SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topicThere's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
Hij zegt ook expliciet dat als je weet dat er geen test is, dat je dan het middel gaat nemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vond in het gesprek net van wel.
Maar ik ken niet elk artikel wat hij geschreven heeft, misschien is hij normaal kritischer. Maar ik vind het verschil tussen een kenner en liefhebber wel belangrijk om aan te geven... En hij maakt zich nu weer belachelijk erover.
En Froome, stoere quote hoor.In de jaren '80 testten ook amper atleten positief, maar gebruiken dat ze deden... Zelfde voor wielrenners in de jaren '90. Juist dat hij het zo stellig zegt, duidt op arrogantie en denken dat je overal mee weg kan komen vanwege nieuwe middelen, de vergelijking met het gedrag van Armstrong komt ook steeds meer op...
Wie?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, die gast van de KNWU zit er ook nog bij.
wel.quote:
De kritisch houding van de NOS slaat wel wat door.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef stoereboii het volgende:
@Lapo dan maak je er geen programma over. Was altijd een fan van de avondetappe maar Vive le vélo is tegenwoordig veel mooier. Erg jammer want vond Mart altijd baas. Tijd om dan toch met pensioen te gaan?
Nee Wilfried de Jongquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef TLC het volgende:
Als Mart met pension gaat neemt Matthijs van Nieuwkerk dit dan over ?
neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef TLC het volgende:
Ik vind het ook hoorquote:
Ik hetzelfde. Maar het is was niet Cavendischquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De kritisch houding van de NOS slaat wel wat door.
Maar Van Nieuwkerken die met droge ogen zegt dat het pas verdacht is bij 6,7 tot 6,8 W/kg is gewoon lachwekkend.
Gewoon iemand anders dan Mart.quote:
Niemand kan het overnemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef TLC het volgende:
Nee dat snap ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik hetzelfde. Maar het is was niet Cavendisch
Boardman dus.
als je dat echt denkt ben je net zo stom als je er uit zietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef TLC het volgende:
niet typen als je in de spiegel kijkt hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
als je dat echt denkt ben je net zo stom als je er uit ziet
Verjaardag afzeggen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Wilskracht het volgende:
Moet morgen naar een verjaardag pas 15.00 thuis balen maar Sporza wordt opgenomen,
Ok is goed.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef Wilskracht het volgende:
Moet morgen naar een verjaardag pas 15.00 thuis balen maar Sporza wordt opgenomen,
Ego tochquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:07 schreef De_Fietser het volgende:
Nu even een vraag:
Zou Mart ooit doping gebruikt hebben in zijn profcarriere?
En een koersmaker van de buitencategorie. Ricco.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
een droeftoeter van de buitencategorie
Dat sowieso.quote:
neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En een koersmaker van de buitencategorie. Ricco.
hihahoquote:
tv aan op de verjaardag.quote:
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:09 schreef tong80 het volgende:
Tim Krabbé
Tien keer leuker dan zijn starfuckende broer.
Nou als Boskamp dan ook komt, zou niet gek zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef TLC het volgende:
hahaha Zonneveld komt de volgende week, die is vandaag ook bij de Belgen geweest, neemt de NOS gewoon steeds hun gasten over van Vive le Velo ?![]()
Nee. Vaker kijken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef TLC het volgende:
hahaha Zonneveld komt de volgende week, die is vandaag ook bij de Belgen geweest, neemt de NOS gewoon steeds hun gasten over van Vive le Velo ?![]()
Mart bezuinigt dit jaar niet op wijn, maar op kleding zo te zien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef De_Fietser het volgende:
Bezuinigen?
Mart moet gewoon minder en minder dure wijn drinken.
oh daar is de links rechts discussie weerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef THEFXR het volgende:
Tim was echt te overheersend, vara aanhanger
Mart heeft al geld bespaard met zijn jasjesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:10 schreef De_Fietser het volgende:
Bezuinigen?
Mart moet gewoon minder en minder dure wijn drinken.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, zeg dan gewoon 'vriendin' of 'vrouw'.
nee, ik bedoel ermee, dat het slappe hap is, theedrinkersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
oh daar is de links rechts discussie weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |