SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topicThere's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
Hij zegt ook expliciet dat als je weet dat er geen test is, dat je dan het middel gaat nemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vond in het gesprek net van wel.
Maar ik ken niet elk artikel wat hij geschreven heeft, misschien is hij normaal kritischer. Maar ik vind het verschil tussen een kenner en liefhebber wel belangrijk om aan te geven... En hij maakt zich nu weer belachelijk erover.
En Froome, stoere quote hoor.In de jaren '80 testten ook amper atleten positief, maar gebruiken dat ze deden... Zelfde voor wielrenners in de jaren '90. Juist dat hij het zo stellig zegt, duidt op arrogantie en denken dat je overal mee weg kan komen vanwege nieuwe middelen, de vergelijking met het gedrag van Armstrong komt ook steeds meer op...
Wie?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, die gast van de KNWU zit er ook nog bij.
wel.quote:
De kritisch houding van de NOS slaat wel wat door.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef stoereboii het volgende:
@Lapo dan maak je er geen programma over. Was altijd een fan van de avondetappe maar Vive le vélo is tegenwoordig veel mooier. Erg jammer want vond Mart altijd baas. Tijd om dan toch met pensioen te gaan?
Nee Wilfried de Jongquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef TLC het volgende:
Als Mart met pension gaat neemt Matthijs van Nieuwkerk dit dan over ?
neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef TLC het volgende:
Ik vind het ook hoorquote:
Ik hetzelfde. Maar het is was niet Cavendischquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De kritisch houding van de NOS slaat wel wat door.
Maar Van Nieuwkerken die met droge ogen zegt dat het pas verdacht is bij 6,7 tot 6,8 W/kg is gewoon lachwekkend.
Gewoon iemand anders dan Mart.quote:
Niemand kan het overnemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef TLC het volgende:
Nee dat snap ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik hetzelfde. Maar het is was niet Cavendisch
Boardman dus.
als je dat echt denkt ben je net zo stom als je er uit zietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef TLC het volgende:
niet typen als je in de spiegel kijkt hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
als je dat echt denkt ben je net zo stom als je er uit ziet
Verjaardag afzeggen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Wilskracht het volgende:
Moet morgen naar een verjaardag pas 15.00 thuis balen maar Sporza wordt opgenomen,
Ok is goed.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Wilskracht het volgende:
Moet morgen naar een verjaardag pas 15.00 thuis balen maar Sporza wordt opgenomen,
Ego tochquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:07 schreef De_Fietser het volgende:
Nu even een vraag:
Zou Mart ooit doping gebruikt hebben in zijn profcarriere?
En een koersmaker van de buitencategorie. Ricco.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
een droeftoeter van de buitencategorie
Dat sowieso.quote:
neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En een koersmaker van de buitencategorie. Ricco.
hihahoquote:
tv aan op de verjaardag.quote:
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:09 schreef tong80 het volgende:
Tim Krabbé
Tien keer leuker dan zijn starfuckende broer.
Nou als Boskamp dan ook komt, zou niet gek zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef TLC het volgende:
hahaha Zonneveld komt de volgende week, die is vandaag ook bij de Belgen geweest, neemt de NOS gewoon steeds hun gasten over van Vive le Velo ?![]()
Nee. Vaker kijken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef TLC het volgende:
hahaha Zonneveld komt de volgende week, die is vandaag ook bij de Belgen geweest, neemt de NOS gewoon steeds hun gasten over van Vive le Velo ?![]()
Mart bezuinigt dit jaar niet op wijn, maar op kleding zo te zien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef De_Fietser het volgende:
Bezuinigen?
Mart moet gewoon minder en minder dure wijn drinken.
oh daar is de links rechts discussie weerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef THEFXR het volgende:
Tim was echt te overheersend, vara aanhanger
Mart heeft al geld bespaard met zijn jasjesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef De_Fietser het volgende:
Bezuinigen?
Mart moet gewoon minder en minder dure wijn drinken.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, zeg dan gewoon 'vriendin' of 'vrouw'.
nee, ik bedoel ermee, dat het slappe hap is, theedrinkersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
oh daar is de links rechts discussie weer
idd, het klinkt toch van geen meter, wiefiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, zeg dan gewoon 'vriendin' of 'vrouw'.
Tim Krabbé zal er toch niet de hele week zitten?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef Alrac4 het volgende:
Ik hoop wel dat Thijs volgende week een beetje tegengas kan geven aan zo'n Tim Krabbe, want Winkels zit alleen maar een beetje ja te knikken.
Die was al op de Belgquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als Boskamp dan ook komt, zou niet gek zijn.
dat is net zo sneu.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, ik bedoel ermee, dat het slappe hap is, theedrinkers
Henry Schutquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef TLC het volgende:
Meer talent dat sowieso, maar leuker... Jeroen kan ik tenminste nog hartelijk uitlachen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:09 schreef tong80 het volgende:
Tim Krabbé
Tien keer leuker dan zijn starfuckende broer.
Haten op Syntixquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:13 schreef DeeBee het volgende:
Kan al niet wachten op Wagendorp, die als een Syntix-light lekker elke avond de Sky-jongens kan gaan ophemelen!
ik hoop van welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tim Krabbé zal er toch niet de hele week zitten?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:15 schreef xzaz het volgende:
Want Hugo is voor een Rotterdamse ploeg, mogen ze niet zo daar.
Nee dat hoop ik toch nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tim Krabbé zal er toch niet de hele week zitten?
Lijkt me wel, Thijs kennende.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:16 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik toch niet![]()
Ik bedoel vooral dat Winkels alleen maar ja en amen zit te knikken als iemand een andere mening heeft. Ik hoop (en verwacht) dat Thijs dan wel gewoon daar tegen in gaat.
Syntix is toch iemand die gewoon fan is van Sky en toevallig langskomt in de live topics om iets positiefs over Sky te zeggen? Dat moet kunnen tussen al die zure anti Sky reacties.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haten op SyntixSky is immers clean en gewoon de beste
Die ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Syntix is toch iemand die gewoon fan is van Sky en toevallig langskomt in de live topics om iets positiefs over Sky te zeggen? Dat moet kunnen tussen al die zure anti Sky reacties.
Althans dat las ik bij die discussie die er in het live topic was
Een tikjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die ja.
Alleen overdrijft hij een tikje in zijn adoratie.
Scheert zijn benen en doet niks aan die wenkbrauwenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat fijn dat hij dat met ons wil delen.
Ik noem het gewoon een trollquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, ik ben meestal niet zo van de superlatieven.
Ik zei dat ik het zo heb gelezenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je formuleerde het net toch ook anders.
Volgens mij zitten er bij de NOS gewoon mensen met een verschillende mening. De een super kritisch de rest totaal niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
"Porte neemt een slokje superbenzine en gaat dan nog harder fietsen."
Dit hoeft nou ook weer niet NOS.
Ik vind het wel mooi. Als het er zo dik bovenop ligt mag je er best toespelingen op maken. Was het dan ook totaal niet eens met Krabbe.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
"Porte neemt een slokje superbenzine en gaat dan nog harder fietsen."
Dit hoeft nou ook weer niet NOS.
mwah even daarvoor gaf hij zelf aan dat hij naïef was.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel mooi dat zo'n Krabbe dan serieus kan zeggen dat er geen enkele reden is om te twijfelen aan Froome.
Niemand die dan ook maar durft op te merken dat hij in 2009 nog dwars over de San Luca ging.
Ik kijk er ook ontzettend naar uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:13 schreef DeeBee het volgende:
Kan al niet wachten op Wagendorp, die als een Syntix-light lekker elke avond de Sky-jongens kan gaan ophemelen!
Dat is waar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
mwah even daarvoor gaf hij zelf aan dat hij naïef was.
Dat 90% van zijn tweets over zijn eigen boek gaat, vind ik nog treurigerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kijk er ook ontzettend naar uit.Zijn pro Sky-standpunten op Twitter
Ja zo zit het inderdaad. Dat beweerde de mod van dienst. Ik moest in ieder geval lachen, dat helpt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Syntix is toch iemand die gewoon fan is van Sky en toevallig langskomt in de live topics om iets positiefs over Sky te zeggen? Dat moet kunnen tussen al die zure anti Sky reacties.
Althans dat las ik bij die discussie die er in het live topic was
Lachen is gezondquote:Op zondag 7 juli 2013 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zo zit het inderdaad. Dat beweerde de mod van dienst. Ik moest in ieder geval lachen, dat helpt.
Gelukkig maar.quote:
Mex, pls. Stahp.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik kan nu ook al lachen om de Sky-dominantie. Morgen ga ik ook gewoon Sky adoreren, misschien wordt de tour daar leuker van.
quote:
Jij bent niet naief genoegquote:Op zondag 7 juli 2013 00:55 schreef APK het volgende:
Doping maakt wmb zowel de koers als de programma's over de koers leuker
Mart die opeens kritisch gaat doen en een idioot zoals Krabbe die doet alsof het allemaal normaal is wat we vandaag te zien kregen en er niet eens een vraagteken bij wil zetten![]()
Wel een beetje stuitend dat hij geen tegenspraak accepteerde en totaal overtuigd van zijn gelijk lijkt te zijn.
Dan is het goed.quote:
quote:
Niks vreemds aan. Oh wacht, ik zit op het verkeerde subforumquote:Op zondag 7 juli 2013 10:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond die vergelijking van Tim Krabbe van het lijstje klimtijden met complottheorieën over 9/11 wel heel vreemd.
En dit ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond die vergelijking van Tim Krabbe van het lijstje klimtijden met complottheorieën over 9/11 wel heel vreemd.
en dat noemt hij geen feiten. Hij vindt dat dopingtests alleen feiten zijn, blijkbaar. Net als Smeets: die vindt getuigen geen bewijzenquote:Op zondag 7 juli 2013 12:45 schreef Nober het volgende:
Ik wil die Krabbe wel op een feestje treffen en het dan over Sky hebben, verhuis ik gewoon met hem mee als hij naar een andere tafel gaat.
De man wil na al die dopingaffaires er niet eens aan denken dat Froome ook maar iets gebruikt zou kunnen hebben terwijl hij 'schoon' maar 17 seconden toegeeft op de snelste tijd ooit, hij was zelfs sneller dan Ullrich en ook maar 15 seconden langzamer dan Armstrong's snelste tijd. Kennelijk wil Krabbe geloven dat Froome snel is van zichzelf sinds de Vuelta in 2011.
Hij zei dat het nog onzeker was vanwege het vliegtuigquote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tweet is verwijderd zie ik..
[ afbeelding ]
Ook de tweet van Hendriks is weg:
[ afbeelding ]
Denk dus dat er eentje van bovenstaanden niet komt.
Vertel, ik heb gisteren niet gekeken.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:13 schreef Zelva het volgende:
Nu aan het terugkijken, maar Wintels:! x 1000.
Sowieso altijd al een enorme idioot geweest.
Wel een leuk onderwerpquote:Op zondag 7 juli 2013 21:05 schreef Redefine het volgende:
Jammer dat Andere Tijden Sport er nog tussenzit. Meestal juist wel lekker om met een klein kwartiertje ertussen van TdJ naar Mart over te schakelen.
Ik heb het al een keer eerder voorbij zien komen. Wel aardig verhaal, maar toch niet echt boeiend genoeg.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een leuk onderwerp
Andere Tijden Sport duikt in het verhaal van Sauna Diana. Een luxe bordeel dat in de jaren '80 met een eigen bus de Tour de France binnenreed.
Elke wielerploeg van enig niveau beschikt tegenwoordig over een hypermoderne bus, maar dat was dertig jaar geleden wel anders. Profrenners zaten na de finish opgevouwen in de ploegleidersauto bij te komen van de koers. De familie Siemons van Sauna Diana uit Zundert bracht daar verandering in. Pa en ma kopen een Engelse dubbeldekker waarin ze hun koersende zoons kunnen verzorgen.
Ik ken het nog niet, klinkt een beetje als een verhaal van Gertje.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer eerder voorbij zien komen. Wel aardig verhaal, maar toch niet echt boeiend genoeg.
Ik vind de nieuwe tijden (doordeweeks dus) ook prettiger. Dan kan ik daarna nog even een uurtje werken of een film kijken ofzo.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het nog niet, klinkt een beetje als een verhaal van Gertje.
Maar wel jammer dat het eerst nog komt, kwart voor 12 is voor mij EIGENLIJK net even te laat om naar bed te gaan.
Tot 11 uur is een prima tijd, daarna eventueel nog een stukje Knevel en vd Brink. En ook mooi dat het aansluit op TdJ.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe tijden (doordeweeks dus) ook prettiger. Dan kan ik daarna nog even een uurtje werken of een film kijken ofzo.
Ohquote:
Ja iets met een soort rijdend bordeelquote:Op zondag 7 juli 2013 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is altijd op zondag. Eerst Andere Tijden Sport over dat Sauna-team oid.
Dat klinkt goed...is er al een topic.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja iets met een soort rijdend bordeelDe verhalen van Gertje zijn er niks bij.
Er is een andere tijden sport topic. Even zoeken.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat klinkt goed...is er al een topic.
SPT / [TV-tip] Andere tijden sport#3quote:Op zondag 7 juli 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is een andere tijden sport topic. Even zoeken.
Ik maak net de 4 aanquote:Op zondag 7 juli 2013 22:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SPT / [TV-tip] Andere tijden sport#3
Is nog geen #4
Sauna Diana.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja iets met een soort rijdend bordeelDe verhalen van Gertje zijn er niks bij.
Die voor TdJ was tien minuten...quote:
net 10 minuten voor tdjquote:
Over de NOS tijdens afgelopen OS begin je beter niet..quote:Op zondag 7 juli 2013 22:44 schreef Redefine het volgende:
En tijdens de OS leek de NOS wel een commerciële omroep
Foutje. Dan komt inderdaad iets met bloed en kokend...quote:Op zondag 7 juli 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over de NOS tijdens afgelopen OS begin je beter niet..
Kijk je tussendoor maar naar wat pics van Miren Ibarguren.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had Andere Tijden maar langer moeten duren.
Was wel leukquote:Op zondag 7 juli 2013 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had Andere Tijden maar langer moeten duren.
Daar is altijd tijd voor.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk je tussendoor maar naar wat pics van Miren Ibarguren.
Vooral de avondprogrammering was echt een grapquote:Op zondag 7 juli 2013 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Foutje. Dan komt inderdaad iets met bloed en kokend...
twitter:NOSavondetappe twitterde op zondag 07-07-2013 om 22:47:29We gaan bijna beginnen! Aan tafel zitten Roy Curvers en Johnny Hoogerland. En we gaan even bellen met Laurens ten Dam. reageer retweet
Nos.nl was weer een stuk beterquote:Op zondag 7 juli 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral de avondprogrammering was echt een grapNu moet ik toegeven dat ik s'middags vooral naar ES en Sporza en BBC keek
En hier zetten we een streep onder.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral de avondprogrammering was echt een grapNu moet ik toegeven dat ik s'middags vooral naar ES en Sporza en BBC keek
geen sidekicks?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:47 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NOSavondetappe twitterde op zondag 07-07-2013 om 22:47:29We gaan bijna beginnen! Aan tafel zitten Roy Curvers en Johnny Hoogerland. En we gaan even bellen met Laurens ten Dam. reageer retweet
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
En hier zetten we een streep onder.
Anders komt er echt nog gal boven![]()
Als het goed is Thijs.quote:
Op de stream wordt alles uitgezonden.quote:
Nou de laatste dan: Service hèquote:
Maar vanaf 1 augustus geen Martijn Hendriks meer met zijn bijdehante opmerkingenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de stream wordt alles uitgezonden.
Service hè
Dat scheeltquote:Op zondag 7 juli 2013 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar vanaf 1 augustus geen Martijn Hendriks meer met zijn bijdehante opmerkingen
quote:
Ray-K is geen journalistquote:Op zondag 7 juli 2013 22:50 schreef Redefine het volgende:
Ah dus geen Thijs. Was vorige week ook niet zo dat er geen sidekick was. Toen met die journalisten. Ray-K en co.
hij blijft gewoon werkzaam bij de NOSquote:Op zondag 7 juli 2013 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar vanaf 1 augustus geen Martijn Hendriks meer met zijn bijdehante opmerkingen
Down patient waar de Televaag subsidie voor krijgt?quote:
Maar in een andere anonieme rol. Als samensteller kan hij niet meer bijdehand reageren op twitter.quote:
Werknemers die voor de Televaag werken, neem ik sowieso niet serieus.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Down patient waar de Televaag subsidie voor krijgt?
Behalve Henk en Ingrid doet niemand dat.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Werknemers die voor de Televaag werken, neem ik sowieso niet serieus.
Ik heb nog wat leuke filmpjes van Luan van der Lindenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Werknemers die voor de Televaag werken, neem ik sowieso niet serieus.
Roy Curvers is inderdaad het topje van de ijsberg....quote:Op zondag 7 juli 2013 22:53 schreef reddevil1408 het volgende:
Ah....de jut en lul van het nederlandse wielrennen aan tafel.....tis inderdaad crisis bij de NOS.
Toch verkopen ze meer dan een miljoen van die kutkrantjes per dagquote:Op zondag 7 juli 2013 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Behalve Henk en Ingrid doet niemand dat.
Hollande is natuurlijk niks naast baas Johnny.quote:
Ditquote:Op zondag 7 juli 2013 22:54 schreef TheArt het volgende:
Toen zat Hollande helemaal nog niet in die auto Mart.
Hollande kent Johnny wel ofcquote:Op zondag 7 juli 2013 22:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hollande is natuurlijk niks naast baas Johnny.
Henk en Ingrids zijn er helaas veelquote:Op zondag 7 juli 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch verkopen ze meer dan een miljoen van die kutkrantjes per dag
skoekeloenen. Ik heb bingoquote:
Hollande was gewoon de bestuurster van die auto ten tijde van de prikkeldraad etappe.quote:
idd. His is pas later ingestapt.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:54 schreef TheArt het volgende:
Toen zat Hollande helemaal nog niet in die auto Mart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |