abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128888183
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:44 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Waaruit bestaat mijn directe omgeving dan?
Bevooroordeelde moslims en aanhang :) :) dat lijkt me duidelijk.
pi_128888232
Zionisten over Israel, talking about bevooroordeeld.
pi_128888270
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:45 schreef DeParo het volgende:

[..]

Bevooroordeelde moslims en aanhang :) :) dat lijkt me duidelijk.
KK moest echt bijna lachen :') Trigger, kom er maar in zou ik bijna zeggen.....
pi_128888331
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:47 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Onzin zeg, je weet dat het zo is, zelfs met de Gaza-vloot steunde jij die haatbaarden die je hypocriet weer verfoeide met je zogenaamde kritiek op Erdogan treurig.
pi_128888334
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:47 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Als er een meisje op FOK is van moslim komaf wat zich meer als een kafir aan het gedragen is dan moslim en het totaal niet praktiserend is, dan ben jij het wel.
pi_128888385
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als er een meisje op FOK is van moslim komaf wat zich meer als een kafir aan het gedragen is dan moslim en het totaal niet praktiserend is, dan ben jij het wel.
Zo zie je maar weer wat voor onzin dat is, en hoe diep de invloed gaat, ze heeft het zelfs misschien nauwelijks door maar he stel je voor dat ze dat wel doet.
pi_128888461
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Onzin zeg, je weet dat het zo is, zelfs met de Gaza-vloot steunde jij die haatbaarden die je hypocriet weer verfoeide met je zogenaamde kritiek op Erdogan treurig.
Welke haatbaarden?

Zelfs nu Trigger jou vertelt, hoe ik er in sta als moslim, heb je het over invloed. Ga ga ajb. Je praat onzin, je weet niet waar je het over hebt en wie is hier nu eigk bevoordeeld, hmmm?...

Oh ja. Mijn nichtje is joods. Ga door ajb met je mening, ik ben benieuwd wat je nu gaat verzinnen.
pi_128888512
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:49 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer wat voor onzin dat is, en hoe diep de invloed gaat, ze heeft het zelfs misschien nauwelijks door maar he stel je voor dat ze dat wel doet.
Stel je voor dat jij buiten je zionistische dogma's stapt.
pi_128888553
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:51 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Welke haatbaarden?

Zelfs nu Trigger jou vertelt, hoe ik er in sta als moslim, heb je het over invloed. Ga ga ajb. Je praat onzin, je weet niet waar je het over hebt en wie is hier nu eigk bevoordeeld, hmmm?...

Oh ja. Mijn nichtje is joods. Ga door ajb met je mening, ik ben benieuwd wat je nu gaat verzinnen.
Ik denk dat je het zelf niet weet waar je het over hebt, te blind om het door te hebben wellicht, maar je bevooroordeeldheid speelt je vast nog wel eens parten en wees dan vooral niet te trots om dat onder ogen te komen want je kan de mogelijke verandering goed gebruiken. Over Triggershot ach, hij mag zeggen wat hij wilt, voornamelijk onzin als je praat over Armenen zoals hij heeft gedaan dan neem ik hem verder niet zo serieus.
pi_128888577
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Stel je voor dat jij buiten je zionistische dogma's stapt.
Jij weet niet eens wat zionisme precies inhoudt dus denk niet dat jij degene bent die dergelijke woorden in z'n mond moet nemen.
pi_128888598
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:51 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Mijn nichtje is joods.
Zijn ze nog bij elkaar?
pi_128888608
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:55 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Zijn ze nog bij elkaar?
Yep. Zwanger en al toch.
pi_128888625
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:54 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk dat je het zelf niet weet waar je het over hebt, te blind om het door te hebben wellicht, maar je bevooroordeeldheid speelt je vast nog wel eens parten en wees dan vooral niet te trots om dat onder ogen te komen want je kan de mogelijke verandering goed gebruiken. Over Triggershot ach, hij mag zeggen wat hij wilt, voornamelijk onzin als je praat over Armenen zoals hij heeft gedaan dan neem ik hem verder niet zo serieus.
Ik snap dat het je vrij diep zit dat jullie na de Duitsers moeten concurreren over wat erger is, de Turken met de Armenen, of Zionisten met de Palestijnen en dat daar geen uitsluitsel over is gekomen je nogal diep zit, maar maak je geen zorgen, ik wil best erkennen dat jullie even verschrikkelijk zijn, maar daar langer over hebben moeten doen en het dan relatief gezien minder erg is hoor.
pi_128888633
quote:

[..]

je gedraagt je weer eens typisch..
pi_128888643
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:55 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Yep. Zwanger en al toch.
_O_ _O_ *; :D _O_ O+ O+
pi_128888669
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:56 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

_O_ _O_ *; :D _O_ O+ O+
Ja. Maar ik ben geïndoctrineerd en zal het kind niet aanraken, hoor. Tffoeee jwt.
pi_128888687
quote:

[..]

Jij weet niet eens wat zionisme precies inhoudt dus denk niet dat jij degene bent die dergelijke woorden in z'n mond moet nemen.
Zionisme is een gedachtengoed voor een eigen Joodse staat en of veilig onderkomen, alle verdere invullingen daarvan die jij er aangeeft zijn je eigen interpretaties, niet wat Zionisme 'precies is', als er iets wel feitelijk is, is dat jij niet weet wat ik allemaal wel of niet weet. :')
pi_128888724
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:57 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ja. Maar ik ben geïndoctrineerd en zal het kind niet aanraken, hoor. Tffoeee jwt.
Jij gaat volgens mij best een slechte invloed worden.
pi_128888772
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:58 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Ik ga dat kind gewoon anti jood maken gek! :')

Trigger, affiyet olsun zo :)
pi_128888779
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:58 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Ben jij ook Joods joh?
pi_128888783
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:56 schreef Ambipur het volgende:

[..]

je gedraagt je weer eens typisch..
Praat maar voor jezelf.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zionisme is een gedachtengoed voor een eigen Joodse staat en of veilig onderkomen, alle verdere invullingen daarvan die jij er aangeeft zijn je eigen interpretaties, niet wat Zionisme 'precies is', als er iets wel feitelijk is, is dat jij niet weet wat ik allemaal wel of niet weet. :')
Eigen interpretaties, zo zo, ik heb er voor gestudeerd maar jij denkt het te simplificeren, je weet simpelweg niet wat het allemaal inhoudt, hoe multidimensionaal het kan zijn, maar ook hoe het zorgt voor veel eenheid, het interesseert je niet wat leidt tot jouw domme incorrecte beweringen.
pi_128888798
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:59 schreef Ambipur het volgende:

[..]

EywAllahYHWH
pi_128888803
Omg.. Hij heeft ervoor gestudeerd.. Zeg heil tegen de alwetende DeParo.
pi_128888854
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:59 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:r
pi_128888877
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:00 schreef Ambipur het volgende:
Omg.. Hij heeft ervoor gestudeerd.. Zeg heil tegen de alwetende DeParo.
Je bent niet helemaal lekker en dan nog blijven volhouden hoe neutraal je bent, schaam je voor je leugens, een voorbeeld ben je niet dat is wel duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')