Hahah nou nee, uitgaan hou ik niet van!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of TS uitgaat of een andere hobby heeft maar daar kun je vast ook een reisje van maken als je het een jaar niet doet
dat is wel een goeie om te doen!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:20 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Gewoon al die tering zooi weggooien... het is verslavend en nou ook niet precies goed voor je
Van zo'n grijze muiisjj als vriendin zou ik ook gaan blowen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:25 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Hahah nou nee, uitgaan hou ik niet van!
En mijn hobby kost geen geld.
Dit, als je naïef genoeg bent om te denken, dat iemand wel verandert. Dan verdien je het om op de blaren te zitten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Als je dit al wist toen je hem leerde kennen vind ik niet dat je moet zeuren.
Hij houdt zelf ook niet van uitgaan!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Van zo'n grijze muiisjj als vriendin zou ik ook gaan blowen.
nee hij wilt ook zo'n tokkie auto.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:35 schreef Silenus het volgende:
Nee maar misschien vindt hij die tokkie-auto's van jou wel geldverspilling. Hij blowt, accepteer dat of ga bij 'm weg.
Jullie zijn allebei volwassen genoeg om zelf te bepalen waar het geld heen gaat.
Ik gooi zijn wiet dan weg bedoel ik. En HIJ wilt zo'n auto kopen. Ik heb er allang 1.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:42 schreef Silenus het volgende:
Wat gooi je dan weg?
Als hij nou zegt: gooi jij al het geld waar jij je tokkie-auto van wil kopen, in een spaarpotje. Dan kun je daar over 2 jaar echt een half jaar van rond de wereld reizen. En bijkomend voordeel, je staat niet voor lul met zo'n lelijke auto.
Wat ik ermee wil zeggen: verschillende mensen, verschillende wensen. Hij wil blowen van zn geld, jij wil er lelijke auto's van kopen. Lekker laten leven.
ppffquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus wat een irritante typstijl van TS, stel me nu zo'n zeurderig wijf voor.
Heeft hij het voor jou gezegd of voor zichzelf? Want voor jou gaat niet werken, alleen als het voor zichzelf is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:47 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Ik gooi zijn wiet dan weg bedoel ik. En HIJ wilt zo'n auto kopen. Ik heb er allang 1.
Maar ik snap wat je wilt zeggen.
Maar wat ik probeer te zeggen.
Ik vind het gigantisch irritant, dat hij toen zei ik ga stoppen. (Toen heb ik hem ook echt tijd niet zien blowen,dit deedt ie uit eindelijk stiekem).
Toenik zei dat hij het gewoon moest zeggen leek het alsnog veel!
Ik wil gewoon als hij zegt te stoppen dat hij dit doet!
En iig niet voor ieder klein dingetje een joint pakken, probeer het anders op te lossen.
hij wou voor zich zelf stoppen, en ook voor mij.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Heeft hij het voor jou gezegd of voor zichzelf? Want voor jou gaat niet werken, alleen als het voor zichzelf is.
Maar wat is nu het probleem met het blowen? Is hij apatisch, is hij naar in de omgang, wat zijn de problemen?
waarom?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:22 schreef Specularium het volgende:
Muisjj is binnen 10 jaar op de huishoudbeurs te vinden.
Joint is gezonder.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:21 schreef muiisjj het volgende:
Dus heb ik dit gehaald, en dan staat hij te mopperen wanneer hij ibu in moet nemen ipv een joint.
geloof ik gelijk!quote:
Apatisch:quote:Op zondag 7 juli 2013 00:21 schreef muiisjj het volgende:
[..]
hij wou voor zich zelf stoppen, en ook voor mij.
Wat apatisch betekend geen idee.
Het probleem is, ik vind het irritant raak er geirriteert door dat hij om elk wissewasje een joint pakt.
Hoofdpijn
Gedachtes
Rugpijn
Kniepijn
Noem maarop, hij zei ik moet ibuprofen hebben dat werkt beter dan paracetemol.
Dus heb ik dit gehaald, en dan staat hij te mopperen wanneer hij ibu in moet nemen ipv een joint.
Onverschillig, nergens zin in e.d. dus...quote:Apathie is het gebrek aan emotie, motivatie of enthousiasme. Apathie kan voorkomen bij verschillende psychische stoornissen zoals anorexia nervosa, autisme en depressies of bij uitputtingsverschijnselen, dementie en frontaal syndroom.
Apathie is een psychologische term voor een vorm van ziekelijke onverschilligheid, wanneer een persoon niet de kracht op kan brengen te reageren op zijn emotionele, sociale en zijn geestelijk leven.
Apathie kan ook een uiting zijn van een gebrek aan (zelf-)vertrouwen en/of berusting, waardoor een bepaalde actie die theoretisch effect zou kunnen/moeten hebben niet (meer) wordt ondernomen. Dat kan terecht zijn. Als iemand (persoon, organisatie ...) niet adequaat reageert op de wensen van zijn "doelgroep" (partner, cliënteel, burgers, ... ) dan kan er bij die doelgroep apathie ontstaan, in dergelijk geval een te verwachten reactie. De oplossing moet dan niet in de eerste plaats bij de apathisch reagerende doelgroep worden gezocht, maar bij de organisatie die de apathie opwekt en het vertrouwen moet herstellen.
uhm nee verder geen problemen, hij wordt er vrolijker door, en ik vind het k*t dat dit niet zonder wiet kan.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Apatisch:
[..]
Onverschillig, nergens zin in e.d. dus...
Maar als hij verder geen problemen heeft, geen naar karakter erdoor krijgt, wel nog dingen onderneemt e.d., wat is dan het probleem afgezien van jouw aversie? Maak je dan geen problemen van niets?
En weet je zeker dat hij ook echt voor zichzelf wilde stoppen, is hij bv zelf met dat idee gekomen zonder dat jij je aversie liet blijken?
Daarvoor blowde hij kennelijk nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Als je dit al wist toen je hem leerde kennen vind ik niet dat je moet zeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |