abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128864840
"Je naaste is je spiegel. Als je eigen gezicht schoon is, zal ook je beeld schoon zijn. Maar zie je bij je naaste een fout, dan is het je eigen imperfectie dat je telt - je wordt getoond wat je bij jezelf moet corrigeren.

Zoek vrede en jaag het na" (Psalm 34:15). Men moet vrede zoeken en najagen en harmonie brengen tussen de materiële wereld en de G-ddelijke levenskracht dat het vitaliseert."

-Baal shem Tov-
pi_128866479
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:24 schreef Karrs het volgende:

[..]

Hee leuk. Dat schijnen beide partijen te zeggen.
Nee, Palestijnen hebben nooit gezegd dat ze het land van god hebben gekregen. Ze zeggen dat ze er al minstens honderden jaren wonen en het kunnen bewijzen. Joden daarentegen zeggen dat ze het land van god hebben gekregen. Hun bewijs? De Tora :')
pi_128866555
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:16 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nee, Palestijnen hebben nooit gezegd dat ze het land van god hebben gekregen. Ze zeggen dat ze er al minstens honderden jaren wonen en het kunnen bewijzen. Joden daarentegen zeggen dat ze het land van god hebben gekregen. Hun bewijs? De Tora :')
Is ook zo, de man in dat filmpje heeft gelijk
pi_128866559
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:46 schreef waht het volgende:
Weer een mooie gebeurtenis in scene gezet. Kan altijd compleet genegeerd worden.
In scene gezet door een Israëlische mensenrechten-organisatie?
pi_128866603
Ik zie niet in wat er mis is met dat filmpje van die 5 jarige palestijn, als hij echt stenen gegooid heeft zal een paar uren cel hem doen nadenken over zijn daden.

Nu zal hij het wellicht niet meer doen, als hij gewoon terug vrij liep zoals hier in Nederland zou gebeuren, dan creeer je een gevoel van straffeloosheid en de gevolgen zijn ons bekend
pi_128866782
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:18 schreef vladesk het volgende:

[..]

Is ook zo, de man in dat filmpje heeft gelijk
Kijk Karrs, dit is de reden dat er niet met hem te praten valt. Hij gooit het op religie, in plaats van logica en maatschappelijk en wetenschappelijk geaccepteerde argumenten. Hoe moet je nu een discussie voeren op deze basis?
"Ja maar mijn god zegt zo"
"Nee mijn god zegt juist zus en zo"
"Nee hoor. Mijn god heeft gelijk"
"Nietes"
"Welles"
Etc.

Dit soort discussies kunnen op de kleuterschool gevoerd worden, maar niet in dit topic. En dat heeft niks met cognitieve dissonantie te maken.
pi_128866852
We mogen blij zijn dat Palestina niet aan de macht is met hun Islamitische Standpunten.
AJ
pi_128867006
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:10 schreef Skillsy het volgende:
We moeten wel goed beseffen dat er mensen rechten geschonden worden en dat mag men never nooit goed keuren! We moeten wel objectief blijven.Beide kanten (Israeli en Palestijnse) propaganda draaien op volle toeren. Ze doen allebei hun best om de kijkers naar hun hand te zetten.

Helaas vergeten we de ellende van de gewone burgers , joden en Palestijnen. En dat is diep diep triest. Maar zo is het ook met Afrika , niemand geeft daar nog om toch? Het westen is allang niet meer bezig met Congo , Sudan en al die landen waar mensen vreselijk lijden.
Oorlog, hongersnood noem maar op

Dit is offtopic maar wil laten zien dat we allemaal mensen zijn, mensen die elkaar moeten helpen , ongeacht religie, sekse ,huidskleur.

Respect en tolerantie zijn mooie woorden maar laten we ook daad bij woord voegen
mensenrechten worden over de gehele arabische wereld geschonden

verder heeft Israël, omringd door een waanzinnige massa, niets aan die mensenrechten
pi_128867046
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:25 schreef Peunage het volgende:

[..]

Kijk Karrs, dit is de reden dat er niet met hem te praten valt. Hij gooit het op religie, in plaats van logica en maatschappelijk en wetenschappelijk geaccepteerde argumenten. Hoe moet je nu een discussie voeren op deze basis?
"Ja maar mijn god zegt zo"
"Nee mijn god zegt juist zus en zo"
"Nee hoor. Mijn god heeft gelijk"
"Nietes"
"Welles"
Etc.

Dit soort discussies kunnen op de kleuterschool gevoerd worden, maar niet in dit topic. En dat heeft niks met cognitieve dissonantie te maken.
Voor jou misschien, maar voor gelovigen is God het allerbelangrijkste op de aarde

verder ben ik vladesk en niet karss
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:36:02 #210
176916 Karrs
2007-2017
pi_128867133
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:16 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch hetzelfde als Dar-al-islam? Ik zie wel gelijkenissen, hoor. Heb sowieso al zo vaak betoogd dat dit conflict in de eerste plaats een religieuze is.

En de joden wonen er natuurlijk eveneens al honderden jaren...
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_128867143
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:33 schreef vladesk het volgende:

[..]

Voor jou misschien, maar voor gelovigen is God het allerbelangrijkste op de aarde

verder ben ik vladesk en niet karss
Ik weet dat jij het bent, maar ik wil dat karrs het ook leest, aangezien hij snel een oordeel klaar heeft liggen en met moeilijke woorden gooit.
pi_128867269
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:36 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch hetzelfde als Dar-al-islam? Ik zie wel gelijkenissen, hoor. Heb sowieso al zo vaak betoogd dat dit conflict in de eerste plaats een religieuze is.

En de joden wonen er natuurlijk eveneens al honderden jaren...
Nope, dat heeft niks met elkaar te maken. Dar-al-Islam alz concept komt amper ergens voor. In Palestina in ieder geval niet.

De Palestijnen claimen niks dmv religie. Ze leven al honderden jaren op een stuk land, hebben daar eigendomsbewijs van(van Ottomaanse rijk waarschijnlijk), en dat is alles wat ze willen. De tegenpartij heeft als bewijs de Tora. Dus misschien is het voor de Joden een religieus iets, voor Palestijnen niet. Trouwens, niet alle Joden zien dit als religieus conflict.

Welke Joden leven er honderden jaren? In ieder geval niet de importjoden uit Europa.
pi_128867361
Dan moet Israël gewoon 2000 jaar wachten en kunnen we hetzelde zeggen als de dom linksen nu

"Het is niet omdat jullie voorouders hier 2000 jaar geleden woonden, dat jullie daar nu ook recht op hebben"

Het probleem zal zich met de tijd oplossen
pi_128867842
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:43 schreef vladesk het volgende:
Dan moet Israël gewoon 2000 jaar wachten en kunnen we hetzelde zeggen als de dom linksen nu

"Het is niet omdat jullie voorouders hier 2000 jaar geleden woonden, dat jullie daar nu ook recht op hebben"

Het probleem zal zich met de tijd oplossen
Beiden hebben er recht op: oplossing -> twee staten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_128867897
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is dat wel mogelijk omwille van de veiligheid? Als er een Palestijnse staat komt op de Westbank is de strook zee - binnenland slechts zo'n 10 km breed

Ik weet niet of dat te verdedigen valt als er oorlog uitbreekt
pi_128867919
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:00 schreef vladesk het volgende:

[..]

[..]

Is dat wel mogelijk omwille van de veiligheid? Als er een Palestijnse staat komt op de Westbank is de strook zee - binnenland slechts zo'n 10 km breed

Ik weet niet of dat te verdedigen valt als er oorlog uitbreekt
Dat is volledig afhankelijk van de wil en inzet van beide partijen. Overigens houden we bij een tweestaten-oplossing de grenzen zoals deze door de VN zijn aangegeven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_128868007
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is volledig afhankelijk van de wil en inzet van beide partijen. Overigens houden we bij een tweestaten-oplossing de grenzen zoals deze door de VN zijn aangegeven.
bedoel je dan '48 grenzen? Ik denk dat je een beetje aan het dromen bent

wat mij betreft kan er eventueel over gesproken worden op voorwaarde dat israel de controle blijft behouden op de westbank + de palestijnse staat gedemilitariseerd wordt. Maar dat gaat niet goed genoeg zijn, dan gaan de dom linksen blijven Israël boycotten en praten over de apartheidsstaat dus het lijkt me geen goede oplossing

Gewoon gaan voor een groot Israël, dat zal ook kritiek geven van de wereld maar dan hebben we er tenminste iets aan.

Een gelijkwaardige Palestijnse staat oprichten die raketten zal schieten naar mijn kinderen, daar pas ik voor
pi_128868091
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:04 schreef vladesk het volgende:

[..]

bedoel je dan '48 grenzen? Ik denk dat je een beetje aan het dromen bent

wat mij betreft kan er eventueel over gesproken worden op voorwaarde dat israel de controle blijft behouden op de westbank + de palestijnse staat gedemilitariseerd wordt. Maar dat gaat niet goed genoeg zijn, dan gaan de dom linksen blijven Israël boycotten en praten over de apartheidsstaat dus het lijkt me geen goede oplossing

Gewoon gaan voor een groot Israël, dat zal ook kritiek geven van de wereld maar dan hebben we er tenminste iets aan.

Een gelijkwaardige Palestijnse staat oprichten die raketten zal schieten naar mijn kinderen, daar pas ik voor
Precies, de grenzen van 48. Verder is jouw voorwaarde volstrekt onrealistisch.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:07:23 #219
176916 Karrs
2007-2017
pi_128868116
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:36 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik weet dat jij het bent, maar ik wil dat karrs het ook leest, aangezien hij snel een oordeel klaar heeft liggen en met moeilijke woorden gooit.
God wat een slappe ad-hominem. Hou het gewoon bij argumenten, ouwehoer.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_128868189
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat vraagt de partij van Fatah niet eens :')

maar dit bevestigt wat ik al reeds lang denk, het zal voor de linksen in de wereld nooit genoeg zijn tot er een evenwaardige palestijnse staat wordt opgericht en de terugkeer van de 'vluchtelingen'

dus het zal toch nooit genoeg zijn voor hun, daarom moeten we meteen gaan voor dat groot Israël, dan krijgen we ook kritiek maar dan hebben we tenminste iets extra voor de kritiek.
pi_128868243
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:09 schreef vladesk het volgende:
Dat vraagt de partij van Fatah niet eens :')

maar dit bevestigt wat ik al reeds lang denk, het zal voor de linksen in de wereld nooit genoeg zijn tot er een evenwaardige palestijnse staat wordt opgericht en de terugkeer van de 'vluchtelingen'

dus het zal toch nooit genoeg zijn voor hun, daarom moeten we meteen gaan voor dat groot Israël, dan krijgen we ook kritiek maar dan hebben we tenminste iets extra voor de kritiek.
Wat Fatah al of niet vraagt is wat dat betreft niet zo van belang. Net als wat Israel al of niet wil. Het zijn namelijk beiden partijen die volstrekt enige realiteitszin hebben verloren en van vrede niets willen weten. Men heeft 60 jaar lang de kans gehad om vrede te stichten, maar dat is hen niet gelukt. Nu is het aan anderen om te bepalen hoe of wat.

En inderdaad, een evenwaardige staat is het uitgangspunt. Ondanks het feit dat de orthodoxe Israeliers de Palestijnen vast en zeker als minderwaardige varkens (goyims) zullen beschouwen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_128868326
Twee staten komen er niet met de vroegere grenzen. Palestina wordt veel kleiner of het conflict blijft gewoon voortduren, op welke manier dan ook. Niemand in die regio geeft iets om de westerse maatstaven van rechtvaardigheid.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_128868338
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat Fatah al of niet vraagt is wat dat betreft niet zo van belang. Net als wat Israel al of niet wil. Het zijn namelijk beide partijen die volstrekt enige realiteitszin hebben verloren en van vrede niets willen weten. Men heeft 60 jaar lang de kans gehad om vrede te stichten, maar dat is hen niet gelukt. Nu is het aan anderen om te bepalen hoe of wat.

En inderdaad, een evenwaardige staat is het uitgangspunt. Ondanks het feit dat de orthodoxe Israeliers de Palestijnen vast en zeker als minderwaardige varkens (goyims) zullen beschouwen.
quote:
Meisjes op Palestijnse TV 'Joden zijn apen en varkens'

De Palestijnse Autoriteit zond vorige week op de televisie een ochtendshow uit waarin twee jonge meisjes, van niet ouder dan zeven of acht, een gedicht oplazen die anti-semitisch bleek; een bron merkte op dat dit zelfs de voormalige Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad beschaamd zou doen maken!

Hieronder volgt de volledige dialoog tussen de Palestijnse journalist en de meisjes, vertaald door de mediawaakhond die ophitserij tegengaat, de Palestinian Media Watch.

Televisieverslaggever van de Palestijnse Ahthoriteit:

’Laten we deze meisjes ontmoeten die kort een gedicht willen voordragen.’

Meisje 1: Ik ben niet bang voor het geweer omdat jouw drommen verwaande en onwetende kuddes zijn.

Advertentie - artikel gaat hieronder verder

Jeruzalem is mijn land, Jeruzalem is mijn eer

Jeruzalem is mijn leven en mijn wildste dromen.

O, gij die Allah’s vrome profeten hebt vermoord (d.w.z. Joden in de islamitische traditie)

O, gij die werd opgevoed om bloed te laten vloeien

Jullie zijn veroordeeld tot vernedering en ontberingen.

O, Zonen van Sion, meest kwade onder de schepselen

O barbaarse apen, ellendig varkens

Meisje 2: Jeruzalem is niet je hol

Jeruzalem is tegen uw drommen

Jeruzalem braakt uw onzuiverheid van binnen uit

Want Jeruzalem, die onzuiver, is vroom, onberispelijk

En Jeruzalem, u die bevuild bent, is schoon en zuiver.

Ik ben niet bang voor barbaarsheid.

Zolang mijn hart uitgaat naar mijn Koran en mijn stad

Zolang ik mijn arm en mijn stenen heb

Zolang ik vrij ben en niet mijn doel verzaak

Zal ik uw drommen niet vrezen

Zal ik niet vrezen het geweer.

Dit laatste geval is slechts een van de eindeloos vele voorbeelden van hoe de Palestijnse Autoriteit de media manipuleert door hun eigen kinderen te gebruiken om religieuze haat en antisemitisme jegens het Joodse volk actief aan te moedigen. Het is een trend in de Palestijnse media om Joden als dieren af te schilderen, in dit geval, als ‘barbaarse apen en ellendig varkens’.

Dit is niks nieuws in de oren van Israëli's, antisemitisme en anti-Israëlretoriek echoot elke dag door heel de regio, net zoals zij eeuwenlang te horen was in de landen waar Joden in ballingschap hebben geleden.

Als men echter dergelijke scènes meemaakt in een tijd van mogelijke onderhandelingen, doet dit Israëlische leiders begrijpelijkerwijs afvragen of het Palestijnse volk werkelijk oprecht zijn over het sluiten van vrede. De vraag die de meeste Israëli’s zich afvragen, is: is ware vrede haalbaar? Kan er ooit een ware erkenning van Israëls bestaansrecht zijn - wat Israëls belangrijkste eis is - wanneer blijkt dat er geen echte verandering komt vanuit het Palestijnse kamp zelf in deze?

Zoals de Israëlische minister Gilad Erdan (Thuisfrontcommando, Bescherming Bevolking) opmerkte, lijkt er geen ‘echt einde te zijn aan de anti-Israëlische ophitserij’.

Dat gezegd hebbende, is het dus niet een kwestie van voorkomen, maar van controleren. Wanneer eenmaal wordt erkend dat het Palestijnse onderwijs van hersenspoeling en haat onmogelijk is om uit te roeien, kan men beginnen te begrijpen waarom de Israëli's hun staatsveiligheidsbeleid en uitgangspunten voor onderhandelingen zo serieus nemen.

http://israeltoday.nl/hea(...)zijn-apen-en-varkens
Toevallig van deze week ^O^
pi_128868402
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:14 schreef waht het volgende:
Twee staten komen er niet met de vroegere grenzen. Palestina wordt veel kleiner of het conflict blijft gewoon voortduren, op welke manier dan ook. Niemand in die regio geeft iets om de westerse maatstaven van rechtvaardigheid.
Als de twee staten er niet komen, dan zal inderdaad het conflict verder voortduren. Vandaar dus dat het een oplossing is die geforceerd moet worden. Ik betwijfel echter of dat gaat gebeuren aangezien steeds minder mensen (en landen) om het conflict geven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_128868441
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als de twee staten er niet komen, dan zal inderdaad het conflict verder voortduren. Vandaar dus dat het een oplossing is die geforceerd moet worden. Ik betwijfel echter of dat gaat gebeuren aangezien steeds minder mensen (en landen) om het conflict geven.
2 staten is net de oorzaak van veel nieuwe problemen. Wij zullen nooit een palestijnse staat oprichten op ons eigen grondgebied die raketten zal schieten naar onze kinderen

Er moet een palestijnse staat komen, maar niet in Israël
pi_128868585
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:17 schreef vladesk het volgende:

[..]

2 staten is net de oorzaak van veel nieuwe problemen. Wij zullen nooit een palestijnse staat oprichten op ons eigen grondgebied die raketten zal schieten naar onze kinderen

Er moet een palestijnse staat komen, maar niet in Israël
Dat is het probleem van Israel. Dergelijke verhaaltjes, daar zullen enkele VVD'ers en PVV'ers in trappen, maar verder zijn de meeste mensen de zielige verhaaltjes wel zat. Israel is hier niet de underdog, dus dat kan je allemaal achter je laten. Twee staten is de enige oplossing - en Israel zal echt niet alleen diegene zijn die de ligging en voorwaarde daarvan gaat bepalen. Dat is meteen ook het probleem, alles moet op voorwaarde van Israel gebeuren - je ziet meteen hoe jij denkt over evenwaardigheid. Dat gaat alleen niet werken - d.w.z. een oplossing van Israel is hetzelfde als geen oplossing.
Allah Al Watan Al Malik
pi_128868708
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is het probleem van Israel. Dergelijke verhaaltjes, daar zullen enkele VVD'ers en PVV'ers in trappen, maar verder zijn de meeste mensen de zielige verhaaltjes wel zat. Israel is hier niet de underdog, dus dat kan je allemaal achter je laten. Twee staten is de enige oplossing - en Israel zal echt niet alleen diegene zijn die de ligging en voorwaarde daarvan gaat bepalen. Dat is meteen ook het probleem, alles moet op voorwaarde van Israel gebeuren - je ziet meteen hoe jij denkt over evenwaardigheid. Dat gaat alleen niet werken - d.w.z. een oplossing van Israel is hetzelfde als geen oplossing.
ik wil geen evenwaardige palestijnse staat, want dat betekent dat zij een leger krijgen en dat er 6 miljoen vluchtelingen terugkomen naar palestina. Bij een palestijnse staat leven er zo'n 9 miljoen palestijnen in gaza en de westbank, de grootte van 2 nederlandse provincies is dat. Geen gezonde situatie en wij zullen alles doen om dat te voorkomen
pi_128868717
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:07 schreef Karrs het volgende:

[..]

God wat een slappe ad-hominem. Hou het gewoon bij argumenten, ouwehoer.
Heb ik gedaan. Jij hoeft hier echt niet op de reageren.
pi_128868742
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef vladesk het volgende:

[..]

ik wil geen evenwaardige palestijnse staat, want dat betekent dat zij een leger krijgen en dat er 6 miljoen vluchtelingen terugkomen naar palestina. Bij een palestijnse staat leven er 8 miljoen palestijnen in gaza en de westbank, de grootte van 2 nederlandse provincies is dat. Geen gezonde situatie en wij zullen alles doen om dat te voorkomen
Zij hebben er recht op - en hoe zij dat onderling regelen met vluchtelingen is geen zaak van Israel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_128868779
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat niet eens. De Palestijnen gaan al akkoord met de grenzen van 1967. Maar Israël heeft sinds die tijd zoveel illegale nederzettingen gebouwd dat het onmogelijk is om terug te keren.
pi_128868800
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:27 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat niet eens. De Palestijnen gaan al akkoord met de grenzen van 1967. Maar Israël heeft sinds die tijd zoveel illegale nederzettingen gebouwd dat het onmogelijk is om terug te keren.
Ik vind dat al een domme toegift van de Palestijnen. Zeker nu het een toegift betreft aan een partij die dermate stug is, dat het eigenlijk helemaal geen zin heeft om toegiften te doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_128868841
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik vind dat al een domme toegift van de Palestijnen.
ik vind praten over de '67 grenzen al het domste wat je kan doen als Israël zijnde, want op die manier geef je hen hoop
pi_128868847
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik vind dat al een domme toegift van de Palestijnen.
Tjah, ze hebben niet veel keus. Wat na 1948 gebeurd is is ook voor een deel de verantwoordelijkheid van de Arabieren. Oorlogen starten en verliezen.
pi_128868866
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef vladesk het volgende:

[..]

ik vind praten over de '67 grenzen al het domste wat je kan doen als Israël zijnde, want op die manier geef je hen hoop
Dit inderdaad. Mensen hoop geven :r
pi_128868885
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef Peunage het volgende:

[..]

Tjah, ze hebben niet veel keus. Wat na 1948 gebeurd is is ook voor een deel de verantwoordelijkheid van de Arabieren. Oorlogen starten en verliezen.
Klopt, dat is zeker waar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_128868930
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef vladesk het volgende:

[..]

Israel heeft anders ook geen hoop, wat dat betreft. Het is ook in het belang van Israel om het conflict te eindigen hoor. In het belang van je kinderen en volgende generaties.
Allah Al Watan Al Malik
pi_128868991
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Israel heeft anders ook geen hoop, wat dat betreft. Het is ook in het belang van Israel om het conflict te eindigen hoor. In het belang van je kinderen en volgende generaties.
Niet waar, de oprichting van een Palestijnse staat is geen oplossing. Ik denk niet dat de palestijnen met 9 miljoen op de grootte van 2 nederlandse provincies willen blijven wonen, en tegen 2100 zijn er zo'n 30 miljoen palestijnen volgens de statistieken
pi_128869013
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef vladesk het volgende:

[..]

Niet waar, de oprichting van een Palestijnse staat is geen oplossing. Ik denk niet dat de palestijnen met 9 miljoen op de grootte van 2 nederlandse provincies willen blijven wonen, en tegen 2100 zijn er zo'n 30 miljoen palestijnen volgens de statistieken
Dat is geen enkel argument om hen geen eigen staat te geven. Het is simpel: ze hebben er recht op. Ook al willen ze met 100 miljoen op 1 vierkante kilometer gaan zitten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_128869041
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is geen enkel argument om hen geen eigen staat te geven.
Zij mogen een staat hebben de grootte van Rusland van mij, maar Israël is niet te koop
pi_128869157
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:33 schreef vladesk het volgende:

[..]

Zij mogen een staat hebben de grootte van Rusland van mij, maar Israël is niet te koop
Dus jij negeert nu gewoon het VN verdelingsplan en zegt dat het hele gebied van Israël is?
pi_128869195
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:37 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dus jij negeert nu gewoon het VN verdelingsplan en zegt dat het hele gebied van Israël is?
net zoals de arabieren het VN verdelingsplan weigerden
wij gaan niet voor sinterklaas spelen als de andere ons zo vlug mogelijk willen uitroeien
pi_128869350
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:34 schreef DeParo het volgende:

[..]

Beter, hij ontkent etnische zuiveringen als in stelselmatige handelingen gericht op het zuiveren van bepaalde bevolkingsgroepen dat heb ik je de vorige keer ook al laten zien of in ieder geval een andere poster:

"There was no Zionist 'plan' or blanket policy of evicting the Arab population, or of 'ethnic cleansing'" "the demonisation of Israel is largely based on lies—much as the demonisation of the Jews during the past 2,000 years has been based on lies. And there is a connection between the two."

http://jeffweintraub.blog(...)tion-propaganda.html

Morris is juist bekend geworden omdat hij zijn standpunt heeft veranderd.

Dat er bepaalde 'misdaden' wel degelijk hebben plaatsgevonden betekent niet dat het plotseling stelselmatig was, of van hogere hand geleid, dat is juist het belangrijkste wat Morris heeft verworpen waarmee het slechts op zichzelf staande gebeurtenissen waren en er geen enkele reden is om ze zo te benadrukken als bijvoorbeeld Veldkamp doet.
Dit komt direct uit zijn nieuwe boek.

quote:
The newly-opened documentation
very substantially enriches the picture, and our understanding, of what
happened in various parts of Palestine during 1948 – what happened
week by week and month by month in Jaffa and Haifa and Jerusalem,
and in the countryside; and, on the other hand – and this is a paradoxical conclusion which won’t sit well with either Israeli or Palestinian propagandists and ‘black-or-white historians’ – they substantially increase
both Israeli and Palestinian responsibility for the creation of the refugee
problem
. For what the new documents reveal is that there were both far
more expulsions and atrocities by Israeli troops than tabulated in this

book’s first edition and, at the same time, far more orders and advice to
various communities by Arab officials and officers to quit their villages
or to at least send away their women, old folk and children, substantially
fuelling the exodus. I have added a great many passages based on this
material to this edition.

The other major innovation here is the addition of a new chapter on
Zionist thinking about ‘Transfer’ – i.e., the organised, compensated, mutually agreed shift, or one-sided expulsion, of Arab communities out of
Palestine – a subject accorded only four pages in the 1988 edition. Over
the intervening years, I have concluded that pre-1948 ‘Transfer’ thinking had a greater effect on what happened in 1948 than I had allowed
for and, hence, deserved deeper treatment and more space. An additional reason for this deeper treatment was criticism of my original
handling of the subject by both Arab and Israeli scholars: Arab historians like Nur Masalha13 argued that the pre-1948 Zionist ‘Transfer’
thinking was a pillar of Zionist ideology and was tantamount to a master
plan – which was then systematically implemented in 1948. Masalha
was eager to prove that Zionism was a robber ideology and Israel,
an innately expansionist robber state. From the Israeli side, Shabtai
Teveth,14 David Ben-Gurion’s biographer, and Anita Shapira,15 an historian of Zionism, argued that the Zionist leadership – including BenGurion – had never supported the idea of transfer and had never taken
the idea seriously, and that, therefore, there was no connection between
the occasional propagation of the idea in the 1930s and 1940s and what
happened to the Palestinians in 1947–1949. Both were driven by a desire
to clear Israel of the charge of premeditation in what befell Palestine’s
Arabs.
As readers of the new chapter will see, the evidence for pre-1948
Zionist support for ‘Transfer’ really is unambiguous; but the connection
between that support and what actually happened during the war is far
more tenuous than Arab propagandists will allow.
I have also tried, in this revision, to integrate fresh insights and
evidence published by a number of Israeli historians during the past
15 years. Unfortunately, no worthwhile historiography on 1948, comparable to that of, say, Uri Milstein and Yoav Gelber, has been produced by
Palestinians, though I have occasionally referred to the essentially anthropological ‘village series’ produced by Bir Zeit University Press during
the past two decades
pi_128869404
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:38 schreef vladesk het volgende:

[..]

net zoals de arabieren het VN verdelingsplan weigerden
wij gaan niet voor sinterklaas spelen als de andere ons zo vlug mogelijk willen uitroeien
Nee, wacht even, nu haal jij 2 dingen door elkaar. De Arabieren weigerden het VN verdelingsplan. Israël accepteerde het. Dus vanwaar die verandering? Of je accepteert het, of je accepteert het niet.

En maak je niet druk, als jullie mensen normaal behandelen wil niemand jullie uitroeien.
pi_128869514
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:45 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nee, wacht even, nu haal jij 2 dingen door elkaar. De Arabieren weigerden het VN verdelingsplan. Israël accepteerde het. Dus vanwaar die verandering? Of je accepteert het, of je accepteert het niet.

En maak je niet druk, als jullie mensen normaal behandelen wil niemand jullie uitroeien.
Israël weigert het omdat

1. het door God aan ons geschonken is
2. omdat het nodig is voor de veiligheid van Israël

Waarom ontving de grootmoeftie van Jeruzalem in '41 dan Hitler? Ze wilden daar net hetzelfde doen met de joden als in Europa, maar wij vochten terug
pi_128869684
Je mag oorzaak en gevolg niet omdraaien. Antisemitisme is géén gevolg door de praktijken van de staat Israël, maar de staat Israël is wél een gevolg door het antisemitisme
pi_128870034
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:43 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dit komt direct uit zijn nieuwe boek.

[..]

Het bovenstaande citaat wat ik je geef is recenter dan het boek waar jij uit citeert.
Daarnaast geef je geen blijk van daadwerkelijk te lezen wat ik schrijf.
pi_128870127
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is geen enkel argument om hen geen eigen staat te geven. Het is simpel: ze hebben er recht op. Ook al willen ze met 100 miljoen op 1 vierkante kilometer gaan zitten.
Verkeerd gelezen laat maar.

[ Bericht 7% gewijzigd door DeParo op 12-07-2013 18:04:02 ]
pi_128872221
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 14:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het bovenstaande citaat wat ik je geef is recenter dan het boek waar jij uit citeert.
Daarnaast geef je geen blijk van daadwerkelijk te lezen wat ik schrijf.
Dat citaat is alleen te vinden op een pro-Israëlische blog, vind je het erg als ik het niet heel serieus neem?
Maar dan nog verandert het citaat eigenlijk niks aan de werkelijkheid. Of er nou wel of geen zionistisch plan was, er werden WEL Palestijnen hun huis uit gezet, er werden WEL Palestijnen vermoord, er was wel een reden voor (een deel van) de Palestijnen om te vluchten. De cijfers die Morris in zijn eerste boek noemt neemt hij verder niet terug en ontkent hij ook niet, hij geeft juist aan dat het effect NOG groter was.

De quote die jij hier plaatst, laten we er van uit gaan dat hij dit inderdaad gezegd heeft, heeft betrekking op dit stuk;
quote:
As readers of the new chapter will see, the evidence for pre-1948
Zionist support for ‘Transfer’ really is unambiguous; but the connection
between that support and what actually happened during the war is far
more tenuous than Arab propagandists will allow.
Dus hij zegt eigenlijk dat er absoluut wel support was voor 'Transfer', maar dat de realiteit anders was dan sommige Arabische propagandisten voor doen.
pi_128872278
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:48 schreef vladesk het volgende:

[..]

Israël weigert het omdat

1. het door God aan ons geschonken is
2. omdat het nodig is voor de veiligheid van Israël

Waarom ontving de grootmoeftie van Jeruzalem in '41 dan Hitler? Ze wilden daar net hetzelfde doen met de joden als in Europa, maar wij vochten terug
De Moeftie zocht een bondgenoot tegen de kolonialisten(Engeland, Frankrijk, etc), en die vond hij dus in Hitler. Maar zo groot was de rol van die Moeftie helemaal niet. Niemand nam hem serieus. Er was weinig support hem en zijn ideeën. Na de oorlog moest hij zelfs vluchten omdat niemand hem mocht.
pi_128872823
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 15:03 schreef Peunage het volgende:

[..]

De Moeftie zocht een bondgenoot tegen de kolonialisten(Engeland, Frankrijk, etc), en die vond hij dus in Hitler. Maar zo groot was de rol van die Moeftie helemaal niet. Niemand nam hem serieus. Er was weinig support hem en zijn ideeën. Na de oorlog moest hij zelfs vluchten omdat niemand hem mocht.
Onzin, de Palestijne grootmoeftie vroeg aan Adolf Hitler of het mogelijk was om concentratiekampen en vernietigingskampen te bouwen in Palestina
pi_128872956
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 15:01 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat citaat is alleen te vinden op een pro-Israëlische blog, vind je het erg als ik het niet heel serieus neem?
Maar dan nog verandert het citaat eigenlijk niks aan de werkelijkheid. Of er nou wel of geen zionistisch plan was, er werden WEL Palestijnen hun huis uit gezet, er werden WEL Palestijnen vermoord, er was wel een reden voor (een deel van) de Palestijnen om te vluchten. De cijfers die Morris in zijn eerste boek noemt neemt hij verder niet terug en ontkent hij ook niet, hij geeft juist aan dat het effect NOG groter was.
De vorige keer gaf ik volgens mij nog zelfs de originele site van de krant, die lijkt inmiddels niet goed meer te vinden te zijn, hoe dan ook is het een verandering van Morris waar hij ook bekend om is geworden de afgelopen jaren dus ook een uitspraak die niet op zichzelf staat.

Dat citaat verandert wel degelijk iets aan wat jij beweert, er is een groot verschil met incidenten waar Morris van spreekt, dan stelselmatig beleid waar dit op gericht is. Ik dacht zelfs dat hij in het verdere interview de cijfers wat afzwakte maar zoals gezegd kan ik dat even lastig verifiëren zonder het originele artikel.

Hoe dan ook, ik ontken niet dat het hier en daar wel degelijk is gebeurd, ik stel slechts dat het geen beleid was en het eerder als incidenten gezien moet worden, wat Morris dus eigenlijk ook doet, dan beleid om de Palestijnen te verdrijven. Bovendien, voor de Palestijnen is het ook jarenlang duidelijk geweest dat hun voornaamste reden om te vertrekken was dat ze werden opgeroepen om dat te doen, aangezet door de omringende Arabische landen.

Zelfs Abbas heeft dat toch gezegd:

"The Arab armies entered Palestine to protect the Palestinians from the Zionist tyranny but, instead, they abandoned them, forced them to emigrate and to leave their homeland, and threw them into prisons similar to the ghettos in which the Jews used to live in Eastern Europe, as if we were condemned to change places with them: they moved out of their ghettos and we occupied similar ones. The Arab States succeeded in scattering the Palestinian people and in destroying their unity."

http://books.google.nl/books?id=y9xBAQAAIAAJ&redir_esc=y

Zo zijn er nog wel meer voorbeelden eigenlijk.

quote:
De quote die jij hier plaatst, laten we er van uit gaan dat hij dit inderdaad gezegd heeft, heeft betrekking op dit stuk;
Dat heeft hij gezegd en het is ook niet de eerste keer dat het hier wordt geplaatst en in dat stuk herhaalt hij het vaker maar dat is lastig terug te halen.

[..]

quote:
Dus hij zegt eigenlijk dat er absoluut wel support was voor 'Transfer', maar dat de realiteit anders was dan sommige Arabische propagandisten voor doen.
Dat er zeer extreem gewelddadige Zionisten bij waren ontkent evenmin iemand, maar dat het beleid werd en er een relatie is met de daadwerkelijke gebeurtenissen, dat is wat niet gestaafd wordt wanneer kijkend naar de realiteit dus is het volstrekt onzinnig om te spreken dat de Palestijnen verdreven zijn door Zionisten daar.
pi_128873176
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 15:17 schreef vladesk het volgende:

[..]

Onzin, de Palestijne grootmoeftie vroeg aan Adolf Hitler of het mogelijk was om concentratiekampen en vernietigingskampen te bouwen in Palestina
Oh ja joh? _O-
Heb je dat ook van god gehoord?

@DeParo, hier kom ik later vandaag/vanavond op terug. Deze discussie kost wat tijd.
pi_128879932
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:14 schreef vladesk het volgende:

quote: Meisjes op Palestijnse TV 'Joden zijn apen en varkens'

- propaganda-
Dit gebeurd andersom ook net zo goed. De indoctrinatie. Ik heb ooit gezien hoe op de Israëli tv Christenen belachelijk gemaakt werden. Hoe joodse kinderen in een klas werden gewaarschuwd door de lerares voor de grote gevaren van niet-joden (arabieren enz) en dat G-d ze kapot maakt.

De staat veilig voor joden?? :N
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128880376
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 14:06 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wellicht was het in 1948 een argument, dat jij je er nu niet meer veel bij kan voorstellen, ach.
Het is nu nog steeds een geldig argument. Of dat 'past of niet' doet niet terzake, waarom zou je je wat dat betreft ineens wel om hen bekommeren? Precies...
pi_128880553
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 17:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is nu nog steeds een geldig argument. Of dat 'past of niet' doet niet terzake, waarom zou je je wat dat betreft ineens wel om hen bekommeren? Precies...
Ik had zijn post verkeerd gelezen, laat maar, dacht dat het ergens anders over ging ik vind ook dat de Palestijnen een staat mogen hebben dat kwam verkeerd over.
pi_128886276
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik had zijn post verkeerd gelezen, laat maar, dacht dat het ergens anders over ging ik vind ook dat de Palestijnen een staat mogen hebben dat kwam verkeerd over.
Wat superfijn dat jij vindt dat Palestijnen een staat mogen hebben.
pi_128886437
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 20:57 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Aardig van mij inderdaad.
pi_128886536
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 20:57 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wat een antisemieten zijn die joden ook he.
pi_128886705
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ga je weer onzin verkondigen in dit topic.
pi_128886831
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:07 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ga je weer onzin verkondigen in dit topic.
Nee man, wat sommige Joden over Palestijnen zeggen en aan doen is zwaar antisemitisch.
pi_128886871
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is toch niet normaal hoe arrogant sommigen kunnen zijn... Verbazingwekkend gewoon.
pi_128886909
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:11 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Het is toch niet normaal hoe arrogant sommigen kunnen zijn... Verbazingwekkend gewoon.
Stel je voor, we zijn beiden negers, jij van de Hutu's en ik van de Tutsi's, en alleen omdat de Europeanen jouw volk heeft afgeslacht, mag jij nu mijn land afnemen en als ik daar mij tegen verzet ben ik racistisch en anti-negroide. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2013 21:13:14 ]
pi_128886955
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee man, wat sommige Joden over Palestijnen zeggen en aan doen is zwaar antisemitisch.
Onzin, je bent een antisemiet, maar dat wisten we al.
pi_128886980
Ja precies, anti mezelf, fok mijzelf.
pi_128886981
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Stel je voor, we zijn beiden negers, jij van de Hutu's en ik van de Tutsi's, en alleen omdat de Europeanen jouw volk heeft afgeslacht, mag jij nu mijn land afnemen en als ik daar mij tegen verzet ben ik racistisch en anti-negroide. :')
Alsof wij niet weten hoe krom het is.. Maar stil hoor, lieve Trigger, voor je het weet keur je de holocaust goed.
pi_128887015
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Onzin, je bent een antisemiet, maar dat wisten we al.
Oh? Waarom? Omdat joden worden aangesproken op het feit dat hun beloofde land is gegeven door anderen en zeker niet door God?

Please man..
pi_128887073
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:14 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Alsof wij niet weten hoe krom het is.. Maar stil hoor, lieve Trigger, voor je het weet keur je de holocaust goed.
Daarom Is ook Israel opgericht door Europa he, omdat ze zo wel alle joden uit het Westen krijgen.
Passieve holocaust.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2013 21:17:23 ]
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:17:42 #268
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_128887092
quote:
Palestinians say destruction of olive groves is an Israeli ‘terror campaign’ - The National

AWARTA, WEST BANK // Israeli settlers have felled more than 1,000 olive and almond trees that have been cultivated for generations by Palestinians, say villagers in this verdant hamlet.

The destruction of trees in Awarta highlights the challenges faced by the roughly 80,000 Palestinian families living under Israeli occupation who depend on the olive industry for their livelihood.

"They've destroyed 150 of my olive trees and 300 of my almond trees," said Fouzan Awwad, 53, a father of six and a member of one of the 23 families who have farmed this area in the West Bank hills east of Nablus. Some of the olive trees were more than a century old.

"This is my income, and now it's gone."

Mr Awwad, like many of Awarta's 7,000 residents, say the felling of their trees that started late last month is an attempt by Israel to seize more of their land.

They also see it as a part of a campaign by ultranationalist Jews to intimidate Palestinians by raiding their villages, damaging their property and spray-painting bigoted graffiti on homes, mosques and churches.

The incident comes as John Kerry, the US secretary of state, struggles to revive the dormant Israeli-Palestinian peace process.

"This is a terror campaign," said Xavier Abu Eid, spokesperson for the Palestine Liberation Organisation negotiations department, which is based in Ramallah.

"All this shows that whatever Israeli officials have been saying in holding the settlers accountable have failed. Their impunity continues to reign."

Both Israeli and Palestinian rights groups criticise Israeli authorities for not doing enough to prosecute Jews who carry out such attacks against Palestinians.

In the first 10 days of June, Israelis destroyed nearly 2,500 Palestinian olive trees in the Nablus area alone, Jibrin Al Bakri, the governor of Nablus, told the unofficial Palestinian news agency Maan last month.

He and other officials fear such incidents are escalating. During the first 10 months of 2012, settlers damaged or destroyed about 7,500 Palestinian olive trees across the West Bank, according to the United Nations Office for the Coordination of Humanitarian Affairs.

"This is big, very big," Ghassan Dhouglas, a Palestinian Authority official who monitors incidents involving settlers in the northern West Bank, said of the destruction of Awarta's trees.

Residents of the neighbouring settlement of Itamar began cutting down Awarta's groves late last month, said the village's mayor, Sami Awwad. That affected an area forming close to 10 per cent of the village's agricultural land, but he said Israel's military prevented villagers from intervening during the destruction. Two years ago, the settlement extended its perimeter fence to enclose the recently destroyed tract of farmland.

"We repeatedly asked [the Israeli military] for permission to see what was happening, but we were only given permission to see it by 11pm [on Wednesday]," he said. "By then, it was too late. We thought they only destroyed 300 trees, but when we saw it, we realised it was over 1,000."

On Thursday, Israel's military briefly detained members of a television crew working for the pan-Arab Al Jazeera network as they attempted to film the aftermath of the incident.

An Israeli military official confirmed the felling of olive trees in the area. But he declined to comment because, he said, the incident was under investigation by Israeli police. Micky Rosenfeld, the Israeli poice spokesman, said he was not aware of the incident.

The olive industry supports 80,000 families and contributes about 14 per cent of agricultural income for Palestinians in the Israeli-occupied territories, according to UN statistics published last year. The olive tree also is a nationalist symbol for Palestinians.

Half a million Israelis live in settlements in East Jerusalem and the West Bank, which are illegal under international law and a serious obstacle to the creation of a Palestinian state.

Awarta residents accuse Israel of using the brutal murder in March 2011 of five Itamar residents - three children and their parents - as a pretext to grab more land. That attack was carried out by two young men from Awarta, both of whom were convicted of murder in an Israeli military court and sentenced to five life sentences.

"The objective with all of this is to continue expanding onto our land," Mr Awwad said.

Shortly after the 2011 attack, Itamar, home to more than 1,200 settlers, not only extended its perimeter fence but also built set up dozens of wildcat mobile homes outside the settlement.

Last month, the Israeli settlement watchdog group Peace Now reported that Israeli authorities had advanced plans to build 675 more housing units in Itamar.

Mr Awwad said that Israel's military last month declared the land on which the destroyed trees stood a "closed military zone".

Community leaders in Itamar declined to be interviewed. But one resident, Ely Akim, 30, who works at a Jewish religious school in the settlement, said residents began discussing two months ago whether to cut the trees.

"It was a decision that was made for security reasons," he said.

hnaylor@thenational.ae

Al Qaeda front group assassinates Syrian rebel leader

Britons mourn murdered soldier Lee Rigby

Britons mourn murdered soldier Lee Rigby

Al Qaeda front group assassinates Syrian rebel leader

Bron: www.thenational.ae
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_128887107
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:15 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Oh? Waarom? Omdat joden worden aangesproken op het feit dat hun beloofde land is gegeven door anderen en zeker niet door God?

Please man..
Als je er iets van begrepen had dan had je geweten dat niet de religieuze Zionisten te maken hebben met de oprichting van de staat Israel (alhoewel veel het later toch geaccepteerd hebben interessante voorbeelden), maar dat de drijfveer seculiere Zionisten waren, dus wat je beweert is dommig, het beloofde land is wel degelijk door God gegeven aan de Joden, of ze er nu met z'n allen zitten of niet, maar dat staat voor een groot deel los van de oprichting van de staat Israel laat dat duidelijk zijn.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:19:01 #270
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_128887143
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:15 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Please man..
Het zijn net Turken.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_128887250
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:18 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als je er iets van begrepen had dan had je geweten dat niet de religieuze Zionisten te maken hebben met de oprichting van de staat Israel (alhoewel veel het later toch geaccepteerd hebben interessante voorbeelden), maar dat de drijfveer seculiere Zionisten waren, dus wat je beweert is dommig, het beloofde land is wel degelijk door God gegeven aan de Joden, of ze er nu met z'n allen zitten of niet, maar dat staat voor een groot deel los van de oprichting van de staat Israel laat dat duidelijk zijn.
Fijn hoor die verschillen bij jullie, maar voor mij is wat oprichting betreft, een jood een jood..
Het beloofde land is geen Israel, zoals het nu is. Dat is bij elkaar gejat en gemoord :)
pi_128887922
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:22 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Fijn hoor die verschillen bij jullie, maar voor mij is wat oprichting betreft, een jood een jood..
Het beloofde land is geen Israel, zoals het nu is. Dat is bij elkaar gejat en gemoord :)
Zo bevooroordeeld ben je wel om dat te denken inderdaad, neemt gewoon aan wat je islamitische vriendjes en vriendinnetjes zeggen, echt inlezen is jouw vreemd verder :) :).
pi_128888040
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zo bevooroordeeld ben je wel om dat te denken inderdaad, neemt gewoon aan wat je islamitische vriendjes en vriendinnetjes zeggen, echt inlezen is jouw vreemd verder :) :).
Ja natuurlijk. Je denkt toch niet dat ik zelf een mening kan vormen? :)
pi_128888091
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:41 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Je denkt toch niet dat ik zelf een mening kan vormen? :)
Ik denk inderdaad niet dat jij heel goed een eigen mening kan vormen en dat je tot in grote mate wordt beïnvloed door jouw directe omgeving zonder dat je kritisch analyseert :) :).
pi_128888149
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad niet dat jij heel goed een eigen mening kan vormen en dat je tot in grote mate wordt beïnvloed door jouw directe omgeving zonder dat je kritisch analyseert :) :).
Waaruit bestaat mijn directe omgeving dan?
pi_128888183
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:44 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Waaruit bestaat mijn directe omgeving dan?
Bevooroordeelde moslims en aanhang :) :) dat lijkt me duidelijk.
pi_128888232
Zionisten over Israel, talking about bevooroordeeld.
pi_128888270
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:45 schreef DeParo het volgende:

[..]

Bevooroordeelde moslims en aanhang :) :) dat lijkt me duidelijk.
KK moest echt bijna lachen :') Trigger, kom er maar in zou ik bijna zeggen.....
pi_128888331
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:47 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Onzin zeg, je weet dat het zo is, zelfs met de Gaza-vloot steunde jij die haatbaarden die je hypocriet weer verfoeide met je zogenaamde kritiek op Erdogan treurig.
pi_128888334
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:47 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Als er een meisje op FOK is van moslim komaf wat zich meer als een kafir aan het gedragen is dan moslim en het totaal niet praktiserend is, dan ben jij het wel.
pi_128888385
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als er een meisje op FOK is van moslim komaf wat zich meer als een kafir aan het gedragen is dan moslim en het totaal niet praktiserend is, dan ben jij het wel.
Zo zie je maar weer wat voor onzin dat is, en hoe diep de invloed gaat, ze heeft het zelfs misschien nauwelijks door maar he stel je voor dat ze dat wel doet.
pi_128888461
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Onzin zeg, je weet dat het zo is, zelfs met de Gaza-vloot steunde jij die haatbaarden die je hypocriet weer verfoeide met je zogenaamde kritiek op Erdogan treurig.
Welke haatbaarden?

Zelfs nu Trigger jou vertelt, hoe ik er in sta als moslim, heb je het over invloed. Ga ga ajb. Je praat onzin, je weet niet waar je het over hebt en wie is hier nu eigk bevoordeeld, hmmm?...

Oh ja. Mijn nichtje is joods. Ga door ajb met je mening, ik ben benieuwd wat je nu gaat verzinnen.
pi_128888512
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:49 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer wat voor onzin dat is, en hoe diep de invloed gaat, ze heeft het zelfs misschien nauwelijks door maar he stel je voor dat ze dat wel doet.
Stel je voor dat jij buiten je zionistische dogma's stapt.
pi_128888553
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:51 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Welke haatbaarden?

Zelfs nu Trigger jou vertelt, hoe ik er in sta als moslim, heb je het over invloed. Ga ga ajb. Je praat onzin, je weet niet waar je het over hebt en wie is hier nu eigk bevoordeeld, hmmm?...

Oh ja. Mijn nichtje is joods. Ga door ajb met je mening, ik ben benieuwd wat je nu gaat verzinnen.
Ik denk dat je het zelf niet weet waar je het over hebt, te blind om het door te hebben wellicht, maar je bevooroordeeldheid speelt je vast nog wel eens parten en wees dan vooral niet te trots om dat onder ogen te komen want je kan de mogelijke verandering goed gebruiken. Over Triggershot ach, hij mag zeggen wat hij wilt, voornamelijk onzin als je praat over Armenen zoals hij heeft gedaan dan neem ik hem verder niet zo serieus.
pi_128888577
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Stel je voor dat jij buiten je zionistische dogma's stapt.
Jij weet niet eens wat zionisme precies inhoudt dus denk niet dat jij degene bent die dergelijke woorden in z'n mond moet nemen.
pi_128888598
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:51 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Mijn nichtje is joods.
Zijn ze nog bij elkaar?
pi_128888608
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:55 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Zijn ze nog bij elkaar?
Yep. Zwanger en al toch.
pi_128888625
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:54 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk dat je het zelf niet weet waar je het over hebt, te blind om het door te hebben wellicht, maar je bevooroordeeldheid speelt je vast nog wel eens parten en wees dan vooral niet te trots om dat onder ogen te komen want je kan de mogelijke verandering goed gebruiken. Over Triggershot ach, hij mag zeggen wat hij wilt, voornamelijk onzin als je praat over Armenen zoals hij heeft gedaan dan neem ik hem verder niet zo serieus.
Ik snap dat het je vrij diep zit dat jullie na de Duitsers moeten concurreren over wat erger is, de Turken met de Armenen, of Zionisten met de Palestijnen en dat daar geen uitsluitsel over is gekomen je nogal diep zit, maar maak je geen zorgen, ik wil best erkennen dat jullie even verschrikkelijk zijn, maar daar langer over hebben moeten doen en het dan relatief gezien minder erg is hoor.
pi_128888633
quote:

[..]

je gedraagt je weer eens typisch..
pi_128888643
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:55 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Yep. Zwanger en al toch.
_O_ _O_ *; :D _O_ O+ O+
pi_128888669
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:56 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

_O_ _O_ *; :D _O_ O+ O+
Ja. Maar ik ben geïndoctrineerd en zal het kind niet aanraken, hoor. Tffoeee jwt.
pi_128888687
quote:

[..]

Jij weet niet eens wat zionisme precies inhoudt dus denk niet dat jij degene bent die dergelijke woorden in z'n mond moet nemen.
Zionisme is een gedachtengoed voor een eigen Joodse staat en of veilig onderkomen, alle verdere invullingen daarvan die jij er aangeeft zijn je eigen interpretaties, niet wat Zionisme 'precies is', als er iets wel feitelijk is, is dat jij niet weet wat ik allemaal wel of niet weet. :')
pi_128888724
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:57 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ja. Maar ik ben geïndoctrineerd en zal het kind niet aanraken, hoor. Tffoeee jwt.
Jij gaat volgens mij best een slechte invloed worden.
pi_128888772
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:58 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Ik ga dat kind gewoon anti jood maken gek! :')

Trigger, affiyet olsun zo :)
pi_128888779
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:58 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Ben jij ook Joods joh?
pi_128888783
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:56 schreef Ambipur het volgende:

[..]

je gedraagt je weer eens typisch..
Praat maar voor jezelf.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zionisme is een gedachtengoed voor een eigen Joodse staat en of veilig onderkomen, alle verdere invullingen daarvan die jij er aangeeft zijn je eigen interpretaties, niet wat Zionisme 'precies is', als er iets wel feitelijk is, is dat jij niet weet wat ik allemaal wel of niet weet. :')
Eigen interpretaties, zo zo, ik heb er voor gestudeerd maar jij denkt het te simplificeren, je weet simpelweg niet wat het allemaal inhoudt, hoe multidimensionaal het kan zijn, maar ook hoe het zorgt voor veel eenheid, het interesseert je niet wat leidt tot jouw domme incorrecte beweringen.
pi_128888798
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:59 schreef Ambipur het volgende:

[..]

EywAllahYHWH
pi_128888803
Omg.. Hij heeft ervoor gestudeerd.. Zeg heil tegen de alwetende DeParo.
pi_128888854
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:59 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:r
pi_128888877
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:00 schreef Ambipur het volgende:
Omg.. Hij heeft ervoor gestudeerd.. Zeg heil tegen de alwetende DeParo.
Je bent niet helemaal lekker en dan nog blijven volhouden hoe neutraal je bent, schaam je voor je leugens, een voorbeeld ben je niet dat is wel duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')