Syntix is toch iemand die gewoon fan is van Sky en toevallig langskomt in de live topics om iets positiefs over Sky te zeggen? Dat moet kunnen tussen al die zure anti Sky reacties.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haten op SyntixSky is immers clean en gewoon de beste
Die ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Syntix is toch iemand die gewoon fan is van Sky en toevallig langskomt in de live topics om iets positiefs over Sky te zeggen? Dat moet kunnen tussen al die zure anti Sky reacties.
Althans dat las ik bij die discussie die er in het live topic was
Een tikjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die ja.
Alleen overdrijft hij een tikje in zijn adoratie.
Scheert zijn benen en doet niks aan die wenkbrauwenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat fijn dat hij dat met ons wil delen.
Ik noem het gewoon een trollquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, ik ben meestal niet zo van de superlatieven.
Ik zei dat ik het zo heb gelezenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je formuleerde het net toch ook anders.
Volgens mij zitten er bij de NOS gewoon mensen met een verschillende mening. De een super kritisch de rest totaal niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
"Porte neemt een slokje superbenzine en gaat dan nog harder fietsen."
Dit hoeft nou ook weer niet NOS.
Ik vind het wel mooi. Als het er zo dik bovenop ligt mag je er best toespelingen op maken. Was het dan ook totaal niet eens met Krabbe.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
"Porte neemt een slokje superbenzine en gaat dan nog harder fietsen."
Dit hoeft nou ook weer niet NOS.
mwah even daarvoor gaf hij zelf aan dat hij naïef was.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel mooi dat zo'n Krabbe dan serieus kan zeggen dat er geen enkele reden is om te twijfelen aan Froome.
Niemand die dan ook maar durft op te merken dat hij in 2009 nog dwars over de San Luca ging.
Ik kijk er ook ontzettend naar uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:13 schreef DeeBee het volgende:
Kan al niet wachten op Wagendorp, die als een Syntix-light lekker elke avond de Sky-jongens kan gaan ophemelen!
Dat is waar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
mwah even daarvoor gaf hij zelf aan dat hij naïef was.
Dat 90% van zijn tweets over zijn eigen boek gaat, vind ik nog treurigerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kijk er ook ontzettend naar uit.Zijn pro Sky-standpunten op Twitter
Ja zo zit het inderdaad. Dat beweerde de mod van dienst. Ik moest in ieder geval lachen, dat helpt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Syntix is toch iemand die gewoon fan is van Sky en toevallig langskomt in de live topics om iets positiefs over Sky te zeggen? Dat moet kunnen tussen al die zure anti Sky reacties.
Althans dat las ik bij die discussie die er in het live topic was
Lachen is gezondquote:Op zondag 7 juli 2013 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja zo zit het inderdaad. Dat beweerde de mod van dienst. Ik moest in ieder geval lachen, dat helpt.
Gelukkig maar.quote:
Mex, pls. Stahp.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik kan nu ook al lachen om de Sky-dominantie. Morgen ga ik ook gewoon Sky adoreren, misschien wordt de tour daar leuker van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |