Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, nog één zo'n opmerking en ik vuist je aars.
AdoraBelle is wel wat voor jequote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik ben ook een halve homo want ik ben bi en ik ben ook heel leuk
Klinkt als een meisje, nee daar ben ik eerst wel even klaar meequote:
Rez, hoor je dat? Beter haal je 'm nu uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
wow je kan doodgaan aan het te lang in hebben van een tampon
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Klinkt als een meisje, nee daar ben ik eerst wel even klaar mee
In je anus telt nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez, hoor je dat? Beter haal je 'm nu uit.
Oh dan moet je spatie nemenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Klinkt als een meisje, nee daar ben ik eerst wel even klaar mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh dan moet je spatie nemenEindelijk een leuk grapje van jouw kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh dan moet je spatie nemenxd xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
En jij ook, of trek hem tenminste recht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez, hoor je dat? Beter haal je 'm nu uit.
Hmm... Ik heb me al gebonden aan Rez, maar hij hoeft niet te weten dat ik vreemd ga, dus als jij het voor jezelf houdt..quote:
Kijken mag gewoon héquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm... Ik heb me al gebonden aan Rez, maar hij hoeft niet te weten dat ik vreemd ga, dus als jij het voor jezelf houdt..
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm... Ik heb me al gebonden aan Rez, maar hij hoeft niet te weten dat ik vreemd ga, dus als jij het voor jezelf houdt..
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke oke.
Die nodig is wel een lekkerding, wellicht daar beginnen?
ja, kom dan laten we hem aan een hevige inspectie ondergaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke oke.
Die nodig is wel een lekkerding, wellicht daar beginnen?
Komt goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja, kom dan laten we hem aan een hevige inspectie ondergaan
Hij ligt in de winkelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me best cool om te zien. Wil je cammen ?
ik denk d'r snorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je cam?
Dan ga je toch naar de winkel!
mijn snorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je cam?
Dan ga je toch naar de winkel!
8 voor half 5quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:22 schreef Spatieloos het volgende:
Wow tijd gaat snel, het is al 22 over 4!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet om 5 uur werken en mn pizza zit nog in de oven![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:23 schreef d4v1d het volgende:
KutKutKutKutKutKutKutKutKutKutKutDan haal je hem er uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet om 5 uur werken en mn pizza zit nog in de oven
Spatieboos
Beetje raar. Maar betekent niet dat hij heel dom is ofzo!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:23 schreef nodig het volgende:
Een collega van mij snapt niet wat links en rechts is is dit normaal?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:23 schreef d4v1d het volgende:
KutKutKutKutKutKutKutKutKutKutKutZet hem harderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet om 5 uur werken en mn pizza zit nog in de oven
Sinds wanneer typ jij 'ofzo' ipv 'ofso'?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beetje raar. Maar betekent niet dat hij heel dom is ofzo!
Of hij trollt je gewoon.
Brand die dan niet aan?quote:
Nee geen troll.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beetje raar. Maar betekent niet dat hij heel dom is ofzo!
Of hij trollt je gewoon.
Ga er met een stoel voorzitten en hou hem in de gatenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Brand die dan niet aan?
(En dan moet die eerst op tempratuur komen..)
Okay er zijn 2 dingen die je kunt doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:24 schreef Dearest het volgende:
omg ik heb super erge honger maar als ik nu ga eten heb ik met 't avondeten geen zin meer en wordt mijn moeder boos
HELP
Hmnja dat heb ik ook nog wel eens hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee geen troll.
''Waar moet dit heen?''
''Hier naar links''
Loopt ze vol naar rechts toe
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga er met een stoel voorzitten en hou hem in de gaten
Sinds jij zei dat je het niet leuk vond en ik zei dat ik jouw mening wel belangrijk vondquote:
GOD van het idee van dat eerste krijg ik al hongerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay er zijn 2 dingen die je kunt doen.
1. Fantasie-eten
2. Water drinken
Fantasie-eten is dat je bijvoorbeeld gaat denken aan eten, neem M&M's een hele schaal vol. Je doet net alsof die schaal naast je op je bureau staat, en pakt met je hand een M&M uit de onzichtbare schaal, en stop je wat onzichtbare invoelbare M&Ms in je mond. Je eetlust gaat er echt van minderen. En blijven herhalen
Water drinken spreekt voor zichzelf.
Ja dat is iets anders dan het verschil niet weten, dat is gewoon een kleine miscalculatie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee geen troll.
''Waar moet dit heen?''
''Hier naar links''
Loopt ze vol naar rechts toe
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1. Fantasie-eten
2. Water drinken
Fantasie-eten is dat je bijvoorbeeld gaat denken aan eten, neem M&M's een hele schaal vol. Je doet net alsof die schaal naast je op je bureau staat, en pakt met je hand een M&M uit de onzichtbare schaal, en stop je wat onzichtbare invoelbare M&Ms in je mond. Je eetlust gaat er echt van minderen. En blijven herhalen
Ga het dan ook doen, dan gaat die honger weer weg!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
GOD van het idee van dat eerste krijg ik al honger
Het is niet grappig. Het is echt waar. Is wel eens getest met weet ik veel 1000 testpersonen (toevallig met M&M's). En de groep die fantasie-at had veel minder honger en at veel minder eten dan de andere groep.quote:
Ik doe het en ik voel me zo een idiootquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is niet grappig. Het is echt waar. Is wel eens getest met weet ik veel 1000 testpersonen (toevallig met M&M's). En de groep die fantasie-at had veel minder honger en at veel minder eten dan de andere groep.
Er is maar 1 links en 1 rechts er is geen middenweg ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is iets anders dan het verschil niet weten, dat is gewoon een kleine miscalculatie.
Wie geen honger wil hebben moet idioot lijken!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik doe het en ik voel me zo een idioot
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik doe het en ik voel me zo een idioot
Nee je zit me nu gewoon keihard uit te lachen ik ga wat te eten pakken doeiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie geen honger wil hebben moet idioot lijken!
Ja, maar als je even in de war bent. Dan kan je toch even denken dat rechts links is en adersom. Maar als ze er echt over nadenkt dan weet ze het vast wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Er is maar 1 links en 1 rechts er is geen middenweg ofzo.
Nouja die is er wel maarja je snapt me wel
oke nu is het wel duidelijk hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]ik deed het ook en het bespaarde me 450 euro aan boodschappen in een halfjaar
Echt fantastisch manquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]ik deed het ook en het bespaarde me 450 euro aan boodschappen in een halfjaar
Dat denkt niemand, we weten allemaal dat je trollde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat als ik was vergeten wat bi inhoudt.
Maar dat gebeurt haar vaker dan 1x xdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar als je even in de war bent. Dan kan je toch even denken dat rechts links is en adersom. Maar als ze er echt over nadenkt dan weet ze het vast wel.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
anker is nergens voor nodigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, okay ja dan of ze doet het expres om dom te lijken of ze is gewoon anker dom.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En nu gaat Dearest ineens meer typen zeker.
Ik ga dit proberenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1. Fantasie-eten
2. Water drinken
doe je oudere kleding aanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:42 schreef TienVingers het volgende:
Ik wil niet barbecueën, mijn kleding gaat dan stinken
Als we dan scheiden krijg ik de helft van jouw eigendommen toch?quote:
Daarvoor bestaan huwelijkse voorwaarden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als we dan scheiden krijg ik de helft van jouw eigendommen toch?
Dan hebben we foto's nodig voor bewijsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:45 schreef Dearest het volgende:
Ben ik weer, ging even snel soep maken. En nee cachet is mij nietIs het ooit in julie hoofden opgekomen dat een nieuw iemand gewoon een account kan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk kan dat. Maar we moeten toch altijd twijfelen aan of het echt zo is. Maar nu geloof ik het wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:45 schreef Dearest het volgende:
Ben ik weer, ging even snel soep maken. En nee cachet is mij nietIs het ooit in julie hoofden opgekomen dat een nieuw iemand gewoon een account kan maken
Ja man, ik heb altijd al een halve 107 willen hebben.quote:
He heb je dat fantasieeten zelf al eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
huh er zijn vandaag 3 Fairy Tail chapters
Je zal in de loop der tijd wel merken aan mijn unieke sprankelende persoonlijkheid dat er niemand zoals mij is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Maar we moeten toch altijd twijfelen aan of het echt zo is. Maar nu geloof ik het wel.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
He heb je dat fantasieeten zelf al is geprobeerd?
Ik heb een vwo diploma, en jij nog niet. En ik heb een P, jij niet. Dus er is meer dan een 107.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, ik heb altijd al een halve 107 willen hebben.
Nou okay. Welkom dan maaaaarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Je zal in de loop der tijd wel merken aan mijn unieke sprankelende persoonlijkheid dat er niemand zoals mij is.
Dankjequote:
Ik heb over een paar dagen ook mijn vwo-diploma.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een vwo diploma, en jij nog niet. En ik heb een P, jij niet. Dus er is meer dan een 107.
Waardevol dingetje hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb over een paar dagen ook mijn vwo-diploma.En ik wil geen rechten-P.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, ik heb altijd al een halve 107 willen hebben.
Je moet zoenen met spatieloos :squote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
DankjeMoet ik niet door een of ander ontgroeningsproces ofzo? Matig hoor.
Wat kan je ermee dan? Op het HBO snap ik het nut van een P nog wel, maar op de uni?quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:50 schreef Dearest het volgende:
iel ik heb prei in mijn soep gedaan maar het is niet te vretenmoet je dat eerst koken ofzo
Oh ik verzin wel wat. ehhh wat dacht je van een foto van jezelf!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
DankjeMoet ik niet door een of ander ontgroeningsproces ofzo? Matig hoor.
Maar ik deed zegmaar kokend water in een soepkom en toen de soep kruiden shit en toen de groenten, als je het gewoon in kokend water gooit is het toch ook goedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:51 schreef Rezania het volgende:
Het is groente, natuurlijk moet je het koken.
Je moet het ook tijd geven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maar ik deed zegmaar kokend water in een soepkom en toen de soep kruiden shit en toen de groenten, als je het gewoon in kokend water gooit is het toch ook goed
omg het stond zo op het doosje hoor dit is van die insta soepquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg het stond zo op het doosje hoor dit is van die insta soep
waarom is er geen insta prei
Ik bedoel ik snap heus wel hoe je soep moet koken maar het stond gewoon verkeerd op de verpakkingquote:
my heart will go onquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:59 schreef Dearest het volgende:
help ik heb een celine dion liedje in m'n hoofd
Als je een cirkel met straat één heb, dan is de omtrek PI. dat zegt het gifje eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap het niet?
Dat is gewoon 1 rondje dat hij uitkomt op pi ofzo?
PI.quote:
uhm nee ik stuurde je de titanic theme songquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:03 schreef Dearest het volgende:
Iemand stuurt me foto's van een naakte peuter
Verkeerde link gecopypaste, helaasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm nee ik stuurde je de titanic theme song
krabs oude pedoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:03 schreef Dearest het volgende:
Waaromquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:03 schreef Dearest het volgende:
Probeer het en je kan hoogstwaarschijnlijk naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Cool een CD in een magnetron
Ik weet van niks, ga het ook niet proberen. Maar hoe komt dat?!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Probeer het en je kan hoogstwaarschijnlijk naar het ziekenhuis.
Wat gebeurd er dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Probeer het en je kan hoogstwaarschijnlijk naar het ziekenhuis.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, leg dat maar uit aan de AIVD
je bent nieuw en je trollt me nu al :Squote:
Keek jij nooit Braniac? Dat soort dingen eindigen altijd met je magnetron die ontploft.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet van niks, ga het ook niet proberen. Maar hoe komt dat?!
Ik had een boem verwachtquote:
Cool.quote:
Of je koop gewoon een nieuwe UI!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:13 schreef nodig het volgende:
Hmm zal ik maar eens een 32gb microsd kopen voor meer muziek op mijn mobiel
http://www.guenstiger.de/Katalog/Suche/microsd_32gb.htmlquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:13 schreef nodig het volgende:
Hmm zal ik maar eens een 32gb microsd kopen voor meer muziek op mijn mobiel
Niks.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat kan je ermee dan? Op het HBO snap ik het nut van een P nog wel, maar op de uni?
Hoe doe je zulke dingen, alles goedkoop vinden enzo1!!!! ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.guenstiger.de/Katalog/Suche/microsd_32gb.html
is dit misschien wat?
Dus ik kan de helft van niks krijgen? Wow!quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus ik kan de helft van niks krijgen? Wow!
Ik zat naar deze te kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.guenstiger.de/Katalog/Suche/microsd_32gb.html
is dit misschien wat?
Had het eens eerder opgezocht maar nog eens kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:16 schreef Rezania het volgende:
Nodig, let je er wel even op dat je telefoon ook daadwerkelijk met 32GB om kan gaan?
oh kan ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zat naar deze te kijken![]()
http://www.dataio.nl/shop(...)i-48mbs-samsung.html
Dan weet ik iig dat die niet fake is
de hele vakantie?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:20 schreef Rezania het volgende:
Fuck fuck fuck, mijn rekenmachine ligt nog op school
internetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:20 schreef Rezania het volgende:
Gast, ik heb morgen een wiskunde-examen, dan is het handig als ik een rekenmachine heb!quote:
Ik heb er 4. Kom maar halen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:20 schreef Rezania het volgende:
1tje gejat.quote:
Waarom jat jij rekenmachine'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
1tje gejat.
1tje is gewoon.
1tje is oud en kon niet via laptop teksten in krijgen. Dus nog 1tje gekocht waar dat wel kon.
Grafische of normale?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lag in een leeg lokaaltje. Waarom laten liggen dan?
Mooi verbandquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:26 schreef AldoTheApache het volgende:
Kijk, 2 eenden zijn beter dan een kangeroe, maar als die kangeroe verslaafd is aan wortelen is de auto van de buren groen
Ik had hetzelfde als jou maar dan met een normale rekenmachine van 10 euroquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is alweer 2 jaar geleden. Nog paar jaartjes, dan ben ik de eigenaar volgens de wet.
Tekort aan sexquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:28 schreef xcachet het volgende:
Waar komt zo'n piep in je oren eigenlijk vandaan?
trilhaartjes die kapot gaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:28 schreef xcachet het volgende:
Waar komt zo'n piep in je oren eigenlijk vandaan?
Dief.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde als jou maar dan met een normale rekenmachine van 10 euro
Had ze lekke banden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik heb een fiets gekregen van een oud vrouwtje, lag bij haar in de tuin
Stond geen naam op.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat maakt jou geen eigenaar volgens de wet.
Helemaal verroest zeker?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee maar ik moest wel het slot eraf halen
Als ik hem had laten liggen was had iemand anders hem meegepakt.quote:
Geldt ook voor mijn rekenmachine. Dat ding lag al de hele week daar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Als ik hem had laten liggen was had iemand anders hem meegepakt.
Teruggekomen bij de eigenaar was ie iig nooit.
Ik heb hem gevonden niet gestolenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geldt ook voor mijn rekenmachine. Dat ding lag al de hele week daar.
Dat getal kun je niet eens uitsprekenquote:
Maar bestaat welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat getal kun je niet eens uitspreken
Precies. Maar nodig denkt daar anders over.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:35 schreef Rezania het volgende:
Net alsof er een verschil zit tussen iets vinden en iets jatten als je het gewoon houdt.
Geert wordt soieso vermoord ooitquote:
Jij bent wel van de kleine eindjes ofniet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja best wel, maar als ik er maar op naar het station kan fietsen
Ik snap niet waarom mensen geen onderscheid kunnen maken met goeie en slechte Marokkanen/Turken/Libanezen/Nederlanders etcquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee, maar met al dit tuig in dit land..
Er zijn meer landen in de wereld met veel meer tuig hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee, maar met al dit tuig in dit land..
Somalië ftw.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Er zijn meer landen in de wereld met veel meer tuig hoor.
Klopt, maar heb het nu even over Nederlandquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Er zijn meer landen in de wereld met veel meer tuig hoor.
Ja, velen zeggen "de Marokkanen" of "de turken"quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:37 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen geen onderscheid kunnen maken met goeie en slechte Marokkanen/Turken/Libanezen/Nederlanders etc
De echte tuig verpest het voor iedereen maar de jongens die ik ken zijn heel aardig/rustig
En moet je nagaan als je zelf Marokkaan/Turk bent wordt je vaak gediscrimineerd maar niemand trekt zich daar wat aan..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt, maar heb het nu even over Nederland
[..]
Ja, velen zeggen "de Marokkanen" of "de turken"
Tja, ik doe het zelf niet. Maar wel sneu ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:41 schreef Rozzje het volgende:
[..]
En moet je nagaan als je zelf Marokkaan/Turk bent wordt je vaak gediscrimineerd maar niemand trekt zich daar wat aan..
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:43 schreef Rezania het volgende:
Mag je eigenlijk wel een rekenmachine gebruiken op de uni?
Nou ja, als je alles algebraïsch moet gaan oplossen duurt het uren, dus denk van wel ja.quote:
Ligt aan het vakquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, als je alles algebraïsch moet gaan oplossen duurt het uren, dus denk van wel ja.
Ik ga een technische studie doen, dus hoop gewoon bij alles.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ligt aan het vakBij sommige vakken wel je GR, bij anderen alleen je normale en bij sommigen zelfs geen
Zal wel nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga een technische studie doen, dus hoop gewoon bij alles.
Nee drm.. Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om iedereen te accepteren ongeacht zijn geloof/huidskleurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tja, ik doe het zelf niet. Maar wel sneu ja.
Helaas wel..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:46 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee drm.. Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om iedereen te accepteren ongeacht zijn geloof/huidskleur
That's life
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Misschien heeft Wilders wel een account
quote:
Owh ik zie nu pas dat het filmpje 4 min isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het gaat om die man die die deur dicht gooit, tering
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:51 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Owh ik zie nu pas dat het filmpje 4 min is![]()
Haha ik gooi jullie een proces aan WTF?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:51 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Owh ik zie nu pas dat het filmpje 4 min is![]()
Haha ik gooi jullie een proces aan WTF?
En ik heb lekker in het parkje in de zon gelegen en wat gevoetbald dat is pas echt zwaar weetjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
hele dag lang staan schoonmaken en slepen met (fris)drank. ik ben opppppp
maar ik mag morgen weer
ik moet nog eten....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:57 schreef Dearest het volgende:
Ben ik weer. Naast mijn mislukte soep bestond de rest van mijn avondeten uit 2 worstebroodjes, een saucijzenbroodje en een halve bak Mona
Wat is er leuk aan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:01 schreef Toto69 het volgende:
Net keihard een trein laten ontsporen tussen München en Augsburg met Train simulator 2013
hoi, ik ben totoquote:
Nah is wel lachen om af en toe, lees wel, af en toe, te spelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:02 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan?
Al die simulators lijken me zo boring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |