Er is maar 1 links en 1 rechts er is geen middenweg ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is iets anders dan het verschil niet weten, dat is gewoon een kleine miscalculatie.
Wie geen honger wil hebben moet idioot lijken!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik doe het en ik voel me zo een idioot
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik doe het en ik voel me zo een idioot
Nee je zit me nu gewoon keihard uit te lachen ik ga wat te eten pakken doeiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie geen honger wil hebben moet idioot lijken!
Ja, maar als je even in de war bent. Dan kan je toch even denken dat rechts links is en adersom. Maar als ze er echt over nadenkt dan weet ze het vast wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Er is maar 1 links en 1 rechts er is geen middenweg ofzo.
Nouja die is er wel maarja je snapt me wel
oke nu is het wel duidelijk hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]ik deed het ook en het bespaarde me 450 euro aan boodschappen in een halfjaar
Echt fantastisch manquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]ik deed het ook en het bespaarde me 450 euro aan boodschappen in een halfjaar
Dat denkt niemand, we weten allemaal dat je trollde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat als ik was vergeten wat bi inhoudt.
Maar dat gebeurt haar vaker dan 1x xdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar als je even in de war bent. Dan kan je toch even denken dat rechts links is en adersom. Maar als ze er echt over nadenkt dan weet ze het vast wel.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
anker is nergens voor nodigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, okay ja dan of ze doet het expres om dom te lijken of ze is gewoon anker dom.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En nu gaat Dearest ineens meer typen zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |