ik ook. Heb maar 3 of 4 vrienden. Kom zo goed als alleen buiten om te werken. Verder ga ik geen sociale dingen opzoeken omdat ik me er niet op mijn gemak voel/ik er toch nooit geld voor heb. Maar de mensen hier ken ik (digitaal), en die zijn al lang niet meer engquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef drakin het volgende:
Ik ben part-time kluizenaar Dyon, ik vind de meeste mensen eng.
Goede reclame voor de school, als de leerlingen zulke fouten maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je niet komtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind jullie eng.
Ik pas niet in een bioscoopstoel ben ik bang.
Ik vind de film niet leuk.
Er rijden bussen ipv treinen op een deel van de reis, en ik heb echt een hekel aan die ingezette bussen.
Ik durf gewoon niet.
Ik heb geen nerd t-shirt.
Als ik wel een nerd t-shirt had pastte ik hem niet.
Dan heb je nog niet de juiste geslikt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:05 schreef drakin het volgende:
uh nee dankje, absoluut geen rare pilletjes voor mij.
pilletjes zijn nog enger.
Ik hou gewoon niet van voorgeschreven farmaceutische toestanden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet de juiste geslikt.
Volgende keer misschien wel gewoon hoorquote:
Ik doelde ook niet op voorgeschreven middelen...quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van voorgeschreven farmaceutische toestanden.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef drakin het volgende:
Ik vind jullie eng.
Ik pas niet in een bioscoopstoel ben ik bang.
Ik vind de film niet leuk.
Er rijden bussen ipv treinen op een deel van de reis, en ik heb echt een hekel aan die ingezette bussen.
Ik durf gewoon niet.
Ik heb geen nerd t-shirt.
Als ik wel een nerd t-shirt had pastte ik hem niet.
Niet voorgeschreven bewerkte dingen ook niet zo snel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op voorgeschreven middelen...
Geen roze bloemen oei dan weet ik nog niet in welke mate ik je wel of niet eng ga vinden, hmm moet dan toch maar een keer naar een meet komen om erachter te komen hoe eng iedereen precies isquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Mij vind je vast niet eng, toch?
Ik heb zelfs geen jurk met roze bloemen.
Eten...? We hadden het toch over pillen. Genoeg daarover, daar is deze SC niet geschikt voor denk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet voorgeschreven bewerkte dingen ook niet zo snel.
En nu ga je zeker zeggen dat het meeste eten bewerkt is?
Klinkt goed, maar waarom ben je alleen zo aardig voor Wyc?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zal boursin voor je meenemen op een stokbroodje.
Hmm ik weet niet of ik het eigenlijk wel wil weten, maar ik weet wel hoe eenhoornpoep eruit ziet, maar trollenkots? Nooit gezien, heb je daar een voorbeeld van?quote:
Hij is op de hosseltoer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar waarom ben je alleen zo aardig voor Wyc?
Voor jou ben ik ook heel aardig hoor!quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar waarom ben je alleen zo aardig voor Wyc?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Voor jou ben ik ook heel aardig hoor!
quote:
En met succes.quote:
Vleierij is altijd fijn. Of het nou van een man of een vrouw is. Alleen verder gaat het nietquote:
Moet je aan de andere kant gaan zittenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het een beetje koud aan deze kant van het huis.
Hoeft niet in een spoiler, het ziet eruit als een regenboog. Kijk maar aflevering 2 van seizoen 10 van Family Guy.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet of ik het eigenlijk wel wil weten, maar ik weet wel hoe eenhoornpoep eruit ziet, maar trollenkots? Nooit gezien, heb je daar een voorbeeld van?
Wel onder een spoiler voor tere zieltjes hier.
20 graden is ook fris, ik ben net terug uit zuid Spanje waar het elke dag 43 graden wasquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet je aan de andere kant gaan zitten
Het waait fris buiten al geeft de thermometer nog steeds 20 graden aan..
Ik wil wel een vest komen brengen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het een beetje koud aan deze kant van het huis.
En dan kiest ze de minst slechte uit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Oeh... Robby krijgt competitie... Wyccie, je gaat toch niet alle FMT mannen tegen elkaar uitspelen he...
Zolang ze jou maar niet kiestquote:
Mijn god, ik ga al dood bij 30 graden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:08 schreef Njosnavelin het volgende:
20 graden is ook fris, ik ben net terug uit zuid Spanje waar het elke dag 43 graden was![]()
Had ook niets anders verwacht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn god, ik ga al dood bij 30 graden.
Maar afgelopen zondag had ik mijn dood best goed overleefd, toen ik 30 km had gewandeld.
Silfen, ik heb al een vest aan. Zo slim ben ik wel.
De minst slechtste zijn toch al bezet... Ran, DF... Dus dan kan het alleen maar een slechte zijn...quote:
Wie zegt dat ik een slechte ben?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De minst slechtste zijn toch al bezet... Ran, DF... Dus dan kan het alleen maar een slechte zijn...
Whut? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Oeh... Robby krijgt competitie... Wyccie, je gaat toch niet alle FMT mannen tegen elkaar uitspelen he...
Niemand, maar zo goed ken ik je nog niet...quote:
Hey ben je er ook nog... onee... jij gaat toch niet ook achter Wyc aan he...quote:
We hebben fox nog.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De minst slechtste zijn toch al bezet... Ran, DF... Dus dan kan het alleen maar een slechte zijn...
Ran is een Jehovah's getuige.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Ja, maar als je daar voor zou kiezen hoeft ie niet meer bij je aan te bellen. Dan zijn ze volgens mij een stuk minder vervelendquote:
Die vent loopt de hele tijd zijn Wachttoren achteraan...quote:
Kom gerust een keer langs als je het leuk vind hier...quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef wyccie het volgende:
Ik liep zondag een tocht vanuit Wijchen. Best een prima dorp.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
FF is zeker een fijne vent. Maar of het relatiemateriaal is?
Jij en ik ook niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
FF is zeker een fijne vent. Maar of het relatiemateriaal is? Hij is tenminste beter dan sommige mensen in mijn huizenblok die wel es losse handjes hebben bij hun vriendin...
Dat komt vooral omdat we allemaal niet buiten de deur komen en dus geen vrouwen kennen, behalve wyccie, die ook net zo goed een dikke kalende man van in de 50 kan zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:45 schreef DragonFodder het volgende:
Hahaha! Wyccie heeft als mysterieuze vrouw nogal een aantrekkingskracht hier!
Precies.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:48 schreef Sands het volgende:
wyccie die ook net zo goed een dikke kalende man van in de 50 kan zijn.
True, maar ik heb dan ook nooit beweerd dat ik het wel ben...quote:
Nou denk ik niet dat hij het me kwalijk neemt dat ik dat gezegd heb. Maar hij is echt een fijne vent.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:45 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Je bent wel eerlijk, want je had het ook achter zijn rug om kunnen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |