nee wat moet ik dan zeggen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:42 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat is niet helpen of met oplossingen komen.
Je begint met verwijten als "jij hebt nooit zin om te praten", komt met de suggestie om naar de dokter te gaan (alsof hij dat zelf niet kan bedenken), komt met een "oplossing" voor zijn psychische problemen die simpelweg door geldgebrek onmogelijk is en dus helemaal geen oplossing is, zet er nog maar eens extra druk op door eigenlijk verdekt aan te geven dat het waarschijnlijk einde relatie is als hij niet doet wat je wilt en om het af te ronden sluit je af met nog een verwijt "zal er toch wel niet over nagedacht hebben"... ik weet wel waarom hij chaggo is.
Het is misschien moeilijk te begrijpen maar jij bepaalt niet wat hij wel en niet moet doen, dat bepaalt hij zelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:49 schreef muiisjj het volgende:
[..]
nee wat moet ik dan zeggen?
Hij wilt ook nooit praten dus het moet wel is effe gebeuren.
Hij moet ook naar de dokter voor zijn migraine gedoe.zodat hij mischien iets kan krijgen om van die constante hoofdpijn af te komen.en ind hij zal er ook niet over nagedacht hebben, ik ken hem.
Zeg jij dan is hoe jij het gedaan zou hebben.
Want zelf komt hij met niets..
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
Ik denk dat hij blowt om enigszins het niveau van TS vol te houden.
Precies mijn gedachte. Ik hoop dat de natuur z'n werk heeft gedaan en er voor heeft gezorgd dat deze neukfout geen nageslacht op deze toch al door idioten bewoonde wereld kan droppenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:01 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Nogmaals: TS, ben je zwakbegaafd? Heb je LWOO gedaan oid? Want je komt echt extreem dom over.
Je vergeet een "o"quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:25 schreef muiisjj het volgende:
[..]
hm op z'n manier had ik hetniet gezien.
Ik zag het in om te hlpen om erover te praten.
En jij bent een taalnazi die zeurt over mensen die zeurenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:42 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Je vergeet een "o"
Je vergeet een spatie
Je ve"rwisselt dan "a" voor een "e"
Je vergeet een "e". Lezen voordat je post.
En dat zegt wat over blowers![]()
Nee hoor, maar een zwakzinnige moet niet zo naar anderen wijzen. Geldt ook voor jou trouwens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij bent een taalnazi die zeurt over mensen die zeuren
Faalnazi was beter van toepassing geweestquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:49 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Nee hoor, maar een zwakzinnige moet niet zo naar anderen wijzen. Geldt ook voor jou trouwens.
quote:
zure ventquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Faalnazi was beter van toepassing geweest
[..]
nee, ik wil er eerst samen aan werken, voordat ik het uit maak..quote:
ik vind het moeilijk om er zo een punt achter te zetten, ik kan dat niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:58 schreef matthijst het volgende:
Hoe oud ben je nou?
Als je nu al zon gezeik hebt, zie je jezelf dan nog 40 jaar dit gezwam aanhoren... Stopt ie met blowen, gaat ie meer drinken...
iriszorg moet ik dus effe onthouden en aan hem doorgeven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:01 schreef cobybryant het volgende:
Als hij geen hulp wil zoeken bij de Iriszorg voor dat blowen en je blijft bij hem en krijgt straks kinderen, dan zitten die waarschijnlijk ook te blowen op een gegeven moment. Wil je dat? Zo niet, het is wel sneu om het uit te maken, maar dan uit elkaar gaan is nog beroerder. Je moet je grenzen stellen. Je wilt wel of niet iemand die blowt. Hij trouwens ook: hij wil wel of niet stoppen. Zo niet, is het voor hem dan leuk om jaren met een partner te zitten die dat niet accepteert en erom zeurt? Dat gaat toch een keer fout. Die van mij wou blowen, er zijn zat vrouwen die daar geen problemen mee hebben. Zoek die dan gewoon op.
Wiet is fysiek niet verslavend hoor, geestelijk wel maar dan ben je gewoon een slappe zak!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:20 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Gewoon al die tering zooi weggooien... het is verslavend en nou ook niet precies goed voor je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |