Is Leiden hequote:
Ah, OK, dus 8 maanden eerder eruit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb hem al iets van zes jaar (en dik twee ton verder) en rij het hele jaar door, hij begint nu ook minder te worden. Ik wilde hem tot de volgende APK datum (aug 2014) blijven rijden, maar nu gaat hij er eerder uit met de nieuwe regelgeving.
Stedelijk gym Noordeinde was dat ja, nu een krakerspandquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat stukje ken ik wel. Tegenover het Stedelijk als ik mij niet vergis.
M20 blok ftw!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb nu een E36 318tds, heerlijke auto
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Stedelijk gym Noordeinde was dat ja, nu een krakerspand
Dat waren nog eens tijden, toen waren de velgen nog van hout en de mannen van staal!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef jitzzzze het volgende:
Met AchJa erin, wat een baas is hij toch ook
Houten spaakvelgenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden, toen waren de velgen nog van hout en de mannen van staal!
Een schip. Boten zijn zeewaardig, een schip niet. (Dat is tenminste de kort door de boot definitie die ik geleerd heb toen ik voor een vaarbewijs bezig was).quote:
Onzin.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een schip. Boten zijn zeewaardig, een schip niet. (Dat is tenminste de kort door de boot definitie die ik geleerd heb toen ik voor een vaarbewijs bezig was).
Heeft de E36 nog steeds een vijfde versnelling die nergens op slaat... (overdrive in het kwadraat bij de E30quote:
Deze maakt op het moment nog geen bochten, zit geen motor inquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:58 schreef AchJa het volgende:
PS.
Een schip helt naar buiten bij bochten maken een boot helt naar binnen.
Is dat niet een beetje karig?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:02 schreef m.k het volgende:
[..]
Deze maakt op het moment nog geen bochten, zit geen motor in.
komt een nieuw oud DAF 575 tuffertje in
Nope schijnt prima te gaanquote:
Ad block is kutquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik heb opeens ads waar die normaal nooit waren, en met Adblock ziet alles er verneukt uit, wtf
Ik ga ff een AV-scan erdoor doen, vanmiddag was alles nog prima totdat ik een progje had gedownload om CPU temps te metenquote:
Iets anders als realtemp zeker?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ga ff een AV-scan erdoor doen, vanmiddag was alles nog prima totdat ik een progje had gedownload om CPU temps te meten
Natuurlijk 38 opt-out vinkjes aan laten staan...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ga ff een AV-scan erdoor doen, vanmiddag was alles nog prima totdat ik een progje had gedownload om CPU temps te meten
?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk 38 opt-out vinkjes aan laten staan...
Hehe, nee, custom alles weg behalve desktop icon indien het nuttig is. IE zelfde probleem nu alquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Install, next, next, next... En ondertussen extra gratis een miljard toolbars etc erbij....
OK danquote:
Ow, ik ga toch maar eens zoeken naar de echte definitie van schip versus boot. Deze van de bochten heb ik niet eerder gehoord.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:58 schreef AchJa het volgende:
PS.
Een schip helt naar buiten bij bochten maken een boot helt naar binnen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Install, next, next, next... En ondertussen extra gratis een miljard toolbars etc erbij....
Zoekze... niemand heeft er een antwoord op. Ik vind die van de bochten de beste en mooiste uitleg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, ik ga toch maar eens zoeken naar de echte definitie van schip versus boot. Deze van de bochten heb ik niet eerder gehoord.
Ik neem de uitdaging aanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoekze... niemand heeft er een antwoord op. Ik vind die van de bochten de beste en mooiste uitleg.
Succes!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem de uitdaging aan
Ik wil het verschil nu eigenlijk gewoon wel eens weten, die van de bochten had ik nog niet gehoord.
To be continued
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Succes!
We horen het ter zijner tijd wel.
Ik heb al een hele rij definities voorbij zien komen maar geen eenduidig antwoord.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik denk dat het zelfs apart def-topic-waardig gaat worden
Ik vind het wel een leuke uitdagingquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb al een hele rij definities voorbij zien komen maar geen eenduidig antwoord.
En oh ja, stoomboot, sleepboot, zeilboot, onderzeeboot...
Nee, deze heeft daadwerkelijk zin.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heeft de E36 nog steeds een vijfde versnelling die nergens op slaat... (overdrive in het kwadraat bij de E30)
Straks bier inkopen voor vanavond, en alvast voorproevenquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, je idee over kapsalonnetjes vind ik anders maar kut.
Ik ga mijzelf camoufleren als een kreeftquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed dik aankleden Jitzzze als je straks je raam gaan fixen
Waarschuwing voor krachtige zaterdagzon
hehehehequote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga mijzelf camoufleren als een kreeft
Van mij mag de zomer nu echt doorbreken en lang duren jaquote:
Ik wil regen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van mij mag de zomer nu echt doorbreken en lang duren ja
Regen en storm als ik op bed lig prima. Niet overdag.quote:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1353593quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Wijze woorden van van Uhm in dat programma.
Dat museum/monument zag er indrukwekkend uit met al die tanksquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:30 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1353593
Was een herhaling kennelijk
Voor truckers is dat 3 kwartier.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Halfuur pauze na 4.5 uur werken is toch niet verplicht om te nemen?
detailhandelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar in welke sector bedoel je dan wel?
Volgens mij bestaat die verplichting daar niet. Maar dat zou je in je CAO moeten kunnen lezen.quote:
Minimaal 15 minuten na 5.5 uur werken. Wettelijk verplicht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Halfuur pauze na 4.5 uur werken is toch niet verplicht om te nemen?
hmmm, daar heb ik me nooit aan gehouden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Minimaal 15 minuten na 5.5 uur werken. Wettelijk verplicht.
Todat er wat gebeurt...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Gewoon doorwerken, eten achter het stuur, resultaat, eerder klaar
Bij ons konden ze dat niet checken, er zaten geen "blackboxen" in de auto.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Todat er wat gebeurt...
Heb eea al eens met wat juristen besproken ivm dienstreis tijdens oefening.
Topquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Minimaal 15 minuten na 5.5 uur werken. Wettelijk verplicht.
Het aantonen is gewoon een lastig verhaal. Maar als eea aangetoond kan worden gaan zowel de baas als jij nat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij ons konden ze dat niet checken, er zaten geen "blackboxen" in de auto.
En ergens langs de weg een broodje doen (landweggetje), daar had ik geen geduld voor en werd ik enkel suffer.
vandaar ook dat ik rookte (ARBO technisch mocht dat totaal niet) tijdens het rijden en achter het stuur at.
Dat eerste is idd lastig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het aantonen is gewoon een lastig verhaal. Maar als eea aangetoond kan worden gaan zowel de baas als jij nat.
Extra knakenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:49 schreef BredeBroeder het volgende:
30 uur werkweken gefixed bij de baas
Netjes geregeldquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
6 naar 30 uur zal zeker zichtbaar zijn op het loonstrookje
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:31 schreef Erasmo het volgende:
Dag mensen![]()
Deze merknaam irriteert me meer dan het zou moeten![]()
[ afbeelding ]
VOC mentaliteit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:31 schreef Erasmo het volgende:
Dag mensen![]()
Deze merknaam irriteert me meer dan het zou moeten![]()
[ afbeelding ]
Maar dat is niet hip.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Schrijf gewoon compagnie in plaats van company.
jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Kunnen USB 3.0 poorten dienen als 2.0's?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Kunnen USB 3.0 poorten dienen als 2.0's?
Simpeler kan nietquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben fucking goed en het tenue is inderdaad kreeft
Mijn Braziliaanse huidje kan wel tegen de zonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel een bleek kreeftje, maar toch![]()
En ja
Komt wel goed, alleen nog even uitzoeken/bevestigen dat ik de juiste connectoren gevonden heb.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn Braziliaanse huidje kan wel tegen de zon
Knap, nu nog je CC
Mjah, daar heb ik geen verstand van.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Komt wel goed, alleen nog even uitzoeken/bevestigen dat ik de juiste connectoren gevonden heb.
bob de bouwerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mjah, daar heb ik geen verstand van.
Maar als jij je raam kan fixen moet dat uiteindelijk ook wel lukken
hehehequote:
nu pas? daar had je het vanmorgen ook al overquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe
Nu ff bier halen voor het bezoek van vanavond
Was je niet van de alcohol aan 't afkicken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Zit nu aan de Glenfiddich van 18 jaar oud
Behalve dat mijn DAC het niet doet op een USB 3.0 poortquote:
Nog niet. Binnenkort, onder toezicht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Was je niet van de alcohol aan 't afkicken?
Ik doe de kraan dicht en pak de zeem is de auto al voor de helft droogquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:28 schreef jitzzzze het volgende:
Een streepvrij resultaat is inderdaad moeilijk te bereiken.
Ah, het duurt wel lang zeg. Wanneer mag hij eindelijk beginnen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nog niet. Binnenkort, onder toezicht.
Wat je kan doen is direct na het wassen afspoelen. Als je alles gewassen hebt de hele wagen nog een keer afspoelen en dan drogen met een MF droogdoek en een QD. Dan krijg je ook met dit weer een streeploze autoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik doe de kraan dicht en pak de zeem is de auto al voor de helft droog
Ik hoop snel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, het duurt wel lang zeg. Wanneer mag hij eindelijk beginnen?
Kan ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:38 schreef Erasmo het volgende:
Heb gewoon rustig gewassen en daarna gespoeld met water uit de regenton.
Correcte constatering BBquote:
Que BB?quote:
Wakker door een klote bij, die is nu dood.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Que BB?
Mogguh trouwens, jij bent er ook vroeg bij voor n'n zondag
Liever een bij dan een mug, dat is pas vreselijk irritant.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wakker door een klote bij, die is nu dood.
Een LPquote:Op zondag 7 juli 2013 08:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Kijk wat ik net tegenkwam![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
featuring de Grenadiersmars
Hij ziet er idd gaaf uit.quote:
Straks naar een BBQ meetquote:
hehe, een compleet spit met kapsalonvlees op je aanrechtquote:Op zondag 7 juli 2013 17:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je zo'n ding kopen bij de lokale turk
Wij gingen dan ook een paar uur later dan jou slapenquote:Op zondag 7 juli 2013 10:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
de 2 gasten liggen nog voor pampus hier
Heb je de mop van vandaag onthouden?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:57 schreef jitzzzze het volgende:
Dag, ereleden van Omroep MAX![]()
[ afbeelding ]
Achter het station zeker whehehequote:Op maandag 8 juli 2013 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of duistere koffie, of koffiedik kijken![]()
Ik weet nog wel twee leuke baantjes voor je
Ja, vast en zekersquote:Op maandag 8 juli 2013 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je zou postbode kunnen worden. Of kapsalonbezorger
Wel een goeie. Weten we tenminste zeker dat ie niet loopt te snoepen van het eten tijdens het bezorgen.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je zou postbode kunnen worden. Of kapsalonbezorger
whehehequote:Op maandag 8 juli 2013 10:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel een goeie. Weten we tenminste zeker dat ie niet loopt te snoepen van het eten tijdens het bezorgen.
Ik ga wel achterin zitten, met een krantje en een croissantjequote:
GRAHAM NORTON OP TV!!quote:
Goed plan!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga wel achterin zitten, met een krantje en een croissantje
Ik mag geen autorijden, fiets of brommer besturen, dus dat scheeld alquote:Op maandag 8 juli 2013 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ze dat voorstellen ga ik heel hard lachen
Beter.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Lekker aan het water, pìlsje erbij, hengel in de hand. Good life
Hoejoequote:
Druk tv aan het kijken. Geen middagdutje gedaan. Zo maar eens maffen dus.quote:
inderdaad, lekker maffen.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Druk tv aan het kijken. Geen middagdutje gedaan. Zo maar eens maffen dus.
Maar eerst nog even een concert van The Cure kijken.quote:
Ben je ziekquote:Op maandag 8 juli 2013 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar eerst nog even een concert van The Cure kijken.
I know. Niet iedereens smaak.quote:
Maar dat is nou ook niet bepaald een uitdaging.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
I know. Niet iedereens smaak.
Maar stukken beter dan Frans Duijts.
Correct.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat is nou ook niet bepaald een uitdaging.
Dat is ook erg leuk om naar te kijken/luisteren.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct.
En ik heb Eric Clapton's "MTV Unplugged" als backup.![]()
Layla uit die uitzending is tof.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ook erg leuk om naar te kijken/luisteren.
Jij bent degene die hier naar zoekt gok ik danquote:Op maandag 8 juli 2013 20:29 schreef jitzzzze het volgende:
http://link.marktplaats.nl/688457913
Godver_!
Nee man, ik kopieer het uit het "Marktplaats sukkels" topicquote:Op maandag 8 juli 2013 20:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Jij bent degene die hier naar zoekt gok ik dan
Uhuquote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee man, ik kopieer het uit het "Marktplaats sukkels" topic
quote:
Zelufquote:
1 keer per week is al vaker dan niet, kutmarinierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]![]()
![]()
Meneer trekt ook een blauwe maandag per jaar een bloemetjespak aan zeg...____!
Kutmarinier?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
1 keer per week is al vaker dan niet, kutmarinier
Ja hoor, meneertje godcomplex, vreet patronen en poept goudquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kutmarinier?![]()
![]()
En met me knikkende knieën met u aanspreken als ik je uit je stresshouding haal, áls jullie al uberhaupt weer eens mogen oefenen tegen ons....
Nee dank jequote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:36 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga koffie halen! Jullie ook een bakkie?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:31 schreef m.k het volgende:
Alsof militair hulpverlener zijn je uberhoubt beter maakt als iemand die dat niet is
Graagquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:36 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga koffie halen! Jullie ook een bakkie?
Begrijp me niet verkeerd, als baby was ik al geweldig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:31 schreef m.k het volgende:
Alsof militair zijn je uberhoubt beter maakt als iemand die dat niet is
Jij was dan ook niet degene die met de nukubu term aan kwam zetten. Mijn post was op Sam gericht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, als baby was ik al geweldig.
Waar ik op doel is dat een reservist een burger uitmaakt voor nukubu, terwijl als er iets nutteloos, kut en een burger is, dan is het wel een reservist met een complex van jewelste...
Iets met de pot en de ketel.
Dan kan ik nog wel benadrukken hoe bizar geweldig ik ben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Jij was dan ook niet degene die met de nukubu term aan kwam zetten. Mijn post was op Sam gericht.
Maar jij hebt het land wél gediend, dat heb ik zelfs niet eensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Als er een nukubu is ben ik dat wel, ik ben burger en zit in de ziektewet
Jij dient het land wel, door belasting af te dragen aan het Rijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar jij hebt het land wél gediend, dat heb ik zelfs niet eens
Beetje Amerikaanse gedachtengang?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar jij hebt het land wél gediend, dat heb ik zelfs niet eens
Pareltje dat je der bentquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan kan ik nog wel benadrukken hoe bizar geweldig ik ben.
Vwb veteranen vind ik die "amerikaanse gedachtengang" niet eens zo slecht. Al is daar de nazorg nog slechter dan in Nederlandquote:
Kijk uit, het is Sam, volgens hem de enige toekomstige officier mét ruggengraat en dat wil ie hier vast even demonstrerenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kutmarinier?![]()
![]()
En met me knikkende knieën met u aanspreken als ik je uit je stresshouding haal, áls jullie al uberhaupt weer eens mogen oefenen tegen ons....
Vind het veel te overdreven. Zeg nou eerlijk, toen jij je inschreef, was je voornaamste reden toen om het land te dienen? Voor mij echt niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vwb veteranen vind ik die "amerikaanse gedachtengang" niet eens zo slecht. Al is daar de nazorg nog slechter dan in Nederland
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:01 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Kijk uit, het is Sam, volgens hem de enige toekomstige officier mét ruggengraat en dat wil ie hier vast even demonstreren
Tja, de een vind het overdreven de ander niet. In Nederland mag men best wat meer bewondering hebben voor veteranen. Maar tja, daar is de Nederlander tè nuchter voor. "Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg" mentaliteit zeg maar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:04 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Vind het veel te overdreven. Zeg nou eerlijk, toen jij je inschreef, was je voornaamste reden toen om het land te dienen? Voor mij echt niet.
Daarmee bedoel ik trouwens niet dat er in Nederland niet wat meer bewondering mag zijn.
Huh, hoezo Amerikaanse gedachtengang?quote:
Tijdens dienstreizen in uniform in de States heb ik dat meegemaakt, dan verkies ik toch Nederlandse nuchterheid.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:04 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Vind het veel te overdreven. Zeg nou eerlijk, toen jij je inschreef, was je voornaamste reden toen om het land te dienen? Voor mij echt niet.
Daarmee bedoel ik trouwens niet dat er in Nederland niet wat meer bewondering mag zijn.
hehehehequote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
ALLE RESERVISTEN MELDEN VOOR ACTIEVE DIENST!
Er groeit hier nog wat onkruid tussen de tegels![]()
Dag Lindaquote:
Voornamelijk zaalsport en autosport.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:33 schreef m.k het volgende:
Rave "schijnend licht in duistere tijden", hoe gaat het met je sport programma? Doe je nog steeds hardlopen, fitness, zwemmen in een dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik brei ook mijn eigen sokken, dat je het ff weetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet achter je gezocht.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Voornamelijk zaalsport en autosport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Thanks, zal ik zoutje voortaan Lindão noemenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Linda betekend mooi voor een vrouw, Lindão voor een man
Dat mag ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanks, zal ik zoutje voortaan Lindão noemen
Complex van jewelste? Volgens mij heb je mij met jezelf verward.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, als baby was ik al geweldig.
Waar ik op doel is dat een reservist een burger uitmaakt voor nukubu, terwijl als er iets nutteloos, kut en een burger is, dan is het wel een reservist met een complex van jewelste...
Iets met de pot en de ketel.
Bezig, weet nog niet zeker of ik het wel goed ga aansluiten. En voor dat ik kortsluiting maak, wil ik dat toch even gechecked hebben.quote:
Men vreest voor hetgeen dat men vreestquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bezig, weet nog niet zeker of ik het wel goed ga aansluiten. En voor dat ik kortsluiting maak, wil ik dat toch even gechecked hebben.
Precies, dat moet ik niet hebben. Maar niemand op andere fora die het antwoord weetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Men vreest voor hetgeen dat men vreest
Maar ik snap het wel, dadelijk is je ECU naar de klote en dat is een héél duur grapje
Moet je voor de CC ook nog je ECU resetten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, dat moet ik niet hebben. Maar niemand op andere fora die het antwoord weet
Nee, aansluiten en gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je voor de CC ook nog je ECU resetten?
Gelukkig. ECU resetten kan alleen door een dealer geloof ik.quote:
Hendeltje aan de stuurkolom. Kabelboompje erachter.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gelukkig. ECU resetten kan alleen door een dealer geloof ik.
Maar hoe doe je dat dan? Met een hendeltje aan het stuur? Of met knopjes aan het stuurwiel?
Ahhh zoiets, net ff zitten kijken naar de prijs voor een ECU voor een Ford S-Max, whehehequote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hendeltje aan de stuurkolom. Kabelboompje erachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |