Ik ga dit proberenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay er zijn 2 dingen die je kunt doen.
1. Fantasie-eten
2. Water drinken
Fantasie-eten is dat je bijvoorbeeld gaat denken aan eten, neem M&M's een hele schaal vol. Je doet net alsof die schaal naast je op je bureau staat, en pakt met je hand een M&M uit de onzichtbare schaal, en stop je wat onzichtbare invoelbare M&Ms in je mond. Je eetlust gaat er echt van minderen. En blijven herhalen
Water drinken spreekt voor zichzelf.
doe je oudere kleding aanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:42 schreef TienVingers het volgende:
Ik wil niet barbecueën, mijn kleding gaat dan stinken
Als we dan scheiden krijg ik de helft van jouw eigendommen toch?quote:
Daarvoor bestaan huwelijkse voorwaarden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als we dan scheiden krijg ik de helft van jouw eigendommen toch?
Dan hebben we foto's nodig voor bewijsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:45 schreef Dearest het volgende:
Ben ik weer, ging even snel soep maken. En nee cachet is mij nietIs het ooit in julie hoofden opgekomen dat een nieuw iemand gewoon een account kan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk kan dat. Maar we moeten toch altijd twijfelen aan of het echt zo is. Maar nu geloof ik het wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:45 schreef Dearest het volgende:
Ben ik weer, ging even snel soep maken. En nee cachet is mij nietIs het ooit in julie hoofden opgekomen dat een nieuw iemand gewoon een account kan maken
Ja man, ik heb altijd al een halve 107 willen hebben.quote:
He heb je dat fantasieeten zelf al eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
huh er zijn vandaag 3 Fairy Tail chapters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |