Hou je ook van midget golf?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb wel een heel grachtenpand voor weinig
Het is nog geen 21u hè, niet al je kruit verschieten.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb wel een heel grachtenpand voor weinig
quote:
Ik bedoel niet dat jij het balletje bent.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]niet als ze met zo'n golfstok tegen mijn hoofd meppen
Maar ja midgetgolf is wel leuk, gewoon golf kan ik geen zak van.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat jij het balletje bent.
Wie zijn wij? Zijn gedrag was echt storend.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
Sorry VS, maar ik moest er weer even om lachen.
Weet dat je meeleest en wij steunen je in deze moeilijke tijden.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Wie zijn wij? Zijn gedrag was echt storend.
Ik heb van hem hier geen plaatjes gezien van erecties enzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:52 schreef Kentoet het volgende:
Voorburg is in deze topicje nooit vervelend, behalve als hij gore plaatjes post.
Eerste klopt, tweede klopt niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:52 schreef Kentoet het volgende:
Voorburg is in deze topicje nooit vervelend, behalve als hij gore plaatjes post.
Die plaatjes zijn anders verre van smerigquote:Op maandag 8 juli 2013 20:52 schreef Kentoet het volgende:
Zit met een rose in de voortuin.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:55 schreef Kentoet het volgende:
Hij heeft nu echt een enorme erectie, die ouwe Voorschotel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |