abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128796662
Sowieso is het niet mogelijk om iemand te laten stoppen. :') Geloof me, mijn ouders hebben alle opties getest.
Pas toen ik er zelf klaar mee was ben ik in 1 keer gestopt.
Ondanks aandringen, irritaties, opmerkingen, goede gesprekken, complimenten wanneer ik minder had geblowd, en zelfs financiële beloningen.
pi_128797818
Oke buiten het blowen om. Waarom hebben jullie in zo'n onstabiele relatie voor een pup gekozen? Wat gebeurt er straks als het uit gaat?
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:33:11 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128798568
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:36 schreef Murdera het volgende:
Sowieso is het niet mogelijk om iemand te laten stoppen. :') Geloof me, mijn ouders hebben alle opties getest.
Pas toen ik er zelf klaar mee was ben ik in 1 keer gestopt.
Ondanks aandringen, irritaties, opmerkingen, goede gesprekken, complimenten wanneer ik minder had geblowd, en zelfs financiële beloningen.
Daarom ook mijn opmerking dat enkel zij echt niet genoeg aanleiding is om te stoppen. Hij moet het zelf vinden dat ie moet stoppen.
pi_128798689
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daarom ook mijn opmerking dat enkel zij echt niet genoeg aanleiding is om te stoppen. Hij moet het zelf vinden dat ie moet stoppen.
^O^
pi_128798745
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Maar zijn enige reden om te stoppen ben jij nu? Of heeft ie nog meer redenen?
Zijn enige reden is om het gezeur van zijn vriendin niet langer aan te hoeven horen.

Pauperreden dus. Het gaat dus uit met haar vriend.
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:38:51 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128798791
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:37 schreef MrGuma het volgende:

Zijn enige reden is om het gezeur van zijn vriendin niet langer aan te hoeven horen.

Pauperreden dus. Het gaat dus uit met haar vriend.
Als dat idd zo is, dan is dat (meestal) niet voldoende motivatie. Dus zal hij het nooit lang volhouden.
pi_128807134
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Maar zijn enige reden om te stoppen ben jij nu? Of heeft ie nog meer redenen?
uhm ja voor mij, voor het geld, en hoop ook vor zich zelf. En als hij het toch niet wilt. Dan weet ik dat blowen belangrijker is.
alleen serieuze reacties graag
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:24:23 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128807409
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef muiisjj het volgende:

[..]

uhm ja voor mij, voor het geld, en hoop ook vor zich zelf. En als hij het toch niet wilt. Dan weet ik dat blowen belangrijker is.
Dus jij.zou alles in je leven opgeven voor je partner.. omdat hij belangrijker is dan al t andere? :?
pi_128819019
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke buiten het blowen om. Waarom hebben jullie in zo'n onstabiele relatie voor een pup gekozen? Wat gebeurt er straks als het uit gaat?
omdat het goed ging, en als we uit elkaar gaan ga ik met onze pup terug naar mijn ouders.
Want hij werkt hele dagen hij kan niet voor hem zorgen.
Dus ik hou hem..
pi_128819158
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus jij.zou alles in je leven opgeven voor je partner.. omdat hij belangrijker is dan al t andere? :?
ligt eraan wat, ik zou veel opgeven.
Maar ik heb niets om op te geven.
Maar als ik zou blowen en hij zou willen dat ik stop, dan zou ik het proberen en door zetten omdat ik hem niet kwijt zou willen!
pi_128825076
quote:

[..]

Dat is ook de volgorde van belangrijkheid merk ik.
Hij is pas op de laatste plek en alles draait eigenlijk om jou...

quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:25 schreef muiisjj het volgende:

[..]

Maar als ik zou blowen en hij zou willen dat ik stop, dan zou ik het proberen en door zetten omdat ik hem niet kwijt zou willen!
Je traxxas auto, je pup en zo zijn er vast nog wel andere dingen om op te geven.
Zou je die voor hem opgeven?
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:16:02 #212
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128825102
quote:

[..]

chantage werkt niet, nooit niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_128825126
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:01 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Het is misschien moeilijk te begrijpen maar jij bepaalt niet wat hij wel en niet moet doen, dat bepaalt hij zelf.
Jij kent hem als een achterlijke idioot die niet zelf kan bedenken om naar de huisarts te gaan om wat te doen aan zijn migraine? Ik merk dat de liefde diep zit.

Wat ik had gedaan?
Ik had 1 keer geprobeerd erover te praten, ik had aangegeven dat ik er voor hem zou zijn als hij het moeilijk had, dat ik ondanks de problemen achter hem zou blijven staan en wel wou praten als hij er behoefte aan had en ik was niet steeds gaan doormekkeren, terwijl hij niet zit te wachten op je gezeur, gedram, bemoedering en verwijten.
Het is niet voor niks dat je hier niks op te zeggen had gok ik zo muiisjj.
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:22:13 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128825155
quote:

Zou je verhuizen, je pup opgeven, je familie voor hem opgeven?

Natuurlijk mag je vragen of ie er mee ophoudt en kan je aangeven dat je het een irritante eigenschap vindt.

Maar je zal hem moeten accepteren zoals ie is. Hem veranderen omdat JIJ er problemen mee hebt, is niet mogelijk. Hijzelf moet er problemen mee hebben, hijzelf zal moeten inzien dat hij WIL veranderen.
Als hij dat niet heeft, zijn het waarschijnlijk allemaal kansloze pogingen die hij doet. Als hij al echt een poging gaat doen.
pi_128825357
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:13 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dat is ook de volgorde van belangrijkheid merk ik.
Hij is pas op de laatste plek en alles draait eigenlijk om jou...

[..]

Je traxxas auto, je pup en zo zijn er vast nog wel andere dingen om op te geven.
Zou je die voor hem opgeven?
niet alles draait om mij, maar als hij mij niet kwijt wilt moet hij dingen gaan oplossen, en ja ik zou mijn traxxas auto opgeven. Maar onze pup niet want die wou hij zelf ook.
En ik zal nooit een hond opgeven voor iemand want dat is een levend wezen..
Maar er valt niets op te geven want traxxas vind hij leuk onze pup en verder heb ik niets om op te geven. Enzo wel dan zal ik het vast wel doen.
pi_128825377
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zou je verhuizen, je pup opgeven, je familie voor hem opgeven?

Natuurlijk mag je vragen of ie er mee ophoudt en kan je aangeven dat je het een irritante eigenschap vindt.

Maar je zal hem moeten accepteren zoals ie is. Hem veranderen omdat JIJ er problemen mee hebt, is niet mogelijk. Hijzelf moet er problemen mee hebben, hijzelf zal moeten inzien dat hij WIL veranderen.
Als hij dat niet heeft, zijn het waarschijnlijk allemaal kansloze pogingen die hij doet. Als hij al echt een poging gaat doen.
ik ben voor hem verhuist!
Maar mijn familie en hond zal ik voor niemand niet opgeven.
Wie gaat z'n eigen familie nou opgeven.
Dat is niet te vergelijken meteen joint
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:41:00 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128825391
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:40 schreef muiisjj het volgende:
Dat is niet te vergelijken meteen joint
Misschien voor hem wel...
pi_128825461
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:18 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Het is niet voor niks dat je hier niks op te zeggen had gok ik zo muiisjj.
en waarom gok je dat zo??
Want ik heb dinsdag met hem opnieuw gepraat,dat ik achter hem zal staan en zal helpen/steunen.
Maar dat het niet constant van mijn kant af moet komen dat hij ook wat er voor moet doen.
En wanneer hij niets doet dat het tussen ons niet zal werken.en dat ie naar iriszorg gaat om hulp te zoeken voor het blowen en dat ik verder niet zal zeuren maar wel dat ie er wat aan moet doen.
pi_128825463
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:38 schreef muiisjj het volgende:

[..]

niet alles draait om mij, maar als hij mij niet kwijt wilt moet hij dingen gaan oplossen,
Lul niet, je laat zelfs nu weer duidelijk zien om wie het gaat.
pi_128825486
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Misschien voor hem wel...
nou dan weet ik gelijk of dat dus wel belangrijker is dan onze relatie, en zijn geld enzo(terwijl hij geld probleem heeft) en dan kan ik daar niet mee leven, dus dan werkt het niet.
pi_128825505
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:45 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Lul niet, je laat zelfs nu weer duidelijk zien om wie het gaat.
dan denk je dat, ik zeg hier ook niet alles. Dus dat weet jij niet.
Maar dat maakt niet uit we hebben gepraat en hij gaat er wat aan doen, zo niet ben ik er klaar mee. Dan kan ikniet met hem leven.
pi_128825511
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:45 schreef muiisjj het volgende:

[..]

en waarom gok je dat zo??
Want ik heb dinsdag met hem opnieuw gepraat,dat ik achter hem zal staan en zal helpen/steunen.
Maar dat het niet constant van mijn kant af moet komen dat hij ook wat er voor moet doen.
En wanneer hij niets doet dat het tussen ons niet zal werken.en dat ie naar iriszorg gaat om hulp te zoeken voor het blowen en dat ik verder niet zal zeuren maar wel dat ie er wat aan moet doen.
Je staat niet achter hem. Je eist en als hij niet doet wat je wil dan verlaat je hem.
Oftewel jouw liefde is gebaseerd op voorwaarden.
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:52:20 #223
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_128825556
quote:

[..]

De keus is niet tussen blowen en jou.
De keus is tussen een controlerende vriendin en een andere niet controlerende vriendin.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_128825909
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:52 schreef eleusis het volgende:

[..]

De keus is tussen een controlerende vriendin en een andere niet controlerende vriendin.
dan moet hij een keuze make
pi_128825937
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 08:52 schreef eleusis het volgende:

[..]

_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')