdens de veertiende rit gooide een omstander urine over de geletruidrager en riep die dat de geletruidrager gedopeerd was. Een andere toeschouwer spuwde hem in het gezicht.

‘Ik geloof net als Chris dat slechts een klein deel van het publiek slechte bedoelingen heeft’, zegt Cookson, die verder in het interview ook een lans breekt voor de renner van Team Sky en bij uitbreiding voor het hele peloton. ‘We hebben tijdens deze Tour renners gezien die enorm moe waren. Dat toont misschien wel hoe effectief de antidopingcontroles zijn.’
Aldus Brian WC-eend.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150730_01797237

Renners zijn moe dus de dopingcontroles werken. Geen speld tussen te krijgen toch.
  donderdag 30 juli 2015 @ 22:13:10 #227
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_154776240
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:31 schreef Ericr het volgende:

[..]

Aldus Brian WC-eend.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150730_01797237

Renners zijn moe dus de dopingcontroles werken. Geen speld tussen te krijgen toch.
Mercx werd vroeger geslagen in de gele trui, dus zo erg is het allemaal nog niet, een aantal jaren terug werden er renners nog beschoten met een luchtbuks.
pi_154798386
Zijn er wattages bekend van de Alpe?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 18:02:37 #229
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_154798525
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:55 schreef Sloggi het volgende:
Zijn er wattages bekend van de Alpe?
hier staan er een paar tussen:
https://twitter.com/ammattipyoraily?lang=nl
pi_154798571
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hier staan er een paar tussen:
https://twitter.com/ammattipyoraily?lang=nl
Bedankt! Niks abnormaals dus, ook niet echt qua tijden lijkt het.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 19:28:06 #232
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_154823569
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Mercx werd vroeger geslagen in de gele trui, dus zo erg is het allemaal nog niet, een aantal jaren terug werden er renners nog beschoten met een luchtbuks.
En die volle waterfles naar Hinault tijdens een tijdrit in de Giro niet te vergeten.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_154884891
quote:
Farmaceut heeft iets in de pil gestopt dat makkelijk is te meten in de urine? Zie je wel vaker tegenwoordig, dat een farmaceut als onderdeel vaan een dopinggevoelig medicijn gelijk onderzoek doet na hoe het te detecteren is en de dopingautoriteiten ervan op de hoogte brengt. Ze willen de negatieve publiciteit niet.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 13:10:25 #234
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_155011405
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:06 schreef Harunobu het volgende:
Je kunt niet zomaar een molecuul goedkoop namaken zoals je dat met een rolex wel kunt. Het is wat het is.

Je bent op de labschaal dagen bezig om een paar miligram eiwit te krijgen. Dat salaris moet betaald worden.

Een dosis groeihormoon is ook maar in de nanogrammen per liter bloed. Het is een signaaleiwit dat alleen maar een cascade moet starten via meer reguliere signalen zodat cellen meer anabool gaan werken, bijv. Dit soort stoffen doen zelf het echte werk niet. Daarom is de benodigde concentratie superlaag. Als je dat zelf koopt als 2 mg in poedervorm neem ik aan, hoe kun je dat fucking ooit als amateur juist doseren en dan als spuit in je ader zetten?

Los van de vraag hoe ze aan het gen gekomen zijn. Dat moet je eerst stelen/kopen van iemand die er legitiem mee werkt.

Underground labs. Omdat ze geen geld uitgeven aan alle randzaken waaraan farmaceutische bedrijven moeten voldoen kan het bizar veel goedkoper (hoeven er ook geen miljoenen aan onderzoekskosten en patenten in te verwerken). Ook minder puur en variabeler qua hoeveelheid werkzame stof ('geen pharmaceutical grade'), maar de stof/cellijn zelf maken is easy peasy als je wat van recombonatie weet en ooit legaal met de processen hebt gewerkt. Ik denk dat je de miljarden die in deze zwarte industrie omgaan onderschat.

Of Hgh nuttig is voor wielrenners is overigens zeer omstreden.

[ Bericht 2% gewijzigd door VASND op 08-08-2015 13:17:03 ]
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_155011523
Dat er georganiseerde misdaad bezig is met labs om topsporters aan doping te helpen, dat geloof ik wel.

Maar toch erg lastig om een heel eiwit zo goedkoop te kopen, maar het was dus ook een peptide

Kijk maar eens naar eiwitten die gewoon in de natuur voorkomen en waarvan je ze kunt bestellen. Dus onderzoeksgeld, daar is geen sprake van in dat geval.
De kosten komen hem uit hoeveel bacteriecultuur je moet hebben en hoeveel eiwit je daar uiteindelijk uit kunt winnen.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 13:19:50 #236
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_155011585
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 13:16 schreef Harunobu het volgende:
Dat er georganiseerde misdaad bezig is met labs om topsporters aan doping te helpen, dat geloof ik wel.

Maar toch erg lastig om een heel eiwit zo goedkoop te kopen, maar het was dus ook een peptide

Kijk maar eens naar eiwitten die gewoon in de natuur voorkomen en waarvan je ze kunt bestellen. Dus onderzoeksgeld, daar is geen sprake van in dat geval.
De kosten komen hem uit hoeveel bacteriecultuur je moet hebben en hoeveel eiwit je daar uiteindelijk uit kunt winnen.
Een prijs van 30 euro voor milligrammen is onmogelijk, daar heb je helemaal gelijk in trouwens
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_155011718
Voor een eiwit van 300 AA's zeker wel. Maar nu het een fragment betreft, weet ik het niet zeker. Dat kun je namelijk vaak met een paar reactiestappen aan elkaar plakken met nog kleinere stukjes peptide die je kunt bestellen.

Zou het als topsporter nooit proberen, dat middel van die site.
pi_155011887
Ik blijf het verbazend vinden dat ondanks alle gedoe nu met de TdF, het als evenement nog steeds zo aansprekend is en blijft en de steden ondanks dat nog steeds hijgend in de rij staan om een start of etappe te kunnen hosten zoals laatst in Utrecht.
pi_155015669
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 13:28 schreef Harunobu het volgende:
Voor een eiwit van 300 AA's zeker wel. Maar nu het een fragment betreft, weet ik het niet zeker. Dat kun je namelijk vaak met een paar reactiestappen aan elkaar plakken met nog kleinere stukjes peptide die je kunt bestellen.

Zou het als topsporter nooit proberen, dat middel van die site.
daar heb we die gekken van het BB forum voor
  Moderator zaterdag 8 augustus 2015 @ 16:14:04 #240
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155015701
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 13:37 schreef Iwanius het volgende:
Ik blijf het verbazend vinden dat ondanks alle gedoe nu met de TdF, het als evenement nog steeds zo aansprekend is en blijft en de steden ondanks dat nog steeds hijgend in de rij staan om een start of etappe te kunnen hosten zoals laatst in Utrecht.
Welk gedoe Iwanius?
pi_155018791
Omdat wielrennen gewoon een prachtige sport blijft.
pi_155019105
Bij showworstelen staat de uitslag ook vooraf vast, en dat wordt ook leuk gevonden.
pi_155020598
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 18:24 schreef Harunobu het volgende:
Bij showworstelen staat de uitslag ook vooraf vast, en dat wordt ook leuk gevonden.
je gaat het nu vergelijken met sports entertainment?
pi_155023296
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 18:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Omdat wielrennen gewoon een prachtige sport blijft.
Dit.
pi_155025387
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 19:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je gaat het nu vergelijken met sports entertainment?
Lijkt me een eerlijke vergelijking. Wielrennen is toch zo op z'n tijd ook best vermakelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')