Mee eens ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sky wordt alleen iedere keer een beetje extremer. Ik denk dat de reacties minder erg waren geweest als Froome op twee kilometer van de streep weg was gereden en Porte 6e was geworden. Wat ze nu deden kan niet op een schone manier, leert het verleden ons. Tel daar dan nog bij op dat er vandaag meer mensen dan normaal aanwezig zijn en je wordt inderdaad bedolven onder reacties die over doping gaat.
Ik vind het in ieder geval fijner dan dat niemand twijfelt aan Sky. Dat zou helemaal hilarisch zijn om te lezen.
Overigens heb je voor een deel ook nog het probleem van wat trolls her en der. Die dan weer reageren alsof Sky echt helemaal fantastisch is en het op een schone manier doet, waar mensen dan weer op gaan reageren. Als daar de moderatie wat strenger op is zou je ook al een hele dopingdiscussie kunnen voorkomen.
Misschien morgen toch nog wat actie. Gezien de vorm van sommigen is het een kans om er nu al een paar definitief uit te schakelen of verder op achterstand te zetten. Wellicht probeert Movistar wat ofzo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:30 schreef Ereinion het volgende:
Nu tot volgende week zondag wachten tot we de klassementsmannen weer in actie zien in de bergen
het was vandaag 38 graden, dus als je daar rekening mee houdt, zijn deze tijden nog beter.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit is toch obvious_, zeker op het eerste gezicht. Maar ik wil wel es weten wat voor etappes maar ook de weeromstandigheden dr in 2001 en 2003 waren. Pas dan kan je het enigszins goed met elkaar vergeleken
Zoiets zegt eigenlijk al genoeg. Adoratie wordt alleen maar als trollen beschouwd indien de standaard negativiteit is. Het is absurd dat er moet gemodereerd worden op gebrek aan frustratie/verzuring.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als mensen TT's als 'Sky, het beste team ooit' maken vragen ze er gewoon om. Ik was geen Sky-hater (geen fan, en zeker niet van Wiggins die laf koerste), maar al dat blinde gegeil van een stel trolls maakt dat ik me toch lichtelijk erger aan Sky.
morgen is het een en al bergen, ik zie dat de NOS al begint om 11.15 uur met uitzenden?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien morgen toch nog wat actie. Gezien de vorm van sommigen is het een kans om er nu al een paar definitief uit te schakelen of verder op achterstand te zetten. Wellicht probeert Movistar wat ofzo.
Die gewoon geaccepteerd worden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Logisch, dat zijn ook uitdagende TT's .
Precies, ik kan de precieze profielen niet direct vinden, maar de etappes naar Ax-3-Domaines van 2001 en 2003 en 2005 hadden respectievelijk als startplaats Perpignan, Toulouse en Agde, wat in ieder geval een relatief vrij vlakke aanloop betekent. Net als vandaag dus. Dit maakt het alleen maar verdachterquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was vandaag 38 graden, dus als je daar rekening mee houdt, zijn deze tijden nog beter.
Mee eens, maar het versterkt elkaar. Het ene aanpakken heeft geen zin als het andere niet wordt aangepakt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zoiets zegt eigenlijk al genoeg. Adoratie wordt alleen maar als trollen beschouwd indien de standaard negativiteit is. Het is absurd dat er moet gemodereerd worden op gebrek aan frustratie/verzuring.
Dat heeft de sport (en vooral het nieuws erover de afgelopen maanden) toch zelf veroorzaakt?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zoiets zegt eigenlijk al genoeg. Adoratie wordt alleen maar als trollen beschouwd indien de standaard negativiteit is. Het is absurd dat er moet gemodereerd worden op gebrek aan frustratie/verzuring.
Dit subforum heet misschien wel TDF, maar het blijft hier wel een algemeen forum dat voor iedereen toegankelijk moet zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, maar het versterkt elkaar. Het ene aanpakken heeft geen zin als het andere niet wordt aangepakt.
Wel steeds in de derde week.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:47 schreef Falco het volgende:
Ho toch nog de profieltjes gevonden om de prestatie van Froome te vergelijken met de dopingzondaars.
2001:
[ afbeelding ]
2003:
[ afbeelding ]
2005:
[ afbeelding ]
Ook twee keer met die Col de Pailhares drvoor
Mee eens hoor, maar het verschil tussen 'trolls' en oprechte sprekers is wel te zien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit subforum heet misschien wel TDF, maar het blijft hier wel een algemeen forum dat voor iedereen toegankelijk moet zijn.
Als er nu een occasionele wielerliefhebber (die zich weinig aantrekt van doping en toevallig fan is van Froome of Sky) denkt van "Hey, een TDF-subforum, leuk, ik post even mee" en per ongeluk het lef heeft om te posten dat hij het vandaag wel een tof resultaat vond, dan wordt die langs alle kanten aangevallen en wil men dat die half wordt weggemodereerd. Zoiets vind ik ronduit bizar.
We weten het niet en dit kan best natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:13 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarom zou het trouwens niet kunnen dat Sky de enige zijn die echt hard aan het doperen zijn in vergelijking met de rest? Als er mensen in marginal gains mogen geloven waarom mag dan het tegenovergestelde niet?
Het idee van bloeddoping is toch dat het verval in de derde week minimaal is? Dus dan zou dat niet veel uit moeten maken. Zie je volgens mij ook in de prestaties van die tours.quote:
Waarom zou het niet mogen? Er zijn echter gewoon andere plaatsen om dat te bespreken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:13 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarom zou het trouwens niet kunnen dat Sky de enige zijn die echt hard aan het doperen zijn in vergelijking met de rest? Als er mensen in marginal gains mogen geloven waarom mag dan het tegenovergestelde niet?
Het keerpunt was vorig jaar, de Alpe reden ze het jaar daarvoor (2011) echt op in een tijd die nog minder was dan Breukink 20 jaar daarvoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef OProg het volgende:
Tot zo ver het verhaal dat klimmen tegenwoordig aanmerkelijk langzamer gaan.
Dan moet je bij het feedback topic zijn als je dat wil, niet in de etappe topics.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zou het niet mogen? Er zijn echter gewoon andere plaatsen om dat te bespreken.
Daar hoef ik er niet voor te zijn, dat is al meermaals uitgesproken. Dat men er gewoon mee doorgaat en het niet te doen is om de helft van een topic te verwijderen is wat anders.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dan moet je bij het feedback topic zijn als je dat wil, niet in de etappe topics.
Daar noem je ook wat op, met hun boter op hun hoofdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:24 schreef Eppie_NL het volgende:
Bij NOS zijn ze er nog niet over uit wat betreft Froome en zijn prestatie vandaag (3e tijd ooit).
twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 19:23:57Verdachtmakingen bij elke prestatie? Die wereld heeft de wielersport voor zichzelf gecreëerd. We zullen ermee moeten leren leven #froome reageer retweet
werkt hij eigenlijk nog?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 19:23:57Verdachtmakingen bij elke prestatie? Die wereld heeft de wielersport voor zichzelf gecreëerd. We zullen ermee moeten leren leven #froome reageer retweet
Omdat ze veel controleren en andere sporten dat helemaal niet doen. Ze moeten echt eens gaan leren om dat er bij te vermelden ipv. hun eigen sport af te zeiken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:33 schreef Pino112 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |