SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet om 5 uur werken en mn pizza zit nog in de oven![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:23 schreef d4v1d het volgende:
KutKutKutKutKutKutKutKutKutKutKutDan haal je hem er uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet om 5 uur werken en mn pizza zit nog in de oven
Spatieboos
Beetje raar. Maar betekent niet dat hij heel dom is ofzo!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:23 schreef nodig het volgende:
Een collega van mij snapt niet wat links en rechts is is dit normaal?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:23 schreef d4v1d het volgende:
KutKutKutKutKutKutKutKutKutKutKutZet hem harderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet om 5 uur werken en mn pizza zit nog in de oven
Sinds wanneer typ jij 'ofzo' ipv 'ofso'?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beetje raar. Maar betekent niet dat hij heel dom is ofzo!
Of hij trollt je gewoon.
Brand die dan niet aan?quote:
Nee geen troll.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beetje raar. Maar betekent niet dat hij heel dom is ofzo!
Of hij trollt je gewoon.
Ga er met een stoel voorzitten en hou hem in de gatenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Brand die dan niet aan?
(En dan moet die eerst op tempratuur komen..)
Okay er zijn 2 dingen die je kunt doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:24 schreef Dearest het volgende:
omg ik heb super erge honger maar als ik nu ga eten heb ik met 't avondeten geen zin meer en wordt mijn moeder boos
HELP
Hmnja dat heb ik ook nog wel eens hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee geen troll.
''Waar moet dit heen?''
''Hier naar links''
Loopt ze vol naar rechts toe
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga er met een stoel voorzitten en hou hem in de gaten
Sinds jij zei dat je het niet leuk vond en ik zei dat ik jouw mening wel belangrijk vondquote:
GOD van het idee van dat eerste krijg ik al hongerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay er zijn 2 dingen die je kunt doen.
1. Fantasie-eten
2. Water drinken
Fantasie-eten is dat je bijvoorbeeld gaat denken aan eten, neem M&M's een hele schaal vol. Je doet net alsof die schaal naast je op je bureau staat, en pakt met je hand een M&M uit de onzichtbare schaal, en stop je wat onzichtbare invoelbare M&Ms in je mond. Je eetlust gaat er echt van minderen. En blijven herhalen
Water drinken spreekt voor zichzelf.
Ja dat is iets anders dan het verschil niet weten, dat is gewoon een kleine miscalculatie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee geen troll.
''Waar moet dit heen?''
''Hier naar links''
Loopt ze vol naar rechts toe
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay er zijn 2 dingen die je kunt doen.
1. Fantasie-eten
2. Water drinken
Fantasie-eten is dat je bijvoorbeeld gaat denken aan eten, neem M&M's een hele schaal vol. Je doet net alsof die schaal naast je op je bureau staat, en pakt met je hand een M&M uit de onzichtbare schaal, en stop je wat onzichtbare invoelbare M&Ms in je mond. Je eetlust gaat er echt van minderen. En blijven herhalen
Water drinken spreekt voor zichzelf.
Ga het dan ook doen, dan gaat die honger weer weg!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
GOD van het idee van dat eerste krijg ik al honger
Het is niet grappig. Het is echt waar. Is wel eens getest met weet ik veel 1000 testpersonen (toevallig met M&M's). En de groep die fantasie-at had veel minder honger en at veel minder eten dan de andere groep.quote:
Ik doe het en ik voel me zo een idiootquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is niet grappig. Het is echt waar. Is wel eens getest met weet ik veel 1000 testpersonen (toevallig met M&M's). En de groep die fantasie-at had veel minder honger en at veel minder eten dan de andere groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |