oh daar is de links rechts discussie weerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef THEFXR het volgende:
Tim was echt te overheersend, vara aanhanger
Mart heeft al geld bespaard met zijn jasjesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef De_Fietser het volgende:
Bezuinigen?
Mart moet gewoon minder en minder dure wijn drinken.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, zeg dan gewoon 'vriendin' of 'vrouw'.
nee, ik bedoel ermee, dat het slappe hap is, theedrinkersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
oh daar is de links rechts discussie weer
idd, het klinkt toch van geen meter, wiefiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, zeg dan gewoon 'vriendin' of 'vrouw'.
Tim Krabbé zal er toch niet de hele week zitten?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef Alrac4 het volgende:
Ik hoop wel dat Thijs volgende week een beetje tegengas kan geven aan zo'n Tim Krabbe, want Winkels zit alleen maar een beetje ja te knikken.
Die was al op de Belgquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als Boskamp dan ook komt, zou niet gek zijn.
dat is net zo sneu.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, ik bedoel ermee, dat het slappe hap is, theedrinkers
Henry Schutquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef TLC het volgende:
Als Mart met pension gaat neemt Matthijs van Nieuwkerk dit dan over ?
Meer talent dat sowieso, maar leuker... Jeroen kan ik tenminste nog hartelijk uitlachen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:09 schreef tong80 het volgende:
Tim Krabbé
Tien keer leuker dan zijn starfuckende broer.
Haten op Syntixquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:13 schreef DeeBee het volgende:
Kan al niet wachten op Wagendorp, die als een Syntix-light lekker elke avond de Sky-jongens kan gaan ophemelen!
ik hoop van welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tim Krabbé zal er toch niet de hele week zitten?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:15 schreef xzaz het volgende:
Want Hugo is voor een Rotterdamse ploeg, mogen ze niet zo daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |