Ik verwacht dat Håfström toch wel wat subtieler dan West is en een stuk meer gefocust dan Stallone. Met Hughes weet ik het nog niet, maar Red Hill geeft in ieder geval hoop.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, de film die binnenkort uitkomt met Schwarzenegger en Stallone erin is toch eigenlijk ook al een mini expandables. Al is het alleen omdat die 2 samen in een film zitten
Maar Stallone is best een aardige regisseur toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Håfström toch wel wat subtieler dan West is en een stuk meer gefocust dan Stallone. Met Hughes weet ik het nog niet, maar Red Hill geeft in ieder geval hoop.
Volgens mij kan hij veel beter dan hij heeft laten zien als hij zich eens beperkt tot het alleen regisseren. Ik zou hem wel eens een film willen zien regisseren met een goed script dat hij niet zelf heeft geschreven (ongeacht hoe goed zijn script zou zijn)quote:Op maandag 8 juli 2013 21:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar Stallone is best een aardige regisseur toch?
Walgelijk acteerwerk bedoel je... Tis geen sportquote:
Hij kan ook best wel goed een script schrijven.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij veel beter dan hij heeft laten zien als hij zich eens beperkt tot het alleen regisseren. Ik zou hem wel eens een film willen zien regisseren met een goed script dat hij niet zelf heeft geschreven (ongeacht hoe goed zijn script zou zijn)
Daarom zeg ik dus ook ongeacht of zijn scipt goed zou zijn. Ik ben gewoon vooral benieuwd wat er zou gebeuren als het iets minder zijn kindje zou zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij kan ook best wel goed een script schrijven.Maar geen idee of hij ooit alleen gaat regisseren, denk het niet.
Dat zullen we waarschijnlijk nooit weten.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus ook ongeacht of zijn scipt goed zou zijn. Ik ben gewoon vooral benieuwd wat er zou gebeuren als het iets minder zijn kindje zou zijn.
Nope, maar dan neem ik wel genoegen met alleen regisseur en schrijver. Dat moet vast nog wel komen (en ja staying alive laat ik buiten beschouwingquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Die kan niet op tegen de echte Gizmoquote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
ahh... wat lief een Gizmo hondje
[ afbeelding ]
Maar deze mag je gelukkig wel wassen...quote:Op maandag 8 juli 2013 21:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die kan niet op tegen de echte Gizmo
Maar dan krijg ik Stripe nietquote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar deze mag je gelukkig wel wassen...
De enige die ik weet is al genoemdquote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
btw, gaan jullie nog antwoord geven. De vraag is een eitje!
Ik heb geen zin meer.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
btw, gaan jullie nog antwoord geven. De vraag is een eitje!
Ik ook niet, daarom wil ik dat iemand antwoord en snelquote:
50 euroquote:Op maandag 8 juli 2013 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom wil ik dat iemand antwoord en snel
Die zie ik altijd graag komen... of wilde je me die niet geven?quote:
Nee, jij die aan mij geven om de vraag te beantwoorden.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die zie ik altijd graag komen... of wilde je me die niet geven?
Mijn dank is grootquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Niet om gemeen te zijn... maar de afbeelding opent niet. Dus heb ik de afbeelding geopend in een nieuwe pagina en daar staat dat het Judy Greer is...
Maar daar is het zo stil...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we al met een nieuwe vraag bezig en is dit dus voor het slow chat topic...
Nou dan moet je hier wat posten, dan komen er van zelf mensen... ik probeer het elke ochtend weer om mensen hier aan het praten te krijgen.. maar in me eentje lukt dat niet...quote:
Het moet niet té makkelijk worden natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een verschil tussen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Op die laatste had ik d'r wel herkent... maar die eerste. Daar ziet er zo veel aantrekkelijker uit
truequote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:49 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het moet niet té makkelijk worden natuurlijk
Omdat het warm is ofzo denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een stille boel is het toch weer... hier en daar...
Daarom zit ik juist binnenquote:
Rood haar, lichte huid en sproeten... Noem ik niet aanstellerijquote:
Nou ok, dat zijn nog valide argumentenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Rood haar, lichte huid en sproeten... Noem ik niet aanstellerijIk heb er niks tegen en zou er graag in gaan, maar heb een hekel aan insmeren en geen zin om weer brandblaren te krijgen...
Dat heeft niks te maken met het weer, ik ben ufc aan het kijkenquote:
Gedownload? Of word dat ergens op uitgezonden?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nou ok, dat zijn nog valide argumenten
[..]
Dat heeft niks te maken met het weer, ik ben ufc aan het kijken
downloadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gedownload? Of word dat ergens op uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |