Ik heb er volgens mij al een hele tijd geen een meer gemist en dat zal waarschijnlijk nog wel even blijven. Als ze maar geen vrouwen-only toernooi gaan doen, dan ga ik afhakenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Heel af en toe wil ik wel eens zo'n toernooi downloaden... maar das maar zo af en toe...
Gezelligquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb vandaag niks gedaan... helemaal niks... Boek gelezen en gezeten bij me oma tot ik weer kon/mocht gaan... en ik ben kapot... verschrikkelijk...
Ik moet heel toevallig ergens bij reclame zien dat er voor mij bekende namen tegen elkaar moeten en dan wil ik wel es op spotnet een download zoeken... maar ik denk dat dat alweer een 3/4 jaar geleden is geweestquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij al een hele tijd geen een meer gemist en dat zal waarschijnlijk nog wel even blijven. Als ze maar geen vrouwen-only toernooi gaan doen, dan ga ik afhaken
Nee, gewoon een week geen werk...quote:
Ik kan gewoon niet tegen zonlicht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Rood haar, lichte huid en sproeten... Noem ik niet aanstellerijIk heb er niks tegen en zou er graag in gaan, maar heb een hekel aan insmeren en geen zin om weer brandblaren te krijgen...
Erg rustige week inderdaad. De drukke maand is alweer geweest, juni. Nou word het weer even wat rustiger. Afgelopen weekend meer gewerkt dan eigenlijk mag. Nou de hele week niks, eigenlijk had ik zaterdag dus wel moeten rijden, daar vrij gevaagd voor de meet. En volgende week begint de vierdaagse... benieuwd wat ik dan moet rijden.. (eigenlijk geen zin in...)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Weinig werk voor handen in de zomer? of vooral gewoon deze week?
Zijn we zaterdag veilig? Of zet je je tanden in ons?quote:
Jullie zijn veilig. Ik drink geen bloed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zijn we zaterdag veilig? Of zet je je tanden in ons?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:24 schreef Desunoto het volgende:
Hij kan je misschien nog wel verblinden door te glinsteren in het zonlicht.
quote:
Nee, eigenlijk geen zin meerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef DragonFodder het volgende:
zin in de meet van komende zaterdag jongens en meisjes!! Wie komen er nog meer, die zich nog niet opgegeven hebben?
TV / FMT Summermeet - Een meet van ongekende proporties
That's the spiri...wait. What!?quote:
Ik zal een film gerelateerd t-shirt aantrekken om te laten zien dat we in een nerd-groepje zijn ok?quote:
Dan zal ik dat ook doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal een film gerelateerd t-shirt aantrekken om te laten zien dat we in een nerd-groepje zijn ok?
quote:Maar wat is er nu nog belangrijk om rekening mee te houden wanneer je een luiaard aanschaft? Een volgend belangrijk onderwerp is dat deze dieren zeer aanhankelijk zijn. Het is namelijk zo dat deze dieren best behandeld wordt als een baby. Zo is het dat een luiaard heel graag kiekeboe speelt en het heerlijk vindt om gewiegd te worden, net zoals een baby.
Wil je mijn James Dean shirt lenen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal een film gerelateerd t-shirt aantrekken om te laten zien dat we in een nerd-groepje zijn ok?
Neuh, ik heb een seven samurai t-shirt, een iron man 3, een silence of the lambs, a-team en een batman shirt. Dus keuze genoegquote:
Je hebt me verslagen. Genadeloos.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een seven samurai t-shirt, een iron man 3, een silence of the lambs, a-team en een batman shirt. Dus keuze genoeg
quote:
Daar heb ik er ook nog wel eentje vanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:24 schreef Silfen het volgende:
Dan wordt het maar een F1 of ander race shirt.
BAR Honda.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook nog wel eentje vanRising sun van Takuma Sato toen die nog reed. Samen met Button, weet al niet meer welk team het was...
![]()
Het ooit zo mooie team met 2 verschillende lay-outs op 1 wagen
Was wel mooi ja. Dat deden ze omdat ze niet met twee auto's met verschillende liveries mochten rijden. Dan maar beide liveries op 1 auto.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Die ja... en wat een pracht wagen was dat toch
[ afbeelding ]
Maar niet samen met Buttonquote:
Ik vond de auto daardoor alleen maar mooierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:37 schreef Silfen het volgende:
[..]
Was wel mooi ja. Dat deden ze omdat ze niet met twee auto's met verschillende liveries mochten rijden. Dan maar beide liveries op 1 auto.
Geenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat zijn de mooiste wagens die er rond hebben gereden? Qua kleuren?
Ga lekker fietsen japie!quote:
Dat is heel persoonlijk. Zelf hou ik wel van de volgende auto'squote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat zijn de mooiste wagens die er rond hebben gereden? Qua kleuren?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dyon toch... Ferrari's(kan zijn dat ik niet heel objectief ben
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |