ik ook. Heb maar 3 of 4 vrienden. Kom zo goed als alleen buiten om te werken. Verder ga ik geen sociale dingen opzoeken omdat ik me er niet op mijn gemak voel/ik er toch nooit geld voor heb. Maar de mensen hier ken ik (digitaal), en die zijn al lang niet meer engquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef drakin het volgende:
Ik ben part-time kluizenaar Dyon, ik vind de meeste mensen eng.
Goede reclame voor de school, als de leerlingen zulke fouten maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je niet komtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind jullie eng.
Ik pas niet in een bioscoopstoel ben ik bang.
Ik vind de film niet leuk.
Er rijden bussen ipv treinen op een deel van de reis, en ik heb echt een hekel aan die ingezette bussen.
Ik durf gewoon niet.
Ik heb geen nerd t-shirt.
Als ik wel een nerd t-shirt had pastte ik hem niet.
Dan heb je nog niet de juiste geslikt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:05 schreef drakin het volgende:
uh nee dankje, absoluut geen rare pilletjes voor mij.
pilletjes zijn nog enger.
Ik hou gewoon niet van voorgeschreven farmaceutische toestanden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet de juiste geslikt.
Volgende keer misschien wel gewoon hoorquote:
Ik doelde ook niet op voorgeschreven middelen...quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van voorgeschreven farmaceutische toestanden.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef drakin het volgende:
Ik vind jullie eng.
Ik pas niet in een bioscoopstoel ben ik bang.
Ik vind de film niet leuk.
Er rijden bussen ipv treinen op een deel van de reis, en ik heb echt een hekel aan die ingezette bussen.
Ik durf gewoon niet.
Ik heb geen nerd t-shirt.
Als ik wel een nerd t-shirt had pastte ik hem niet.
Niet voorgeschreven bewerkte dingen ook niet zo snel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op voorgeschreven middelen...
Geen roze bloemen oei dan weet ik nog niet in welke mate ik je wel of niet eng ga vinden, hmm moet dan toch maar een keer naar een meet komen om erachter te komen hoe eng iedereen precies isquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Mij vind je vast niet eng, toch?
Ik heb zelfs geen jurk met roze bloemen.
Eten...? We hadden het toch over pillen. Genoeg daarover, daar is deze SC niet geschikt voor denk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet voorgeschreven bewerkte dingen ook niet zo snel.
En nu ga je zeker zeggen dat het meeste eten bewerkt is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |