haahahaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zeg gauw even een goede levensverzekering afsluiten
+1quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Als je dit al wist toen je hem leerde kennen vind ik niet dat je moet zeuren.
ik wil ook niet zeiken, maar ik vind het irritant als hij dat nou nooit gezegd zou hebben, vond ik het niet zo irritant.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Ze dacht waarschijnlijk dat ze hem wel kon veranderen ofzoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Ja makkelijke uitweg!quote:
hij moet jou dumpen, jij zeikt....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Ja makkelijke uitweg!
Doe ik niet, we wonen samen met ons pup.
Maak het niet voor dit uit
Nee ik wou hem niet veranderen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:15 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Ze dacht waarschijnlijk dat ze hem wel kon veranderen ofzo
zins
Daar heeft de gemiddelde vrouwmensch wel vaker last van.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:17 schreef muiisjj het volgende:
[..]
en ik raak geirriteert dat ie dit niet doet.
uhm hij zei laatst dat ie 25euro per week rookt, nou valt dit mee.quote:
Gewoon al die tering zooi weggooien... het is verslavend en nou ook niet precies goed voor jequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:19 schreef muiisjj het volgende:
[..]
uhm hij zei laatst dat ie 25euro per week rookt, nou valt dit mee.
Want in begin rookte hij elke dag 10euro
Als we niet samen wonen en geen pup hadden, had ik dit gedaan.quote:
niet met elkaar?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Als we niet samen wonen en geen pup hadden, had ik dit gedaan.
Maarja we wonen samen met een pup
Dat vind ik best veel. Doe dat keer 52 en je kunt daarvan samen een leuk reisje maken.....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:19 schreef muiisjj het volgende:
[..]
uhm hij zei laatst dat ie 25euro per week rookt, nou valt dit mee.
Want in begin rookte hij elke dag 10euro
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dat vind ik best veel. Doe dat keer 52 en je kunt daarvan samen een leuk reisje maken.....
Hahah met elkaar en pup erbij zo goedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef nuget het volgende:
[..]
niet met elkaar?Of is de pup belangrijker
Hahah nou nee, uitgaan hou ik niet van!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of TS uitgaat of een andere hobby heeft maar daar kun je vast ook een reisje van maken als je het een jaar niet doet
dat is wel een goeie om te doen!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:20 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Gewoon al die tering zooi weggooien... het is verslavend en nou ook niet precies goed voor je
Van zo'n grijze muiisjj als vriendin zou ik ook gaan blowen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:25 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Hahah nou nee, uitgaan hou ik niet van!
En mijn hobby kost geen geld.
Dit, als je naïef genoeg bent om te denken, dat iemand wel verandert. Dan verdien je het om op de blaren te zitten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Hij houdt zelf ook niet van uitgaan!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Van zo'n grijze muiisjj als vriendin zou ik ook gaan blowen.
nee hij wilt ook zo'n tokkie auto.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:35 schreef Silenus het volgende:
Nee maar misschien vindt hij die tokkie-auto's van jou wel geldverspilling. Hij blowt, accepteer dat of ga bij 'm weg.
Jullie zijn allebei volwassen genoeg om zelf te bepalen waar het geld heen gaat.
Ik gooi zijn wiet dan weg bedoel ik. En HIJ wilt zo'n auto kopen. Ik heb er allang 1.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:42 schreef Silenus het volgende:
Wat gooi je dan weg?
Als hij nou zegt: gooi jij al het geld waar jij je tokkie-auto van wil kopen, in een spaarpotje. Dan kun je daar over 2 jaar echt een half jaar van rond de wereld reizen. En bijkomend voordeel, je staat niet voor lul met zo'n lelijke auto.
Wat ik ermee wil zeggen: verschillende mensen, verschillende wensen. Hij wil blowen van zn geld, jij wil er lelijke auto's van kopen. Lekker laten leven.
ppffquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus wat een irritante typstijl van TS, stel me nu zo'n zeurderig wijf voor.
Heeft hij het voor jou gezegd of voor zichzelf? Want voor jou gaat niet werken, alleen als het voor zichzelf is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:47 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Ik gooi zijn wiet dan weg bedoel ik. En HIJ wilt zo'n auto kopen. Ik heb er allang 1.
Maar ik snap wat je wilt zeggen.
Maar wat ik probeer te zeggen.
Ik vind het gigantisch irritant, dat hij toen zei ik ga stoppen. (Toen heb ik hem ook echt tijd niet zien blowen,dit deedt ie uit eindelijk stiekem).
Toenik zei dat hij het gewoon moest zeggen leek het alsnog veel!
Ik wil gewoon als hij zegt te stoppen dat hij dit doet!
En iig niet voor ieder klein dingetje een joint pakken, probeer het anders op te lossen.
hij wou voor zich zelf stoppen, en ook voor mij.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Heeft hij het voor jou gezegd of voor zichzelf? Want voor jou gaat niet werken, alleen als het voor zichzelf is.
Maar wat is nu het probleem met het blowen? Is hij apatisch, is hij naar in de omgang, wat zijn de problemen?
waarom?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:22 schreef Specularium het volgende:
Muisjj is binnen 10 jaar op de huishoudbeurs te vinden.
Joint is gezonder.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:21 schreef muiisjj het volgende:
Dus heb ik dit gehaald, en dan staat hij te mopperen wanneer hij ibu in moet nemen ipv een joint.
geloof ik gelijk!quote:
Apatisch:quote:Op zondag 7 juli 2013 00:21 schreef muiisjj het volgende:
[..]
hij wou voor zich zelf stoppen, en ook voor mij.
Wat apatisch betekend geen idee.
Het probleem is, ik vind het irritant raak er geirriteert door dat hij om elk wissewasje een joint pakt.
Hoofdpijn
Gedachtes
Rugpijn
Kniepijn
Noem maarop, hij zei ik moet ibuprofen hebben dat werkt beter dan paracetemol.
Dus heb ik dit gehaald, en dan staat hij te mopperen wanneer hij ibu in moet nemen ipv een joint.
Onverschillig, nergens zin in e.d. dus...quote:Apathie is het gebrek aan emotie, motivatie of enthousiasme. Apathie kan voorkomen bij verschillende psychische stoornissen zoals anorexia nervosa, autisme en depressies of bij uitputtingsverschijnselen, dementie en frontaal syndroom.
Apathie is een psychologische term voor een vorm van ziekelijke onverschilligheid, wanneer een persoon niet de kracht op kan brengen te reageren op zijn emotionele, sociale en zijn geestelijk leven.
Apathie kan ook een uiting zijn van een gebrek aan (zelf-)vertrouwen en/of berusting, waardoor een bepaalde actie die theoretisch effect zou kunnen/moeten hebben niet (meer) wordt ondernomen. Dat kan terecht zijn. Als iemand (persoon, organisatie ...) niet adequaat reageert op de wensen van zijn "doelgroep" (partner, cliënteel, burgers, ... ) dan kan er bij die doelgroep apathie ontstaan, in dergelijk geval een te verwachten reactie. De oplossing moet dan niet in de eerste plaats bij de apathisch reagerende doelgroep worden gezocht, maar bij de organisatie die de apathie opwekt en het vertrouwen moet herstellen.
uhm nee verder geen problemen, hij wordt er vrolijker door, en ik vind het k*t dat dit niet zonder wiet kan.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Apatisch:
[..]
Onverschillig, nergens zin in e.d. dus...
Maar als hij verder geen problemen heeft, geen naar karakter erdoor krijgt, wel nog dingen onderneemt e.d., wat is dan het probleem afgezien van jouw aversie? Maak je dan geen problemen van niets?
En weet je zeker dat hij ook echt voor zichzelf wilde stoppen, is hij bv zelf met dat idee gekomen zonder dat jij je aversie liet blijken?
Daarvoor blowde hij kennelijk nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef CherryOnTop het volgende:
hahaquote:Op zondag 7 juli 2013 00:43 schreef D. het volgende:
[..]
Daarvoor blowde hij kennelijk niet
Het is zins ze hem kent
Dan zal TS wel heel lelijk zijn dat haar vriend zijn toevlucht neemt tot (soft)drugs
ja, maar hij wilt er niet aan denken, en praten wilt hij ook niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:58 schreef SaxoPower het volgende:
Hij heeft jou toch om over die gedachten te praten??
Heb je liever dat hij zuipt? Is een stuk schadelijker dan blowen voor je lichaam... Of gaat het om het feit dat hij iets rookt? Wat natuurlijk nooit echt gezond is. Dwing hem dan koekjes te bakken of een vaporizer te kopen. Klaar. Niks ergs meer aan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef muiisjj het volgende:
Ik word gek van mijn vriend, hij blowt al zins ik hem ken.
Maar hij ging stoppen.
Ik snap dat het niet direct kan, maar aanstalten maken om te stoppen maakt hij ook niet.
Blowen is niet zo heel erg, maar toch vind ik het gigantisch irritant dat hij het zo veel doet,als hij zegt te stoppen.
En als hij maar gedachtes heeft die niet weggaan pakt hij een blow ik vind het irritant en geld verspilling!![]()
nee, zou ik niet willen dat hij drinkt(doet ie toch niet)quote:Op zondag 7 juli 2013 07:29 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Heb je liever dat hij zuipt? Is een stuk schadelijker dan blowen voor je lichaam... Of gaat het om het feit dat hij iets rookt? Wat natuurlijk nooit echt gezond is. Dwing hem dan koekjes te bakken of een vaporizer te kopen. Klaar. Niks ergs meer aan.
Of gaat het om het feit dat hij iets beloofd maar het niet doet? In dat geval snap ik de frustratie heel goed
Mijn punt: weet 100% zeker waarom jij wilt dat hij stopt. Is hij stoned niet gezellig? Goeie reden. Geeft hij al z'n geld uit aan wiet? Goeie reden. Bezorgt om z'n longen? Zie bovenstaande. Je houdt gewoon niet van 'drugs'? Poep reden vanwege bovenstaande.
Ik zou een blowende vriendin alleen vervelend vinden indien 24/7 stoned en ik liever zou hebben dat ze een andere manier van cannabis consumptie zou vinden =p
lees het dan niet!quote:Op zondag 7 juli 2013 03:22 schreef BlueMage het volgende:
Niet te lezen dit topic, ik zou ook gaan blowen als ik met TS samen zou moeten leven.Of nee, denk dat ik eerder heel veel zou gaan drinken, vind wiet niet zo lekker.
Dan denk ik dat hij niet helemaal klaar is voor een relatie als hij psychisch blijkbaar zo in de knoop zit.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:01 schreef muiisjj het volgende:
[..]
ja, maar hij wilt er niet aan denken, en praten wilt hij ook niet.
Ik moet eerst 20duizend keer vragen wat er is voor ik eindelijk eens antwoord krijg!
ik probeer ook te praten, maar komen constant problemen omhoog waar ik niets aan kan doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien moet je met hem praten over die gedachtes ipv hem 'verbieden' iets te doen.
dan zegt hij " ikkan zelf wel stoppen" voor 22aug zou hij stoppen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik weet niet uit welke regio je komt, maar het lijkt me goed dat je vriend zich gaat aanmelden bij de verslavingszorg. Mits ie zelf wil stoppen, want motivatie is een vereiste.
ik begin heb ik niets over blowen gezegd hij kwam er zelf mee!quote:Op zondag 7 juli 2013 09:57 schreef Seven. het volgende:
Eens met eleusis, hij wil helemaal niet stoppen en hij is ook niet van plan om dit te doen. Hij ZEGT dat zodat hij jouw gezeik erover niet aan hoeft te horen, maar hij doet iets anders.
TS, er zit maar een ding op in mijn optiek: ofwel je accepteert dat hij blowt. Ofwel je vertelt hem dat je geen zin hebt in een relatie met iemand die blowt en je pakt je biezen en puppy.
Ik zal het hem vragen, maar dan zegt ie weer wil jou niet kwijt en ben blij wat we hebben alles dit zo samen" hond,huis, wij" maar ik ga het is vragenquote:Op zondag 7 juli 2013 09:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan denk ik dat hij niet helemaal klaar is voor een relatie als hij psychisch blijkbaar zo in de knoop zit.
Waarom kan jij hier niks aan doen en een jontje blijkbaar wel?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:15 schreef muiisjj het volgende:
ik probeer ook te praten, maar komen constant problemen omhoog waar ik niets aan kan doen.
Dan zegt hij dat voor jou. Zelf is hij daar helemaal niet zo mee bezig, 22 aug is nog heel ver weg. Wat al eerder is gezegd, het initiatief moet echt vanuit zichzelf komen, jij kan hem wel pushen met de beste bedoelingen maar het gaat averechts werken wanneer hij zelf niet écht wilquote:Op zondag 7 juli 2013 11:20 schreef muiisjj het volgende:
dan zegt hij " ikkan zelf wel stoppen" voor 22aug zou hij stoppen. Ben benieuwd.![]()
![]()
omdat ie wist dat jij het niks vind en hij wou jou wel graag zo'n belofte doen, echter lijkt het alsof hij er toch niet zomaar mee wilt ophoudenquote:Op zondag 7 juli 2013 11:21 schreef muiisjj het volgende:
ik begin heb ik niets over blowen gezegd hij kwam er zelf mee!
Alsof jij niks hebt waar je je geld beter uit kan geven. Zoals een zak chips, wat beter uitgegeven kan worden aan een een potje groente. OF dat geld dat je laatst aan die paar schoenen uitgaf terwijl je er eigenlijk nog genoeg hebt. Kulargument dus.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:32 schreef muiisjj het volgende:
[..]
nee, zou ik niet willen dat hij drinkt(doet ie toch niet)
Maar hij geeft geld hier aan uit terwijl hij het veel beter kan gebruiken.ik snap dat hij dit zelf bepaalt maar hij weet zelf ook dat ie het beter ergens anders uit kan geven(en dan bedoel ik niet aan mij)
Het is inderdaad een frustratie voor mij, dat hij iets beloofd en niet doet.
Ik had inhet begin gezegd dat hij niet hoefde te stoppen.
Maar hij zei zelf nee ik ga stoppen, dan vindt ik dat hij dat ook moet doen.
ik geef geen onnodig geld uit, alleen aan het nodige, want we kunnen het geld beter gebruiken..quote:Op zondag 7 juli 2013 11:29 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Alsof jij niks hebt waar je je geld beter uit kan geven. Zoals een zak chips, wat beter uitgegeven kan worden aan een een potje groente. OF dat geld dat je laatst aan die paar schoenen uitgaf terwijl je er eigenlijk nog genoeg hebt. Kulargument dus.
Laat hem gewoon lekker blowen als hij dat wil. Je raakt een beetje geobsedeerd met dat blowen van hem. Laat hem lekker.
Ben benieuwd. Meestal complete overschatting. Maar ja, zonder motivatie kom je er ook met hulp van verslavingszorg niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:20 schreef muiisjj het volgende:
[..]
dan zegt hij " ikkan zelf wel stoppen" voor 22aug zou hij stoppen. Ben benieuwd.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:34 schreef muiisjj het volgende:
[..]
ik geef geen onnodig geld uit, alleen aan het nodige, want we kunnen het geld beter gebruiken..
Ik koop niets voor me zelf wat niet nodig is.
En inderdaad raak er geobserdeerd door. En dit vind ik irritant.
Wil er ook vanaf maar weet niet hoe.
Maar ik ga het met hem over hebben, of er geen tussen weg is, een halve roken ipv een hele.
En dat ding rijd gratis..?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:00 schreef muiisjj het volgende:
Als je "monsterjamm traxxas in google voert, krijg je het te zien, ik heb alleen een kap van een cadillac escelade, en van destruction(monsterjam)
Respect. Maar je moet je levenswijze niet gaan opdringen aan iemand anders. Je gaat er niet vanaf komen door hem te dwingen te stoppen met blowen. Laat staan een halve joint oproken.. Probleem ligt toch echt bij jezelf.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:34 schreef muiisjj het volgende:
[..]
ik geef geen onnodig geld uit, alleen aan het nodige, want we kunnen het geld beter gebruiken..
Ik koop niets voor me zelf wat niet nodig is.
En inderdaad raak er geobserdeerd door. En dit vind ik irritant.
Wil er ook vanaf maar weet niet hoe.
Maar ik ga het met hem over hebben, of er geen tussen weg is, een halve roken ipv een hele.
Nah ik snap wel dat TS niet blij is met het gedrag van haar partner. Vooral aangezien een dergelijke blowverslaving meestal een symptoom is van een onderliggend probleem. TS zal alleen moeten bedenken welke stappen zij wil zetten als haar partner het blowen belangrijk blijft vinden.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:11 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Respect. Maar je moet je levenswijze niet gaan opdringen aan iemand anders. Je gaat er niet vanaf komen door hem te dwingen te stoppen met blowen. Laat staan een halve joint oproken.. Probleem ligt toch echt bij jezelf.
quote:Op zondag 7 juli 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
Gaat wel over wanneer hij ouder dan 20 is. Zo niet, dan weet je dat je iemand anders moet zoeken, omdat hij waarschijnlijk een ambitieloze uitkeringstrekker wordt.
Dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
Gaat wel over wanneer hij ouder dan 20 is. Zo niet, dan weet je dat je iemand anders moet zoeken, omdat hij waarschijnlijk een ambitieloze uitkeringstrekker wordt.
waarschijnlijk blowt hij zoveel omdat jij steeds zo loopt te zeiken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:17 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Nee ik wou hem niet veranderen.
Hij zei toen zelf dat hij wou stoppen, en ik raak geirriteert dat ie dit niet doet.
verbieden werkt niet, snap je dat nog steeds niet? hopelijk krijg je later geen kinderen, dat worden sowieso drugsverslaafden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:47 schreef muiisjj het volgende:
Ik vind het gigantisch irritant, dat hij toen zei ik ga stoppen. (Toen heb ik hem ook echt tijd niet zien blowen,dit deedt ie uit eindelijk stiekem).
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
verbieden werkt niet, snap je dat nog steeds niet? hopelijk krijg je later geen kinderen, dat worden sowieso drugsverslaafden.
dat ding rijdt op elektro.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[..]
En dat ding rijd gratis..?
Over onnodig geld uitgeven gesproken.....
Lekker hypocriet..
Hobby's kosten geld... jij de auto, hij z'n jointje...
dat hij een halve rookt ipv een hele dat het in iedergeval op zo'n manier minder is..quote:
En die halve wordt al snel toch een hele of hij stopt gewoon er gewoon twee keer zoveel in, dan ben je net zo verquote:Op zondag 7 juli 2013 20:13 schreef muiisjj het volgende:
[..]
dat hij een halve rookt ipv een hele dat het in iedergeval op zo'n manier minder is..
En dat ik dan stop met zeiken, en onderliggende probleem hebben we ook al over gehad, vandaag was in iedergeval leuk!
Hele dag wezen zwemmen,met onze pup en broertjes en zusje van ons pup.
En uit eten geweest om het gedoe en leuke dag af te sluiten.
Dus nu nog volhouden, dan komt hetgoed.
Oh en dan kost het niets..? Een beetje accu is duur zat, en onderhoud, onderdelen en stroom zijn ook niet gratis he..quote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef muiisjj het volgende:
[..]
dat ding rijdt op elektro.
Geen benzine.maar wezijn er alover uit
Jep, jezelf ontspannen met een jointje duidt inderdaad op enorme problemen op een ander vlak, moet haast wel!quote:Op zondag 7 juli 2013 17:20 schreef DuracellPower het volgende:
Je vriend heeft duidelijk een ander probleem, wat ie probeert weg te blowen... Focus je daar op, dan kan het misschien nog wat worden.
Vertrouw mij,, heb ik mijn redenen voor :pquote:Op maandag 8 juli 2013 09:17 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Jep, jezelf ontspannen met een jointje duidt inderdaad op enorme problemen op een ander vlak, moet haast wel!
Echt, hoe kom je op zo'n domme conclusie.
In die situaties is het dan ook vrij normaal om te willen ontspannen, ergo even een jointje roken.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:27 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Vertrouw mij,, heb ik mijn redenen voor :p
Af en toe een jointje is prima, maar hoor haar zeggen dat hij rookt, als hij zich kut voelt of ergens last van heeft..
Ja maar niet als je het altijd doet om die 'gedachtes te stopen' dan kan je beter dat aanpakken, en daarna ECHT ontspannen genieten van je jointquote:Op maandag 8 juli 2013 09:46 schreef TerryStone het volgende:
[..]
In die situaties is het dan ook vrij normaal om te willen ontspannen, ergo even een jointje roken.
Vandaar dat er altijd veel alcohol wordt gedronken nadat een bekende komt te overlijden (in mijn kringen en ik neem aan veel andere ook in ieder geval). ; of een peuk wordt opgestoken.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:09 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ja maar niet als je het altijd doet om die 'gedachtes te stopen' dan kan je beter dat aanpakken, en daarna ECHT ontspannen genieten van je joint
Stop ook direct met shoppen, uit eten gaan, je hobbies, kopen van muziek, schrap de concerten en bespaar op eten en je kunt er de helft van het jaar gaan wonen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dat vind ik best veel. Doe dat keer 52 en je kunt daarvan samen een leuk reisje maken.....
yep, mijn kringen ook, en dat is prima. Maar als je 3 maanden later nog steeds elke dag blowt om de die reden, neem je toch echt jezelf in de malingquote:Op maandag 8 juli 2013 10:18 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Vandaar dat er altijd veel alcohol wordt gedronken nadat een bekende komt te overlijden (in mijn kringen en ik neem aan veel andere ook in ieder geval). ; of een peuk wordt opgestoken.
Beetje drogredenen. Je blowt gewoon om te ontspannen boeiend wanneer je dat doet.
naar drugs grijpen (ja ook alcohol en sigaretten) om te vluchten is vragen om problemen.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:18 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Vandaar dat er altijd veel alcohol wordt gedronken nadat een bekende komt te overlijden (in mijn kringen en ik neem aan veel andere ook in ieder geval). ; of een peuk wordt opgestoken.
Beetje drogredenen. Je blowt gewoon om te ontspannen boeiend wanneer je dat doet.
Ben ik het niet geheel mee eens. Als dat ook na maanden nog steeds de enige oplossing blijkt/lijkt logischerwijs wel. Toen ik echt diep in de shit zat, dronk ik de hele dag door wodka, stak joints op alsof ze gratis waren en dat heeft prima geholpen de eerste weken moet ik zeggen.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
naar drugs grijpen (ja ook alcohol en sigaretten) om te vluchten is vragen om problemen.
Naar drugs grijpen om de slechte kanten (kater) van drugs te vermijden / passeren.. dat is pas om problemen vragen. Om even iets te ontvluchten totaal niet hoor. Tenzij dat het 1e zou veroorzaken maar dat hoeft natuurlijk niet altijd.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
naar drugs grijpen (ja ook alcohol en sigaretten) om te vluchten is vragen om problemen.
kijk 2 keer in de week vindt ik ook goed maar daar is hij niet mee geholpen.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:57 schreef imanidiot het volgende:
Zelf blow ik ook, geen slechten baan maar een leuke baan. (krijg ook goed betaald)
Alleen is het best wel stressvol werk en vind ik het erg fijn om even te kunnen ontspannen.
Blowen doe ik trouwens max 2 keer in de week.
Ik ga over 3 weken samenwonen en mijn vriendin heeft het goed gekeurd.
Er zit wel één maar aan ik neem een vaporizer gewoon omdat ik niet wil roken bij haar.
overleggen en uitleg
Als hij altijd hoofdpijn heeft veel laten drinken en laat zijn ogen controlerenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:35 schreef muiisjj het volgende:
[..]
kijk 2 keer in de week vindt ik ook goed maar daar is hij niet mee geholpen.
Omdat hij altijd ergens last van heeft door de licht krijgt hij koppijn(zo irritant) hij heeft last van z'n schouder(lang verhaal)
Dus ik hoop dat dit werkt,voor ons.
En hij rookt buiten want anders gaat alles stinken binnen.
ja nog meer laten drinken hahah, dat gaat niet. Drinkt al veel hij kan niet tegen fel licht.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:37 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Als hij altijd hoofdpijn heeft veel laten drinken en laat zijn ogen controleren
Dan krijg je een zonnebril vriendquote:Op maandag 8 juli 2013 10:51 schreef muiisjj het volgende:
[..]
ja nog meer laten drinken hahah, dat gaat niet. Drinkt al veel hij kan niet tegen fel licht.
ja inderdaad hij draagt ook altijd zonnebril behalve binnen, maar deze werkt niet goed zoals hij ndig heeft.quote:
ik shop niet, tenzei je boodschappen doen ook shoppen vindt.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Stop ook direct met shoppen, uit eten gaan, je hobbies, kopen van muziek, schrap de concerten en bespaar op eten en je kunt er de helft van het jaar gaan wonen.
zeg mij dan is wat ik er aan kan doen dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
TS, je krijgt wat je verdient. Blijkbaar verdien jij een no-life stoner met de ruggegraat van een kwal en de inzet en motivatie van een stuk stront. Je doet er zelf ook maar bar weinig aan om dat te veranderen, dus suck it up of ga bij hem weg.
Je gedoogt zijn gedrag toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:24 schreef muiisjj het volgende:
[..]
zeg mij dan is wat ik er aan kan doen dan.
ik zou het namelijk niet weten hoor..
Ja, en jij houdt dat in de gaten?quote:elke keer als ik er over begin wordt hij weer boos. dus nu hebben we afgesproken je rookt een halve en niet een hele.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:21 schreef nuget het volgende:
[..]
niet met elkaar?Of is de pup belangrijker
hihi het lijkt wel een knuffeltje!quote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef Jan-Peter. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zeg jij daar "nee" tegen?
als je leest zie je ook staan dat hij wou stoppen, en dat ik me hier aan erger.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Hij blowt toch als sinds jij hem kent? Wat zeur je dan....
Kies dan iemand die niet blowt.
Dat wil hij niet, dat wil jij en hij zegt dat voor jou..quote:Op maandag 8 juli 2013 12:09 schreef muiisjj het volgende:
[..]
als je leest zie je ook staan dat hij wou stoppen, en dat ik me hier aan erger.
Maar we zijn er al over uit
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat wil hij niet, dat wil jij en hij zegt dat voor jou..
begrijp me niet verkeerd, ik snap best dat jij wil dat hij stopt, stoners zijn gewoon lamlendig meestal, maar vrouwen willen altijd de man veranderen.. en als hij dan veranderd is gaan ze weg omdat hij niet meer de persoon is waar ze verliefd op zijn geworden.
Bibber, inderdaad. Precies zoals ik het zie. En dat gaat die vent natuurlijk alleen maar meer irriteren.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Maar in dit geval klinkt TS ook écht als een enorm zeikwijf. Bij elke joint die hij opsteekt, zie ik haar al weer met een sjacho bek op de bank soaps kijken. Met zo'n zeikstem zeiken om te zeiken..
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Maar in dit geval klinkt TS ook écht als een enorm zeikwijf. Bij elke joint die hij opsteekt, zie ik haar al weer met een sjacho bek op de bank soaps kijken. Met zo'n zeikstem zeiken om te zeiken..
Ja maar, ja maar, hij wil stoppenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:09 schreef muiisjj het volgende:
[..]
als je leest zie je ook staan dat hij wou stoppen, en dat ik me hier aan erger.
Maar we zijn er al over uit
R&P even in de gaten houden. Vd week een topic van haar vriend "ik blow omdat mijn vriendin zeikt over het blowen."quote:Op maandag 8 juli 2013 12:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Bibber, inderdaad. Precies zoals ik het zie. En dat gaat die vent natuurlijk alleen maar meer irriteren.Weer een probleem om weg te blowen, zn vriendin.
Fran Drescherquote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Zelfde gedachte.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Hahahaquote:Op maandag 8 juli 2013 11:24 schreef muiisjj het volgende:
[..]
zeg mij dan is wat ik er aan kan doen dan.
ik zou het namelijk niet weten hoor..
elke keer als ik er over begin wordt hij weer boos. dus nu hebben we afgesproken je rookt een halve en niet een hele.
Had die gedachte ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
er zijn aantal problemen, maar hij wilt niet met een therapeut/psyiater praten en dat is nodig!quote:Op zondag 7 juli 2013 17:20 schreef DuracellPower het volgende:
Je vriend heeft duidelijk een ander probleem, wat ie probeert weg te blowen... Focus je daar op, dan kan het misschien nog wat worden.
het is inderdaad zelfmedelijden en dat dringt nu goed door bij mij.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Boehoehoe
Zwelg in zelfmedelijden
Nog een joint opsteek
Dump die gozerquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef muiisjj het volgende:
[..]
het is inderdaad zelfmedelijden en dat dringt nu goed door bij mij.
Daarom zeg ik hem al, werk er aan om vooruit te komen je moet over bepaalde dingen heen zetten.
En manier vinden om te verwerken.
Met blowen stel je het probleem alleen uit.
als hij inderdaad zo blijft doen en er niet aangaat werken heb ik er geen zin meer in.quote:
omdat ik het niet wil zien eindige..quote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom laat je je zo aan het lijntje houden?
ik vraag wel altijd waarom hij nou weer rookt.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef muiisjj het volgende:
ik zal best irritante stem hebben, maar gelukkig niet zo erg als Fran Drescher
ja het helpt ook niets ik ga er niet eens meer op in.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef cobybryant het volgende:
Irritant, ik ken het. Hij is gewoon verslaafd, hij kan niet stoppen. Het is voor hem alleen maar irritant als je zeurt en het helpt niks. Die van mij was zelfs even gestopt en toen begon ie weer. Zo'n zeikwijf als ik was ben je vast niet. Achteraf vind ik het wel zielig. Ik had na hem even een vriend met een waterpijp en die zei dat z'n vriendin altijd zo liep te zeiken, terwijl ze zelf rookte. Toen begreep ik het pas joh. Hij wil wel, maar hij kan het gewoon niet.
...en je denkt niet dat dat averechts werkt?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef muiisjj het volgende:
ik vraag wel altijd waarom hij nou weer rookt.
Doe dat dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:45 schreef muiisjj het volgende:
Maarja als hij er niets aan gaat doen aan de problemen heb ik geen zin meer om naar een shaggarijnig persoon te kijken. Dan kies ik liever voor mezelf.
Goed om te zien om wie het daadwerkelijk gaat...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:45 schreef muiisjj het volgende:
[..]
En dat wilt hij niet, en er zijn gewoon paar problemen waar hij zich over heen moet zetten.
Maarja als hij er niets aan gaat doen aan de problemen heb ik geen zin meer om naar een shaggarijnig persoon te kijken. Dan kies ik liever voor mezelf.
Hij doet anders zelf ook geen zak om zijn problemen op te lossen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:54 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Goed om te zien om wie het daadwerkelijk gaat...
Je bagatelliseert zijn problemen, helpt hem niet en wil dat hij stopt met blowen omdat het jou irriteert.
Als ik je vriendje was had je nu je spullen kunnen pakken.
TS heeft een vetpens? Dat verandert de zaken compleet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:01 schreef Pvoesss het volgende:
Weetje hij is het vast zat dat hij niets mag zeggen over je dikke buik en jij wel over zijn blowen.
Je wilde in 2011 ook al bij hem weg als hij niet stopte met bepaalde dingen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij doet anders zelf ook geen zak om zijn problemen op te lossen.
Hoe weet jij dat? Misschien probeert hij het zelf op te lossen, misschien vindt hij niet dat hij problemen heeft, misschien ziet TS problemen die er helemaal niet zijn etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij doet anders zelf ook geen zak om zijn problemen op te lossen.
Volgens het topic van 2011 erover welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS heeft een vetpens? Dat verandert de zaken compleet.
Oke, dan is het een vuile hoer en moet ze d'r bek houden en hem standaard pijpen als hij thuiskomt van zijn blow-middag.quote:
Oh in dat geval stel ik dat hij zelf mag bepalen of hij zijn problemen wil oplossen, hoe hij dat eventueel wil doen en dat TS haar bek moet houden met haar egoistisch gedrag.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ga af op het verhaal van TS en ga er niet allerlei dingen omheen verzinnen.
nee dat was mijn ex, daar heb ik het mee uitgemaakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:01 schreef Pvoesss het volgende:
Weetje hij is het vast zat dat hij niets mag zeggen over je dikke buik en jij wel over zijn blowen.
Je wilde in 2011 ook al bij hem weg als hij niet stopte met bepaalde dingen.
ik probeer hem juist wel te helpen, ik probeer oplossingen te vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:54 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Goed om te zien om wie het daadwerkelijk gaat...
Je bagatelliseert zijn problemen, helpt hem niet en wil dat hij stopt met blowen omdat het jou irriteert.
Als ik je vriendje was had je nu je spullen kunnen pakken.
pff ik ben geen ego.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:09 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Oh in dat geval stel ik dat hij zelf mag bepalen of hij zijn problemen wil oplossen, hoe hij dat eventueel wil doen en dat TS haar bek moet houden met haar egoistisch gedrag.
De tendens van haar posts laten mij duidelijk zien dat het allemaal om haar draait, het irriteert haar en zelfs die pup is belangrijker dan hij.
als hij vindt dat hij geen problemen heeft ben ik klaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
[..]
Hoe weet jij dat? Misschien probeert hij het zelf op te lossen, misschien vindt hij niet dat hij problemen heeft, misschien ziet TS problemen die er helemaal niet zijn etc. etc. etc.
ik mag toch de reden weten waarom hij rookt..zodat we er over kunnen pratenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en je denkt niet dat dat averechts werkt?.
Bij élke joint tegen jouw verzuurde gezicht aankijken en aanhoren dat je het er niet mee eens bent, werkt echt niet hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:02 schreef muiisjj het volgende:
[..]
ik mag toch de reden weten waarom hij rookt..zodat we er over kunnen praten
gister heb ik het er met hem overgehad.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
Heb je het er inmiddels al met hem over gehad? Want dat gejank hier lost natuurlijk ook niets op.
hm op z'n manier had ik hetniet gezien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij élke joint tegen jouw verzuurde gezicht aankijken en aanhoren dat je het er niet mee eens bent, werkt echt niet hoor.
Als je wil dat hij stopt, dan moet hij dat voor zichzelf willen en niet omdat hij een zeikwijf als vriendin heeft.
Dat is niet helpen of met oplossingen komen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:13 schreef muiisjj het volgende:
[..]
gister heb ik het er met hem overgehad.
Hij wou niet praten, dus ik zei leg die telefoon weg en ga praten want jij hebt nooit zin om te praten.
En ik wil je helpen om problemen opte lossen.
Zodat het samen weer wat leuker kan worden, en jij niet constant chaggo ben.
Over zijn hoofdpijn hebik gezegd dat ie is een keer(en niet over 4maanden) naar de dokter moet.
Want iederekeer hoofdpijn door geluiden en licht is ook kut(altijd dus).
En over zijn problemen waar hij mee zit van z'n jeugd moet hij met een phsyiater praten, en dat wilt hij niet. Want kost een hoop geld wat we nu niet hebben.
Ik zeg al dan moeten we een potje apart maken, want je zit er mee en blij wordt je er niet van.
Heb gezegd als je er niets aan doet kom je ook geen stap vooruit en wordt het tussen ons ook niet beter.
En vanavond ga ik vragen of hij er al over nagedacht heeft,maar dat zal wel niet zo zijn.
nee wat moet ik dan zeggen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:42 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat is niet helpen of met oplossingen komen.
Je begint met verwijten als "jij hebt nooit zin om te praten", komt met de suggestie om naar de dokter te gaan (alsof hij dat zelf niet kan bedenken), komt met een "oplossing" voor zijn psychische problemen die simpelweg door geldgebrek onmogelijk is en dus helemaal geen oplossing is, zet er nog maar eens extra druk op door eigenlijk verdekt aan te geven dat het waarschijnlijk einde relatie is als hij niet doet wat je wilt en om het af te ronden sluit je af met nog een verwijt "zal er toch wel niet over nagedacht hebben"... ik weet wel waarom hij chaggo is.
Het is misschien moeilijk te begrijpen maar jij bepaalt niet wat hij wel en niet moet doen, dat bepaalt hij zelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:49 schreef muiisjj het volgende:
[..]
nee wat moet ik dan zeggen?
Hij wilt ook nooit praten dus het moet wel is effe gebeuren.
Hij moet ook naar de dokter voor zijn migraine gedoe.zodat hij mischien iets kan krijgen om van die constante hoofdpijn af te komen.en ind hij zal er ook niet over nagedacht hebben, ik ken hem.
Zeg jij dan is hoe jij het gedaan zou hebben.
Want zelf komt hij met niets..
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
Ik denk dat hij blowt om enigszins het niveau van TS vol te houden.
Precies mijn gedachte. Ik hoop dat de natuur z'n werk heeft gedaan en er voor heeft gezorgd dat deze neukfout geen nageslacht op deze toch al door idioten bewoonde wereld kan droppenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:01 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Nogmaals: TS, ben je zwakbegaafd? Heb je LWOO gedaan oid? Want je komt echt extreem dom over.
Je vergeet een "o"quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:25 schreef muiisjj het volgende:
[..]
hm op z'n manier had ik hetniet gezien.
Ik zag het in om te hlpen om erover te praten.
En jij bent een taalnazi die zeurt over mensen die zeurenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:42 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Je vergeet een "o"
Je vergeet een spatie
Je ve"rwisselt dan "a" voor een "e"
Je vergeet een "e". Lezen voordat je post.
En dat zegt wat over blowers![]()
Nee hoor, maar een zwakzinnige moet niet zo naar anderen wijzen. Geldt ook voor jou trouwens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij bent een taalnazi die zeurt over mensen die zeuren
Faalnazi was beter van toepassing geweestquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:49 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Nee hoor, maar een zwakzinnige moet niet zo naar anderen wijzen. Geldt ook voor jou trouwens.
quote:
zure ventquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Faalnazi was beter van toepassing geweest
[..]
nee, ik wil er eerst samen aan werken, voordat ik het uit maak..quote:
ik vind het moeilijk om er zo een punt achter te zetten, ik kan dat niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef matthijst het volgende:
Hoe oud ben je nou?
Als je nu al zon gezeik hebt, zie je jezelf dan nog 40 jaar dit gezwam aanhoren... Stopt ie met blowen, gaat ie meer drinken...
iriszorg moet ik dus effe onthouden en aan hem doorgeven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:01 schreef cobybryant het volgende:
Als hij geen hulp wil zoeken bij de Iriszorg voor dat blowen en je blijft bij hem en krijgt straks kinderen, dan zitten die waarschijnlijk ook te blowen op een gegeven moment. Wil je dat? Zo niet, het is wel sneu om het uit te maken, maar dan uit elkaar gaan is nog beroerder. Je moet je grenzen stellen. Je wilt wel of niet iemand die blowt. Hij trouwens ook: hij wil wel of niet stoppen. Zo niet, is het voor hem dan leuk om jaren met een partner te zitten die dat niet accepteert en erom zeurt? Dat gaat toch een keer fout. Die van mij wou blowen, er zijn zat vrouwen die daar geen problemen mee hebben. Zoek die dan gewoon op.
Wiet is fysiek niet verslavend hoor, geestelijk wel maar dan ben je gewoon een slappe zak!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:20 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Gewoon al die tering zooi weggooien... het is verslavend en nou ook niet precies goed voor je
Daarom ook mijn opmerking dat enkel zij echt niet genoeg aanleiding is om te stoppen. Hij moet het zelf vinden dat ie moet stoppen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:36 schreef Murdera het volgende:
Sowieso is het niet mogelijk om iemand te laten stoppen.Geloof me, mijn ouders hebben alle opties getest.
Pas toen ik er zelf klaar mee was ben ik in 1 keer gestopt.
Ondanks aandringen, irritaties, opmerkingen, goede gesprekken, complimenten wanneer ik minder had geblowd, en zelfs financiële beloningen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ook mijn opmerking dat enkel zij echt niet genoeg aanleiding is om te stoppen. Hij moet het zelf vinden dat ie moet stoppen.
Zijn enige reden is om het gezeur van zijn vriendin niet langer aan te hoeven horen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Maar zijn enige reden om te stoppen ben jij nu? Of heeft ie nog meer redenen?
Als dat idd zo is, dan is dat (meestal) niet voldoende motivatie. Dus zal hij het nooit lang volhouden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:37 schreef MrGuma het volgende:
Zijn enige reden is om het gezeur van zijn vriendin niet langer aan te hoeven horen.
Pauperreden dus. Het gaat dus uit met haar vriend.
uhm ja voor mij, voor het geld, en hoop ook vor zich zelf. En als hij het toch niet wilt. Dan weet ik dat blowen belangrijker is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Maar zijn enige reden om te stoppen ben jij nu? Of heeft ie nog meer redenen?
Dus jij.zou alles in je leven opgeven voor je partner.. omdat hij belangrijker is dan al t andere?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef muiisjj het volgende:
[..]
uhm ja voor mij, voor het geld, en hoop ook vor zich zelf. En als hij het toch niet wilt. Dan weet ik dat blowen belangrijker is.
omdat het goed ging, en als we uit elkaar gaan ga ik met onze pup terug naar mijn ouders.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke buiten het blowen om. Waarom hebben jullie in zo'n onstabiele relatie voor een pup gekozen? Wat gebeurt er straks als het uit gaat?
ligt eraan wat, ik zou veel opgeven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus jij.zou alles in je leven opgeven voor je partner.. omdat hij belangrijker is dan al t andere?
Dat is ook de volgorde van belangrijkheid merk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef muiisjj het volgende:
[..]
uhm ja voor mij, voor het geld, en hoop ook vor zich zelf. En als hij het toch niet wilt. Dan weet ik dat blowen belangrijker is.
Je traxxas auto, je pup en zo zijn er vast nog wel andere dingen om op te geven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:25 schreef muiisjj het volgende:
[..]
ligt eraan wat, ik zou veel opgeven.
Maar ik heb niets om op te geven.
Maar als ik zou blowen en hij zou willen dat ik stop, dan zou ik het proberen en door zetten omdat ik hem niet kwijt zou willen!
chantage werkt niet, nooit nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:25 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Maar als ik zou blowen en hij zou willen dat ik stop, dan zou ik het proberen en door zetten omdat ik hem niet kwijt zou willen!
Het is niet voor niks dat je hier niks op te zeggen had gok ik zo muiisjj.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:01 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het is misschien moeilijk te begrijpen maar jij bepaalt niet wat hij wel en niet moet doen, dat bepaalt hij zelf.
Jij kent hem als een achterlijke idioot die niet zelf kan bedenken om naar de huisarts te gaan om wat te doen aan zijn migraine? Ik merk dat de liefde diep zit.
Wat ik had gedaan?
Ik had 1 keer geprobeerd erover te praten, ik had aangegeven dat ik er voor hem zou zijn als hij het moeilijk had, dat ik ondanks de problemen achter hem zou blijven staan en wel wou praten als hij er behoefte aan had en ik was niet steeds gaan doormekkeren, terwijl hij niet zit te wachten op je gezeur, gedram, bemoedering en verwijten.
Zou je verhuizen, je pup opgeven, je familie voor hem opgeven?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:25 schreef muiisjj het volgende:
niet alles draait om mij, maar als hij mij niet kwijt wilt moet hij dingen gaan oplossen, en ja ik zou mijn traxxas auto opgeven. Maar onze pup niet want die wou hij zelf ook.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:13 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat is ook de volgorde van belangrijkheid merk ik.
Hij is pas op de laatste plek en alles draait eigenlijk om jou...
[..]
Je traxxas auto, je pup en zo zijn er vast nog wel andere dingen om op te geven.
Zou je die voor hem opgeven?
ik ben voor hem verhuist!quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou je verhuizen, je pup opgeven, je familie voor hem opgeven?
Natuurlijk mag je vragen of ie er mee ophoudt en kan je aangeven dat je het een irritante eigenschap vindt.
Maar je zal hem moeten accepteren zoals ie is. Hem veranderen omdat JIJ er problemen mee hebt, is niet mogelijk. Hijzelf moet er problemen mee hebben, hijzelf zal moeten inzien dat hij WIL veranderen.
Als hij dat niet heeft, zijn het waarschijnlijk allemaal kansloze pogingen die hij doet. Als hij al echt een poging gaat doen.
Misschien voor hem wel...quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:40 schreef muiisjj het volgende:
Dat is niet te vergelijken meteen joint
en waarom gok je dat zo??quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:18 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat je hier niks op te zeggen had gok ik zo muiisjj.
Lul niet, je laat zelfs nu weer duidelijk zien om wie het gaat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:38 schreef muiisjj het volgende:
[..]
niet alles draait om mij, maar als hij mij niet kwijt wilt moet hij dingen gaan oplossen,
nou dan weet ik gelijk of dat dus wel belangrijker is dan onze relatie, en zijn geld enzo(terwijl hij geld probleem heeft) en dan kan ik daar niet mee leven, dus dan werkt het niet.quote:
dan denk je dat, ik zeg hier ook niet alles. Dus dat weet jij niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:45 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Lul niet, je laat zelfs nu weer duidelijk zien om wie het gaat.
Je staat niet achter hem. Je eist en als hij niet doet wat je wil dan verlaat je hem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:45 schreef muiisjj het volgende:
[..]
en waarom gok je dat zo??
Want ik heb dinsdag met hem opnieuw gepraat,dat ik achter hem zal staan en zal helpen/steunen.
Maar dat het niet constant van mijn kant af moet komen dat hij ook wat er voor moet doen.
En wanneer hij niets doet dat het tussen ons niet zal werken.en dat ie naar iriszorg gaat om hulp te zoeken voor het blowen en dat ik verder niet zal zeuren maar wel dat ie er wat aan moet doen.
De keus is niet tussen blowen en jou.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef muiisjj het volgende:
[..]
dan moet hij een keuze makequote:Op donderdag 11 juli 2013 08:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
De keus is niet tussen blowen en jou.
De keus is tussen een controlerende vriendin en een andere niet controlerende vriendin.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
De keus is niet tussen blowen en jou.
De keus is tussen een controlerende vriendin en een andere niet controlerende vriendin.
blijven hopen! Want die keuze maakt hij niet..quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:48 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dan hoop ik oprecht dat hij de juiste keuze maakt en jou dumpt.
Dit ja. Of gewoon in halfjes roken, 2 keer zo vaak, maar dan lijkt het net alsof hij zijn best doet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:00 schreef Cue_ het volgende:
Hij denkt vast dat ie je nog een paar weken zoet kan houden met die woorden, beetje neuken en dan stiekem ergens roken
KILL HERquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef muiisjj het volgende:
En als hij maar gedachtes heeft die niet weggaan pakt hij een blow
over blowen zeik ik al niet meer bij hem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als mijn vriendin zoiets zou zeggen dan zou ik expres 2x zoveel gaan paffenWie ben jij om te bepalen wat een ander moet doen. En dan ook nog met emotionele chantage, 'doe wat ik wil of ik ga bij je weg'. Als je het echt zo erg vind, ga dan gewoon weg, in plaats van je zin door te drijven, dat is voor jullie beide beter. Of accepteer dat hij zo is en zeik er niet meer over.
Gelukkig doet mijn vriendin lekker mee in plaats van over blowen te zeiken
hahah daar trap ik niet in. Met het onderste gedeelte.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:00 schreef Cue_ het volgende:
Hij denkt vast dat ie je nog een paar weken zoet kan houden met die woorden, beetje neuken en dan stiekem ergens roken
Met jouw "onderste gedeelte"?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:18 schreef muiisjj het volgende:
[..]
hahah daar trap ik niet in. Met het onderste gedeelte.
Ik mag hopen dat het een heel mooi onderste gedeelte is dat de vriend van ts z'n ballen ervoor opoffert.quote:
Ik zal het even vertalen:quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:40 schreef muiisjj het volgende:
Ik ben klaar met hier te praten!!
Mijn vriend en ik hebben gepraat. Ik steun hem zolang hij zijn problemen probeert op te lossen,
Ik zeik niet over het blowen.
Als er verandering in het verhaal komt horen jullie het wel!
ik hoef geen versterkende meningen, ik vraag om reactiesdie mij hierbij kunnen helpen, en aantal waren duidelijk en daar heb ik wat mee gedaan!quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:47 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ik zal het even vertalen:
Ik wil alleen posts zien die mijn mening delen en versterken, maar aangezien er terechte kritiek is vlucht ik weg.
Ik heb met mijn "vriend" gepraat. Ik maak het niet uit en laat hem nog niet stikken zolang hij doet wat ik hem zeg.
Ik zeik nog steeds over het blowen.
Als er verandering in het verhaal komt en hij niet doet wat ik wil dan ga ik een reeks zielige, beschuldigende topics openen.
Precies. En net als met alcohol (en andere drugs) geld dat je het niet als standaard 'uitweg' voor dingen moet gaan gebruiken.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:24 schreef novusordoseclorum het volgende:
Net als met drinken geldt ook voor wiet het volgende:
Hoe vaak?
Hoe veel?
Triggers?
Heeft hij ook daadwerkelijk geminderd na zijn toezegging te stoppen?
Dat zag iedereen mijlenver aankomen, laat het een les zijn voor een volgende relatie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:46 schreef muiisjj het volgende:
We zijn uitelkaar, het ging niet meer werken.
![]()
![]()
![]()
quote:
Goedzo, geen hand vol maar een land vol.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:46 schreef muiisjj het volgende:
![]()
![]()
![]()
.... Waarom ga je dan in een relatie met hem?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef muiisjj het volgende:
Ik word gek van mijn vriend, hij blowt al zins ik hem ken.
Wellicht voelt hij dan nu ook minder noodzaak om te blowen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:46 schreef muiisjj het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sterkte. Ander en beter.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:46 schreef muiisjj het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik overleef het!quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goedzo, geen hand vol maar een land vol.
Dat waren lang geleden een keer ook mijn woorden....:) Misschien met zijn 2-en eerst even langs de huisarts en verhaaltje doen?.. en misschien de eerste keer naar de psych met zijn 2-en bijvoorbeeld?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef muiisjj het volgende:
[..]
er zijn aantal problemen, maar hij wilt niet met een therapeut/psyiater praten en dat is nodig!
Zijn woorden" ik kan niet met een wildvreemde over mijn problemen praten"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |