Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
zo makkelijk kan het zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef wyccie het volgende:
Dat viel mee, helemaal niks aan eigenlijk. Kwestie van op een knopje drukken.
Ik was binnen de stad en daar hou ik idd rekening met pieshoogte, vorige week was ik buiten de stad en bij een dijkachtig groen grasiets, en daar verwachtte ik niet snel honden dus heb ik wel laag geplukt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:22 schreef wyccie het volgende:
De pieshoogte is een mooie tip.![]()
Ik weet ook helemaal niet wat je zou kunnen eten, dus daar begin ik niet aan. Misschien een keer wat bloempjes.
Zijn dat geen sticky topics?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef wyccie het volgende:
Voor de mobiele gebruikers:
naast het topic in MyAT zie je een cirkel die aangeeft hoe vol het topic is. Sommige zijn oranje, waarom?
Ik heb even mijn mobiel aangezet voor deze vraag, goh die cirkel is me nooit opgevallen. maar ik heb helemaal geen oranje cirkels en kan je dus ook niet helpen daarmee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef wyccie het volgende:
Voor de mobiele gebruikers:
naast het topic in MyAT zie je een cirkel die aangeeft hoe vol het topic is. Sommige zijn oranje, waarom?
Ah, dat klopt. In hun eigen subforum staan ze allemaal bovenaan.quote:
quote:
Ik pis hoger dan jij kan plukken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef drakin het volgende:
en ook boven honden- en mensenpieshoogte geplukt natuurlijk.
Jij komt hier toch nietquote:
Laat dat nou dezelfde zijn n Wyccies geval...quote:
Haha, klopt. Niet eens bij nagedacht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Laat dat nou dezelfde zijn in Wyccies geval...
Denk je dat Pico het niet alleen kan? Waarom help jij hem dan geen handje?quote:
Omdat hij robby heel lief vind en mij niet zo lief.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Denk je dat Pico het niet alleen kan? Waarom help jij hem dan geen handje?
Een vraag of jouw provider ESPN er ook uitgooit... Ik zit bij Ziggo en die stopt ermee aan het eind v/d maand. Jammer! SportsNation is altijd coolquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat een vraag of weet je al dat dat gaat gebeuren?
Wat ik dus voor mijn werk las was dat niet de providers ermee stoppen, maar ESPN zelf stopt met de doorvoer. Dus UPC zal ook wel er van af moetenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:33 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Een vraag of jouw provider ESPN er ook uitgooit... Ik zit bij Ziggo en die stopt ermee aan het eind v/d maand. Jammer! SportsNation is altijd cool.
Daarom maar downloadenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ik dus voor mijn werk las was dat niet de providers ermee stoppen, maar ESPN zelf stopt met de doorvoer. Dus UPC zal ook wel er van af moeten
Sport downloaden vind ik maar niks. F1, verder download ik geen sport. Te veel werk om de standen niet mee te krijgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Daarom maar downloaden
Trouwens waarom kijk je nu opeens wel matige kwaliteit films?
FF6 en The Croodsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sport downloaden vind ik maar niks. F1, verder download ik geen sport. Te veel werk om de standen niet mee te krijgen.
Welke films heb je heg over?
Furious 6 stond eergister online en die wilde ik wel zien, en van the croods heb ik een divx op me tabled zitten kijken net in de auto. Vond em nog grappig ookquote:
Maar FF6 heeft maar 2.0 geluid lijkt me niet echt ideaal voor een actiefilmquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Furious 6 stond eergister online en die wilde ik wel zien, en van the croods heb ik een divx op me tabled zitten kijken net in de auto. Vond em nog grappig ook
Zo goed heb ik daar niet op gelet, ik wilde gewoon graag die film zienquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar FF6 heeft maar 2.0 geluid lijkt me niet echt ideaal voor een actiefilm
je kan veel sport ook live kijken via een livestream. Doe ik ook met sommige races.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sport downloaden vind ik maar niks. F1, verder download ik geen sport. Te veel werk om de standen niet mee te krijgen.
Welke films heb je heg over?
Hmm Impostor nog niet, even kijken of ik die ergens kan vindenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:33 schreef DragonFodder het volgende:
Heb je Dark City al ooit gezien? En Impostor met Gary Sinise?
ik ben dan wel geen Sands...
Wat voor iets zoek je?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Sands! Ik heb even geen inspiratie, noem is een leuke film om te kijken
Baseketballquote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Niet te moeilijk op de zondagavond, zolang het maar entertaining is
Night of the Cometquote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Niet te moeilijk op de zondagavond, zolang het maar entertaining is
Films van Matt en Trey zijn niet bepaald mijn dingquote:
Hmm, noem nog eens wat andere suggestiesquote:
The Lavender Hill Mob (1951) - IMDbquote:Op zondag 7 juli 2013 21:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Films van Matt en Trey zijn niet bepaald mijn ding
[..]
Hmm, noem nog eens wat andere suggesties
Volgens mij heb ik het verhaal wel ooit gelezen, maar dat is al lang geleden en normaal veranderen ze toch alles in de filmsquote:Op zondag 7 juli 2013 21:37 schreef DragonFodder het volgende:
is een minder bekende Philip K. Dick-verfilming.
Nou even afwachten welke film ik het eerst kan kijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:47 schreef Sands het volgende:
[..]
The Lavender Hill Mob (1951) - IMDb
Monsieur Verdoux (1947) - IMDb
Download aangezet?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het verhaal wel ooit gelezen, maar dat is al lang geleden en normaal veranderen ze toch alles in de films
[..]
Nou even afwachten welke film ik het eerst kan kijken.
Gaat tussen Black Belt Jones (met Jim Kelly die vorige maand blijkbaar is overleden), Impostor, Night of the Comet en The Lavender Mob
ik heb BASEketball gedownload, volgens mij ga ik daar spijt van krijgenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En Night of the Comet gaat met grote voorsprong winnen
Ik hoop voor je dat het meevaltquote:Op zondag 7 juli 2013 22:15 schreef Sands het volgende:
[..]
ik heb BASEketball gedownload, volgens mij ga ik daar spijt van krijgen
Best vermakelijk vond ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 22:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Europa Report is wel iets voor jou. Ietwat zweverige sci-fi zoals Moon en Sunshine, maar dan met een found footage insteek (weliswaar iets zwakker dan die 2 films).quote:Op zondag 7 juli 2013 21:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Sands! Ik heb even geen inspiratie, noem is een leuke film om te kijken
Sands! Wat een suffe film heb je me aangeraden, voortaan mag jij alleen films van voor 1980 aanradenquote:
Zal ik eens proberen dan. Hopelijk meer Moon dan Sunshine (die vond ik echt vreselijkquote:Op zondag 7 juli 2013 23:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Europa Report is wel iets voor jou. Ietwat zweverige sci-fi zoals Moon en Sunshine, maar dan met een found footage insteek (weliswaar iets zwakker dan die 2 films).
Ik dacht dat jij wel into die slechte sci-fi horror films was.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Sands! Wat een suffe film heb je me aangeraden, voortaan mag jij alleen films van voor 1980 aanraden
Er moet in ieder geval wel iets gebeuren, nu zat ik 70 van de 90 minuten te kijken naar suffe mensen die doelloos rondliepen en waarvan ik me bij de helft vooral afvroeg waarom ze zonnebrillen dragen in ruimtes waar je nagenoeg niks kan zien met zonnebrillen op...quote:Op maandag 8 juli 2013 00:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel into die slechte sci-fi horror films was.
Is dat een goed of slecht teken?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:30 schreef Sands het volgende:
Ik weet trouwens niet wat ik van BASEketball moet vinden![]()
Omdat het de 80's warenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Er moet in ieder geval wel iets gebeuren, nu zat ik 70 van de 90 minuten te kijken naar suffe mensen die doelloos rondliepen en waarvan ik me bij de helft vooral afvroeg waarom ze zonnebrillen dragen in ruimtes waar je nagenoeg niks kan zien met zonnebrillen op...
Daar ben ik nog niet over uitquote:
Gelukkig snapten de Carpenters van die jaren iets beter hoe je een overkill aan zonnebrillen kan gebruikenquote:
Ik heb de film zelf een 6 gegevenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gelukkig snapten de Carpenters van die jaren iets beter hoe je een overkill aan zonnebrillen kan gebruiken
Er is trouwens ook een nieuwe uit van de regisseur van Kill List, genaamd A Field in England. Naast Sightseers dan, maar die is al langer beschikbaar.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zal ik eens proberen dan. Hopelijk meer Moon dan Sunshine (die vond ik echt vreselijk)
Ik hou het denk ik op een heel mager vijfjequote:Op maandag 8 juli 2013 00:37 schreef Sands het volgende:
Het probleem is denk ik dat je deze film niet nuchter kan bekijken, dat is mijn conclusie van BASEketball
[..]
Ik heb de film zelf een 6 gegeven
Die zag ik toevallig net voorbijkomen in mijn Empire blad, moet ik ook maar eens gaan proberen. Was ik nog niet eerder tegengekomen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er is trouwens ook een nieuwe uit van de regisseur van Kill List, genaamd A Field in England. Naast Sightseers dan, maar die is al langer beschikbaar.
Maar The Lavender Hill Mob heb ik een 8 gegeven dus die zou je beter moeten vindenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik hou het denk ik op een heel mager vijfje
Ik denk dat BASEketball ook niks voor mij is a;s ik je zo hoor Sands
The Lavender Hill Mob heb ik ook al binnen, dus ik ga die van de week wel even kijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar The Lavender Hill Mob heb ik een 8 gegeven dus die zou je beter moeten vinden
BASEketball zou ik niet kijken nee.
Wat vond je van The Ladykillers?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
The Lavender Hill Mob heb ik ook al binnen, dus ik ga die van de week wel even kijken
Remake hoef je ook niet te zienquote:
Die met Tom Hanks toch? Ja, ik vond em ook grappigquote:Op maandag 8 juli 2013 09:55 schreef JayHovah het volgende:
Goedemorgen ArtistA!
The Ladykillers remake vond ik best vermakelijk hoor! Beter dan de 6,1 die hij op IMDB krijgt iig...
Met uitzicht daarop zat ik eind februari een weekje met een laptop op schoot wat te programmeren en te FMT'enquote:
Belangrijker wat mij betreft, heeft Snipes nou al eens getekend of zit hij nog steeds te onderzoeken hoe hij betaald kan worden zonder belasting te betalen ofzo?quote:
Die zit dan toch wel weer in de cel voor het een of ander.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Belangrijker wat mij betreft, heeft Snipes nou al eens getekend of zit hij nog steeds te onderzoeken hoe hij betaald kan worden zonder belasting te betalen ofzo?
En Milla Jovovich.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik hoop meer erop dat Jackie Chan er echt in komt
Vorige keer duurde het 4 jaar voordat hij er echt in moest dus Expandables 3 en 4 haalt hij met gemakquote:Op maandag 8 juli 2013 20:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Die zit dan toch wel weer in de cel voor het een of ander.
Er komt toch geen deel 4?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Vorige keer duurde het 4 jaar voordat hij er echt in moest dus Expandables 3 en 4 haalt hij met gemak
Een trilogie noem ik niet echt melken.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh, is Stallone eindelijk klaar met melken na 3?
Als 3 niet significant beter wordt dan 2 dan vind ik het compleet overbodig. Dan kijk ik liever Predator/Die Hard en noem ze allemaal maar op voor de twintigste keerquote:
Beter dan een actie film met Channing Tatumquote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, de film die binnenkort uitkomt met Schwarzenegger en Stallone erin is toch eigenlijk ook al een mini expandables. Al is het alleen omdat die 2 samen in een film zitten
Ik zou er geen weten...quote:Op maandag 8 juli 2013 21:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Beter dan een actie film met Channing Tatum
GI JOE's o.a. ookquote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou er geen weten...![]()
Of noem je 21 jumpstreet een actie? (Dat was toch CT?)
Ik verwacht dat Håfström toch wel wat subtieler dan West is en een stuk meer gefocust dan Stallone. Met Hughes weet ik het nog niet, maar Red Hill geeft in ieder geval hoop.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, de film die binnenkort uitkomt met Schwarzenegger en Stallone erin is toch eigenlijk ook al een mini expandables. Al is het alleen omdat die 2 samen in een film zitten
Maar Stallone is best een aardige regisseur toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Håfström toch wel wat subtieler dan West is en een stuk meer gefocust dan Stallone. Met Hughes weet ik het nog niet, maar Red Hill geeft in ieder geval hoop.
Volgens mij kan hij veel beter dan hij heeft laten zien als hij zich eens beperkt tot het alleen regisseren. Ik zou hem wel eens een film willen zien regisseren met een goed script dat hij niet zelf heeft geschreven (ongeacht hoe goed zijn script zou zijn)quote:Op maandag 8 juli 2013 21:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar Stallone is best een aardige regisseur toch?
Walgelijk acteerwerk bedoel je... Tis geen sportquote:
Hij kan ook best wel goed een script schrijven.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij veel beter dan hij heeft laten zien als hij zich eens beperkt tot het alleen regisseren. Ik zou hem wel eens een film willen zien regisseren met een goed script dat hij niet zelf heeft geschreven (ongeacht hoe goed zijn script zou zijn)
Daarom zeg ik dus ook ongeacht of zijn scipt goed zou zijn. Ik ben gewoon vooral benieuwd wat er zou gebeuren als het iets minder zijn kindje zou zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij kan ook best wel goed een script schrijven.Maar geen idee of hij ooit alleen gaat regisseren, denk het niet.
Dat zullen we waarschijnlijk nooit weten.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus ook ongeacht of zijn scipt goed zou zijn. Ik ben gewoon vooral benieuwd wat er zou gebeuren als het iets minder zijn kindje zou zijn.
Nope, maar dan neem ik wel genoegen met alleen regisseur en schrijver. Dat moet vast nog wel komen (en ja staying alive laat ik buiten beschouwingquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Die kan niet op tegen de echte Gizmoquote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
ahh... wat lief een Gizmo hondje
[ afbeelding ]
Maar deze mag je gelukkig wel wassen...quote:Op maandag 8 juli 2013 21:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die kan niet op tegen de echte Gizmo
Maar dan krijg ik Stripe nietquote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar deze mag je gelukkig wel wassen...
De enige die ik weet is al genoemdquote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
btw, gaan jullie nog antwoord geven. De vraag is een eitje!
Ik heb geen zin meer.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
btw, gaan jullie nog antwoord geven. De vraag is een eitje!
Ik ook niet, daarom wil ik dat iemand antwoord en snelquote:
50 euroquote:Op maandag 8 juli 2013 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom wil ik dat iemand antwoord en snel
Die zie ik altijd graag komen... of wilde je me die niet geven?quote:
Nee, jij die aan mij geven om de vraag te beantwoorden.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die zie ik altijd graag komen... of wilde je me die niet geven?
Mijn dank is grootquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Niet om gemeen te zijn... maar de afbeelding opent niet. Dus heb ik de afbeelding geopend in een nieuwe pagina en daar staat dat het Judy Greer is...
Maar daar is het zo stil...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we al met een nieuwe vraag bezig en is dit dus voor het slow chat topic...
Nou dan moet je hier wat posten, dan komen er van zelf mensen... ik probeer het elke ochtend weer om mensen hier aan het praten te krijgen.. maar in me eentje lukt dat niet...quote:
Het moet niet té makkelijk worden natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een verschil tussen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Op die laatste had ik d'r wel herkent... maar die eerste. Daar ziet er zo veel aantrekkelijker uit
truequote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:49 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het moet niet té makkelijk worden natuurlijk
Omdat het warm is ofzo denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een stille boel is het toch weer... hier en daar...
Daarom zit ik juist binnenquote:
Rood haar, lichte huid en sproeten... Noem ik niet aanstellerijquote:
Nou ok, dat zijn nog valide argumentenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Rood haar, lichte huid en sproeten... Noem ik niet aanstellerijIk heb er niks tegen en zou er graag in gaan, maar heb een hekel aan insmeren en geen zin om weer brandblaren te krijgen...
Dat heeft niks te maken met het weer, ik ben ufc aan het kijkenquote:
Gedownload? Of word dat ergens op uitgezonden?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nou ok, dat zijn nog valide argumenten
[..]
Dat heeft niks te maken met het weer, ik ben ufc aan het kijken
downloadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gedownload? Of word dat ergens op uitgezonden?
Ik heb er volgens mij al een hele tijd geen een meer gemist en dat zal waarschijnlijk nog wel even blijven. Als ze maar geen vrouwen-only toernooi gaan doen, dan ga ik afhakenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Heel af en toe wil ik wel eens zo'n toernooi downloaden... maar das maar zo af en toe...
Gezelligquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb vandaag niks gedaan... helemaal niks... Boek gelezen en gezeten bij me oma tot ik weer kon/mocht gaan... en ik ben kapot... verschrikkelijk...
Ik moet heel toevallig ergens bij reclame zien dat er voor mij bekende namen tegen elkaar moeten en dan wil ik wel es op spotnet een download zoeken... maar ik denk dat dat alweer een 3/4 jaar geleden is geweestquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij al een hele tijd geen een meer gemist en dat zal waarschijnlijk nog wel even blijven. Als ze maar geen vrouwen-only toernooi gaan doen, dan ga ik afhaken
Nee, gewoon een week geen werk...quote:
Ik kan gewoon niet tegen zonlicht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Rood haar, lichte huid en sproeten... Noem ik niet aanstellerijIk heb er niks tegen en zou er graag in gaan, maar heb een hekel aan insmeren en geen zin om weer brandblaren te krijgen...
Erg rustige week inderdaad. De drukke maand is alweer geweest, juni. Nou word het weer even wat rustiger. Afgelopen weekend meer gewerkt dan eigenlijk mag. Nou de hele week niks, eigenlijk had ik zaterdag dus wel moeten rijden, daar vrij gevaagd voor de meet. En volgende week begint de vierdaagse... benieuwd wat ik dan moet rijden.. (eigenlijk geen zin in...)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Weinig werk voor handen in de zomer? of vooral gewoon deze week?
Zijn we zaterdag veilig? Of zet je je tanden in ons?quote:
Jullie zijn veilig. Ik drink geen bloed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zijn we zaterdag veilig? Of zet je je tanden in ons?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:24 schreef Desunoto het volgende:
Hij kan je misschien nog wel verblinden door te glinsteren in het zonlicht.
quote:
Nee, eigenlijk geen zin meerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef DragonFodder het volgende:
zin in de meet van komende zaterdag jongens en meisjes!! Wie komen er nog meer, die zich nog niet opgegeven hebben?
TV / FMT Summermeet - Een meet van ongekende proporties
That's the spiri...wait. What!?quote:
Ik zal een film gerelateerd t-shirt aantrekken om te laten zien dat we in een nerd-groepje zijn ok?quote:
Dan zal ik dat ook doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal een film gerelateerd t-shirt aantrekken om te laten zien dat we in een nerd-groepje zijn ok?
quote:Maar wat is er nu nog belangrijk om rekening mee te houden wanneer je een luiaard aanschaft? Een volgend belangrijk onderwerp is dat deze dieren zeer aanhankelijk zijn. Het is namelijk zo dat deze dieren best behandeld wordt als een baby. Zo is het dat een luiaard heel graag kiekeboe speelt en het heerlijk vindt om gewiegd te worden, net zoals een baby.
Wil je mijn James Dean shirt lenen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal een film gerelateerd t-shirt aantrekken om te laten zien dat we in een nerd-groepje zijn ok?
Neuh, ik heb een seven samurai t-shirt, een iron man 3, een silence of the lambs, a-team en een batman shirt. Dus keuze genoegquote:
Je hebt me verslagen. Genadeloos.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een seven samurai t-shirt, een iron man 3, een silence of the lambs, a-team en een batman shirt. Dus keuze genoeg
quote:
Daar heb ik er ook nog wel eentje vanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:24 schreef Silfen het volgende:
Dan wordt het maar een F1 of ander race shirt.
BAR Honda.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook nog wel eentje vanRising sun van Takuma Sato toen die nog reed. Samen met Button, weet al niet meer welk team het was...
![]()
Het ooit zo mooie team met 2 verschillende lay-outs op 1 wagen
Was wel mooi ja. Dat deden ze omdat ze niet met twee auto's met verschillende liveries mochten rijden. Dan maar beide liveries op 1 auto.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Die ja... en wat een pracht wagen was dat toch
[ afbeelding ]
Maar niet samen met Buttonquote:
Ik vond de auto daardoor alleen maar mooierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:37 schreef Silfen het volgende:
[..]
Was wel mooi ja. Dat deden ze omdat ze niet met twee auto's met verschillende liveries mochten rijden. Dan maar beide liveries op 1 auto.
Geenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat zijn de mooiste wagens die er rond hebben gereden? Qua kleuren?
Ga lekker fietsen japie!quote:
Dat is heel persoonlijk. Zelf hou ik wel van de volgende auto'squote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat zijn de mooiste wagens die er rond hebben gereden? Qua kleuren?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dyon toch... Ferrari's(kan zijn dat ik niet heel objectief ben
)
Ik zat afgelopen weekend zo te juichen toen Massa uitviel in de 4de rondequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dyon toch... Ferrari's(kan zijn dat ik niet heel objectief ben
)
Dat is dan ook een enorme prutserquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen weekend zo te juichen toen Massa uitviel in de 4de ronde![]()
![]()
True... ik haat op Ferarri en op Vettelquote:
Die Vettel mogen ze van mij ook wel eens een paar races in een slechte auto zetten, want soms komt hij iets te arrogant overquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
True... ik haat op Ferarri en op Vettel
Het is gewoon vervelend dat hij te goed is... Om de zelfde rede haatte ik ook M. Schumacher...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die Vettel mogen ze van mij ook wel eens een paar races in een slechte auto zetten, want soms komt hij iets te arrogant over
En die trek je zaterdag aan? Of kom je niet naar Utrecht?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef drakin het volgende:
Jullie verslaan me allemaal met die shirts, maar ik heb wel een jurk met roze bloemen.
Hij of zijn wagen? Daarom wil ik hem ook wel eens in een mindere auto zien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is gewoon vervelend dat hij te goed is... Om de zelfde rede haatte ik ook M. Schumacher...
Misschien trek ik hem wel aan, maar ik kom toch niet naar Utrecht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En die trek je zaterdag aan? Of kom je niet naar Utrecht?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien trek ik hem wel aan, maar ik kom toch niet naar Utrecht.
Alsof Webber zo goed is. Heb ik altijd al overrated gevonden. Daarom hoop ik op Kimi volgend jaar bij Red Bull. Kijken hoe hij het doet tegenover Vettel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Hem, want Webber in de zelfde wagen presteert een stuk minder... En er was ook altijd verschil tussen Barichello en Schumi. Dus ja, ze hebben een zeer sterke wagen, maar het is ook echt wel de coureur die het doet
Ik vind jullie eng.quote:
Wat een onzin allemaal...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind jullie eng.
Ik pas niet in een bioscoopstoel ben ik bang.
Ik vind de film niet leuk.
Er rijden bussen ipv treinen op een deel van de reis, en ik heb echt een hekel aan die ingezette bussen.
Ik durf gewoon niet.
Ik heb geen nerd t-shirt.
Als ik wel een nerd t-shirt had pastte ik hem niet.
Eng... ik zou bijna zeggen dat je op Sands lijkt...quote:
ik ook. Heb maar 3 of 4 vrienden. Kom zo goed als alleen buiten om te werken. Verder ga ik geen sociale dingen opzoeken omdat ik me er niet op mijn gemak voel/ik er toch nooit geld voor heb. Maar de mensen hier ken ik (digitaal), en die zijn al lang niet meer engquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef drakin het volgende:
Ik ben part-time kluizenaar Dyon, ik vind de meeste mensen eng.
Goede reclame voor de school, als de leerlingen zulke fouten maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je niet komtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind jullie eng.
Er rijden bussen ipv treinen op een deel van de reis, en ik heb echt een hekel aan die ingezette bussen.
Ik durf gewoon niet.
Dan heb je nog niet de juiste geslikt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:05 schreef drakin het volgende:
uh nee dankje, absoluut geen rare pilletjes voor mij.
pilletjes zijn nog enger.
Ik hou gewoon niet van voorgeschreven farmaceutische toestanden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet de juiste geslikt.
Volgende keer misschien wel gewoon hoorquote:
Ik doelde ook niet op voorgeschreven middelen...quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van voorgeschreven farmaceutische toestanden.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef drakin het volgende:
Ik vind jullie eng.
Ik durf gewoon niet.
Niet voorgeschreven bewerkte dingen ook niet zo snel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op voorgeschreven middelen...
Geen roze bloemen oei dan weet ik nog niet in welke mate ik je wel of niet eng ga vinden, hmm moet dan toch maar een keer naar een meet komen om erachter te komen hoe eng iedereen precies isquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Mij vind je vast niet eng, toch?
Ik heb zelfs geen jurk met roze bloemen.
Eten...? We hadden het toch over pillen. Genoeg daarover, daar is deze SC niet geschikt voor denk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet voorgeschreven bewerkte dingen ook niet zo snel.
En nu ga je zeker zeggen dat het meeste eten bewerkt is?
Klinkt goed, maar waarom ben je alleen zo aardig voor Wyc?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zal boursin voor je meenemen op een stokbroodje.
Hmm ik weet niet of ik het eigenlijk wel wil weten, maar ik weet wel hoe eenhoornpoep eruit ziet, maar trollenkots? Nooit gezien, heb je daar een voorbeeld van?quote:
Hij is op de hosseltoer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar waarom ben je alleen zo aardig voor Wyc?
Voor jou ben ik ook heel aardig hoor!quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar waarom ben je alleen zo aardig voor Wyc?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Voor jou ben ik ook heel aardig hoor!
quote:
En met succes.quote:
Vleierij is altijd fijn. Of het nou van een man of een vrouw is. Alleen verder gaat het nietquote:
Moet je aan de andere kant gaan zittenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het een beetje koud aan deze kant van het huis.
Hoeft niet in een spoiler, het ziet eruit als een regenboog. Kijk maar aflevering 2 van seizoen 10 van Family Guy.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet of ik het eigenlijk wel wil weten, maar ik weet wel hoe eenhoornpoep eruit ziet, maar trollenkots? Nooit gezien, heb je daar een voorbeeld van?
Wel onder een spoiler voor tere zieltjes hier.
20 graden is ook fris, ik ben net terug uit zuid Spanje waar het elke dag 43 graden wasquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet je aan de andere kant gaan zitten
Het waait fris buiten al geeft de thermometer nog steeds 20 graden aan..
Ik wil wel een vest komen brengen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het een beetje koud aan deze kant van het huis.
En dan kiest ze de minst slechte uit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Oeh... Robby krijgt competitie... Wyccie, je gaat toch niet alle FMT mannen tegen elkaar uitspelen he...
Zolang ze jou maar niet kiestquote:
Mijn god, ik ga al dood bij 30 graden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:08 schreef Njosnavelin het volgende:
20 graden is ook fris, ik ben net terug uit zuid Spanje waar het elke dag 43 graden was![]()
Had ook niets anders verwacht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn god, ik ga al dood bij 30 graden.
Maar afgelopen zondag had ik mijn dood best goed overleefd, toen ik 30 km had gewandeld.
Silfen, ik heb al een vest aan. Zo slim ben ik wel.
De minst slechtste zijn toch al bezet... Ran, DF... Dus dan kan het alleen maar een slechte zijn...quote:
Wie zegt dat ik een slechte ben?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De minst slechtste zijn toch al bezet... Ran, DF... Dus dan kan het alleen maar een slechte zijn...
Whut? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Oeh... Robby krijgt competitie... Wyccie, je gaat toch niet alle FMT mannen tegen elkaar uitspelen he...
Niemand, maar zo goed ken ik je nog niet...quote:
Hey ben je er ook nog... onee... jij gaat toch niet ook achter Wyc aan he...quote:
We hebben fox nog.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De minst slechtste zijn toch al bezet... Ran, DF... Dus dan kan het alleen maar een slechte zijn...
Ran is een Jehovah's getuige.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Ja, maar als je daar voor zou kiezen hoeft ie niet meer bij je aan te bellen. Dan zijn ze volgens mij een stuk minder vervelendquote:
Die vent loopt de hele tijd zijn Wachttoren achteraan...quote:
Kom gerust een keer langs als je het leuk vind hier...quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef wyccie het volgende:
Ik liep zondag een tocht vanuit Wijchen. Best een prima dorp.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
FF is zeker een fijne vent. Maar of het relatiemateriaal is?
Jij en ik ook niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
FF is zeker een fijne vent. Maar of het relatiemateriaal is? Hij is tenminste beter dan sommige mensen in mijn huizenblok die wel es losse handjes hebben bij hun vriendin...
Dat komt vooral omdat we allemaal niet buiten de deur komen en dus geen vrouwen kennen, behalve wyccie, die ook net zo goed een dikke kalende man van in de 50 kan zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:45 schreef DragonFodder het volgende:
Hahaha! Wyccie heeft als mysterieuze vrouw nogal een aantrekkingskracht hier!
Precies.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:48 schreef Sands het volgende:
wyccie die ook net zo goed een dikke kalende man van in de 50 kan zijn.
True, maar ik heb dan ook nooit beweerd dat ik het wel ben...quote:
Nou denk ik niet dat hij het me kwalijk neemt dat ik dat gezegd heb. Maar hij is echt een fijne vent.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:45 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Je bent wel eerlijk, want je had het ook achter zijn rug om kunnen zeggen.
Ik ben anders niet klein... en ook fluffy hoor!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:48 schreef Sands het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een grote knuffelbeer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |