Daarom ook mijn opmerking dat enkel zij echt niet genoeg aanleiding is om te stoppen. Hij moet het zelf vinden dat ie moet stoppen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:36 schreef Murdera het volgende:
Sowieso is het niet mogelijk om iemand te laten stoppen.Geloof me, mijn ouders hebben alle opties getest.
Pas toen ik er zelf klaar mee was ben ik in 1 keer gestopt.
Ondanks aandringen, irritaties, opmerkingen, goede gesprekken, complimenten wanneer ik minder had geblowd, en zelfs financiële beloningen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ook mijn opmerking dat enkel zij echt niet genoeg aanleiding is om te stoppen. Hij moet het zelf vinden dat ie moet stoppen.
Zijn enige reden is om het gezeur van zijn vriendin niet langer aan te hoeven horen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Maar zijn enige reden om te stoppen ben jij nu? Of heeft ie nog meer redenen?
Als dat idd zo is, dan is dat (meestal) niet voldoende motivatie. Dus zal hij het nooit lang volhouden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:37 schreef MrGuma het volgende:
Zijn enige reden is om het gezeur van zijn vriendin niet langer aan te hoeven horen.
Pauperreden dus. Het gaat dus uit met haar vriend.
uhm ja voor mij, voor het geld, en hoop ook vor zich zelf. En als hij het toch niet wilt. Dan weet ik dat blowen belangrijker is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Maar zijn enige reden om te stoppen ben jij nu? Of heeft ie nog meer redenen?
Dus jij.zou alles in je leven opgeven voor je partner.. omdat hij belangrijker is dan al t andere?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef muiisjj het volgende:
[..]
uhm ja voor mij, voor het geld, en hoop ook vor zich zelf. En als hij het toch niet wilt. Dan weet ik dat blowen belangrijker is.
omdat het goed ging, en als we uit elkaar gaan ga ik met onze pup terug naar mijn ouders.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke buiten het blowen om. Waarom hebben jullie in zo'n onstabiele relatie voor een pup gekozen? Wat gebeurt er straks als het uit gaat?
ligt eraan wat, ik zou veel opgeven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus jij.zou alles in je leven opgeven voor je partner.. omdat hij belangrijker is dan al t andere?
Dat is ook de volgorde van belangrijkheid merk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef muiisjj het volgende:
[..]
uhm ja voor mij, voor het geld, en hoop ook vor zich zelf. En als hij het toch niet wilt. Dan weet ik dat blowen belangrijker is.
Je traxxas auto, je pup en zo zijn er vast nog wel andere dingen om op te geven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:25 schreef muiisjj het volgende:
[..]
ligt eraan wat, ik zou veel opgeven.
Maar ik heb niets om op te geven.
Maar als ik zou blowen en hij zou willen dat ik stop, dan zou ik het proberen en door zetten omdat ik hem niet kwijt zou willen!
chantage werkt niet, nooit nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:25 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Maar als ik zou blowen en hij zou willen dat ik stop, dan zou ik het proberen en door zetten omdat ik hem niet kwijt zou willen!
Het is niet voor niks dat je hier niks op te zeggen had gok ik zo muiisjj.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:01 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het is misschien moeilijk te begrijpen maar jij bepaalt niet wat hij wel en niet moet doen, dat bepaalt hij zelf.
Jij kent hem als een achterlijke idioot die niet zelf kan bedenken om naar de huisarts te gaan om wat te doen aan zijn migraine? Ik merk dat de liefde diep zit.
Wat ik had gedaan?
Ik had 1 keer geprobeerd erover te praten, ik had aangegeven dat ik er voor hem zou zijn als hij het moeilijk had, dat ik ondanks de problemen achter hem zou blijven staan en wel wou praten als hij er behoefte aan had en ik was niet steeds gaan doormekkeren, terwijl hij niet zit te wachten op je gezeur, gedram, bemoedering en verwijten.
Zou je verhuizen, je pup opgeven, je familie voor hem opgeven?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:25 schreef muiisjj het volgende:
niet alles draait om mij, maar als hij mij niet kwijt wilt moet hij dingen gaan oplossen, en ja ik zou mijn traxxas auto opgeven. Maar onze pup niet want die wou hij zelf ook.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:13 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat is ook de volgorde van belangrijkheid merk ik.
Hij is pas op de laatste plek en alles draait eigenlijk om jou...
[..]
Je traxxas auto, je pup en zo zijn er vast nog wel andere dingen om op te geven.
Zou je die voor hem opgeven?
ik ben voor hem verhuist!quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou je verhuizen, je pup opgeven, je familie voor hem opgeven?
Natuurlijk mag je vragen of ie er mee ophoudt en kan je aangeven dat je het een irritante eigenschap vindt.
Maar je zal hem moeten accepteren zoals ie is. Hem veranderen omdat JIJ er problemen mee hebt, is niet mogelijk. Hijzelf moet er problemen mee hebben, hijzelf zal moeten inzien dat hij WIL veranderen.
Als hij dat niet heeft, zijn het waarschijnlijk allemaal kansloze pogingen die hij doet. Als hij al echt een poging gaat doen.
Misschien voor hem wel...quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:40 schreef muiisjj het volgende:
Dat is niet te vergelijken meteen joint
en waarom gok je dat zo??quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:18 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat je hier niks op te zeggen had gok ik zo muiisjj.
Lul niet, je laat zelfs nu weer duidelijk zien om wie het gaat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:38 schreef muiisjj het volgende:
[..]
niet alles draait om mij, maar als hij mij niet kwijt wilt moet hij dingen gaan oplossen,
nou dan weet ik gelijk of dat dus wel belangrijker is dan onze relatie, en zijn geld enzo(terwijl hij geld probleem heeft) en dan kan ik daar niet mee leven, dus dan werkt het niet.quote:
dan denk je dat, ik zeg hier ook niet alles. Dus dat weet jij niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:45 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Lul niet, je laat zelfs nu weer duidelijk zien om wie het gaat.
Je staat niet achter hem. Je eist en als hij niet doet wat je wil dan verlaat je hem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:45 schreef muiisjj het volgende:
[..]
en waarom gok je dat zo??
Want ik heb dinsdag met hem opnieuw gepraat,dat ik achter hem zal staan en zal helpen/steunen.
Maar dat het niet constant van mijn kant af moet komen dat hij ook wat er voor moet doen.
En wanneer hij niets doet dat het tussen ons niet zal werken.en dat ie naar iriszorg gaat om hulp te zoeken voor het blowen en dat ik verder niet zal zeuren maar wel dat ie er wat aan moet doen.
De keus is niet tussen blowen en jou.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef muiisjj het volgende:
[..]
dan moet hij een keuze makequote:Op donderdag 11 juli 2013 08:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
De keus is niet tussen blowen en jou.
De keus is tussen een controlerende vriendin en een andere niet controlerende vriendin.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
De keus is niet tussen blowen en jou.
De keus is tussen een controlerende vriendin en een andere niet controlerende vriendin.
blijven hopen! Want die keuze maakt hij niet..quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:48 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dan hoop ik oprecht dat hij de juiste keuze maakt en jou dumpt.
Dit ja. Of gewoon in halfjes roken, 2 keer zo vaak, maar dan lijkt het net alsof hij zijn best doet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:00 schreef Cue_ het volgende:
Hij denkt vast dat ie je nog een paar weken zoet kan houden met die woorden, beetje neuken en dan stiekem ergens roken
KILL HERquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef muiisjj het volgende:
En als hij maar gedachtes heeft die niet weggaan pakt hij een blow
over blowen zeik ik al niet meer bij hem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als mijn vriendin zoiets zou zeggen dan zou ik expres 2x zoveel gaan paffenWie ben jij om te bepalen wat een ander moet doen. En dan ook nog met emotionele chantage, 'doe wat ik wil of ik ga bij je weg'. Als je het echt zo erg vind, ga dan gewoon weg, in plaats van je zin door te drijven, dat is voor jullie beide beter. Of accepteer dat hij zo is en zeik er niet meer over.
Gelukkig doet mijn vriendin lekker mee in plaats van over blowen te zeiken
hahah daar trap ik niet in. Met het onderste gedeelte.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:00 schreef Cue_ het volgende:
Hij denkt vast dat ie je nog een paar weken zoet kan houden met die woorden, beetje neuken en dan stiekem ergens roken
Met jouw "onderste gedeelte"?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:18 schreef muiisjj het volgende:
[..]
hahah daar trap ik niet in. Met het onderste gedeelte.
Ik mag hopen dat het een heel mooi onderste gedeelte is dat de vriend van ts z'n ballen ervoor opoffert.quote:
Ik zal het even vertalen:quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:40 schreef muiisjj het volgende:
Ik ben klaar met hier te praten!!
Mijn vriend en ik hebben gepraat. Ik steun hem zolang hij zijn problemen probeert op te lossen,
Ik zeik niet over het blowen.
Als er verandering in het verhaal komt horen jullie het wel!
ik hoef geen versterkende meningen, ik vraag om reactiesdie mij hierbij kunnen helpen, en aantal waren duidelijk en daar heb ik wat mee gedaan!quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:47 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ik zal het even vertalen:
Ik wil alleen posts zien die mijn mening delen en versterken, maar aangezien er terechte kritiek is vlucht ik weg.
Ik heb met mijn "vriend" gepraat. Ik maak het niet uit en laat hem nog niet stikken zolang hij doet wat ik hem zeg.
Ik zeik nog steeds over het blowen.
Als er verandering in het verhaal komt en hij niet doet wat ik wil dan ga ik een reeks zielige, beschuldigende topics openen.
Precies. En net als met alcohol (en andere drugs) geld dat je het niet als standaard 'uitweg' voor dingen moet gaan gebruiken.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:24 schreef novusordoseclorum het volgende:
Net als met drinken geldt ook voor wiet het volgende:
Hoe vaak?
Hoe veel?
Triggers?
Heeft hij ook daadwerkelijk geminderd na zijn toezegging te stoppen?
Dat zag iedereen mijlenver aankomen, laat het een les zijn voor een volgende relatie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:46 schreef muiisjj het volgende:
We zijn uitelkaar, het ging niet meer werken.
![]()
![]()
![]()
quote:
Goedzo, geen hand vol maar een land vol.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:46 schreef muiisjj het volgende:
![]()
![]()
![]()
.... Waarom ga je dan in een relatie met hem?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef muiisjj het volgende:
Ik word gek van mijn vriend, hij blowt al zins ik hem ken.
Wellicht voelt hij dan nu ook minder noodzaak om te blowen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:46 schreef muiisjj het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sterkte. Ander en beter.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:46 schreef muiisjj het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik overleef het!quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goedzo, geen hand vol maar een land vol.
Dat waren lang geleden een keer ook mijn woorden....:) Misschien met zijn 2-en eerst even langs de huisarts en verhaaltje doen?.. en misschien de eerste keer naar de psych met zijn 2-en bijvoorbeeld?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef muiisjj het volgende:
[..]
er zijn aantal problemen, maar hij wilt niet met een therapeut/psyiater praten en dat is nodig!
Zijn woorden" ik kan niet met een wildvreemde over mijn problemen praten"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |