Geert wordt soieso vermoord ooitquote:
Jij bent wel van de kleine eindjes ofniet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja best wel, maar als ik er maar op naar het station kan fietsen
Ik snap niet waarom mensen geen onderscheid kunnen maken met goeie en slechte Marokkanen/Turken/Libanezen/Nederlanders etcquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee, maar met al dit tuig in dit land..
Er zijn meer landen in de wereld met veel meer tuig hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee, maar met al dit tuig in dit land..
Somalië ftw.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Er zijn meer landen in de wereld met veel meer tuig hoor.
Klopt, maar heb het nu even over Nederlandquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Er zijn meer landen in de wereld met veel meer tuig hoor.
Ja, velen zeggen "de Marokkanen" of "de turken"quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:37 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen geen onderscheid kunnen maken met goeie en slechte Marokkanen/Turken/Libanezen/Nederlanders etc
De echte tuig verpest het voor iedereen maar de jongens die ik ken zijn heel aardig/rustig
En moet je nagaan als je zelf Marokkaan/Turk bent wordt je vaak gediscrimineerd maar niemand trekt zich daar wat aan..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt, maar heb het nu even over Nederland
[..]
Ja, velen zeggen "de Marokkanen" of "de turken"
Tja, ik doe het zelf niet. Maar wel sneu ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:41 schreef Rozzje het volgende:
[..]
En moet je nagaan als je zelf Marokkaan/Turk bent wordt je vaak gediscrimineerd maar niemand trekt zich daar wat aan..
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:43 schreef Rezania het volgende:
Mag je eigenlijk wel een rekenmachine gebruiken op de uni?
Nou ja, als je alles algebraïsch moet gaan oplossen duurt het uren, dus denk van wel ja.quote:
Ligt aan het vakquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, als je alles algebraïsch moet gaan oplossen duurt het uren, dus denk van wel ja.
Ik ga een technische studie doen, dus hoop gewoon bij alles.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ligt aan het vakBij sommige vakken wel je GR, bij anderen alleen je normale en bij sommigen zelfs geen
Zal wel nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga een technische studie doen, dus hoop gewoon bij alles.
Nee drm.. Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om iedereen te accepteren ongeacht zijn geloof/huidskleurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tja, ik doe het zelf niet. Maar wel sneu ja.
Helaas wel..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:46 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee drm.. Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om iedereen te accepteren ongeacht zijn geloof/huidskleur
That's life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |