Nee doet hoeft niet bij aanschaf van een klein maatje vogelquote:Op maandag 8 juli 2013 16:33 schreef Tem het volgende:
Heb je ook een haak en een houten been, Uccie?
Ja tuurlijk eet ik vleesquote:
Ik eet zelfs koeienquote:
Ik had het kunnen wetenquote:
Het was geen vraag Spec.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet een vraagteken achter die zin.
Ik zal eens even een hete boy opzoeken voor jou.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:46 schreef Uccie het volgende:
Ik ben nog aan het werken van Dries Roelvink raak ik niet gemotiveerd om iets te doen...ik mis VS met zijn inspirerende mannen
Niet die verslavings-Keith of die KFC gast hèquote:Op maandag 8 juli 2013 16:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zal eens even een hete boy opzoeken voor jou.
Is POL nog hilarischer dan dit?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Jullie zijn nog vervelender en minder grappig dan POL.
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Je moet ook altijd rond 21:00 langskomen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:51 schreef Boze_Appel het volgende:
ik doelde meer op een tiener die de poepluiers niet wil ontgroeien maar wat jij zegt klinkt ook niet vrolijk neequote:Op maandag 8 juli 2013 15:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat lijkt me eng...een niet puberende tiener, is net een tijdbom.
Kijk deze dame weetquote:
Ohja maar dat wat jij bedoelde lijkt mij meer een categorie apartquote:Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik doelde meer op een tiener die de poepluiers niet wil ontgroeien maar wat jij zegt klinkt ook niet vrolijk nee
Aangenaam om naar te kijken...want 6-packs liggen niet lekker èn staat vast langer voor de spiegel dan ik.quote:
mad world is hetquote:Op maandag 8 juli 2013 16:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja maar dat wat jij bedoelde lijkt mij meer een categorie apart
Ligt heerlijk en heeft geen moeite je voor langere tijd op te tillen bij de zweefstandjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aangenaam om naar te kijken...want 6-packs liggen niet lekker èn staat vast langer voor de spiegel dan ik.
Oh in dat geval herzie ik mijn meningquote:Op maandag 8 juli 2013 16:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Ligt heerlijk en heeft geen moeite je voor langere tijd op te tillen bij de zweefstandjes.
Zweetstandjes?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Ligt heerlijk en heeft geen moeite je voor langere tijd op te tillen bij de zweefstandjes.
Maar bij jou moet je er eerst met de bosmaaier doorheen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:57 schreef hexje het volgende:
O en je weet zeker dat alles altijd op tijd geschoren is. Ook prettig.
Post dan een foto van jouw sixpack...dan gaan we daar ook tegenaan kwijlenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:57 schreef Specularium het volgende:
Ja godverdomme betaal ik hier een FOK! abonnement voor?
Nee dat is powerfemenisme.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar bij jou moet je er eerst met de bosmaaier doorheen.
Vind ik nogal hypocriet.
En tijdsbesparendquote:
Ja, vrouwenlippen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:03 schreef hexje het volgende:
Deze man heeft ook wel iets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft een vriendin ja....quote:
Dat is inderdaad een minpuntje.quote:
Old spinster.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef Specularium het volgende:
Wel elke dag van die Chilly gel in je voeg smeren maar een tattoo is ineens van, nee nee.
Zeker niet als het nodig is om een pijl er naartoe te tattoeren omdat je hem anders niet kan vindenquote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef Tem het volgende:
Wel als je ze boven je penis hebt gezet. Of zo'n rits sterretjes op je onderarm
Ik ken niemand die dat doet en een tattoo is niet erg maar hij moet niet helemaal onder zitten.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef Specularium het volgende:
Wel elke dag van die Chilly gel in je voeg smeren maar een tattoo is ineens van, nee nee.
blije eikelquote:
Je weet niet wat voor smiley...quote:
Goed punt...quote:
Dat je moeder ruikt, wil niet zeggen dat alle vrouwen stinken.quote:
De illusie dat alle vrouwen gesealde tulpjes poepen en als rozenbosjes ruiken is iets wat ik allang mij heb gelaten.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat je moeder ruikt, wil niet zeggen dat alle vrouwen stinken.
Geldt ook voor mannen maar wij vrouwen maken geen grappen daarover. Een piem0l ruikt ook niet fris.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De illusie dat alle vrouwen gesealde tulpjes poepen en als rozenbosjes ruiken is iets wat ik allang mij heb gelaten.
Misschien moet ik betere vrouwen kiezen.
Die enorme van mij riekt heerlijk naar lavender. Dat doet de chillgeur van de AH.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Geldt ook voor mannen maar wij vrouwen maken geen grappen daarover. Een piem0l ruikt ook niet fris.
Wat voor voogsels?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:23 schreef Uccie het volgende:
Ik ga maar eens kijken of mijn huis er nog staat...je weet het nooit met 3 puberende vogels
valkparkieten o.a.quote:
Zit je nu tof te doen via mobiel?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:23 schreef Uccie het volgende:
Ik ga maar eens kijken of mijn huis er nog staat...je weet het nooit met 3 puberende vogels
Nu nog Uccie en/of hexje erbij en mijn fantasie is compleet.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:28 schreef Tem het volgende:
Het beeld is compleet. Een bak potpourri in de badkamer en B_A die z'n ballen staat te scheren onder de regendouche met een glas wijn in de hand.
Bij Hexje moet je uitkijken dat je de zeep niet laat vallen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nu nog Uccie en/of hexje erbij en mijn fantasie is compleet.
Gaat ze alle vloeibare zeep proberen op te rapen dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij Hexje moet je uitkijken dat je de zeep niet laat vallen.
De ultieme smiley voor wijven die pretenderen nog iets op de slaapkamer te beleven.quote:
Kelly.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom heeft hexje een scrotum. Dat verwart mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, dan weet ze waar ze mee bezig is.
Nee toen was ik nog op werk...en nu thuisquote:
Indiaas besteld...om jullie te verwarren eet ik morgen zuurkool ofzoquote:
Kattenvlees, hondenvlees, paardenvlees...heleboel vleesquote:
MEER VLEESCH!quote:Op maandag 8 juli 2013 18:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kattenvlees, hondenvlees, paardenvlees...heleboel vlees
Hoe laat moet ik er zijn dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Indiaas besteld...om jullie te verwarren eet ik morgen zuurkool ofzo
Nu..je hebt 10 minuten...waarschijnlijk langer want wordt gebracht door een indiër die zijn nooit op tijdquote:
ja laat hem langzaam doen dan, ik doe er 25 minuten overquote:Op maandag 8 juli 2013 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu..je hebt 10 minuten...waarschijnlijk langer want wordt gebracht door een indiër die zijn nooit op tijd
Ik kijk wel of ik die tulband tussen zijn spaken krijgquote:Op maandag 8 juli 2013 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
ja laat hem langzaam doen dan, ik doe er 25 minuten over
Wel filmen danquote:Op maandag 8 juli 2013 18:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik die tulband tussen zijn spaken krijg
Maakt toch niet uit...als er maar iets te zuipen isquote:Op maandag 8 juli 2013 18:42 schreef Specularium het volgende:
Hoe enorm goed zou dat Beachmasters zijn?
En daar maak je geen foto van?quote:
Dan wordt het tenminste een dopeshow, hihahoquote:Op maandag 8 juli 2013 18:59 schreef Uccie het volgende:
http://www.nu.nl/media/35(...)el-en-van-brink.html
Misschien dat ik eens een keertje wakker blijfquote:Op maandag 8 juli 2013 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan wordt het tenminste een dopeshow, hihaho
Voor wie van de gasten dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien dat ik eens een keertje wakker blijf
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:59 schreef Uccie het volgende:
Antoine Bodar in elk geval nietquote:
Maar wel met Andriesquote:
Ik snap het niet echt. Je mag in de zomer een paar maanden je talkshow doen; ga je halverwege doodleuk op vakantie. Ik verheug me wel alvast op de uitzending met Maarten van Rossem en die met Wouter Bos.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:59 schreef Uccie het volgende:
Bij TdJ draagt hij ook echt niets toe...dan liever Gertjequote:Op maandag 8 juli 2013 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt. Je mag in de zomer een paar maanden je talkshow doen; ga je halverwege doodleuk op vakantie. Ik verheug me wel alvast op de uitzending met Maarten van Rossem en die met Wouter Bos.
Die doping-renner Michael Boogerd had van mij niet gehoeven.
Johan en Tijs is toch niet leukquote:
Ze hebben ook nog even overwogen om Specularium naast Tijs aan tafel te zetten, maar dat zag er te sip uit.quote:
Ja dus nu hebben ze Kees Jansma maar gevraagdquote:Op maandag 8 juli 2013 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog even overwogen om Specularium naast Tijs aan tafel te zetten, maar dat zag er te sip uit.
Bovendien gaf Specularium aan dat zijn agenda tegen die tijd druk bezet is met vrijwilligerswerk. Geen idee waarom.
Allemaal even lachen mensen.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog even overwogen om Specularium naast Tijs aan tafel te zetten, maar dat zag er te sip uit.
Bovendien gaf Specularium aan dat zijn agenda tegen die tijd druk bezet is met vrijwilligerswerk. Geen idee waarom.
Tuurlijk wel...denk aan al die topics waar ze het waarderen dat je daar nu niet bent!quote:
Geniet ervan...het is alweer overquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dezen plaatje die je wist dat zou komen.
[ afbeelding ]
Sommige zijn maandelijksquote:
Voorwiel ook denk ikquote:
Dat kan niet op commandoquote:
Ik ga geen kwaliteit beloven dan natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan het om 21:00?
Maken we er een vaste rubriek van.
Ken jij Harry Engels?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga geen kwaliteit beloven dan natuurlijk
Nog nooit van gehoordquote:
Ja dat zit ik...met nog wat andere kleding er overheen en nee geen foto's, dan vraagt Sp3c het maar lekker zelf.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
Ja, is een beetje doorzichtig.
Vraag mij wel af of Uccie in haar onderbroekje op de bank zit.
Heb wel een heel grachtenpand voor weinigquote:Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef Kentoet het volgende:
Uccie in haar onderbroekje bij haar voordeurtje in Madurodam.
Hou je ook van midget golf?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb wel een heel grachtenpand voor weinig
Het is nog geen 21u hè, niet al je kruit verschieten.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb wel een heel grachtenpand voor weinig
quote:
Ik bedoel niet dat jij het balletje bent.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]niet als ze met zo'n golfstok tegen mijn hoofd meppen
Maar ja midgetgolf is wel leuk, gewoon golf kan ik geen zak van.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat jij het balletje bent.
Wie zijn wij? Zijn gedrag was echt storend.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
Sorry VS, maar ik moest er weer even om lachen.
Weet dat je meeleest en wij steunen je in deze moeilijke tijden.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Wie zijn wij? Zijn gedrag was echt storend.
Ik heb van hem hier geen plaatjes gezien van erecties enzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:52 schreef Kentoet het volgende:
Voorburg is in deze topicje nooit vervelend, behalve als hij gore plaatjes post.
Eerste klopt, tweede klopt niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:52 schreef Kentoet het volgende:
Voorburg is in deze topicje nooit vervelend, behalve als hij gore plaatjes post.
Die plaatjes zijn anders verre van smerigquote:Op maandag 8 juli 2013 20:52 schreef Kentoet het volgende:
Zit met een rose in de voortuin.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:55 schreef Kentoet het volgende:
Hij heeft nu echt een enorme erectie, die ouwe Voorschotel.
Hij heeft ook vast leuk gezelschapquote:
Kijk...soms wordt iets gewoon in mijn schoot geworpenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
Een lerares Spaans probeerde aan haar klas uit te leggen dat in het Spaans, in tegenstelling tot bijvoorbeeld het Engels, zelfstandig naamwoorden mannelijk of vrouwelijk zijn.
Huis bijvoorbeeld, is in het Spaans vrouwelijk: la casa,potlood daarentegen, is mannelijk: el lapiz Daarop vroeg een van de studenten: welk geslacht heeft een computer?
In plaats van direct een antwoord te geven, deelde de lerares de klas in twee groepen, meisjes en jongens, en vroeg hen zelf te bepalen of een computer een mannelijk of vrouwelijk zelfstandig naamwoord was. Elke groep moest vier redenen opgeven voor hun keuze.
De groep jongens besloot dat het woord computer zonder twijfel een vrouwelijk woord was (la computadora), omdat:
1. Niemand anders dan de schepper ervan de logica begrijpt
2. De taal waarmee computers met elkaar communiceren onbegrijpelijk is voor alle anderen
3. Zelfs de kleinste foutjes opgeslagen worden in het geheugen om later terug gehaald te kunnen worden
4. Je, zodra je een band opbouwt met een computer, je halve salaris uitgeeft aan accessoires (maar het wordt beter)
De groep meisjes echter, constateerde dat computers mannelijk (elcomputador) moesten zijn, want:
1. Voordat je iets met hem kunt doen, moet je hem eerst opstarten
2. Ze bevatten veel gegevens, maar kunnen niet zelfstandig denken
3. Ze worden geacht problemen op te lossen, maar meestal vormen ze zelf het probleem
4. Zodra je er een hebt gekozen, realiseer je je dat je, als je wat langer had gewacht, een beter model had kunnen hebben.
De meisjes wonnen.![]()
Die eerste serie is het leukst vind ikquote:Op maandag 8 juli 2013 21:06 schreef hexje het volgende:
De laatste voor vandaag. Beneden mag het iets korter verder.![]()
![]()
[ afbeelding ]
De meeste zullen wel team-VS zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef hexje het volgende:
Jarrod Scott is voor mij wel een ontdekking. Daar wil ik wel een beschuitje mee eten. Vermoedt alleen dat hij in VS team zit.
Mooie serie voor de Vogue heeft hij gedaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
De meeste zullen wel team-VS zijndan zit er ook niet meer in dan een beschuitje
Mooie serie al is het niet helemaal mijn type man.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef hexje het volgende:
[..]
Mooie serie voor de Vogue heeft hij gedaan.
http://www.thefrontrowvie(...)-frontal-nudity.html
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef hexje het volgende:
Hij is hetero!!!!![]()
![]()
![]()
"I mean what straight guy, my self included, would be attracted to a cover like this; or would want to see Jarrod Scott's penis? Similar case with Numéro Homme Paris, or China, amongst others. They drip gay control. Sure the fashion is/could-be applicable to all type of a men, but the image and intention are definitely glazed gay. Point being: Because a magazine is never just about the featured products, but about the point of view, the Homme title is a bit misleading."
Echt niemand geeft een neuk.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef hexje het volgende:
Jarrod Scott is voor mij wel een ontdekking. Daar wil ik wel een beschuitje mee eten. Vermoedt alleen dat hij in VS team zit.
Deal!quote:Op maandag 8 juli 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
mocht ik 'm tegenkomen in de exotische oorden waar ik weleens ben (Den Haag, Amsterdam, Utrecht, Mierlo
) stuur ik hem naar je toe
Prima leeftijdquote:
Heb ik al gepostquote:
Die mop moest van Specularium, dan ga ik toch niet mijn best doenquote:
Ah je hebt je gelijk. Stom van mij.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mop moest van Specularium, dan ga ik toch niet mijn best doen
Hoe meer hij er vraagt, hoe slechter ze gaan wordenquote:
Maar jij bent 1,20.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mop moest van Specularium, dan ga ik toch niet mijn best doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij bent 1,20.
Hoef je niet te bukken.Geen plat hoofd hè dus je kan je biertje niet kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Wijn, wodka, jenever, melk, karvan cevitam...wat jij wiltquote:
Lief zijn!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
Antoine bij Tijs en Knevel.
Wat een pedo.
Dit is best een beetje zielig.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef hexje het volgende:
Nog even de foto's van Jarrod bekijken voor het slapen gaan.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:01 schreef Webschip het volgende:
Maar dat stomme sport altijd mag afdrijven
Alleen mijn twee grote tenen als teken van liefde.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ik las dat jouw vriendin je teennagels lakt met hartjes.
Dat is wel erg hetero.
Was het maar waar. Elflettering zit op z'n werk en gaat daar nu weer verder mee. Er staan nog een paar suffe telefoongesprekjes op het programma.quote:
Ik liet gisteren per ongeluk de tv even aanstaan toen Smeets met wielrenners begon. Wat een gezwets was dat, ging nergens over. Maar de NOS baggert met miljoenen aan belastinggeld de publieke zenders vol met kut sport. Dan zeg ik, zullen er ook mensen zijn die voor die miljoenen ook wat anders willen zien?quote:
Van dat geld mogen ze van mij documentaires maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik liet gisteren per ongeluk de tv even aanstaan toen ik Smeets met wielrenners begon. Wat een gezwets was dat, ging nergens over. Maar de NOS baggert met miljoenen aan belastinggeld de publieke zenders met kut sport. Dan zeg ik, zullen er ook mensen zijn die voor die miljoenen ook wat anders willen zien?
Iedere keer maak je het alleen maar erger.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen mijn twee grote tenen als teken van liefde.![]()
Op de ene haar voorletter, op de ander de mijne en als ik mijn twee grote tenen naast elkaar leg vormt dat een hartje met onze voorletters.
Hopelijk laten ze de VPRO een beetje met rust.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van dat geld mogen ze van mij documentaires maken.
Of direct dat geld naar het afbetalen van de staatsschuld.
Ik vind twee tenen toch een groot verschil. Al je teennagels zou erger zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedere keer maak je het alleen maar erger.
In een saai kantoorkamertjequote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind twee tenen toch een groot verschil. Al je teennagels zou erger zijn.Als je 15 bent vind ik het wel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De meeste kennen geen tweede. Vandaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:16 schreef Specularium het volgende:
Blijft toch vreemd dat als je Jim zegt iedereen weet over wie je het hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:19 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heet Elflettering gewoon Frank ofzo.
Rickyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:36 schreef Specularium het volgende:
Weten jullie wie een harde baas is?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:37 schreef Specularium het volgende:
Ruccie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:39 schreef Uccie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
David Brent, een van mijn favoriete nare figuren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:36 schreef Specularium het volgende:
Weten jullie wie een harde baas is?
[ afbeelding ]
Kun je die niet in een laptop/pc proppen ofzo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:39 schreef Specularium het volgende:
Ik bedenk me net dat ik hier ergens nog een dubbeldvd heb van Debiteuren/Crediteuren.
Alleen geen dvd speler volgens mij. Dat ga ik eens even uitcontroleren.
De cd/dvd speler is kapot. Ik moet eigenlijk ook een herinstallatie van Windows doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je die niet in een laptop/pc proppen ofzo?
quote:Het platte Utrechts wordt van alle tongvallen het meest gewaardeerd.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:41 schreef Specularium het volgende:
NWS / Studentenaccent verkozen tot irritantste tongval
[..].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |