Daarom maar downloadenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ik dus voor mijn werk las was dat niet de providers ermee stoppen, maar ESPN zelf stopt met de doorvoer. Dus UPC zal ook wel er van af moeten
Sport downloaden vind ik maar niks. F1, verder download ik geen sport. Te veel werk om de standen niet mee te krijgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Daarom maar downloaden
Trouwens waarom kijk je nu opeens wel matige kwaliteit films?
FF6 en The Croodsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sport downloaden vind ik maar niks. F1, verder download ik geen sport. Te veel werk om de standen niet mee te krijgen.
Welke films heb je heg over?
Furious 6 stond eergister online en die wilde ik wel zien, en van the croods heb ik een divx op me tabled zitten kijken net in de auto. Vond em nog grappig ookquote:
Maar FF6 heeft maar 2.0 geluid lijkt me niet echt ideaal voor een actiefilmquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Furious 6 stond eergister online en die wilde ik wel zien, en van the croods heb ik een divx op me tabled zitten kijken net in de auto. Vond em nog grappig ook
Zo goed heb ik daar niet op gelet, ik wilde gewoon graag die film zienquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar FF6 heeft maar 2.0 geluid lijkt me niet echt ideaal voor een actiefilm
je kan veel sport ook live kijken via een livestream. Doe ik ook met sommige races.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sport downloaden vind ik maar niks. F1, verder download ik geen sport. Te veel werk om de standen niet mee te krijgen.
Welke films heb je heg over?
Hmm Impostor nog niet, even kijken of ik die ergens kan vindenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:33 schreef DragonFodder het volgende:
Heb je Dark City al ooit gezien? En Impostor met Gary Sinise?
ik ben dan wel geen Sands...
Wat voor iets zoek je?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Sands! Ik heb even geen inspiratie, noem is een leuke film om te kijken
Baseketballquote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Niet te moeilijk op de zondagavond, zolang het maar entertaining is
Night of the Cometquote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Niet te moeilijk op de zondagavond, zolang het maar entertaining is
Films van Matt en Trey zijn niet bepaald mijn dingquote:
Hmm, noem nog eens wat andere suggestiesquote:
The Lavender Hill Mob (1951) - IMDbquote:Op zondag 7 juli 2013 21:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Films van Matt en Trey zijn niet bepaald mijn ding
[..]
Hmm, noem nog eens wat andere suggesties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |