Dit subforum heet misschien wel TDF, maar het blijft hier wel een algemeen forum dat voor iedereen toegankelijk moet zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, maar het versterkt elkaar. Het ene aanpakken heeft geen zin als het andere niet wordt aangepakt.
Wel steeds in de derde week.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:47 schreef Falco het volgende:
Ho toch nog de profieltjes gevonden om de prestatie van Froome te vergelijken met de dopingzondaars.
2001:
[ afbeelding ]
2003:
[ afbeelding ]
2005:
[ afbeelding ]
Ook twee keer met die Col de Pailhares drvoor
Mee eens hoor, maar het verschil tussen 'trolls' en oprechte sprekers is wel te zien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit subforum heet misschien wel TDF, maar het blijft hier wel een algemeen forum dat voor iedereen toegankelijk moet zijn.
Als er nu een occasionele wielerliefhebber (die zich weinig aantrekt van doping en toevallig fan is van Froome of Sky) denkt van "Hey, een TDF-subforum, leuk, ik post even mee" en per ongeluk het lef heeft om te posten dat hij het vandaag wel een tof resultaat vond, dan wordt die langs alle kanten aangevallen en wil men dat die half wordt weggemodereerd. Zoiets vind ik ronduit bizar.
We weten het niet en dit kan best natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:13 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarom zou het trouwens niet kunnen dat Sky de enige zijn die echt hard aan het doperen zijn in vergelijking met de rest? Als er mensen in marginal gains mogen geloven waarom mag dan het tegenovergestelde niet?
Het idee van bloeddoping is toch dat het verval in de derde week minimaal is? Dus dan zou dat niet veel uit moeten maken. Zie je volgens mij ook in de prestaties van die tours.quote:
Waarom zou het niet mogen? Er zijn echter gewoon andere plaatsen om dat te bespreken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:13 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarom zou het trouwens niet kunnen dat Sky de enige zijn die echt hard aan het doperen zijn in vergelijking met de rest? Als er mensen in marginal gains mogen geloven waarom mag dan het tegenovergestelde niet?
Het keerpunt was vorig jaar, de Alpe reden ze het jaar daarvoor (2011) echt op in een tijd die nog minder was dan Breukink 20 jaar daarvoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef OProg het volgende:
Tot zo ver het verhaal dat klimmen tegenwoordig aanmerkelijk langzamer gaan.
Dan moet je bij het feedback topic zijn als je dat wil, niet in de etappe topics.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zou het niet mogen? Er zijn echter gewoon andere plaatsen om dat te bespreken.
Daar hoef ik er niet voor te zijn, dat is al meermaals uitgesproken. Dat men er gewoon mee doorgaat en het niet te doen is om de helft van een topic te verwijderen is wat anders.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dan moet je bij het feedback topic zijn als je dat wil, niet in de etappe topics.
Daar noem je ook wat op, met hun boter op hun hoofdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:24 schreef Eppie_NL het volgende:
Bij NOS zijn ze er nog niet over uit wat betreft Froome en zijn prestatie vandaag (3e tijd ooit).
twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 19:23:57Verdachtmakingen bij elke prestatie? Die wereld heeft de wielersport voor zichzelf gecreëerd. We zullen ermee moeten leren leven #froome reageer retweet
werkt hij eigenlijk nog?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 19:23:57Verdachtmakingen bij elke prestatie? Die wereld heeft de wielersport voor zichzelf gecreëerd. We zullen ermee moeten leren leven #froome reageer retweet
Omdat ze veel controleren en andere sporten dat helemaal niet doen. Ze moeten echt eens gaan leren om dat er bij te vermelden ipv. hun eigen sport af te zeiken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:33 schreef Pino112 het volgende:
persoonlijk vind ik hem een stuk ongeluk, aangezien hij niet meer bij de tour du jour zit, ben ik niet de enige.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij voor Telesport (Televaag dus)
Relevant hier is dat de naam Sky/Murdoch voor velen sowieso al een nare smaak heeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat ze veel controleren en andere sporten dat helemaal niet doen. Ze moeten echt eens gaan leren om dat er bij te vermelden ipv. hun eigen sport af te zeiken.
En vergeet niet dat die gek 'David Walsh' embedde bij de ploeg zit om ons te laten zien dat er geen doping bij SKY word gebruikt. Dat vind ik ook al verdacht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Relevant hier is dat de naam Sky/Murdoch voor velen sowieso al een nare smaak heeft.
Bij Armstrong ging het ook niet alleen om de doping maar ook om de intimidaties en belangenverstrengeling die eromheen zat, met autoriteiten die volstrekt een dubbele pet op hadden. Armstrong kon net even wat meer dan anderen en gezien de oorsprong van de Sky ploeg, en hoe ze worden omarmd door de mensen die ertoe doen, is het niet vreemd om dat weer te veronderstellen.
Brailsford is ook zo'n glibberige engerd.
We moeten er maar mee leren leven, hoe lastig dat ook is. Mensen met een mening hé, lastig te zeggen wie er wel of niet trollt. Van sommigen is het wel duidelijk, maar anderen die het serieus bedoelen, die moeten ook in hun waarde worden gelaten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:27 schreef Redefine het volgende:
Nog heel even over de doping discussie. Ik vind het terecht dat er gevraagd wordt om het te minderen, omdat het ook de spuigaten uitloopt. Maar waarom wordt aan deze manier van verzieken wél aandacht besteed en wordt het gezeik van afgelopen week gewoon weg gewoven.
Toen werden er ook diverse topics verziekt door herhaaldelijke onzin reacties die desmiley tot kunst verwierven. En wat was de reactie? Wij moeten er maar niet op reageren, sterker nog wij waren onderdeel van het probleem.
Dat klopt absoluut. Wij moeten er ook niet op reageren. Maar waarom wordt er nauwelijks opgetreden tegen het gebagger en getroll wat steeds aan de gang is. En is er vervolgens grote verontwaardiging als het ontspoort door doping gezeik.
Dat noem ik hypocriet. Of er moet altijd worden opgetreden of in beide gevallen net zo weinig.
Maar goed ik zal het waarschijnlijk wel verkeerd zien.
Nadat hij Kimmage weigerde...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:21 schreef peleetje het volgende:
[..]
En vergeet niet dat die gek 'David Walsh' embedde bij de ploeg zit om ons te laten zien dat er geen doping bij SKY word gebruikt. Dat vind ik ook al verdacht.
We moeten er ook mee leven ja. Maar daarom snap ik niet waarom er vandaag opeens wel een hele discussie over is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We moeten er maar mee leren leven, hoe lastig dat ook is. Mensen met een mening hé, lastig te zeggen wie er wel of niet trollt. Van sommigen is het wel duidelijk, maar anderen die het serieus bedoelen, die moeten ook in hun waarde worden gelaten.
Tsja, als het morgen ook weer een puinhoop is, zal er vast weer worden gejankt in de feedback of in het topic zelf. Al jaren is er gebagger en getroll in dit forum
Jankers die janken over de jankers die janken over dopeurs en daarna komt er dan weer gejank over de jankers die janken over de jankers die janken over dopeurs. Janktopic in ieder geval, deze bijdrage van mij is ook gejank overigens.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
We moeten er ook mee leven ja. Maar daarom snap ik niet waarom er vandaag opeens wel een hele discussie over is.
Ik moet daar weer over jankenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Jankers die janken over de jankers die janken over dopeurs en daarna komt er dan weer gejank over de jankers die janken over de jankers die janken over dopeurs. Janktopic in ieder geval, deze bijdrage van mij is ook gejank overigens.
Zeker!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:51 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Nadat hij Kimmage weigerde...
Dat is het punt. Het is niet de klimtijd van vandaag alleen, het is niet alleen Leinders alleen, het is het hele plaatje. Voor alles afzonderlijk is een prima verklaring te vinden, maar alles bij elkaar is het toch een flinke, schimmige lijst.
twitter:lieuwewestra twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 22:01:45Hoor dat ik wat zuur overkwam op tv over prestaties belkin! Even voor duidelijkheid ik was 1 min op over de streep ! Bij deze ik gun het hun reageer retweet
twitter:lieuwewestra twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 22:03:49En dat weten Bauke en Laurens ook wel !! Maar ik was na de knungels vandaar dat hoofd denk ik reageer retweet
Dat zei ik net bij TdJ al. Die was gewoon kapot.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:04 schreef Pino112 het volgende:
twitter:lieuwewestra twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 22:01:45Hoor dat ik wat zuur overkwam op tv over prestaties belkin! Even voor duidelijkheid ik was 1 min op over de streep ! Bij deze ik gun het hun reageer retweet
twitter:lieuwewestra twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 22:03:49En dat weten Bauke en Laurens ook wel !! Maar ik was na de knungels vandaar dat hoofd denk ik reageer retweet
Natuurlijk. Zowel Walsh als British Cycling hebben dezelfde werkgever.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:21 schreef peleetje het volgende:
[..]
En vergeet niet dat die gek 'David Walsh' embedde bij de ploeg zit om ons te laten zien dat er geen doping bij SKY word gebruikt. Dat vind ik ook al verdacht.
Volle bak gegaan, maximale voorsprong gehaald op de concurrentenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:27 schreef Eppie_NL het volgende:
Heb de etappe niet gezien, maar wel de samenvatting. Wat ik me eigenlijk af vroeg:
Heeft Froome volgens jullie vandaag echt 100% gegeven? Of zo'n 90-95% en had ie toch wel wat sneller kunnen klimmen?
twitter:SjoerdStuuringa twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 22:56:31dus! denk jij wat ik denk http://t.co/fPM3I8dApM reageer retweet
Laiseka niet kennenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SjoerdStuuringa twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 22:56:31dus! denk jij wat ik denk http://t.co/fPM3I8dApM reageer retweet
Valverde doped sowieso dus dan zou Mollema gewonnen hebbenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SjoerdStuuringa twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 22:56:31dus! denk jij wat ik denk http://t.co/fPM3I8dApM reageer retweet
Precies. Je kunt tegenwoordig best blij zijn met een 2e, 3e of 4e plek. Goeie kans dat je alsnog wintquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:15 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Valverde doped sowieso dus dan zou Mollema gewonnen hebben
De eerste Belg was 34equote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:14 schreef TLC het volgende:
Wel zeiken over het Nederlands wielrennen, maar de eerste Fransman kwam vandaag pas als 13de binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |