Jij hosselt ook elke knap jongen. Of je vraagt iig 'ben jij knap?'quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, is Spatieloos weer bezig geweest?Laat hem maar gaan. Iedereen die net nieuw is in dit topic, is hij wanhopig degene aan het hosselen.
Ik bescherm je wel.Je hoeft niet bang voor mij te zijn trouwens, ik ben homo en zal dat ook blijven.
Onwaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hosselt ook elke knap jongen. Of je vraag iig 'ben jij knap?'
Omg ik ben 5 minuten in dit topic en ik heb al een beste homo vriendquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, is Spatieloos weer bezig geweest?Laat hem maar gaan. Iedereen die net nieuw is in dit topic, is hij wanhopig degene aan het hosselen.
Ik bescherm je wel.Je hoeft niet bang voor mij te zijn trouwens, ik ben homo en zal dat ook blijven.
Nee, ga weg, ben er alweer helemaal klaar mee het is uit DOEIquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh hè , eh we gaan nu een beetje te snel. Wil je alsjeblieft want langzamer gaan?
'ham' is fictioneel, mijn beste.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Shawn Ham, zomaar een gokje, trouwens.
Geen dank. Veel keus heb je trouwens niet. Rezania (uit te spreken als Resanika) is ook homo, maar daar wil je geen vrienden mee zijn. Verder zijn er nog wel paar homo's hier, maar die zijn niet zo leuk als ik leuk ben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
Omg ik ben 5 minuten in dit topic en ik heb al een beste homo vriendDankje hihi
Doeiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, ga weg, ben er alweer helemaal klaar mee het is uit DOEI
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen dank. Veel keus heb je trouwens niet. Rezania (uit te spreken als Resanika) is ook homo, maar daar wil je geen vrienden mee zijn. Verder zijn er nog wel paar homo's hier, maar die zijn niet zo leuk als ik leuk ben.
Ik ben ook een halve homo want ik ben bi en ik ben ook heel leukquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen dank. Veel keus heb je trouwens niet. Rezania (uit te spreken als Resanika) is ook homo, maar daar wil je geen vrienden mee zijn. Verder zijn er nog wel paar homo's hier, maar die zijn niet zo leuk als ik leuk ben.
Of jij even wilde stoppen met mij belachelijk maken, want we hebben een nieuw meisje in het midden en het is van belang dat ik d'r aan mijn kant krijg en dat lukt niet als jij je klep niet houdt.quote:
ok resanika is goedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:11 schreef Rezania het volgende:
[..]_______! Het is Rezania, gewoon Rezania, niet resanika.
spatieloos heeft wel een hippe telefoon hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, ga weg, ben er alweer helemaal klaar mee het is uit DOEI
Dat denk jij. Nogmaals: wat jij denkt, is geen feit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:11 schreef Rezania het volgende:
[..]_______! Het is Rezania, gewoon Rezania, niet resanika.
Ja, en ik heb een snor!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
spatieloos heeft wel een hippe telefoon hoor
Oftewel, ik moet mijn hond houden van jou.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of jij even wilde stoppen met mij belachelijk maken, want we hebben een nieuw meisje in het midden en het is van belang dat ik d'r aan mijn kant krijg en dat lukt niet als jij je klep niet houdt.
Jongen, nog één zo'n opmerking en ik vuist je aars.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat denk jij. Nogmaals: wat jij denkt, is geen feit.
Indirect wel ja, maar dat was m'n vraag niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oftewel, ik moet mijn hond houden van jou.![]()
je hond houden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oftewel, ik moet mijn hond houden van jou.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |