blijven hopen! Want die keuze maakt hij niet..quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:48 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dan hoop ik oprecht dat hij de juiste keuze maakt en jou dumpt.
Dit ja. Of gewoon in halfjes roken, 2 keer zo vaak, maar dan lijkt het net alsof hij zijn best doet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:00 schreef Cue_ het volgende:
Hij denkt vast dat ie je nog een paar weken zoet kan houden met die woorden, beetje neuken en dan stiekem ergens roken
KILL HERquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef muiisjj het volgende:
En als hij maar gedachtes heeft die niet weggaan pakt hij een blow
over blowen zeik ik al niet meer bij hem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als mijn vriendin zoiets zou zeggen dan zou ik expres 2x zoveel gaan paffenWie ben jij om te bepalen wat een ander moet doen. En dan ook nog met emotionele chantage, 'doe wat ik wil of ik ga bij je weg'. Als je het echt zo erg vind, ga dan gewoon weg, in plaats van je zin door te drijven, dat is voor jullie beide beter. Of accepteer dat hij zo is en zeik er niet meer over.
Gelukkig doet mijn vriendin lekker mee in plaats van over blowen te zeiken
hahah daar trap ik niet in. Met het onderste gedeelte.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:00 schreef Cue_ het volgende:
Hij denkt vast dat ie je nog een paar weken zoet kan houden met die woorden, beetje neuken en dan stiekem ergens roken
Met jouw "onderste gedeelte"?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:18 schreef muiisjj het volgende:
[..]
hahah daar trap ik niet in. Met het onderste gedeelte.
Ik mag hopen dat het een heel mooi onderste gedeelte is dat de vriend van ts z'n ballen ervoor opoffert.quote:
Ik zal het even vertalen:quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:40 schreef muiisjj het volgende:
Ik ben klaar met hier te praten!!
Mijn vriend en ik hebben gepraat. Ik steun hem zolang hij zijn problemen probeert op te lossen,
Ik zeik niet over het blowen.
Als er verandering in het verhaal komt horen jullie het wel!
ik hoef geen versterkende meningen, ik vraag om reactiesdie mij hierbij kunnen helpen, en aantal waren duidelijk en daar heb ik wat mee gedaan!quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:47 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ik zal het even vertalen:
Ik wil alleen posts zien die mijn mening delen en versterken, maar aangezien er terechte kritiek is vlucht ik weg.
Ik heb met mijn "vriend" gepraat. Ik maak het niet uit en laat hem nog niet stikken zolang hij doet wat ik hem zeg.
Ik zeik nog steeds over het blowen.
Als er verandering in het verhaal komt en hij niet doet wat ik wil dan ga ik een reeks zielige, beschuldigende topics openen.
Precies. En net als met alcohol (en andere drugs) geld dat je het niet als standaard 'uitweg' voor dingen moet gaan gebruiken.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:24 schreef novusordoseclorum het volgende:
Net als met drinken geldt ook voor wiet het volgende:
Hoe vaak?
Hoe veel?
Triggers?
Heeft hij ook daadwerkelijk geminderd na zijn toezegging te stoppen?
Dat zag iedereen mijlenver aankomen, laat het een les zijn voor een volgende relatie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:46 schreef muiisjj het volgende:
We zijn uitelkaar, het ging niet meer werken.
![]()
![]()
![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |