Gast, ik heb morgen een wiskunde-examen, dan is het handig als ik een rekenmachine heb!quote:
Ik heb er 4. Kom maar halen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:20 schreef Rezania het volgende:
Fuck fuck fuck, mijn rekenmachine ligt nog op school
1tje gejat.quote:
Waarom jat jij rekenmachine'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
1tje gejat.
1tje is gewoon.
1tje is oud en kon niet via laptop teksten in krijgen. Dus nog 1tje gekocht waar dat wel kon.
Grafische of normale?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lag in een leeg lokaaltje. Waarom laten liggen dan?
Mooi verbandquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:26 schreef AldoTheApache het volgende:
Kijk, 2 eenden zijn beter dan een kangeroe, maar als die kangeroe verslaafd is aan wortelen is de auto van de buren groen
Ik had hetzelfde als jou maar dan met een normale rekenmachine van 10 euroquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is alweer 2 jaar geleden. Nog paar jaartjes, dan ben ik de eigenaar volgens de wet.
Tekort aan sexquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:28 schreef xcachet het volgende:
Waar komt zo'n piep in je oren eigenlijk vandaan?
trilhaartjes die kapot gaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:28 schreef xcachet het volgende:
Waar komt zo'n piep in je oren eigenlijk vandaan?
Dief.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde als jou maar dan met een normale rekenmachine van 10 euro
Had ze lekke banden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik heb een fiets gekregen van een oud vrouwtje, lag bij haar in de tuin
Stond geen naam op.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat maakt jou geen eigenaar volgens de wet.
Helemaal verroest zeker?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee maar ik moest wel het slot eraf halen
Als ik hem had laten liggen was had iemand anders hem meegepakt.quote:
Geldt ook voor mijn rekenmachine. Dat ding lag al de hele week daar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Als ik hem had laten liggen was had iemand anders hem meegepakt.
Teruggekomen bij de eigenaar was ie iig nooit.
Ik heb hem gevonden niet gestolenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geldt ook voor mijn rekenmachine. Dat ding lag al de hele week daar.
Dat getal kun je niet eens uitsprekenquote:
Maar bestaat welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat getal kun je niet eens uitspreken
Precies. Maar nodig denkt daar anders over.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:35 schreef Rezania het volgende:
Net alsof er een verschil zit tussen iets vinden en iets jatten als je het gewoon houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |