SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jep..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:34 schreef Catch22- het volgende:
Als Alderweireld niet gaat wordt het dus een probleem
Het is ook beter als Alderweireld gewoon vertrektquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:34 schreef Catch22- het volgende:
Manolevquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:35 schreef Scarface88 het volgende:
Van der Hoorn is bijna van het kaliber Derijck en Marcelo
talentvolle speler, zit nog veel groei in. Al geldt dat ook voor Marceloquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:35 schreef Scarface88 het volgende:
Ze willen een beetje de spanning terug brengen in de competitiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:35 schreef Scarface88 het volgende:
Die wil ook niet bijtekenen in tegenstelling tot Eriksen begreep ik, dan is het logisch dat hij beter kan vertrekkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:34 schreef Catch22- het volgende:
Die verkopen ze nog wel voor 5 miljoen hoop ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wil ook niet bijtekenen in tegenstelling tot Eriksen begreep ik, dan is het logisch dat hij beter kan vertrekken
Dat kon bij Maher absoluut niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nu halen ze wel al spelers voor hun voorganger weg isEn nog een matige speler ook.
Ga je weer huilen over Maher? Waarom koop je geen psv-pyjama?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nu halen ze wel al spelers voor hun voorganger weg isEn nog een matige speler ook.
Ga jij eens ergens anders trollen a.u.b.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ga je weer huilen over Maher? Waarom koop je geen psv-pyjama?
Oh, lekker janken omdat je vriend Maher niet is gekomenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goed argumentquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij eens ergens anders trollen a.u.b.
Wij weten natuurlijk niet alles van wat er gaande is, als Eriksen gewoon blijft is het niet meer dan logisch dat Maher niet is aangetrokkenquote:
Ronaldoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben benieuwd wie er als rechtsbuiten komt. Bojan?
Zeg je dat op basis van die fout tegen Italie? Ik ken Van der Hoorn verder niet maar De Boer heeft wel kijk op goede verdedigers, dus ik denk dat dit wel een goede zet is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij roept maar wat. Hij is geil van Maher en doet daar nog steeds huillie huillie overquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Zeg je dat op basis van die fout tegen Italie? Ik ken Van der Hoorn verder niet maar De Boer heeft wel kijk op goede verdedigers, dus ik denk dat dit wel een goede zet is.
Nee is gewoon niet zo'n bijzondere speler. Daarbij heeft de Boer toch echt het vertrouwen in Veltman uitgesproken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Zeg je dat op basis van die fout tegen Italie? Ik ken Van der Hoorn verder niet maar De Boer heeft wel kijk op goede verdedigers, dus ik denk dat dit wel een goede zet is.
Bron?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:45 schreef 16meter het volgende:
jr style heeft veel meer verstand van voetbal en het runnen van een bvo dan frank de boer
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee is gewoon niet zo'n bijzondere speler. Daarbij heeft de Boer toch echt het vertrouwen in Veltman uitgesproken.
Daarom ik heb wel vertrouwen in hem en Jaap Stam wat verdedigers betreft, vorig seizoen waren er maar weinig die het in Moisander zagen zitten maar dat bleek een schot in de roosquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Nah Moisander heeft het jaren goed gedaan bij AZ, ook kampioen geworden met AZ geloof ik?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom ik heb wel vertrouwen in hem en Jaap Stam wat verdedigers betreft, vorig seizoen waren er maar weinig die het in Moisander zagen zitten maar dat bleek een schot in de roos
Mwuahh voor Moisander is Ajax gewoon zijn top. Zie daar liever een speler die echt na Ajax nog stappen kan maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom ik heb wel vertrouwen in hem en Jaap Stam wat verdedigers betreft, vorig seizoen waren er maar weinig die het in Moisander zagen zitten maar dat bleek een schot in de roos
Ja maar ik bedoel de meeste kenners hier op FOk vonden hem ook maar niksquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:47 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Nah Moisander heeft het jaren goed gedaan bij AZ, ook kampioen geworden met AZ geloof ik?
Het is altijd de vraag of hij het op CL-niveau kan maarja.
10 miljoen is wel veel, Leverkussen vond 7 te veel toch? Of wat het 8.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Stam en De Boer kunnen hem ook veel beter maken, ik hoop alleen dat we Alderweireld nog kwijt raken voor 10 miljoen.
Ik vond het vooral een kaartenpakker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel de meeste kenners hier op FOk vonden hem ook maar niks
Moisander heeft uit bij Dortmund bijna de hele wedstrijd Lewandowski onschadelijk gemaakt, dat kunnen er niet veel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh voor Moisander is Ajax gewoon zijn top. Zie daar liever een speler die echt na Ajax nog stappen kan maken.
geweldige aankoop ja, belangrijke reden dat Blind zo goed speelde dit jaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vermaelen zijn we ook kwijtgeraakt voor 10 miljoen,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:48 schreef Adames het volgende:
[..]
10 miljoen is wel veel, Leverkussen vond 7 te veel toch? Of wat het 8.
Met 7 ben ik wel tevreden.
Moisander zou ook pure middelmaat zijn, veel mensen wilde de talentvolle Viergever.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:47 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Nah Moisander heeft het jaren goed gedaan bij AZ, ook kampioen geworden met AZ geloof ik?
Het is altijd de vraag of hij het op CL-niveau kan maarja.
Is allemaal leuk en aardig maar dan moet die speler al op het huidige niveau van Moisander zitten, als hij dan nog stappen maakt is het natuurlijk alleen maar beterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh voor Moisander is Ajax gewoon zijn top. Zie daar liever een speler die echt na Ajax nog stappen kan maken.
Ja bijna. En op het laatste maakte hij een fout. En dat wordt dan afgestraft. Al kan ik niet ontkennen dat hij opbouwend een prima speler is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:49 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Moisander heeft uit bij Dortmund bijna de hele wedstrijd Lewandowski onschadelijk gemaakt, dat kunnen er niet veel.
Een verdediger van Ajax maakt een fout tegen een CL finalist, gelijk verkopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja bijna. En op het laatste maakte hij een fout. En dat wordt dan afgestraft. Al kan ik niet ontkennen dat hij opbouwend een prima speler is.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een verdediger van Ajax maakt een fout tegen een CL finalist, gelijk verkopen.
Waar staat dat? Je krijgt hier echt altijd woorden in je mond gelegd zeg, het is echt niet te geloven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een verdediger van Ajax maakt een fout tegen een CL finalist, gelijk verkopen.
Wow, hij maakte een foutquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja bijna. En op het laatste maakte hij een fout. En dat wordt dan afgestraft. Al kan ik niet ontkennen dat hij opbouwend een prima speler is.
Dat staat er toch letterlijk..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar staat dat? Je krijgt hier echt altijd woorden in je mond gelegd zeg, het is echt niet te geloven.
Waar zeg ik hier dat jij dat zegt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar staat dat? Je krijgt hier echt altijd woorden in je mond gelegd zeg, het is echt niet te geloven.
Frank had toch vertrouwen in de jeugd? Geef dan Veltman de kans. Ik was meer voorstander van het duo Moisander-Denswil.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wow, hij maakte een fout![]()
Maher heeft een kutseizoen gehad, niets gepresteerd en jij pakt elke gelegenheid aan om te janken over het feit dat Ajax niet veel te veel geld aan hem uitgegeven heeft. Daarnaast kraak je spelers wel af, dat kan iedereen, maar geef dan eens een beter betaalbaar alternatief.
Ja als een reactie op diegene. Bijna de hele wedstrijd foutloos. Maar niet helemaal dus. Ik zeg nergens iets over verkopen omdat hij een keer een fout maakt.quote:
Waarom zeik je dan wel dat Maher niet komt als Frank de jeugd een kans moet gevenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank had toch vertrouwen in de jeugd? Geef dan Veltman de kans. Ik was meer voorstander van het duo Moisander-Denswil.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wow, hij maakte een fout![]()
Maher heeft een kutseizoen gehad, niets gepresteerd
Waarop baseer jij dat hij het niveau aan kan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank had toch vertrouwen in de jeugd? Geef dan Veltman de kans. Ik was meer voorstander van het duo Moisander-Denswil.
Ik zeik niet hoor. Ik vind Maher gewoon een goede speler, en had hem liever op de plek van de Jong gehad. En dan de Jong verkopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waarom zeik je dan wel dat Maher niet komt als Frank de jeugd een kans moet geven
Waarop baseer jij dat van der Hoorn het niveau aan kan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat hij het niveau aan kan?
Waarop baseer jij dat van der Hoorn het niveau niet aan kan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat van der Hoorn het niveau aan kan?
Lastig he, je eigen uitspraken beargumenterenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat van der Hoorn het niveau aan kan?
Waarom wordt hij überhaupt afgeschreven voor hij minuten heeft gemaakt in Ajax I? Nog beter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:58 schreef Olep het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat van der Hoorn het niveau niet aan kan?
Opbouwend niet zo sterk. Past naar mijn gevoel niet in het Ajax spelletje. Is gewoon wat te lomp.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:58 schreef Olep het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat van der Hoorn het niveau niet aan kan?
je moet echt wat aan die tiki taki obsessie doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeik niet hoor. Ik vind Maher gewoon een goede speler, en had hem liever op de plek van de Jong gehad. En dan de Jong verkopen.
Ajacieden zijn de meest kritische supporters ter wereld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom wordt hij überhaupt afgeschreven voor hij minuten heeft gemaakt in Ajax I? Nog beter.
Wat zijn er toch veel kneuzen in dit topic die graag mensen de grond inbranden voor zij hun debuut hebben gemaakt.
Je hoeft ook niet 2 opbouwende verdedigers te hebben, 1 is genoeg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opbouwend niet zo sterk. Past naar mijn gevoel niet in het Ajax spelletje. Is gewoon wat te lomp.
Daar is helemaal niks mis mee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet echt wat aan die tiki taki obsessie doen
Stam was opbouwend ook niet de sterkste.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajacieden zijn de meest kritische supporters ter wereld.
Dus dan brand je maar Van der Hoorn helemaal af, voor hij een stap heeft gezet in het Ajaxshirt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajacieden zijn de meest kritische supporters ter wereld.
Ja en dan laat de tegenstander degene die niet kan opbouwen vrij. En dan is het lachen. Paar jaar terug nog met die Oleguer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet 2 opbouwende verdedigers te hebben, 1 is genoeg.
Ik hoef het toch niet eens te zijn met elke aankoop?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus dan brand je maar Van der Hoorn helemaal af, voor hij een stap heeft gezet in het Ajaxshirt?
Oké apart dit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom, we gaan heel Nederland leegkopen.
Ook PSV, verscheuren we het contract van Maher hihihihihihi
Jij beweert dat de jeugd voor gaat, en dan wil je Maher halen? Wat een debiel ben je zeg, niet normaal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef het toch niet eens te zijn met elke aankoop?
Ik denk dat hij wel een balletje aan een andere speler kan geven hoor. Niet iedereen hoeft Vertonghen te zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dan laat de tegenstander degene die niet kan opbouwen vrij. En dan is het lachen. Paar jaar terug nog met die Oleguer.
Ik weet dat in FM je een speler zo verkoopt als je hem op de transferlijst zet, maar in de grote boze mensenwereld gaat dat niet opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeik niet hoor. Ik vind Maher gewoon een goede speler, en had hem liever op de plek van de Jong gehad. En dan de Jong verkopen.
Wel als Eriksen wegging ja, waar ik tot een week terug wel van uit ging.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij beweert dat de jeugd voor gaat, en dan wil je Maher halen? Wat een debiel ben je zeg, niet normaal.
Jij hebt zeker nog nooit FM gespeeldquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:03 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik weet dat in FM je een speler zo verkoopt als je hem op de transferlijst zet, maar in de grote boze mensenwereld gaat dat niet op
Stam kan zelfs van Verhoeven een top verdediger maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:05 schreef Pedroso het volgende:
Goed moment ook om nu Van der Hoorn te kopen. Prijs zal na het jeugd EK ook wel gezakt zijn.
Ik neem aan dat hij gehaald wordt op basis van een langere periode en als de Boer en cs er vertrouwen in hebben dan heb ik dat ook.
Gelukkig geen beleid meer om op basis van 1 of 2 wedstrijden een speler te halen of juist niet te halen.
Ik huil alleen om het niveau hier. Van der hoorn wordt afgebrand voor hij zijn debuut heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En is iedereen al aan het huilen?
Van der Hoorn is een baasje gaat het goed doen bij ons
Stam maakt zelfs van Marcelo een topverdedigerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stam kan zelfs van Verhoeven een top verdediger maken.
Dus we hoeven zijn aankoop helemaal niet te bespreken, behalve als je positief bent?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik huil alleen om het niveau hier. Van der hoorn wordt afgebrand voor hij zijn debuut heeft gemaakt.
Nee, maar jij overduidelijk te vaakquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit FM gespeeld
Stelletje wijven zijn het ik let daar niet meer opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik huil alleen om het niveau hier. Van der hoorn wordt afgebrand voor hij zijn debuut heeft gemaakt.
Alleen door één ontoerekeningsvatbaar persoonquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar baseer ik mijn mening anders niet op. Al is dat wel het terugkerende argument hier. Gare mensen hier.quote:
Jij noemt nergens argumenten. Je schiet losse flodders, maar vindt het gek als een ander iets niet onderbouwt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar baseer ik mijn mening anders niet op. Al is dat wel het terugkerende argument hier. Gare mensen hier.
Maar jij had het telkens over Maher terwijl die in vergelijking met van der Hoorn gewoon helemaal niks gepresteerd heeft in de Eredivisie dit seizoen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus we hoeven zijn aankoop helemaal niet te bespreken, behalve als je positief bent?
Maher heeft wel aardig gespeeld dit seizoen. Van Bommel helemaal weggespeeld in de bekerfinale.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar jij had het telkens over Maher terwijl die in vergelijking met van der Hoorn gewoon helemaal niks gepresteerd heeft in de Eredivisie dit seizoen.
Ik had het ook over de Eredivisie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:11 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Maher heeft wel aardig gespeeld dit seizoen. Van Bommel helemaal weggespeeld in de bekerfinale.
Van Bommel is ook echt de normquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:11 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Maher heeft wel aardig gespeeld dit seizoen. Van Bommel helemaal weggespeeld in de bekerfinale.
Ach vaak genoeg gegeven hier, maar daar leest iedereen overheen. Het zal wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Jij noemt nergens argumenten. Je schiet losse flodders, maar vindt het gek als een ander iets niet onderbouwt.
Sana had ook een aantal hele goede wedstrijden maakt hem niet meteen een hele goede spelerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:11 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Keek jij achterstevoren naar het voetballen ofzo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar jij had het telkens over Maher terwijl die in vergelijking met van der Hoorn gewoon helemaal niks gepresteerd heeft in de Eredivisie dit seizoen.
Waar was Eriksen op Europees niveau afgelopen seizoen dan? 1 wedstrijd geëxcelleerd tegen Twente...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, laten we iedereen de schuld geven en niet in de spiegel kijken. Ik vraag je nu al bijna een half uur om argumenten, maar je hebt er nog niet één genoemd, voor welke uitspraak dan ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach vaak genoeg gegeven hier, maar daar leest iedereen overheen. Het zal wel.
Waarom zou dat niet gaan lukken? Kan prima hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel voor Ajax, als je denkt dat dat ooit gaat lukken begrijp je er heel weinig van
Ja het is goed met je.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ah, laten we iedereen de schuld geven en niet in de spiegel kijken. Ik vraag je nu al bijna een half uur om argumenten, maar je hebt er nog niet één genoemd, voor welke uitspraak dan ook
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keek jij achterstevoren naar het voetballen ofzo?
Uitblinker in de twee wedstrijden tegen City bijvoorbeeldquote:TOp vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waar was Eriksen op Europees niveau afgelopen seizoen dan? 1 wedstrijd geëxcelleerd tegen Twente...
Europees niveau - Twentequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waar was Eriksen op Europees niveau afgelopen seizoen dan? 1 wedstrijd geëxcelleerd tegen Twente...
Dat was Siem.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uitblinker in de twee wedstrijden tegen City bijvoorbeeld
Ik vond dat Chrisje in die wedstrijden de absolute uitblinker was en niet Siem die speelde ook goed daar niet vanquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet gaan lukken? Kan prima hoor.
Prima hier komen we toch niet uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Door Eriksen ja, die nam de hoekschoppen.
Zoveel spelers hebben wel eens een mindere fase daar moet je geen spelers op beoordelenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:15 schreef Sunri5e het volgende:
Tsja van der Hoorn... Ik weet niet zo goed wat ik van deze transfer moet denken. Ondanks zijn jeugdige leeftijd zie ik in hem niet echt toekomstig goede verdediger. Aan het einde van het seizoen vond ik hem niet sterk en tijdens het jeugd ek kon je toch duidelijk het kwaliteitsverschil tussen hem en Indi en de Vrij zien.
We wachten het af.
Klopt, dat heeft de Vrij ook gehad. Maar toch kun je een bepaald basisniveau zien. Qua basisniveau ligt hij echt ver achter op die andere 2 waar ik hem mee vergelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel spelers hebben wel eens een mindere fase daar moet je geen spelers op beoordelen
gifje van de eigen-goal, no?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:16 schreef Tyron het volgende:
Als je 20 bent en bij de nummer vijf een bijna foutloos seizoen draait dan kan je er echt wel iets van hoor.
quote:Van der Hoorn: 'Woensdag op veld'
Mike van der Hoorn neemt op de website van FC Utrecht in een korte reactie afscheid en wijdt nog enkele woorden aan Ajax. 'Ik besef dat ik alles dat ik tot op dit moment als voetballer heb mogen meemaken, te danken heb aan FC Utrecht', begint Van der Hoorn.
'FC Utrecht heeft mij opgeleid en gebracht tot waar ik nu ben. Ik heb hier mogen debuteren en een geweldig mooi seizoen mogen meemaken. Ik heb hier een ongelooflijk mooie tijd gehad. FC Utrecht is een familieclub waar ik mij altijd enorm prettig heb gevoeld. Ajax is voor mij een nieuwe uitdaging en een nieuwe ervaring. Ik heb veel zin om bij Ajax aan de slag te gaan, maar ik zal mijn tijd in Utrecht nooit vergeten.'
[Update 13.19u] Aan Voetbal International vertelt Van der Hoorn dat hij met Frank de Boer heeft gesproken. 'Ik heb een goed gesprek met trainer Frank de Boer gehad en daarna ben ik tijdens mijn vakantie in Mexico op de hoogte gehouden. Het is fantastisch dat alles zo snel is rondgekomen. Komende woensdag sta ik voor de eerste keer op het trainingsveld in Amsterdam, daarvoor zal nog de medische keuring en de presentatie zijn.'
Van der Hoorn is erg blij met het nieuwe avontuur. 'Met Ajax krijg ik een geweldige nieuwe uitdaging, terwijl ik voor mijn gevoel FC Utrecht op een prachtige manier afsluit. De club gaat Europa in en zal voor mij altijd speciaal blijven.'
Dat idee heb ik ook wel, we gaan zien of hij stappen gaat maken want dat is wel noodzakelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klopt, dat heeft de Vrij ook gehad. Maar toch kun je een bepaald basisniveau zien. Qua basisniveau ligt hij echt ver achter op die andere 2 waar ik hem mee vergelijk.
Indi was afgelopen half jaar ook erg matig en op het jeugd EK maakte hij ook genoeg fouten. Al kwam daar dan weer niet de beslissende goal uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:15 schreef Sunri5e het volgende:
Tsja van der Hoorn... Ik weet niet zo goed wat ik van deze transfer moet denken. Ondanks zijn jeugdige leeftijd zie ik in hem niet echt toekomstig goede verdediger. Aan het einde van het seizoen vond ik hem niet sterk en tijdens het jeugd ek kon je toch duidelijk het kwaliteitsverschil tussen hem en Indi en de Vrij zien.
We wachten het af.
Daarbij was dit zijn allereerste seizoen waarin hij alle wedstrijden speelde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Indi was afgelopen half jaar ook erg matig en op het jeugd EK maakte hij ook genoeg fouten. Al kwam daar dan weer niet de beslissende goal uit.
momentopname.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gifje van de eigen-goal, no?
jong Oranje gezien?
Als Frank hem goed brengt, is hij over 2 jaar het driedubbele waard.quote:
Alderweireld krijgen we niet weg voor 7quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Frank hem goed brengt, is hij over 2 jaar het driedubbele waard.
Dat vraag ik mij af voor verdedigers...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Frank hem goed brengt, is hij over 2 jaar het driedubbele waard.
Omdat hij geen uitstraling heeft.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Alderweireld krijgen we niet weg voor 7
Toch stond hij in het sterrenteam van beste 11 spelers van het toernooi...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Indi was afgelopen half jaar ook erg matig en op het jeugd EK maakte hij ook genoeg fouten. Al kwam daar dan weer niet de beslissende goal uit.
4mio is veels te veel voor hem, inderdaad. Apart dat ze zo van hun 'filosofie' afstappenquote:
Verthongen hoort nu dan ook bij de beste verdedigers van de wereld..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alderweireld heeft nooit die stap kunnen maken die Jantje en Thomas wel maakte
Eens. Vooral Jantje heeft een op en top uitstraling. Vol bravoure, tikkeltje arrogant en een echte leiderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alderweireld heeft nooit die stap kunnen maken die Jantje en Thomas wel maakte
Vermaelen had dat ook niet en was een baas van een verdedigerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
en
Eens. Vooral Jantje heeft een op en top uitstraling. Vol bravoure, tikkeltje arrogant en een echte leider
Ohja? leg eens uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
4mio is veels te veel voor hem, inderdaad. Apart dat ze zo van hun 'filosofie' afstappen
Fixedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vermaelen had dat ook niet en was is een baas van een verdediger
Moest hij niet vooral op linksback of rechtsback spelen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit seizoen was het toch niet veel
Heel Arsenal was zoekende dit seizoen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit seizoen was het toch niet veel
Eerst verkopen dan kopen, 4mio voor een niet exceptioneel talent. Sterker nog, 4mio gewoon. Jeugd in de weg zitten.quote:
Waar staat die 4 miljoen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Eerst verkopen dan kopen, 4mio voor een niet exceptioneel talent. Sterker nog, 4mio gewoon. Jeugd in de weg zitten.
Ben eerder benieuwd hoe dit wél in de 'filosofie' zou moeten passen
misschien is alderweireld al weg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Eerst verkopen dan kopen, 4mio voor een niet exceptioneel talent. Sterker nog, 4mio gewoon. Jeugd in de weg zitten.
Dat was al bekend toen PSV interesse in hem had. Verder: VK, AD etcquote:
Ook weer overdreven, maar ik vind het ook een hele rare zet idd..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:39 schreef Scorpie het volgende:
vd Hoorn voor 4 miljoen, Ajax is compleet de weg kwijt
Ok dan zal het wel. Het staat er nergens bij namelijk (op internet dan). Vind 4 miljoen overigens wel veel, al weet ik niet hoe lang zijn contract nog doorliep.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat was al bekend toen PSV interesse in hem had. Verder: VK, AD etc
Ajax moest vorig seizoen een aantal keer verplicht Veltman opstellen die er (nog) niet klaar voor is. Dus een verdediger was nodig. Maar oke, waarom zou ik dit jou moeten uitleggen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Contract tot 2016.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:41 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ok dan zal het wel. Het staat er nergens bij namelijk (op internet dan). Vind 4 miljoen overigens wel veel, al weet ik niet hoe lang zijn contract nog doorliep.
Komt Overmars overigens wel zijn woord na ''wij zijn bereid de portemonnee te trekken''...
Ok, nja 4 mln voor het afkopen van een nog 3 jarig doorlopend contract valt volgens mij wel mee. Vraag me nu wel af hoe lang Moisander nog vast lag toen hij werd overgenomen, maar dat zal wel korter zijn geweest met zijn 3.4 mln.quote:
Het is gewoonweg van den zotte dat Ajax deze transfer doet voor zo'n middelmatige verdediger.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:47 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ok, nja 4 mln voor het afkopen van een nog 3 jarig doorlopend contract valt volgens mij wel mee. Vraag me nu wel af hoe lang Moisander nog vast lag toen hij werd overgenomen, maar dat zal wel korter zijn geweest met zijn 3.4 mln.
Dan is het nu wachten op nieuws over Alderweireld of Veltman.
Weet je wat middelmaat is? Tobyquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is gewoonweg van den zotte dat Ajax deze transfer doet voor zo'n middelmatige verdediger.
Kan gebeuren ook de Thiago Silva's en Barzagli's van deze wereld maken wel eens een fout. Beetje makkelijk om dat steeds aan te halenquote:
En de blunders op het EK....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan gebeuren ook de Thiago Silva's en Barzagli's van deze wereld maken wel eens een fout. Beetje makkelijk om dat steeds aan te halen
Nogmaals dat kan gebeuren. Mensen vergeten wel vaak dat hij de beste speler was in de verdediging van Utrecht en hij een uitermate sterk debuutseizoen kendequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En de blunders op het EK....
We zullen het allemaal zien, maar echt overtuigend vind ik hem niet..
Daarom, we zullen het niet. Ik vind het vooralsnog een beetje een dure aankoop.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals dat kan gebeuren. Mensen vergeten wel vaak dat hij de beste speler was in de verdediging van Utrecht en hij een uitermate sterk debuutseizoen kende
Thomas had ook geen uitstralingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eens. Vooral Jantje heeft een op en top uitstraling. Vol bravoure, tikkeltje arrogant en een echte leider
Ik heb die nog NOOIT zo'n blunder zien maken. Nog nooit. Sterker nog, in de 7e klasse bierelftallen West II kom je dat nog niet tegen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan gebeuren ook de Thiago Silva's en Barzagli's van deze wereld maken wel eens een fout. Beetje makkelijk om dat steeds aan te halen
Welnee man, hij kon aardig meedraaien in een elftal waarin alles klopte. Wuytens was hem op alle fronten de baas afgelopen seizoen, dat was pas echt de sterkhouder. Mike kon het net aan belopen manquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals dat kan gebeuren. Mensen vergeten wel vaak dat hij de beste speler was in de verdediging van Utrecht en hij een uitermate sterk debuutseizoen kende
Moisander zat wel nog minder rek in. Als je in je debuut zo'n seizoen hebt en nog 3 jaar vast ligt, dan kan je meer vragen dan bij een speler die al wat ouder is en via Ajax, PEC en AZ weer terug bij Ajax komt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:47 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ok, nja 4 mln voor het afkopen van een nog 3 jarig doorlopend contract valt volgens mij wel mee. Vraag me nu wel af hoe lang Moisander nog vast lag toen hij werd overgenomen, maar dat zal wel korter zijn geweest met zijn 3.4 mln.
Dan is het nu wachten op nieuws over Alderweireld of Veltman.
Het ziet er echt uit als omkopingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb die nog NOOIT zo'n blunder zien maken. Nog nooit. Sterker nog, in de 7e klasse bierelftallen West II kom je dat nog niet tegen.
WZAWZDBquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:59 schreef TJV het volgende:
Altijd leuk dat die jongens zo'n hartelijk welkom krijgen he?
Ja, hij zal nu al huilen, want al die spelers lezen lekker mee op FOK!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:59 schreef TJV het volgende:
Altijd leuk dat die jongens zo'n hartelijk welkom krijgen he?
Echt welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee man, hij kon aardig meedraaien in een elftal waarin alles klopte. Wuytens was hem op alle fronten de baas afgelopen seizoen, dat was pas echt de sterkhouder. Mike kon het net aan belopen mandramatische techniek, matige passing, geen killer in de duels, geen crosspass, weinig inzicht , en dat wordt onze nieuwe verdediger. Heuj.
De vader van Derk Boerrigter leest mee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, hij zal nu al huilen, want al die spelers lezen lekker mee op FOK!.
Hoe vaak wordt een Jong Ajax speler direct basisspeler. Als zo'n jongen volgend jaar (grote delen van) 10 wedstrijden speelt, dan kan je gewoon blij zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Het ziet er echt uit als omkoping
Maar goed, Veltman weet ook weer waar hij staat.
Zelfde voor Denswil trouwens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt een Jong Ajax speler direct basisspeler. Als zo'n jongen volgend jaar (grote delen van) 10 wedstrijden speelt, dan kan je gewoon blij zijn.
Is ook weer zo. Desondanks heb ik gewoon vertrouwen in het TH.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt een Jong Ajax speler direct basisspeler. Als zo'n jongen volgend jaar (grote delen van) 10 wedstrijden speelt, dan kan je gewoon blij zijn.
Zal wel gebeuren, maar Veltman en Denswil zullen ook genoeg wedstrijden spelen bij Jong Ajax.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:07 schreef Kopsterk het volgende:
De posities achterin zelfs al Alderweireld weggaat dubbel bezet in ieder geval. Ik zou tegen de PEC Zwolle's en Go Ahead Eagles met Veltman & Denswil spelen spelen, dan kunnen van der Hoorn en Moisander af en toe rust krijgen, na een zwaar CL-duel bijvoorbeeld.
Beetje flauw dit. Elke voetballer maakt wel eens een blunder. V/d Hoorn maakt op mij geen fantastische indruk, maar ik kan me herinneren dat de eerste wedstrijden van Alderweirld en Moisander bij Ajax nou ook niet bepaald indrukwekkend waren.quote:
Vergeet vooral even het op 5 meter dekken in de 16 in de halve finale van het afgelopen jeugd EK niet. Toen zag Mike er ook uit als een volslagen idioot die geen idee had van wat hij aan het doen was, zoals hem wel vaker overkomt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:09 schreef DonRaja het volgende:
Hij zal het uiteindelijk wel goed doen, krijgt de kans om met Jaap Stam te trainen dus dat komt wel goed. Het is voor hem persoonlijk sneu dat hij tot in lengte van dagen zal worden geconfronteerd met 1 volslagen debiele actie...
Ze kunnen toch ook gewoon geen vertrouwen hebben in Veltman? Vindt hem persoonlijk ook vrij matig, nu weet ik niet of Van der Hoorn zoveel beter is maar goed..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, Veltman weet nu ook hoe het voelt om genaaid te worden door je trainer zonder spuug te gebruiken. Lekkere opsteker voor ieder talent dat het 1e wil halen; doe geen moeite, Ajax koopt toch wel een brandhout-speler voor jouw positie.
Opportunisme ten top. Veltman wordt ook afgerekend op één fout. (tegen Vitesse).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:12 schreef TJV het volgende:
Eerst is het ''Veltman zuigt, Denswil is 100x beter'' en nu is het ''arme Veltman, boehoe''. Blijkbaar is hij nog niet goed genoeg en is er dus iemand anders gehaald. Doe niet zo moeilijk zeg.
Die man is 20? Toen was bijvoorbeeld Verthongen ook nog gewoon matig, laat staan Alderwereld..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vergeet vooral even het op 5 meter dekken in de 16 in de halve finale van het afgelopen jeugd EK niet. Toen zag Mike er ook uit als een volslagen idioot die geen idee had van wat hij aan het doen was, zoals hem wel vaker overkomt.
Ja dat zag er niet goed uit, maar dat kan elke verdediger overkomen die koud het veld inkomt toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vergeet vooral even het op 5 meter dekken in de 16 in de halve finale van het afgelopen jeugd EK niet. Toen zag Mike er ook uit als een volslagen idioot die geen idee had van wat hij aan het doen was, zoals hem wel vaker overkomt.
Vertonghen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die man is 20? Toen was bijvoorbeeld Verthongen ook nog gewoon matig, laat staan Alderwereld..
De meeste worden pas na een paar seizoenen in het eerste echt goed. Het liefst heb ik dat Alderweireld met een jaar verlengd en dat V. d Hoorn achter hem gaat spelen en een wedstrijd of 15 a 20 pakt. Veltman dan jaar basis bij Jong Ajax oid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Beetje flauw dit. Elke voetballer maakt wel eens een blunder. V/d Hoorn maakt op mij geen fantastische indruk, maar ik kan me herinneren dat de eerste wedstrijden van Alderweirld en Moisander bij Ajax nou ook niet bepaald indrukwekkend waren.
Met een CV ernaast die kan opbouwen (en die zijn er bij Ajax gewoon te vinden) kan hij nog best wel eens een succes worden bij Ajax.
Veltman kan ook niksquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, Veltman weet nu ook hoe het voelt om genaaid te worden door je trainer zonder spuug te gebruiken. Lekkere opsteker voor ieder talent dat het 1e wil halen; doe geen moeite, Ajax koopt toch wel een brandhout-speler voor jouw positie.
Moisander scoorde bij zijn debuut en heeft geen enkele wedstrijd verzaakt, kostte minder en was een logische opvolger van Vertonghen. vd Hoorn heeft een redelijk seizoen zonder uitschieters achter de rug waarin hij een paar behoorlijke blunders op elkaar heeft gestapeld en wordt gehaald voor meer geld dan Moisander. Ik snap er geen kut meer van, is dit nou het beleid? Beter kopen ze een rechtsvoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Beetje flauw dit. Elke voetballer maakt wel eens een blunder. V/d Hoorn maakt op mij geen fantastische indruk, maar ik kan me herinneren dat de eerste wedstrijden van Alderweirld en Moisander bij Ajax nou ook niet bepaald indrukwekkend waren.
Met een CV ernaast die kan opbouwen (en die zijn er bij Ajax gewoon te vinden) kan hij nog best wel eens een succes worden bij Ajax.
Eh, nee? Niet op dat niveau?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat zag er niet goed uit, maar dat kan elke verdediger overkomen die koud het veld inkomt toch?
Heeft dat mannetje ook weer wat zelfvertrouwen johquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan had Frankie niet moeten zeggen dat hij vertrouwen in Veltman had, 2 maanden geleden.
Ik proef sarcasme bij hemquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Scorpie is wel een dramaqueen pur sang zeg
Ik zie gewoon weer een kutaankoop verschijnen ja, iets waarvan ik dacht dat we nu toch onderhand wel een keer van verlost zouden zijn na 3 jaar kampioen worden zonder echt grote aankopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Scorpie is wel een dramaqueen pur sang zeg
Ek onder 21, halve finale met veel druk en je valt vanuit het niets in? Jawel hoor. Ik heb wel grotere fouten gezien. Maar goed, geef hem de kans. Hij heeft bij jullie nog niks fout gedaan.quote:
Waarom zouden we dan Veltman wel afserveren en vd Hoorn niet? Beter steek je die 4 miljoen (!!!) in je zak en maak je je eigen jeugdspelers beter in plaats van de zoveelste middelmatige verdediger van een subtopper te kopen voor de absolute hoofdprijs.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Sowieso slaat het nergens op om een verdediger van 20 jaar direct af te serveren. De meeste verdedigers worden pas goed op een leeftijd van een jaar of 25/26. Hebt blijkbaar toch meer ervaring/fysiek nodig, iets dat je op 20 jarige leeftijd nog niet hebt. Je bent fysiek gewoon nog helemaal niks als je 20 jaar bent, dat verschil met een iemand van 28 bijvoorbeeld is echt enorm.
Anders weerleg je even de argumenten in plaats van op de man te spelen. En anders tjeft je maar een eindje op.quote:
Dat zeg ik niet volgens mij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus dan kun je geen dramaqueen zijn?
Noem 1 grotere fout begaan door een wisselspeler in een halve finale of finale van een EK/WK, ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ek onder 21, halve finale met veel druk en je valt vanuit het niets in? Jawel hoor. Ik heb wel grotere fouten gezien. Maar goed, geef hem de kans. Hij heeft bij jullie nog niks fout gedaan.
Nu moet ik ff gaan zoekenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Noem 1 grotere fout begaan door een wisselspeler in een halve finale of finale van een EK/WK, ben benieuwd
Omdat blijkbaar Frank minder vertrouwen heeft in Veltman dat kan toch gewoon? Er rot op met dat jeugd gezeur, er moet wel potentie inzitten en de kwaliteiten hebben om bij Ajax 1 te spelen. Soms moet je aankopen doen, de meeste jeugdspelers halen het niet bij Ajax.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zouden we dan Veltman wel afserveren en vd Hoorn niet? Beter steek je die 4 miljoen (!!!) in je zak en maak je je eigen jeugdspelers beter in plaats van de zoveelste middelmatige verdediger van een subtopper te kopen voor de absolute hoofdprijs.
Bosvelt voor Robben... Dick Advocaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Noem 1 grotere fout begaan door een wisselspeler in een halve finale of finale van een EK/WK, ben benieuwd
Veltman is ook pure middelmaat, ik snap niet waarom opeens dat vertrouwen vandaan komt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zouden we dan Veltman wel afserveren en vd Hoorn niet? Beter steek je die 4 miljoen (!!!) in je zak en maak je je eigen jeugdspelers beter in plaats van de zoveelste middelmatige verdediger van een subtopper te kopen voor de absolute hoofdprijs.
Er zit zat potentie in onze jeugd want Ajax jeugdopleiding. Simpel. Je gaat niet de zoveelste matige verdediger halen die qua potentie volgens mij onderdoet voor een Denswil of een Veltman of een Bazoer. De reden dat de jeugdspelers het niet 'halen' is omdat er geen vertrouwen is van de trainer of de staf.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat blijkbaar Frank minder vertrouwen heeft in Veltman dat kan toch gewoon? Er rot op met dat jeugd gezeur, er moet wel potentie inzitten en de kwaliteiten hebben om bij Ajax 1 te spelen. Soms moet je aankopen doen, de meeste jeugdspelers halen het niet bij Ajax.
Of omdat ze simpelweg niet goed genoeg zijn..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zit zat potentie in onze jeugd want Ajax jeugdopleiding. Simpel. Je gaat niet de zoveelste matige verdediger halen die qua potentie volgens mij onderdoet voor een Denswil of een Veltman of een Bazoer. De reden dat de jeugdspelers het niet 'halen' is omdat er geen vertrouwen is van de trainer of de staf.
Ook al zou hij pure middelmaat zijn, dan is dat nog steeds beter om op te stellen dan voor 4 miljoen eenzelfde middelmatige verdediger te halen die qua groei net een klein streepje voor heeft maar qua potentie tekort komt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Veltman is ook pure middelmaat, ik snap niet waarom opeens dat vertrouwen vandaan komt.
Zeg je nou dat Frank geen vertrouwen in de jeugd heeft?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zit zat potentie in onze jeugd want Ajax jeugdopleiding. Simpel. Je gaat niet de zoveelste matige verdediger halen die qua potentie volgens mij onderdoet voor een Denswil of een Veltman of een Bazoer. De reden dat de jeugdspelers het niet 'halen' is omdat er geen vertrouwen is van de trainer of de staf.
dit kan dus nog eens 3 pagina's aan eens/oneens worden. Daar waar VdH dan eens de fout is ingegaan op de halve finale van een jeugd EK, gaat Veltman nog erger opzichtig de fout in in een van de weinig wedstrijden die hij uberhaupt voor Ajax heeft gespeeld. Het is niet voor niks dat hij niet meer werd opgesteld na Vitesse.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook al zou hij pure middelmaat zijn, dan is dat nog steeds beter om op te stellen dan voor 4 miljoen eenzelfde middelmatige verdediger te halen die qua groei net een klein streepje voor heeft maar qua potentie tekort komt.
Dat had toch gewoon te maken met het terugkeren van Van Rhijn?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:28 schreef Adames het volgende:
[..]
dit kan dus nog eens 3 pagina's aan eens/oneens worden. Daar waar VdH dan eens de fout is ingegaan op de halve finale van een jeugd EK, gaat Veltman nog erger opzichtig de fout in in een van de weinig wedstrijden die hij uberhaupt voor Ajax heeft gespeeld. Het is niet voor niks dat hij niet meer werd opgesteld na Vitesse.
Alderweireld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat had toch gewoon te maken met het terugkeren van Van Rhijn?
Tegen Vitesse speelde Alderweireld rechtsback. Doordat Van Rhijn terugkeerde na een schorsing, kon Alderweireld weer naar het centrum.quote:
Dat was inderdaad een rare keuze jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:31 schreef Adames het volgende:
oh nee klopt, toen stond Toby inderdaad RB. Was ook al een succes.
Ligeon kan alleen hard rennenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een rare keuze ja, Ligeon was beter geweest denk ik.
En scoren bij je debuut is een aanwijzing dat je het goed doet als CV? Moisander was gewoon matig in zijn eerste wedstrijden, net als Alderweireld. En beide hebben zich binnen een half jaar aangepast aan het niveau en zijn daarna gewoon belangrijk geworden voor Ajax. Het is volslagen onzin om v/d Hoorn nu al af te serveren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moisander scoorde bij zijn debuut en heeft geen enkele wedstrijd verzaakt, kostte minder en was een logische opvolger van Vertonghen. vd Hoorn heeft een redelijk seizoen zonder uitschieters achter de rug waarin hij een paar behoorlijke blunders op elkaar heeft gestapeld en wordt gehaald voor meer geld dan Moisander. Ik snap er geen kut meer van, is dit nou het beleid? Beter kopen ze een rechtsvoor.
Nou..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Sowieso slaat het nergens op om een verdediger van 20 jaar direct af te serveren. De meeste verdedigers worden pas goed op een leeftijd van een jaar of 25/26. Hebt blijkbaar toch meer ervaring/fysiek nodig, iets dat je op 20 jarige leeftijd nog niet hebt. Je bent fysiek gewoon nog helemaal niks als je 20 jaar bent, dat verschil met een iemand van 28 bijvoorbeeld is echt enorm.
Moet je als Ajax zijnde denk ik niet willen. Hij kost veel geld en heeft de afgelopen jaren echt helemaal niets laten zien.quote:
Ik zie nergens een prijs staan. 4 miljoen lijkt me stug.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:49 schreef Sunri5e het volgende:
Op de discussie of van der Hoorn nou wel of niet goed genoeg is voor Ajax wil ik even niet ingaan. Raar vind ik wel dat ze (als het waar is) 4 miljoen betalen voor een verdediger die niet exceptioneel veel talent bezit en geen 6,5 miljoen voor wel een exceptioneel talent in de naam van Maher willen betalen.
Ook bij een eventuele doorverkoop kun je op een aanvallende middenvelder veel meer verdienen dan op een verdediger.
Maher had pas later in de onderhandelingen toen Ajax al lang had afgehaakt afgezien van zijn aandeel in de transfersom, waardoor ie stukken goedkoper werd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:49 schreef Sunri5e het volgende:
Op de discussie of van der Hoorn nou wel of niet goed genoeg is voor Ajax wil ik even niet ingaan. Raar vind ik wel dat ze (als het waar is) 4 miljoen betalen voor een verdediger die niet exceptioneel veel talent bezit en geen 6,5 miljoen voor wel een exceptioneel talent in de naam van Maher willen betalen.
Ook bij een eventuele doorverkoop kun je op een aanvallende middenvelder veel meer verdienen dan op een verdediger.
Het AD meldt het.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie nergens een prijs staan. 4 miljoen lijkt me stug.
Wat moet je met Maher, als Eriksen en De jong een basisplaats hebben?? Juist niks dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:49 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom komt Ajax dan niet terug? Lijkt me sterk dat je dan zo'n talent laat lopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maher had pas later in de onderhandelingen toen Ajax al lang had afgehaakt afgezien van zijn aandeel in de transfersom, waardoor ie stukken goedkoper werd.
Wat moet je met van der Hoorn als je Alderweireld en Moisander hebt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:53 schreef smithy86 het volgende:
[..]
Wat moet je met Maher, als Eriksen en De jong een basisplaats hebben?? Juist niks dus.
Geen plaats voor Maher, pas als de Jong of Eriksen weggaat dan is er plaats. en Maher is geen bankzitter ofwel dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom komt Ajax dan niet terug? Lijkt me sterk dat je dan zo'n talent laat lopen.
Tweety Thijs heeft dat al eerder gezegd. Rond 4-5mio. Verder staat er in veel berichten ook dat hij 4mio gekost heeft.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie nergens een prijs staan. 4 miljoen lijkt me stug.
Zelfde geld met van der Hoorn en Alderweireld en Moisander.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:54 schreef smithy86 het volgende:
[..]
Geen plaats voor Maher, pas als de Jong of Eriksen weggaat dan is er plaats. en Maher is geen bankzitter ofwel dan?
Vervanging voor het geval Alderweireld weggaat, wat waarschijnlijk wel gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat moet je met van der Hoorn als je Alderweireld en Moisander hebt?
Eriksen en de Jong zie ik ook nog wel vertrekken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:56 schreef smithy86 het volgende:
[..]
Vervanging voor het geval Alderweireld weggaat, wat waarschijnlijk wel gaat gebeuren.
Dan heb je Mike achter de hand.
Neem nog mee dat Jong Ajax ook spelers nodig heeft dus zal Veltman daar waarschijnlijk een basis plek krijgen.
Al die commentsquote:
Nou dat mag ik toch hopen van niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Eriksen en de Jong zie ik ook nog wel vertrekken.
Ik denk eerder 40-45 anders hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:01 schreef Fargo het volgende:
Ik vind Mike een prima aankoop, eerlijk gezegd. Prima aanwinst voor de selectie. En ik denk dat het ten opzichte van Veltman wel zeker een versterking is. Mocht Toby vertrekken heb je inderdaad genoeg ruimte en kwaliteit om jongens na zware duels wat rust te gunnen zo nu en dan. Je gaat dit seizoen toch weer richting de 45-50 duels.
Maak me geen zorgen om de kwaliteiten van Mike. Ik vond hem bij corners aanvallend erg sterk, is gewoon een extra wapen. Verdedigend kon beter, maar die jongen is 20. Ik kan me nog herinneren hoe ik week in week uit Heitinga vervloekte in zijn beginjaren, en uiteindelijk ben ik blij dat hij ook het vertrouwen heeft gekregen. Bovendien heeft Van der Hoorn niet zoveel duels in de benen, was het een lang en zwaar seizoen en dan kun je wel eens verslappen, zoals op het EK. Lig ik echt niet wakker van. Prima aankoop.
Was dat niet Sana?quote:
Een Vilhena, Erisken of Strootman hadden bij het AZ van vorig jaar ook geen potten kunnen breken hoor. Just sayin'.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maher het exceptionele talent met maar 3 goede wedstrijden dit seizoen
Vilhena wel, de rest is inderdaad middelmaatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een Vilhena, Erisken of Strootman hadden bij het AZ van vorig jaar ook geen potten kunnen breken hoor. Just sayin'.
Hij had echt wel wat vaker kunnen scoren en assists kunnen geven. Het is niet alsof er een waardeloze spits speeldequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een Vilhena, Erisken of Strootman hadden bij het AZ van vorig jaar ook geen potten kunnen breken hoor. Just sayin'.
Ik heb een aantal wedstrijden van AZ gezien (onder andere die tegen RKC, had namelijk gedurende de wedstrijd geld op AZ gezetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij had echt wel wat vaker kunnen scoren en assists kunnen geven. Het is niet alsof er een waardeloze spits speelde
Welcome to my lifequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word erg droevig van deze Van der Hoorn transfer
Volgens mij is dit het bedrag dat AZ direct krijgt. Er gaat nog een flinke som naar maher/zaakwaarnemer en er zijn nog bonussen. maher kost dus 8+ miljoen. Nu vind ik 4 miljoen ook teveel voor vdH maar het is wel een groot verschil. En Maher valt meer op als hij goed speelt (aanvallende middenvelder, veel techniek, pleintjes voetballer) maar of hij ook zo goed is als een aantal hier beweren, dat waag ik te betwijfelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:49 schreef Sunri5e het volgende:
Haha zo jammer dit, omdat jouw club faalt in het transferbeleid moet je maar afgeven op een andere club die wellicht wél een goede speler heeft gekocht? Goed bezig!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben al lang blij dat Bruma niet bij ons speelt die kerel kan er echt helemaal niets van
Beetje vertrouwen in Ajax mag ook wel hoor. Jaap Stam zal hem leren geen eigen goals meer te maken of van die slappe foutjes, zo niet jammer dan!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word erg droevig van deze Van der Hoorn transfer
Wat een onzin post, dat zegt hij toch niet. Hij vindt Bruma niet goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha zo jammer dit, omdat jouw club faalt in het transferbeleid moet je maar afgeven op een andere club die wellicht wél een goede speler heeft gekocht? Goed bezig!
Faalt in het transferbeleid? Ik ben juist voor de aankoop van Van der Hoorn en dat heb ik hier al veel vaker gezegd. Bruma daarin tegen kan er helemaal niets van waarom denk je dat hij niet speelt bij HSV? Die kerel is echt geen bijzondere verdediger 13 in een dozijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha zo jammer dit, omdat jouw club faalt in het transferbeleid moet je maar afgeven op een andere club die wellicht wél een goede speler heeft gekocht? Goed bezig!
Ik vond Moisander wel wat. Ik vond het zelfs een meer dan verstandige transfer. Dit is een niet zoveelste niet gevestigde speler voor 4 miljoen, daar waar je ook genoeg talenten had kunnen laten doorstromen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef smithy86 het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen in Ajax mag ook wel hoor. Jaap Stam zal hem leren geen eigen goals meer te maken of van die slappe foutjes, zo niet jammer dan!
Laatste jaren ben ik wel blij met de transfers, ook Moisander vond niemand wat, maar die heeft het toch heel goed gedaan.
Zelfde hier, als Maher naar Ajax was gegaan dan was de wereld te klein om te beschrijven hoe goed die jongen is. Ik ben het wel met degene boven je eens, Ajax had beter wél kunnen gaan voor Maher. Krijg nu een beetje het idee dat ze wel geld willen uitgeven, maar dat ze naar de buitenwereld een soort imago willen hooghouden van 'kijk ons eens weinig geld uitgeven en toch goed presteren.' Geld blijft een middel, geen doel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:15 schreef Omega het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het bedrag dat AZ direct krijgt. Er gaat nog een flinke som naar maher/zaakwaarnemer en er zijn nog bonussen. maher kost dus 8+ miljoen. Nu vind ik 4 miljoen ook teveel voor vdH maar het is wel een groot verschil. En Maher valt meer op als hij goed speelt (aanvallende middenvelder, veel techniek, pleintjes voetballer) maar of hij ook zo goed is als een aantal hier beweren, dat waag ik te betwijfelen.
Altijd al gezegd dat Maher overschat is net zoals meerdere mensen in dit topic maar geloof je eigen fabeltje maar johquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zelfde hier, als Maher naar Ajax was gegaan dan was de wereld te klein om te beschrijven hoe goed die jongen is. Ik ben het wel met degene boven je eens, Ajax had beter wél kunnen gaan voor Maher. Krijg nu een beetje het idee dat ze wel geld willen uitgeven, maar dat ze naar de buitenwereld een soort imago willen hooghouden van 'kijk ons eens weinig geld uitgeven en toch goed presteren.' Geld blijft een middel, geen doel.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Faalt in het transferbeleid? Ik ben juist voor de aankoop van Van der Hoorn en dat heb ik hier al veel vaker gezegd. Bruma daarin tegen kan er helemaal niets van waarom denk je dat hij niet speelt bij HSV? Die kerel is echt geen bijzondere verdediger 13 in een dozijn
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Faalt in het transferbeleid? Ik ben juist voor de aankoop van Van der Hoorn en dat heb ik hier al veel vaker gezegd. Bruma daarin tegen kan er helemaal niets van waarom denk je dat hij niet speelt bij HSV? Die kerel is echt geen bijzondere verdediger 13 in een dozijn
En wat laat jou denken dat van der Hoorn dit wel is dan? Omdat hij de spits van RKC zo goed in de zak had? De enige echte test waar hij dit seizoen voor kwam te staan faalde hij. Ik denk dat Bruma het ook wel goed gaat doen tegen de Teddy Chevalier's van deze wereld hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb al voordat maher tekende bij PSV gezegd dat ik maher graag zie komen, maar max 5 miljoen. Nu vond ik bij vdHoorn het max 3 miljoen, maar ik heb nog geen officieel bedrag gezien. 4 zou ik te veel vinden. Maar nog steeds eeng root verschil met 8+ miljoen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zelfde hier, als Maher naar Ajax was gegaan dan was de wereld te klein om te beschrijven hoe goed die jongen is. Ik ben het wel met degene boven je eens, Ajax had beter wél kunnen gaan voor Maher. Krijg nu een beetje het idee dat ze wel geld willen uitgeven, maar dat ze naar de buitenwereld een soort imago willen hooghouden van 'kijk ons eens weinig geld uitgeven en toch goed presteren.' Geld blijft een middel, geen doel.
En waarom is Maher overschat dan? Ik vond Maher in het U-21 gewoon 1 van de betere, zo niet de beste speler hoor. Terwijl dat toch ook 60 á 70% van het 1ste elftal was. Als die jongen in een beter draaiend team komt kan hij toch alleen maar beter worden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Altijd al gezegd dat Maher overschat is net zoals meerdere mensen in dit topic maar geloof je eigen fabeltje maar joh
Beetje flauw om hem op een eigen goal af te rekenen, waar hij bij mij het meest op tekort komt is de opbouw. Ik hoorde bij VI wel eens dat hij zo'n geweldig pass heeft, nou daar heb ik tot nu toe niks van gezien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond Moisander wel wat. Ik vond het zelfs een meer dan verstandige transfer. Dit is een niet zoveelste niet gevestigde speler voor 4 miljoen, daar waar je ook genoeg talenten had kunnen laten doorstromen.
Daarbij heb ik het nooit in Van der Hoorn gezien, zelfs niet toen hij in de hype trein bij de NOS zat.
Ik vond van Ginkel zeker in de eerste 2 wedstrijden veel beter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En waarom is Maher overschat dan? Ik vond Maher in het U-21 gewoon 1 van de betere, zo niet de beste speler hoor. Terwijl dat toch ook 60 á 70% van het 1ste elftal was. Als die jongen in een beter draaiend team komt kan hij toch alleen maar beter worden?
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Beetje flauw om hem op een eigen goal af te rekenen, waar hij bij mij het meest op tekort komt is de opbouw. Ik hoorde bij VI wel eens dat hij zo'n geweldig pass heeft, nou daar heb ik tot nu toe niks van gezien.
Niet speelt is een groot woord. Hij speelde niet alles maar hij heeft toch zeker wel in 3/4 van alle wedstrijden meegedaan daar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wordt ontzettend gehyped door de media maar laat eigenlijk vrij weinig zien hij speelde een aantal goede wedstrijden maar daar is het ook mee gezegd. Vind het ook geen echte Ajax speler loopt veel te veel met de bal. Het is ook absoluut geen speler die je team op sleeptouw neemt en laat PSV dat nou net nodig hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En waarom is Maher overschat dan? Ik vond Maher in het U-21 gewoon 1 van de betere, zo niet de beste speler hoor. Terwijl dat toch ook 60 á 70% van het 1ste elftal was. Als die jongen in een beter draaiend team komt kan hij toch alleen maar beter worden?
Iets met voor een duppie op de eerste rij willen zitten, het verschil in talent is in mij ogen wel dusdanig groot dat zelf 8 mil een marktconforme prijs is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:20 schreef Omega het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb al voordat maher tekende bij PSV gezegd dat ik maher graag zie komen, maar max 5 miljoen. Nu vond ik bij vdHoorn het max 3 miljoen, maar ik heb nog geen officieel bedrag gezien. 4 zou ik te veel vinden. Maar nog steeds eeng root verschil met 8+ miljoen.
18 wedstrijden dit seizoen gespeeld waarin hij ook nog eens fout na fout opstapeldequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet speelt is een groot woord. Hij speelde niet alles maar hij heeft toch zeker wel in 3/4 van alle wedstrijden meegedaan daar.
Zou van der Hoorn wel onomstreden zijn bij HSV?
Haha wat een cliché weer, waarom heeft PSV dat nodig dan? PSV heeft gewoon een redelijke verdediging nodig, meer niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wordt ontzettend gehyped door de media maar laat eigenlijk vrij weinig zien hij speelde een aantal goede wedstrijden maar daar is het ook mee gezegd. Vind het ook geen echte Ajax speler loopt veel te veel met de bal. Het is ook absoluut geen speler die je team op sleeptouw neemt en laat PSV dat nou net nodig hebben.
Dat kan toch, als jij die mening hebt. Maar jij begint over dat sommige hier dat alleen maar zeggen omdat hij niet bij Ajax heeft getekend. En dat vind ik grote onzin.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Iets met voor een duppie op de eerste rij willen zitten, het verschil in talent is in mij ogen wel dusdanig groot dat zelf 8 mil een marktconforme prijs is.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
18 wedstrijden dit seizoen gespeeld waarin hij ook nog eens fout na fout opstapelde
Omdat ze dit seizoen vaak zat niet over dat punt kwamen en dan punten lieten liggen misschienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha wat een cliché weer, waarom heeft PSV dat nodig dan? PSV heeft gewoon een redelijke verdediging nodig, meer niet.
momentopnamequote:
Welk punt? je praat echt in clichés zeg. Ik weet niet welk 'punt' jij bedoelt, maar voor zover ik er verstand van heb stond de verdediging in 90% van de gevallen te schutteren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ze dit seizoen vaak zat niet over dat punt kwamen en dan punten lieten liggen misschien
Oke ik denk dat als PSV vorig jaar een goede verdediging had ze nog geen kampioen waren geworden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Welk punt? je praat echt in clichés zeg. Ik weet niet welk 'punt' jij bedoelt, maar voor zover ik er verstand van heb stond de verdediging in 90% van de gevallen te schutteren.
quote:De Boer bevestigt interesse in 'kwalitatief goede' Bojan
Na Feyenoord en PSV mengt ook Ajax zich in de strijd om Bojan Krkic (22). Dat heeft trainer Frank de Boer tijdens het trainingskamp in Oostenrijk bevestigd aan Voetbal International.
'Hij is een kwalitatief goede speler, die weet wat het is om te presteren op het hoogste niveau', stelde De Boer vrijdagmiddag. Zowel het huren als het kopen van de aanvaller van Barcelona is een optie. Afgelopen seizoen huurde Ajax de momenteel geblesseerde Isaac Cuenca ook al van de Catalanen, met wie de Amsterdammers nauwe banden onderhouden.
Bojan heeft in Camp Nou geen uitzicht op een basisplaats en werd daarom afgelopen seizoen al verhuurd aan AC Milan, waar hij voornamelijk als invaller fungeerde. Komend seizoen moet daar verandering in komen.
De kans bestaat dus dat Bojan daarvoor naar de Eredivisie verhuist, want eerder liet zijn zaakwaarnemer al weten dat zijn cliënt de interesse van Feyenoord en PSV serieus neemt. Ook landskampioen Ajax is daarmee een serieuze kandidaat. De Amsterdammers zijn verzekerd van Champions League-voetbal.
De traditionele Nederlandse topdrie heeft echter wel concurrentie vanuit de Primera División. In Spanje verschenen onlangs al berichten dat Real Betis op het punt stond om een akkoord te bereiken met de Spanjaard met Servische roots. Wel was zijn riante jaarsalaris van drie miljoen euro een obstakel.
Ik ben dat met je eens. Ik schrik er zelf van....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke ik denk dat als PSV vorig jaar een goede verdediging had ze nog geen kampioen waren geworden.
Want? stel je krijgt de helft minder goals tegen en je scoort er wel evenveel als dit seizoen, dan mag je zelf 2x van Ajax verliezen, dan ben je nog fluitend kampioen. Ik blijf erbij dat je met een 50% betere verdediging al lang kampioen was geweeest. Nu verlies je (verdiend overigens, dat hoor je me niet zeggen) de titel vrij klungelig in een wat zielig seizoen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke ik denk dat als PSV vorig jaar een goede verdediging had ze nog geen kampioen waren geworden.
Scorebord journalistiek van de hoogste orde ditquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Want? stel je krijgt de helft minder goals tegen en je scoort er wel evenveel als dit seizoen, dan mag je zelf 2x van Ajax verliezen, dan ben je nog fluitend kampioen. Ik blijf erbij dat je met een 50% betere verdediging al lang kampioen was geweeest. Nu verlies je (verdiend overigens, dat hoor je me niet zeggen) de titel vrij klungelig in een wat zielig seizoen.
ahahhaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Weet ik, was ook als grapje bedoelt.
Nee, jij bent lekker volledig in je uitlegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek van de hoogste orde dit
En dan in de spits voor Siggy of Hoesen? Als we iets niet nodig hebben dan is het een spits welquote:
Vooral op de flank. Links het meeste als ik me niet vergis. Kan ook rechts zijn, maar het is geen midvoor.quote:
Er komt veel meer bij kijken dan zeggen dat wanneer je 20 tegendoelpunten minder hebt je kampioen was geworden. Of zijn die 20 doelpunten die je er voor het gemak even aftelt alle tegentreffers tegen toppers en subtoppers?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker volledig in je uitleg
Ben benieuwd voor welke positie. Kopen is ook een optie dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan in de spits voor Siggy of Hoesen? Als we iets niet nodig hebben dan is het een spits wel
Nee. De verdediging van PSV is echt niet veel minder dan die van Ajax of Feyenoord. Alleen sluit het middenveld voor geen meter aan en verdedigen de aanvallers niet mee terug. Dan scoor je lekker veel, want die aanvallers hoeven niets anders te doen dan voorin blijven hangen, maar achterin kom je in de problemen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Want? stel je krijgt de helft minder goals tegen en je scoort er wel evenveel als dit seizoen, dan mag je zelf 2x van Ajax verliezen, dan ben je nog fluitend kampioen. Ik blijf erbij dat je met een 50% betere verdediging al lang kampioen was geweeest. Nu verlies je (verdiend overigens, dat hoor je me niet zeggen) de titel vrij klungelig in een wat zielig seizoen.
Nee, de goals die ik bedoel zijn juist de goals tegen de kleine ploegen. Tegen de topploegen liet PSV het gewoon vaak afweten, maar tegen kleinere ploegen kwamen ze vaak 1/2-0 voor en dan zakte de boel in elkaar waardoor het nog 1-1 en soms 2-1 werd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er komt veel meer bij kijken dan zeggen dat wanneer je 20 tegendoelpunten minder hebt je kampioen was geworden. Of zijn die 20 doelpunten die je er voor het gemak even aftelt alle tegentreffers tegen toppers en subtoppers?
En hoeveel salaris willen ze hem dan geven? Dacht dat die rond de 3 mio verdiende bij Barcaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd voor welke positie. Kopen is ook een optie dus.
En dat heeft dus geen kut met de verdediging te maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee, de goals die ik bedoel zijn juist de goals tegen de kleine ploegen. Tegen de topploegen liet PSV het gewoon vaak afweten, maar tegen kleinere ploegen kwamen ze vaak 1/2-0 voor en dan zakte de boel in elkaar waardoor het nog 1-1 en soms 2-1 werd.
Jij bent me een figuur zegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee, de goals die ik bedoel zijn juist de goals tegen de kleine ploegen. Tegen de topploegen liet PSV het gewoon vaak afweten, maar tegen kleinere ploegen kwamen ze vaak 1/2-0 voor en dan zakte de boel in elkaar waardoor het nog 1-1 en soms 2-1 werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |