Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
zo makkelijk kan het zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef wyccie het volgende:
Dat viel mee, helemaal niks aan eigenlijk. Kwestie van op een knopje drukken.
Ik was binnen de stad en daar hou ik idd rekening met pieshoogte, vorige week was ik buiten de stad en bij een dijkachtig groen grasiets, en daar verwachtte ik niet snel honden dus heb ik wel laag geplukt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:22 schreef wyccie het volgende:
De pieshoogte is een mooie tip.![]()
Ik weet ook helemaal niet wat je zou kunnen eten, dus daar begin ik niet aan. Misschien een keer wat bloempjes.
Zijn dat geen sticky topics?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef wyccie het volgende:
Voor de mobiele gebruikers:
naast het topic in MyAT zie je een cirkel die aangeeft hoe vol het topic is. Sommige zijn oranje, waarom?
Ik heb even mijn mobiel aangezet voor deze vraag, goh die cirkel is me nooit opgevallen. maar ik heb helemaal geen oranje cirkels en kan je dus ook niet helpen daarmee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:29 schreef wyccie het volgende:
Voor de mobiele gebruikers:
naast het topic in MyAT zie je een cirkel die aangeeft hoe vol het topic is. Sommige zijn oranje, waarom?
Ah, dat klopt. In hun eigen subforum staan ze allemaal bovenaan.quote:
quote:
Ik pis hoger dan jij kan plukken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef drakin het volgende:
en ook boven honden- en mensenpieshoogte geplukt natuurlijk.
Jij komt hier toch nietquote:
Laat dat nou dezelfde zijn n Wyccies geval...quote:
Haha, klopt. Niet eens bij nagedacht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Laat dat nou dezelfde zijn in Wyccies geval...
Denk je dat Pico het niet alleen kan? Waarom help jij hem dan geen handje?quote:
Omdat hij robby heel lief vind en mij niet zo lief.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Denk je dat Pico het niet alleen kan? Waarom help jij hem dan geen handje?
Een vraag of jouw provider ESPN er ook uitgooit... Ik zit bij Ziggo en die stopt ermee aan het eind v/d maand. Jammer! SportsNation is altijd coolquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat een vraag of weet je al dat dat gaat gebeuren?
Wat ik dus voor mijn werk las was dat niet de providers ermee stoppen, maar ESPN zelf stopt met de doorvoer. Dus UPC zal ook wel er van af moetenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:33 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Een vraag of jouw provider ESPN er ook uitgooit... Ik zit bij Ziggo en die stopt ermee aan het eind v/d maand. Jammer! SportsNation is altijd cool.
Daarom maar downloadenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ik dus voor mijn werk las was dat niet de providers ermee stoppen, maar ESPN zelf stopt met de doorvoer. Dus UPC zal ook wel er van af moeten
Sport downloaden vind ik maar niks. F1, verder download ik geen sport. Te veel werk om de standen niet mee te krijgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Daarom maar downloaden
Trouwens waarom kijk je nu opeens wel matige kwaliteit films?
FF6 en The Croodsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sport downloaden vind ik maar niks. F1, verder download ik geen sport. Te veel werk om de standen niet mee te krijgen.
Welke films heb je heg over?
Furious 6 stond eergister online en die wilde ik wel zien, en van the croods heb ik een divx op me tabled zitten kijken net in de auto. Vond em nog grappig ookquote:
Maar FF6 heeft maar 2.0 geluid lijkt me niet echt ideaal voor een actiefilmquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Furious 6 stond eergister online en die wilde ik wel zien, en van the croods heb ik een divx op me tabled zitten kijken net in de auto. Vond em nog grappig ook
Zo goed heb ik daar niet op gelet, ik wilde gewoon graag die film zienquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar FF6 heeft maar 2.0 geluid lijkt me niet echt ideaal voor een actiefilm
je kan veel sport ook live kijken via een livestream. Doe ik ook met sommige races.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sport downloaden vind ik maar niks. F1, verder download ik geen sport. Te veel werk om de standen niet mee te krijgen.
Welke films heb je heg over?
Hmm Impostor nog niet, even kijken of ik die ergens kan vindenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:33 schreef DragonFodder het volgende:
Heb je Dark City al ooit gezien? En Impostor met Gary Sinise?
ik ben dan wel geen Sands...
Wat voor iets zoek je?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Sands! Ik heb even geen inspiratie, noem is een leuke film om te kijken
Baseketballquote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Niet te moeilijk op de zondagavond, zolang het maar entertaining is
Night of the Cometquote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Niet te moeilijk op de zondagavond, zolang het maar entertaining is
Films van Matt en Trey zijn niet bepaald mijn dingquote:
Hmm, noem nog eens wat andere suggestiesquote:
The Lavender Hill Mob (1951) - IMDbquote:Op zondag 7 juli 2013 21:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Films van Matt en Trey zijn niet bepaald mijn ding
[..]
Hmm, noem nog eens wat andere suggesties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |