Nee, dat komt doordat je raar bent.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom onze relatie niet kan werken.
En wie is deze welbespraakte jongeheer?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom onze relatie niet kan werken.
tanden afvegenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:05 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ik was me tanden aan het afvegen, sla ik ineens per ongeluk met het washandje in mijn oog![]()
![]()
![]()
quote:
Rezania's vriendje. En jij bent?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
En wie is deze welbespraakte jongeheer?
Dames gaan voor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Als je je opstelt als een eckte gentleman
FEIT: Je bent raar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat denk jij. En wat jij denkt, is geen feit.
Tanden afvegen met een washandje? Idk maar ik heb daar een tandenborstel voor enzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:05 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ik was me tanden aan het afvegen, sla ik ineens per ongeluk met het washandje in mijn oog![]()
![]()
![]()
huh watquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:05 schreef Spatieloos het volgende:
![]()
![]()
Dat is kutquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:05 schreef Spatieloos het volgende:
![]()
![]()
Welbespraakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
En wie is deze welbespraakte jongeheer?
Shawn Ham, zomaar een gokje, trouwens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:06 schreef SGYENZO het volgende:
[..]Jullie kunnen t gewoon zien op mijn profiel, daar niet van.
Oh, is Spatieloos weer bezig geweest?quote:
Man man man, alleen al je ego is groot genoeg om perfect onmogelijk voor je te maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik perfect ben en jij niet.
Rez?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Man man man, alleen al je ego is groot genoeg om perfect onmogelijk voor je te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |