Remake hoef je ook niet te zienquote:
Die met Tom Hanks toch? Ja, ik vond em ook grappigquote:Op maandag 8 juli 2013 09:55 schreef JayHovah het volgende:
Goedemorgen ArtistA!
The Ladykillers remake vond ik best vermakelijk hoor! Beter dan de 6,1 die hij op IMDB krijgt iig...
Met uitzicht daarop zat ik eind februari een weekje met een laptop op schoot wat te programmeren en te FMT'enquote:
Belangrijker wat mij betreft, heeft Snipes nou al eens getekend of zit hij nog steeds te onderzoeken hoe hij betaald kan worden zonder belasting te betalen ofzo?quote:
Die zit dan toch wel weer in de cel voor het een of ander.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Belangrijker wat mij betreft, heeft Snipes nou al eens getekend of zit hij nog steeds te onderzoeken hoe hij betaald kan worden zonder belasting te betalen ofzo?
En Milla Jovovich.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik hoop meer erop dat Jackie Chan er echt in komt
Vorige keer duurde het 4 jaar voordat hij er echt in moest dus Expandables 3 en 4 haalt hij met gemakquote:Op maandag 8 juli 2013 20:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Die zit dan toch wel weer in de cel voor het een of ander.
Er komt toch geen deel 4?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Vorige keer duurde het 4 jaar voordat hij er echt in moest dus Expandables 3 en 4 haalt hij met gemak
Een trilogie noem ik niet echt melken.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh, is Stallone eindelijk klaar met melken na 3?
Als 3 niet significant beter wordt dan 2 dan vind ik het compleet overbodig. Dan kijk ik liever Predator/Die Hard en noem ze allemaal maar op voor de twintigste keerquote:
Beter dan een actie film met Channing Tatumquote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, de film die binnenkort uitkomt met Schwarzenegger en Stallone erin is toch eigenlijk ook al een mini expandables. Al is het alleen omdat die 2 samen in een film zitten
Ik zou er geen weten...quote:Op maandag 8 juli 2013 21:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Beter dan een actie film met Channing Tatum
GI JOE's o.a. ookquote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou er geen weten...![]()
Of noem je 21 jumpstreet een actie? (Dat was toch CT?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |