Je zal in de loop der tijd wel merken aan mijn unieke sprankelende persoonlijkheid dat er niemand zoals mij is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Maar we moeten toch altijd twijfelen aan of het echt zo is. Maar nu geloof ik het wel.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
He heb je dat fantasieeten zelf al is geprobeerd?
Ik heb een vwo diploma, en jij nog niet. En ik heb een P, jij niet. Dus er is meer dan een 107.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, ik heb altijd al een halve 107 willen hebben.
Nou okay. Welkom dan maaaaarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Je zal in de loop der tijd wel merken aan mijn unieke sprankelende persoonlijkheid dat er niemand zoals mij is.
Dankjequote:
Ik heb over een paar dagen ook mijn vwo-diploma.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een vwo diploma, en jij nog niet. En ik heb een P, jij niet. Dus er is meer dan een 107.
Waardevol dingetje hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb over een paar dagen ook mijn vwo-diploma.En ik wil geen rechten-P.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, ik heb altijd al een halve 107 willen hebben.
Je moet zoenen met spatieloos :squote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
DankjeMoet ik niet door een of ander ontgroeningsproces ofzo? Matig hoor.
Wat kan je ermee dan? Op het HBO snap ik het nut van een P nog wel, maar op de uni?quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:50 schreef Dearest het volgende:
iel ik heb prei in mijn soep gedaan maar het is niet te vretenmoet je dat eerst koken ofzo
Oh ik verzin wel wat. ehhh wat dacht je van een foto van jezelf!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
DankjeMoet ik niet door een of ander ontgroeningsproces ofzo? Matig hoor.
Maar ik deed zegmaar kokend water in een soepkom en toen de soep kruiden shit en toen de groenten, als je het gewoon in kokend water gooit is het toch ook goedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:51 schreef Rezania het volgende:
Het is groente, natuurlijk moet je het koken.
Je moet het ook tijd geven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maar ik deed zegmaar kokend water in een soepkom en toen de soep kruiden shit en toen de groenten, als je het gewoon in kokend water gooit is het toch ook goed
omg het stond zo op het doosje hoor dit is van die insta soepquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg het stond zo op het doosje hoor dit is van die insta soep
waarom is er geen insta prei
Ik bedoel ik snap heus wel hoe je soep moet koken maar het stond gewoon verkeerd op de verpakkingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |